Nah.
El akartam ma menni egy kis VT -Transmant fotózni, főképp 263 -asokat.
A 86 -oson ülve döbbentem rá, nincs nálam gép. :o)))
Ám a 86 -os (11-93) a Gellért téren lerobbant. És mire is vetemedtem...
Utaztam egy kört, egy kék színű, HSJ rendszámú "busszal".
Egyvalami tetszett benne egyedül: A kéziváltó. Olyan 556 -os feelinget kölcsönzött neki egy kicsinyég. :o)
A 18 -as kinti treffjétől balkézre, a 10 -es mentén (mintegy 3 -400 m -re a vá -tól) van egy kis benzinkút. Az körül szoktak flangálni. (Tavaly nyáron legalábbis flangáltak).
Én a McKéyt láttam már régen. Viszont ma 17-91 erősítette a 48-as vonalat. Tehát Ő legalább megvan. Nemúgy mint 15-19, aki szőrén szálán eltünt. Ki lett paterolva a 19-esről, mert nem tud főzni :o) (Főleg nem zacskóslevest :o)
Így van. Látta valaki a Ferenciek tere után, mikor kiér a busz a buszöbölből a híd felé, hogy ott mekkora luk van? Eltűnik benne a dupla kerék is, és kikerülhetetlen :o(
:-)
Akkor kicsit pontosabban fogalmazva:
A metrópótlás tudtommal csak néhány évig, és akkor is csak szakaszosan lesz, gondolom a köztes időben nem a garázsban tervezik tartani a buszokat.
Hogyhgoy nem 44-essel?
Reggel a 44agy-n a 05-57 pótolt (7:04-kor volt a Jókainál kifelé).
Nem tudom mekkora volt a hó a ltp-n, de jelentős késések voltak: a 10-es forgalmi 6:54 helyett 7:04-kor ért a Jókaihoz. (Mondanom sem kell, hogy a 7:00-s még nem volt ott...) Mivel rendesebb késésben volt és nem akarta lekésni a 32-eses indulását, ezért úgy döntött, hogy nem buszozza körbe az Örs vezér terét, inkább rögtön délre áll.
Örs előtt szépen be is mondja, hogy Örs Vezér Tere végállomás következik, a metró előtt fogunk megállni. (bár ezt tökéletesen nem lehetett érteni...) Ezek után odaáll, erre néhány utas elkezd csodálkozni, hogy ez most akkor nem 44-es? Intelligencia a csúcson...
OFFF
Más: Az UV a 47-esen igencsak próbálkozott reggel az indulással, rángatózott, majd harmadik-negyedik próbálkozásra sikerült elindulni.
Más: 7-eseztem is ma egy picikét és megerősödött az a véleményem, hogy a Volvokat az útviszonyok miatt nem igazán kéne a 7-esre rakni.
Sokról nem maradtál le. Lepukkant, gyári környezet (mivel a téglagyárnál van a vá.), ebben az időben meg sár mindenfelé.
Szép képet -szerintem- csak a végállomásról a 10 -es útra forduló kocsiról lehet készíteni (ajtótlant), azt is emlékeim szerint a reggeli, kora délelőtti órákban (??). Ezért cserébe meg kell várni a következő kocsit, ami ~20 perc.
Igaz, ha feljebb mégy, Solymár felé, a kis benzinkút tövében ebbe a 20 percbe -unaloműzésként- belefér egy lazább szaxi is (~2000 Ft), ha kint áll a két romalány.(Reggel nem szoktak). >;o)
Igen. Amikor odamentem a 31-eshez, az alsó lépcsőn 6-an álltak. Aztán 5 perc múlva indult a Csömörbusz, ülőhellyel és hamarabb ide is ért, mint a 31-es.
Amikor még működött a Freestat, a statisztika szerint a honlapomat 40-40%-ban nézték 800-as ill 1024-es felbontásban, egy kis százalék 640, 1152 és 1280-asban és nagyon kis százalék 1600-ban.
"Amúgy aki a külső részét akarja használni a 18-asnak, azzal mi van? Le van ejtve? "
Hát ne is mond...
Már egy hete elterveztem, hogy ma délelőtt kimegyek Pilisborosjenőre.
Direkt felkeltem reggel korábban.
Erre ugrott az egész projekt...
Tegnap 415-öst (rendszámát nem láttam, FOK-GYEMes másodszeriás-hátul rövid ajtókkal) láttam a 12-n és 435-öst (05-54) a 72-n.
