Javítom, Kazal és Bárdi autója nem 311 Cabrio, hanem 313-Sport, ahogy pizo szaktárs is mondta volt. Nem ugyanaz a két típus (nagyon nem :-)) Rajzét nem tudom milyen volt.
Kazal László: Aero 30, Wartburg 313 Sport
Rajz János: Wartburg 311 Cabrio (?)
Bárdi György: Wartburg 313 Sport
Latabár Kálmán: Pontiac
Kádár János:Csajka GAZ-13,Mercedes
Mikó István: Skoda S100 (többek között) Petress István (Csúcsforgalom): Skoda 110R Coupé Antal Imre: Volga M 21 Ruttkai Éva: Zsiguli
Nagyon jó,hogy egy átlagos limuzinból ilyen remekművet készítettek.Én nagyon örülök annak,hogy egyre többen restaurálják a régi Wartburgokat,elég csak körülnézni a neten.
Hát igen,a farmotor miatt.1000mb kombi is tervbe volt véve,de nehezen lehetett hozzáférni a motorhoz és a hátsó felfüggesztés is túlságosan meg volt terhelve.
Olvastam már olyan véleményt is,hogy szerencse,miszerint nem került gyártásba:)
Gyártásba került, csak díszlécek nélkül! Pedig myilen szépen nézett volna ki így. Még lehet, hogy átalakítom ilyenre a trabimat. Ha egyáltalán lesz még...