Ez a keresés félrevezető is lehet, mert pl RD3-ból létezik olyan fejegység, ami nem gyári és a lábkiosztása némileg eltér a gyáritól.
A méricskélést én mindenféleképpen ajánlom minden bekötés előtt.
(amúgy a képen egy RB3 van, ami persze elvileg csak cd/kazetta viszonylatban különbözik, de ez is félrevezethet valakit, aki nem ért hozzá)
A képbeillesztés mitől nem működik nálad ? Kiír valamit ? Nekem csak akkor nem szokott sikerülni, ha túl nagy méretű (kb-ban) a kép. Ilyenkor át szoktam méretezni.
Sziasztok 1.6 hd 110l sw 2008as a kérdés a hátsó ablaktörlő gondol egyet és bekapcsol és megy míg jónak látja ,kérdésem tisztelettel a hiba javítható vagy cserés. köszönöm.
Lépj be a facebookon a 307es csoportba. Havonta legalább egyszer előjön, hogy miért világít az 1.4-es autóban az olajlámpa, amikor van benne elegendő. Persze ilyenkor előkerülnek azok is, akik bizonygatják, hogy nincs az 1.4-eknek baja, mert neki is az van x éve, de ettől még tény marad, hogy gyakrabban emlegetik az 1.4-et emiatt, mint amiatt, hogy milyen jó. Amúgy az 1.6-nál meg a váltó lehet problémás. De ahogy írtam, lépj be a csoportba, és ott tudsz keresgélni.
Gondolkodom a mostani 2002-es C5 2.2hdi automatámat lecserélni egy kisebb kompaktra. Kéziváltós benzines 307-ben gondolkodom. Sima ferdehátúakat nézegetek, leginkább 1.4 16v vagy 1.6 16v motorral. Tulajdonképpen a kisebbik is elég lenne, nem rodeozni kell. Munkába járni kéne leginkább napi 60-70km megtételére többnyire országúton kicsi várossal. Néha egy kis ovijáratra,de nem állandóan. Szeretünk biciklizni is. Ritkán futót húzni, de ez tényleg évi 1-2 alkalom. Viszont nem tudom a kisebbiknél mennyire jellemző a hengerfejesedés... 307 klub oldalán olvastam róla, de a neten semmi nincs. Se magyar,se külföldi oldalakon. Ha tényleg tipushiba lenne tele lenne vele a világháló, nem? Kombit nem szeretnék nagyon. Ha cuccolni kell, futó vagy az 5008. A családban van egy 1.6 16v break. Oda majdnem keveslem azt a motort. Bár az is igaz, dízelhez vagyok szokva. De ekkora távra már nem kell dízel... Fogyasztás hogy alakol a két motornál? Mennyi km után várható komolyabb generál ezeknél? Egy megbízható hosszútávú társat szeretnék, nem olyat amibe egyfolytában csak lapátolja az ember a pénzt... Előre is köszi annak aki válaszol!
Sziasztok! Tudtok nekem egy jó szerelőt, szervizt ajánlani Budapesten? Aki nem egy kocsin szeretne meggazdagodni. És ért a peugeot lelkéhez. 2004-es peugeot 307, 1.6 benzines.
Korábban 5 évig használtunk egy sw-t 2.0 benyás motorral. Most 3008-as a családi autó. A nagyfiam miatt lehet hogy bele kell mennem egy 307 cc-be, azt szeretném kérdezni akinek cc-je van, hogy mennyire gáz maga a cc motoros teteje? Mennyire van vele gond? köszi a választ előre is.
Bár C5, de hátha tapasztalt már valaki olyat a 2.0 rfn motornál, hogy hidegen nehezen indul. Aztán pár perc múlva, ha járt a motor és újra indítom, már nagyon hamar elkapja. Csak több órás állás után van ez, hogy 5-6 másodpercig forgat az önindító, mire elkapja. Ha beindul, nincs 3 hengerezés ami hidrotőke vagy szelep ragadásra utalna, ami tudtommal előfordul ennél a motornál.
Hibakód nincs. Diagra rendben vannak a map, belépő levegő hőmérséklet szenzor, vízhőfok adatok is. Alapjárati léptetőmotor cserélve, gyerryák szintén. Bovdenes a fojtószelep. AC tol egyből.
Szoftverfrissítésen gonndolkodom, mint megoldás. C5 fórumon több éve egy tagnak ez segített ugyanezen tünetekre.
Sziasztok! 2004 307cc 177Le autómban megállt a fűtőventilátor. Valakinek valami tippje, h mi lehet. Esetleg melyik a biztosítékja. Bár a nagyobbakat (>15A) átnéztem. Előre is köszönöm a segítséget! Jó egészséget mindenkinek!
"egybe lehet megvenni az egész kormányoszloppal együtt, amit azért nehezen hiszek el."
Hát ha nem is a kormányoszloppal együtt, de a komplett kormánykapcsoló az valóban csak egyben kapható gyáriban. Ügyes "kici" kínaiak meg gyártanak hozzá karokat is külön (meg alkatrészeket bele) és így javítható is lesz a kapcsoló-egység. Az más tészta, hogy nem lesz egészen egyenértékű az újjal, no de nem is annyiba kerül. :-D
Szia! Köszi a választ! Annyi még , hogy van egy ismerősöm az UNIX-nál aki azt mondta, hogy nem kapható csak az index, hanem egybe lehet megvenni az egész kormányoszloppal együtt, amit azért nehezen hiszek el. Mit cseréltettél benne pontosan és milyen márkát , típust érdemes venni bele?
Szia! Nekem is gondom volt vele, először javíttattam, de végül csere lett belőle. Én inkább a cserét javaslom első körben is. Német webshopból olcsóbban meg lehet venni, mint idehaza.
Sziasztok! Van egy 2004-es 1.4-es benzines 90 lóerős peugeot 307-esem. A problémám az lenne, hogy az index kapcsoló nem mindig jelez csak amikor bizonyos poziciókba rakom és ez nem valami jó dolog, ha nem tudja a másik hogy én pontosan mit is akarok. Mind a két irányban csinálja. Eléggé gyakran csinálja most már és ez veszélyes is lehet. Picikét lötyög is , de nem nagyon. Valakinek valami ötlete , hogy esetleg meg lehet-e javítani vagy cserélni kell? Köszönöm előre is!