Valaki egyszer kérdezte, hogy a bkv-s 412/415/435-nek miért nem egyszárnyú az utsó ajtaja, mint pl a 284-nek. Szerintem azért, mert ha a szokásos ajtó egyik fele lenne csak ott, úgy kisebb lenne a felszállóhely(tupolev oldalán érdemes megnézni a 412-s jellegrajzát az ajtóméretek miatt). Ha meg a mostani dupla szárnyú ajtó helyett sima lenne, eléggé benyúlna az utastérbe.
OFF:
Ma voltam okmányirodában intézni a C-s jogsit, egy jótanács:
A II-es csoportú egészségi alkalmasságról is kell/érdemes papírt vinni az okmányirodába, mert azt mondta a nő, hogy ha a jogsiba csak az I-es csoport kerül, sokkal nehezebb vele munkát vállalni (ugyan nem teherautózni akarok, de ha ez sokat számít, inkább legyen). Szerencsére mielőtt elkezdtem a tanfolyamot, már megcsináltattam. Azért mondtam mindezt, mert elvileg nem feltétel a C-s jogsihoz, de mégis "kötelező", olyan, minthogy hiába van C-s jogsija valakinek, kell hozzá belföldi fuvarozói papír is, hogy dolgozni tudjon az illető.
OFF
Mail ment! Annyi kiegészítésem lenne, hogy érdemes figyelembe venni azt is, hogy vannak, akik 800x600-ban nézik a lapot. Mondjuk amit írtam, azt 1024x768-as monitoron láttam...
Igen, mert vmi csőtörés van/volt a Bécsi úton a városhatárnál, és teljes szélességben lezárták.
Bár a hírekben azt mondták, hogy 18-asok járnak, rövidítve a GDF-ig. De valóban értelmesebb 18A-kat járatni. A Volánbuszok is terelve Kalász felé mennek.
Reggel legalábbis ez volt. Hogy mostanra mit hárítottak el, azt nemtom.
Amúgy aki a külső részét akarja használni a 18-asnak, azzal mi van? Le van ejtve?
Itt van fotó az egyik kocsiról. (John Veerkamp fotója)
Mivel ezek a kocsik elég korai 211 -esek voltak -1970 -es évek első felében gyárthatták őket- erős a gyanúm, hogy java részük már mint lábos, vagy tepsi "teljesít szolgálatot" jó pár háztartásban.
Amelyik meg véletlenül mégis egyben maradt, hááát... minimum háromszor váltott rendszámot: GC-xx-xx -> Bx -xx-xx -> hárombetűs fehér -> hárombetűs sárga.
(Bár, mint fentebb írtam, erősen kétlem, hogy bármelyik is forgalomban lenne még közülük).
Papíron lehet...
(Hivatalosan a nálunk járt Sor gázbusz - beltérre nagyjából megegyezik a Credo BC11-gyel - papíron ugyanannyi, vagy még talán picit több utas szállítására alkalmas, mint egy Ik 260...)
Ikarus 417 válasz erre | adatok | e-mail 2003.03.06 19:15 (11848)
Egy újabb magyar busz, ezúttal a Volánbusznál. Irdatlan meglepetésemre sikerült találkoznom egy VB-szinezetű Credo IC 9,5-tel. Rendszám hamarosan...
Most már annyira szokásos a Credo, hogy 5 nap alatt csak Budapesten 6 volán-társaságét is látthattam.
Tudom, hogy nem erre gondoltál, de van egy olyan érzésem, hogy bizonyos helyeken úgy gondolják, hogy a 11 méteres Credo=11 méteres Ik utaskapacitásban...
Nem emlékszel, annak idején Ikarus 417 megmondta a frankót, hogy van a VB-nek kreptója. Csak még mindig káprázik a szeme és nem írta be a rendszámát, ígérete ellenére...
nálunk szerencsére nincs, bár ismerve mostanában a beszerzési "filozófiájukat" (hipp három MAN, hopp öt merci, aztán két NABI), nyugodtan elképzelhetp, hogy lesz...
Hát ha egy eredetileg SL-lel közlekedő járatot két kreptóval váltanak ki, akkor OK a dolog (és akkor tényleg van mit nevetni :-) ), de ha csak eggyel, akkor mégis inkább a hárombetűs...
