Ha már pletykák:
1. Debrecenben van egy SU10, de állítólag vmilyen raktárban porosodik
2. Baján van valami francia Heuliez-rém
3. Tiszaföldvár helyijáratban egy ex-miskolci AKD dolgozik
4. Pécsett van egy 2. Citaro, ami már új fényezetű
5. Szegeden Volvo autóbusz(???) közlekedik az SzKT-nál
6. Már biztos, hogy nem gyártanak többé Ikarust
7. Hamarosan elkészül a Credo első alacsonypadlós járműve
8. A volánprivatizáció keretein belül a PK igényt tart a Pannon Volánra, az SzKT pedig a Tisza Volánra
Ebből mennyi igaz?
---
tupolev(17206), at3sz(17207)
Köszi, kiváncsian várom az eredményhirdetést.
Ha már így belelendültem, akkor megkérdezem, hogy nem hallottatok valamit a miskolci busztenderről; pl. ki nyert, mikor szállítják a buszokat?
Köszi a választ előre is!
Én 14:10-es indulással jöttem a külső végállomásról vissza, akkor még ment a 18-as. Akkor kezdték (újra) felbontani az utat, kifelé már óriási sor állt.
Úgy látszik, akkor még szerencsém volt.
Kész csoda, hogy beértem időre a suliba, mert ha a 18-as után HÉV + 19-es villamossal akartam volna menni, akkor elkéstem volna. (szerencsére a Flóriánnál átszálltam a 86-osra). Vagy ha eggyel későbbi 18-assal megyek, akkor az már nem is ment voltna valószínű.
Erre a 405-ösre gondolsz?:
A képen úgy tűnik, mintha a rendes kijelző lenne, csak a szám van középre írva.
OFF
GABORBP:
"Ma jártam az egyik ELTE gyakorlógimnáziumban matekverseny okán. Viszont mi a francnak egy ilyen iskola homlokzatára 2 db menóra?"
AI:
(Gondolom a Gordiuszon voltál.)
Azért, mert eredetileg zsidó iskolának épült az 1920-as években. A 2. világháborúban jelentősen csökkent a zsidó vallású tanulók száma (az ismert okok miatt), és többek között ezért az államosítás keretei között minden vallástól független állami iskolává alakították. Csak később került az ELTE felügyeletébe. Van egy rövid történet itt, ha érdekel.:-)
Bocsi az off style-ért, csak azért írtam le, mert ebbe az iskolába járok.
"A 118-on olyan kocsi volt kiadva, amely előre egy szinpla hátravaló számkijelzőt kapott, elöl egy darab 118-as szám éktelenkedett középen a nagyobb kijelző helyén .... "
BPO-695. Már hetek óta ilyen a fokgyemje, érdekesek néha a beltéri kiírásai is. :o)
Meg egy 37-es let vonal a felső vá-on menet közben ha nem felejtem el felhúzni a zenitet .... De 137-es lett .... 37 Lent szentlélektéren ...
MEg még a Bogdánin is nézelődtünk ... 280-ok 260 405
A 118-on olyan kocsi volt kiadva, amely előre egy szinpla hátravaló számkijelzőt kapott, elöl egy darab 118-as szám éktelenkedett középen a nagyobb kijelző helyén ....
Ahoj!
Nem, kérlekalássan, a japók nem ismerik az Ikarust, legalábbis én egy darabot sem láttam. Leginkább saját gyártmányok futnak (Fuso alváz, Mitshubishi futómű, a többit nem tudtam elolvasni) mindössze két árva gurult Tokióban. Egyébként az szgk.-piac igencsak változatos és sokkal olcsóbb mint nálunk. Európai márkák is futnak szépszámmal, leginkább Merci, BMW, Golf. Sokkal kevesebb a Renult, Citroen, Fiat. Arrafelé az a menő, akinek európai járgánya van, de legmenőbb az, akinek a kocsija balkormányos. Ezek a tökkelütöttek, direkt balos autókat rendelnek Európából. Magam láttam az autószalonban egymás mellett egy jobb és egy balkormányos Mercit. Mindegy.
Buszok. Édesek. Tele kristálycsillárral, hihetelen ronda drapériával, büdösek, mert a japók mindehol bagóznak (igen, a buszban is). Meglepő viszont, a jobboldali volán elenére, a sebességet kilométerben számolják és buszok zömének sebességmérője 140(!)km/h-ig van kalibrálva gyárilag. Már kérdés, hogy a sztrádán 80-nal battyognak. Marha jól vezetnek a japók, tiszteltben tartják a szabályokat, udvariasak. Azt a nyolcvannal guruló buszt, max. kilencvennel előzi egy AMG Meci, vagy egy vadiúj Porsche. És úgy is megy tovább...
"Tehát RABA motort akarnak a 415-ösökbe a BKVnál? "
Na ebben biztos vagyok, hogy nem!
1. A DAF motoroknak nem 10 év az élettartamuk
2. Rába motort csak nagyobb (vázszerkezeti) átalakítás után lehetne betenni.
Szerintem inkább 260/280-asokról van szó. De azokba se újakat szoktak tenni (az új nem E1-es lenne), hanem a régi motorokat építik át E1-es D10-esre.
Azért ma izzadhattak ám a diszpécserek. Gondolom nem volt ezt egyszerű megszervezni a közlekedést, pótlást... Most képzeljétek el, ha a metrók is leálltak volna... (ami gondolom elképzelhetetlen, mert biztos televan betáppal)
Aztán volt-e Ikarus a nagy húzottszeműekvilágában? :o)
Mert ahogy a képeket nézegetem, úgy látom, hogy a rondaságokat igen hamar megtaláltátok :o) Bár az a rózsaszínes túristabusz még elmegy.