Nem voltam lenn, az állagát nem tudom. De valóban nem is csúszik annyira, mert nem medmexelnek a 260-asok :o) /Nem forog el a kerék startkor, simán indulnak teligázzal is/
"Nálunk is most nyugtáztam, hogy ez már Tectornak kotornivaló mennyiség lehetne :o)"
Kotorhatatlan. :o(((
Most "futottam" egykört a BpSportArénába, a telepen ugyan van hó, de ez a taknyos -nedves fajta, csak rátapadna az eke gumiélére,és koripályát készítenék, nem telepet tisztítanék...
Én 17:30-as indulásnál láttam az Örsön egy 435-öst, direkt leszálltam a Mátyás Királynál a 31-esről, hogy azzal menjek tovább (mert ugye félkor 44Gy indulás van).
Erre vagy 10 perc várakozás után megjön 19-88...
Nem egyszerű annak sem a zajszintje...
De ezt meg lehetett volna fogni 1/500-zal is, nem? :-) Nekem az a bajom, ha a gépre bízom a záridő + blende választást, akkor mindig a lehető legnagyobb záridővel és a legkisebb blendével akar dolgozni :-(((
Igen, személyesen már biztos ott leszek, a fényképező még nem 100% csak 95% :o)
Az jó, ha esik a hó, de vagy maradjon meg jó sok, vagy ne essen úgy, hogy csupa viz, latyak stb. legyen belőle. Azt utálom. Meg már amúgyis elég a télből...
Ha jólemléxem a géped típusára, akkor igenis, azon is lehet állítani a zársebességet/blendét, mégpedig a programválasztó tárcsán, (vagy mittoménhol) A/S/M állásban.
Van sport üzemmód, de ez a kép speciel "shutter priority" üzemmódban készült, azaz én határozom meg a zársebességet, és a többit a gép állítja hozzá.
Jelen esetben a zársebesség 1/500 volt.
Estét!
Andris, ha kérhetném elküldöd azt a képet amit én követtem el a gépeddel, fent a Normafánál? Feltenném a lapra, ha lehetséges.
Köszi, ez +tisztelő, a másik gépen van, holnap ha annál ülök, igyekszem nem elfelejteni elküldeni.
Van már időpont 7GY-s számra? ;o) Sikerült a csuklósvizsga?
Csuki elmélet márc 1,2, gyakorlat elvileg 3 és/vagy 4. Számkérés utána.
Rally! Ha jól vettem ki az időjárásjelentésből akkor hétvégén csapadék lesz, de van esély arra hogy hó. 50% a másik 50 az eső. HA ilyen eső lesz mint ma az nem jó de hóban jó kanyar lesz ...
Lehet, hogy rákönyökölt a vezér a 2-es ajtó nyitógombjára :o)
Nem jönnek a Cinkotás buszok, nem láttam egyet se. Viszont a 19-es tele volt idegen kocsikkal: BPI-530 (Istenkirály kocsi!) BPI-644, BPI-648...
Más: Beázik az "új" GJSZ-es 260-as is (BPI-539), és a 412-es is (BPO-236) A 412-esbe elül szabályszerűen ömlött be a víz. Ajtócsengő, lámpabura, vezetőfülke... csupa víz volt...
Jutiseszembe Tectortól kérdezném, hogy sikerült visszafelé elkapni Őtulipánosságát? Én a táblás 435-öst szalasztottam el, mikor telefonált. Vissza meg már nem jött. (De nembaj, legközelebb jól szétfotózom :o)
Bezzeg MAN-ok jöttek, dögivel...Annak örülök, hogy Pest még nem kreptósodott el annyira, mint a többi város. (Pl.: Győr, amiről Tector nem mulasztott el nekem képet küldeni, amit ezuton is köszönök Neki. Minden vágyam volt győri kredót látni /Nemhogy a tulipánosról küldött volna képet :o)/)
Versenyt hirdetek! Kinek van több képe a tulipánosládáról? A kép csak akkor érvényes, ha itt topicon be is mutatja az illető :o) (És még én is jól járok :o)
Oh, nem is láttam Nálad. Remélem Kelenföldisége miatt nem jár úgy mint 045, 050, 055.
Mit jelent ez a kétféle 40-es? Eccer látom sárga alapon fekete számmal (mint ezen is), de szombaton fotóztam fekete alapon sárga számokkal is. Mi a különbség?
Olvastátok már a Volánbusz oldalán lévő utaspanaszokat, utasészrevételeket?Link Nekem ezek tetszettek, bár még nem olvastam végig.
Első(nem a topictagok közül írta valaki?):
"Tisztelt Volánbusz Rt!
Azzal a kéréssel fordulnék Önökhöz,hogy a Volánbusz Rt. által üzemeltetett autóbusz-állomásokon (pl:Etele tér), lehet-e autóbuszt fényképezni? Mivel a napokban kérdésessé vált ennek lehetősége.
Válaszukat köszönöm.
Üdvözlettel: Egy közlekedésbarát (2003-12-06)
Tisztelt Közlekedésbarát Úr!
Autóbuszainkról, autóbusz állomásainkról közterületen készíthet fényképeket. Amennyiben autóbusz állomás területéről fotózna és a biztonsági szolgálat ellenállásába ütközik, akkor, ha közli a konkrét helyet és időpontot egyszeri alkalomra adunk engedélyt saját fotó gyűjteményének gyarapítására.
Tisztelettel:
VOLÁNBUSZ Rt."
Második poénosabb :)
"Érdeklődni szeretnék, hogy hogy hívják a GXW-239-es rendszámú busz sofőrjét, aki Pusztazámor-Sóskút-Érd-Budapest menetrendű buszon teljesít szolgálatot, és nem Sandokan, hanem a másik. (2003-11-10)
Tisztelt Érdeklődő!
Sajnálattal közöljük, hogy a Társaságunknál dolgozó autóbuszvezetőinkról információt nem áll módunkban kiadni.
Munkatársaink névkitűzőt használnak, így a nevüket az autóbuszon utazók megismerhetik.
Egyéb információt saját belátásuk szerint adnak.
Jaja.
Ahogy kifordultam az M1 -re, és jöttem rajta ~3 km -t, ilyen lett mindkét tükröm. Így is jöttem egész hazáig, letakarítani nem volt értelme (nem fűthetőek), mert 2 -3 km után úgyis visszajegesedett volna.
Direkt jobb egérgomb + megnyitás új ablakban paranccsal nyitottam meg a 284-es lapot az oldaladról. Ott működött. Ide a topikba beillesztve már nem működött. Bele kell írni a frameset.phtml?path= részt, úgy működik.
a transort-debrecen oldalon levo tobbi kepet is te csinaltad?
azok nagyon jo kepek!
ha majd valamikor be tom szkennelni a sajat kepeimet akkor majd elkuldom azokat is
És a két kiégett 435-ösről van valami hír???
Ott áll Kföldön a mosó és a szemeteskonténerek között, megosztva eme placcot a másik 2 kiégett 412-vel, remélem a mai nem ott végzi. Sztem a 435-ből alkatrész bánya lesz. Amúgy a műhelyben is van egy 435 ami valamikor régebben valami miatt bement és azóta sem jött ki, belőle is alkatrészbánya lett. Elég illúzióromboló látvány, hogy pl. az ablakok fele hiányzik. Ez van.
Az a baj a 412-vel, hogy fölül a tetőben van az "alváz", ami a tüzekben így biztosan és elég javithatatlanul sérül. Sztem a mai tűz ehhez nem volt elég nagy.
Hát kéremszépen, ennek "semmi baja". Egy szék, egy kis motor meg tetőburkolat, pár neon meg egy jó alapos slagozás után mehet is az új motorért. (Ami álló D10-es természetesen :o)
Jó, csak hozz majd fehér botot, mert sűrűn kell majd becsukott szemmel járnod... :-)
A viccet félretéve:
Azért olyan elviselhetetlenül sok MAN nincs, de az összes olyan helyen, ahol egyszerre több mint két HV-s buszt lehet megtalálni, az esetek nagyrészében áll bent egy (bár mindenütt ki lehet fogni rövid MAN-mentes időszakokat, de ezek csak riták és kiszámíthatatlanul vannak).
Eladó 2 db Toyo 600HT 235/70/R15 terepjáró nyárigumi, 85%-os állapotban. 15000ft/db. érdeklődni lehet a bevasarlas@mailbox.hu e-mail címen és a 06305320301-es telefonon.
kerhetnem hogy ha valakinek van Ikarus 284-esről magán képe küldje el nekem! Így elsőre van két kép a képtáramban (BPY-149BPY-150), meg majd összeszedem a többit, és elküldöm Neked.
pontosabban a BPY-149-esnek amelyik a szebbik és jobbik a kettő közül Na igen, a 150-es hátsó fele leginkább füldugóval ajánlható... :-) :-(
Egyébként én is debreceni vagyok, szívesen megismerkednék veled+a bátyáddal!
Pécsen szerintem már nem lesz meg nyáron az utolsó sem. Persze a maradványaik megvannak a garázsban... A nyáron, amikor ott voltam, akkor még kettő volt, mindkettő műhelyben állt :-(
A móriba viszont könnyű belebotlani, ha 14 és 15 óra között császkálsz a városban :-)
debrecenben van 2, pecsen par eve meg 3 is volt nemtom hogy megvannak-e meg,gyorben es sz.fehervaron is volt meg tatabanyan de selejteztek oket,moron meg van egy
üdv mindenkinek!
kerhetnem hogy ha valakinek van Ikarus 284-esről magán képe küldje el nekem!
nagyon fontos lenne. ez a kedvenc típusom.
van már egy jópár képem róla ugyanis az egyik debreceni 284-esnek, (pontosabban a BPY-149-esnek amelyik a szebbik és jobbik a kettő közül) a bátyám a sofőrje.
előre is köszönöm!
Üdv!
azelőtt hogy kitört volna a botrány a 405-kel kapcsolatban felborult egy 37-es vagy 137-es a hegyről lefelé ha jók az infóim .... időt nem tudok, mások akik jobban tudják kiegíszítik majd ... :)
Így van. Ott rendesen karban vannak tartva a kocsik. Remélem a 412.10C-k nem fognak hajlamosak lenni ilyen kigyulladásosdira.
Egyébként tényleg van 1 darab 412.10C Kelenföldön. Ma fotóztam a Sasadi útnál a 40-esen a BPO-263-ast. Mostmár elhiszem. Idáig azt mondogattam, hogy hiszem, ha látom. Hát mostmár láttam :o)
Épp arrajártam "véletlenül", és hát ha már ott volt... Miért ne?
Nem kérdeztem meg Kavicsot, hogy ma melyik kocsi fog jönni. Ilyesmi eszedbe se jusson. Csak arra jártam.... Nehogy azthidd, hogy kimondottan Őmiatta mentem ki korán reggel a Népligetbe... :o))))))))
Kezd elegem lenni ezekből az öngyulladós 412-esekből.
Tector küld egy smst, a Tulipánosláda mellől, hogy nem tudom-e, melyik kocsi égett? Hát mondom neki, "már megint?"...
Délután kinéztem a Sasadira, és környékére, de nem találtam semmi égésnyomot ott. Elmentem a garázshoz, jó alaposan körbejártam, és mintha a csarnokban be lett volna téve farral az ajtó felé. De nem láttam jól, lehet, hogy egy másik 412-es volt.
12-06 sofőrje nagyon derék modón, szépen állt be a Sasadi megállóba, még tán ismertem is a sofőrurat. :o) Csak az volt a baj, kifelé ment, így nem tudtam elkapni VP- urat, de megint jó busza volt.
Nemsokára jön egy-két kép a maiakból, köztük a gyönyörű HDE-010.
Igen, mert ugy 20-30 percet voltam ott és minkét MAN megvolt már nekem ami ott volt. a Csuklósokat meg menet közben tudtam volna fotózni, de ahhoz nekem sötét volt ...
A múltkor is képes voltál itt lenni úgy, hogy egyet sem fotóztál... :-)
Pedig a Nagyállomásnál egy szombat kora délutáni fél óra alatt nem éppen egy fordul meg... :-(
1. 19-28 pótolta a 15:40-es 44gy-t
2. Grimbi: a 45-ös mindenhol megáll, a 131-es vonala meg számomra térképen is követhetlen. Hogy sikerült ezeket a vonalakat összeszedned?
3. A 16-29 tényleg szar buszt, ezt már én is mondtam:)
4. Most vajon sikerül végre ezt elküldeni?
pár hete valamiért fölbontották itt nálunk a járdát egy jó nagy darabon, aztán "röpke" két hét alatt vissza is rakták, és leaszfaltozták.
namost, hogy milyen minőségű, arra inkább nem fecsérlem a karaktereket, a lényeg, hogy ezt a járdát (járdát! nem utat!) elnézve nincs mit csodálkozni, hogy az útjaink olyanok, amilyenek.
de nem ez a lényeg! hanem: mondom apámnak, "figyeld meg, egy hét nem tellik el, föl lesz túrva megint".
HOGY MÉRT NEM LOTTÓZOK....!!!!
komolyan ennyire fussa ezeknek a okos embereknek???
"...69 db Perkins Phaser 135 Ti Euro1-es használt motort szeretne eladni 200000 Ft/db+áfa áron. Véletlenül nem ilyen motorok voltak az Ikarus 405-ökben?"
Lehet, hogy elég mélyre van állítva a belső tükör, s Ő a vezetőfülke mellett ácsingózva pont belátást nyer a szoknya alatt található, alsónemű által nem takart területre. Innen már világos a kép: "Nem zöld, nem szőrös" -ergo nagy valószínűséggel a nevezett hölgyemény még alsóneműt sem visel. (?)
Ha nem zöld, akkor az jót jelent, mert rendesen "karban van tartva".
Olvastátok a mai (pénteki) Metro újságot? BKV-nak több hirdetése is szerepel, az egyikben:
69 db Perkins Phaser 135 Ti Euro1-es használt motort szeretne eladni 200000 Ft/db+áfa áron. Véletlenül nem ilyen motorok voltak az Ikarus 405-ökben?
Köszi, és már szóltál is korábban, csak elfelejtettem kijavítani a kép nevét... Mostmár javítva télleg.
A Setrákról egy összefoglaló rendszám-típus ismétlést kaphatnék az off-ban? Tudom, hogy már széttárgyaltud, de mintha ezt beszéltük volna, ami fönntvan nálam. Vagy nem?
Nemtudom. Azt se tudom, hogy létezik-e egyáltalán ilyen típus, de mintha halványan ezek a számok derengenének róla. A rendszámot se láttam elég jól... :o(
Az is volt. Olyan 545-ös kinézete volt, de nem az volt. Olyan gyorsan, és hirtelen döngetett el mellettem Csepelen, hogy a csodálás közben mire észbekaptam rendszám, és tipusügyileg, már nem is láttam :o( Pedig rá is néztem a típusszámára. Hátul középen, vagy inkább a szélvédő alatt jobboldalon volt a tip.szám.
Ha legközelebb látom, jobban megnézem :o) (Bár nem sok esélyt adok neki )
"Képzeljétek mit láttam ma: Még én sem tudom pontosan :o)
Tán egy 527, vagy 572 nemtudom, E**-*22 volt a rendszáma, és kis busz volt. Kicsit piros árnyalatokkal. "
Hát ebből mi se tudjuk mit láttál, de biztos érdekes lehetett :-))
Én is mentem egy "kört" egy nénivel...persze csak a 7gy-n :) Ő is nyomta rendesen, persze hogy a gázpedált :) Úgy látszik a buszvezető nénik már csak ilyenek, ami szerintem nem baj.
1.) A 194-esen van egy fiatalabb néni,aki nagyon nyomja (márhogy a buszvezetést :)
Általában a 02-38-cal megy. "Véletlenül" kihallgattam a beszélgetését a múltkor: "...képtelen vagyok 30-cal menni!!"
:-))
2.) a 16-39-et én ma láttam először felújítva a 99A-n. De: NEM zöld, NEM szőrös! Ki látott mán ilyet...
Viszont nagyon szép.
3.) A 15-73 meg vastag gumicsíkot kapott a bal oldalára (a másikat nem láttam)!
A zöldkapaszkodósítás, ezüstnyilazás nem élettartam növelő korszerüsítés, csak felújítás.
Az más kérdés, hogy ezüstnyilas felújítás nélkül is nő a buszok várható élettartama, mert nincs elég új beszerzés.
Lenne egy kérdésem: szerintetek azzal, hogy a BKV egyes buszokat zöldkapaszkodósra, akár ezüstnyílra felújít, így sacperkábéra hány évvel tolja ki ezen buszok élettartalmát? Azért kérdem, mert úgye a gyros buszok felújítása 98-as áron 10(?) millió volt, egy új csuklós busz pedig kb. 50-60 millió mostani áron, ezek után vajon mennyire éri meg.
Voltam a Kispesten Határ útnál, elég rossz látni, hogy lassan mindegyik exmiskolci elveszti eredeti színét, valamelyik buszon akár vegyesen.
Mint törzsutashoz fordulnék segítségért. Be tudnád szkennelni a vonalhálózati térképet, és számomra fiksz pontokat bejelölni rajta a 31, 131, 45, 144-es viszonylatokra, pl. jelzőlámpa, kresz tükör, stb. ill. hogy melyik megállókban állnak meg, illetve nem állnak meg?
Nem kell valakinek olcsón egy képcsőhibás, 17 colos MAG monitor? (4 éves).
Képe kissé homályos, ezért rendszeres használatra nem jó, filmnézésre, tartalékmonitornak stb... használható, 800x600-ban nem annyira homályos.
Igen olcsón eladom.
Ha belenéztek a BKV-s képtárba, találtok új képeket.
A főoldalon még nincs közhirré téve, mert a Volános résszel együtt akarom majd kiirni oda. (Megy föl majd vidéki volán is :o) A Kapos, és a Zala már kész, de sajnos csak 5-5 különböző buszról van több képem... :o(
Én meg ma 2 EAG-os sárga midit láttam a Kerepesin befelé. Mindkettő P-s rendszámmal ment, az első fos-gyemén 20 és utána érdekes nyelvű (görög?) szövög, a másikon 21 és utána másik érdekes nyelvű szöveg.
Más: Reggel az egyik 44gy a Jókainál kifelé elromlott, de aztán a műszak megjavította. Pótlásról nincs infóm.
Délután a 13:33-as indulást már sokan a 44gy felszállóhelyén várták, de amint a 44agy vezére helyesen a saját felszállóhelyére állt be sokan elkezdtek anyázni. Egyébként a beosztott kocsi a 18-24 volt, emiatt és a sok utas miatt ezt inkább passzoltam:)
Nagyon szép képek! Csak így tovább. Király ez a gép.
Grimbi mester utolsó villanyozásának szombatján (28.-a) össze lehetne hozni egy kisebb fotózással egybekötött topictalit :o)
Rally, hol láttad azt a 266-ost? Én is láttam ma egy vértes festésű 266-ost, F-es rendszámmal, de az szerintem magán volt, Különjárat táblával. (kétszer is elment mellettem, de nem tudtam lefotózni:-)
Ma láttam egy 266-ost, szvsz Vértes festéssel. A rendszámát nem láttam, csak az oldalán volt egy 499, vagy 944-es felirat. Gondolom ez az azonosítója volt. Tudja valaki a rendszámát esetleg?
Más, mi a mostani rendszáma az Autókiállított Kapos Volános NABI 700SE-nek?
Sajnos valami nagy gixer van. Megjött minden leveled kétszer. Mindn levélben kétszer vannak csatolva a fájlok, az negyedik képet pedig továbbra sem tudom megnézni :-(
Picit OFF:
Kéréssel fordulok hozzátok
Rávettem magam, hogy nekiállok rendbe tenni a RÁBA buszok emléklapját. Nos, ehhez újból szeretném elkérni a fotókat, legalább 640 pixel szélességben. Kérném megjelölni az időpontot és a helyszínt is. A kérést azért teszem, mert az előző oldalnál sajnos elkövettem azt a hibát, hogy rengeteg képről csak 300 pixel szélességű fotó van. Emellett várok mindenféle infót, kiegészítést is. A mailcímemet megtaláljátok itt, de ha nagyobb mennyiséget küldenétek, akkor előbb szóljatok, adok egy másik címet.
Köszönöm!
Üdv! Namivan? Mindenki dolgozik vasárnap este? :o)
Meg vagyok elégedve teljes mértékben a gyorskocsi, és gyorsvillamos vezetőurakkal! :o)
-Andris ma nagyot ment a 415-tel! Amiben segítségére volt a jó autó is! (Rendszám elfelejteve :o(
-VP-ről eljutottak infók a fülembe, miszerint kiörömködte magát az autópályán a 72-esen :o)
-Grimbi is tolta a szélesvasat rendesen. (Azé amilyen szélesek a Tátrák, olyan kicsi a pilótafülke /2 embernek :o)/
Ma mindenki kap egy 5-öst tőlem. :o)
Grimbinek külön jó ébredést a reggel 7 órai Cinkotánszki tanuláshoz. :o)
Más: HáBé! Egészvéletlenül, nem Te szálltál fel a 21-esre ma délután a Déli pu.-nál? Mert Andris, és énszerintem Te voltál :o) /Én voltam az az előzékeny, udvarias, vezetőuratnemzavaró "másodpilóta" az első ajtónál :o)/