olyan kérdésem lenne, hogy e60 530d 2004 gyári rezgéscsillapító kapható-e? és esetleg egy képet tudnátok róla mutatni?
dpf nélküli az autóm, vagy milyet vegyek hozzá? és milyen módon cserélhető? csak kivágás és behegesztés? vagy van rá egyéb megoldás is? válaszokat előre is köszönöm bocs ha hülye a kérdés de nem találkoztam még ilyen problémával viszont azt szeretném ha az autó a lehető legjobban gyári jellegű maradna. előre is köszi a segítséget.
A véleményem az, hogy a fórum egy jó dolog, de nem helyettesítheti a tényt, hogy a saját autódat legálább egyszer nézzék átt rendesen. Mérjék fel állapotát, és magyarázzák el mire kell figyelni, hogy később a tudatlanságból ne kelljen többszázezreket kiadni. Ezt a legtöbb szerelő nem mondja el, mert nem tudja, vagy nem akarja elmondani. Steeef is olyat tesz amit nem sokan ebben az országban.
Korrekt "távgyógyítást" végez, minden ellenszolgáltatás nélkül. Ezuton is köszönjük neki. De esetedben, szerintem az egyzeri idő és pénz ráfordítás megéné.Biztos hogy többet ki fogsz dobni amatőrökre. Az autószerelés egy egzakt tudomány, ok okozati összefüggésekkel.
Re.: - Ha valami problémám volt, mindig szakemberhez fordultam előszőr. Egy furcsa okból kifolyólag. A "kezükbe van" a lehető legcélravezetőbb megoldás, és nincsenek félreértések.Ráadásul az autó működésének összefüggésében érted meg a hiba okát.
Igen, vettem már légtömegmérőt vagy 2-3napra,mert hiba előjött, az alkatrész meg rajtam maradt....Ez a szomorú,h. az ember azért viszi ilyen helyre mert gondolván őket képzik legjobban,sok autó megfordul stb. ,de valóban vannak problémák....találgatások mennek...nem az ő pénzük,nem is érdekük,h. jössz máskor is vagy sem....legalább te már pedzegeted mi lehet a baj :D
Gondolom ha profihoz kerul,akkor az eszre veszi hogy az elo adat nem okes.
de ahhoz pontosan kell tudni milyen adatoknak kellene ott lennie,mivel semmi hibakod nemvolt nekem sem.
az auto ment (hibatlanul) mindig indult meg -20fokban is.
a BMW nel en rajottem,jobban talalgatnak mint azok az autoszerelok akik akkor latnak eloszor E60 nat:)
sajnos a BMW- vel 3 dolgot lehet csinalni.
1 elviszed egy jonak mondott BMW szervizbe ahol kicserelgetnek mindent talalomra kismillio forintert
2 bujod a netet ,de fokent a kulfoldit,ott sokmindent megtalalsz es sajat magad megoldod a bajt (fillerekbol)
3 elviszed egy olyan szakihoz akik csak erre vannak raalva akkor meguszod ertelmes keretek kozott a hibat, viszont legtobbunk szerencsetlensegere mindig mindegyik ertelmes szerelo az orszag tuloldalan van :)
sojnos nekem a szereld magad verzio jutott,eddig szerencsevel/sikerrel minden bubanata.:)
nekem most nagy eselyel a turbommal lehet valami,mert parszor mar leakasztottam 170 koruli sebesseggel 4 dikbe :D
Akkor várhatom,hogy a Rackban megoldják :S Már pár napja ott van az autó,más problémák miatt is. Azt nem értem,ha menet közben rádugják a gépet,nem hoz semmi olyan adatot ami rendellenes? Lehet találgatni.... A munkafelvevő nem érzett semmit....elég érdekes pedig,mert ha autópályán ki húzódnak előlem és kicsit rálépek a gázra nem történik semmi...nem észrevehetetlen :D
Na ez van most nekem is. Na azért akkor sem mindíg megy. Ráadásul sokszor a gázpedál nagyon kis útján, egész az első harmadában húz csak, ha tovább nyomom lomha. Legközelebb a 3000es fordulattól kezd húzni.
neked mi volt?Különösebb panaszom nincs,csak ez a turbolyuk féleség 1,2,3-ban utána már nem jelentkezik.Normál közlekedésnél nem veszek észre semmit,csak ha vaddisznó vagyok induláskor!Pályán húz szépen akár 200 fölé is,nincs turbo visítás sem!
Sziasztok újra! Nekem is aktuális a turbó. Már korábban is írtam azt hiszem lehet gond lesz vele, de most 1 hét hegymenet kicsit betett neki. Semmi gond volt mindaddig míg jöttem haza Zágrábnál és olyan 125 el mehettem mikor adtam egy gázt hogy előzzek és az autó megállt 4000 es fordulaton 140 nél. Előszőr a szégyentől vörösödtem el aztán az idegtől. Lelassítóttam 80 ra majd 140 ig ismét húzott és ott megállt. Manuálba tettem azzal tovább tudtam váltani de nagyon lassan ment 150 re. Azonnal hívtam a szerelőt mondta álljak félre és hallgassam nincs e csörgő kattogó a hang a turbónál mert akkor azonnal állítsam le és hogy nem e ingadozik az alapjárat. Semmi ilyen nem történt hála Istennek biztos ami biztos ujra indítás majd padlógáz 160-170 ig. Semmi baja nem volt és azota sincs baj most városban úgy megy ahogy eddig még soha már kis gázadásra is. Valószínű így kellene mennie. Szerdán viszem az autot de nagy valószínűséggel Turbó geometria a hiba és nemrég a szerviznél jelezte a diagnosztika ami akkor kétséges volt mára biztosan azzal lesz a gond én úgy tudom nem nagyon vállalják a felújítását biztosan van aki megcsinálja nekem a szerelőm nem ajánlotta mert többet is elküldtek javításra ezzel a hibával és elég hamar újra jelentkezett. Szerintem a pályán megszorulhatott és újraindítás után helyre állt azóta mondom megy és így előtte erőtlen volt olyan 2000-es fordulatig utána indult csak meg minden sebességben. 2007 525d 177 LE Elektromos turbó. Nálam a geometriája a szar remélem valamit segíthettem. Kiváncsi leszek milyen lesz új turbóval. És most felteszek egy hülye kérdést! A régi autoknál tettek rá nagyobb turbót. :D E60 nál nem lehet ezt valahogy manipulálni ha már ugy is csere lesz? Gondolom a 30d be is ez van csak az elektronika más 35d be meg twinturbo?
Nekem is e60 3.0d 2004. és 1500-1800-ig kicsit lomha(főleg 1.,2.,3.-ban),de nekem állandó légtömegmérő hibám van.mivel én is szerelő vagyok már a köteget ellenőriztem,légtömegmérőt cseréltem,de a hiba nem múlt el!holnap megyek Bogusz-hoz diagra majd megírom mi lett.
Megjegyezném, én sem állok neki magam buberálni, bár gépész mivoltomból sokmindent megcsinálok ami mechanikus jellegű. Ezért csatlakozom az elöttem szólókhoz.
Kalocsán sem lehet senkire bízni a verdát. Csak tapasztalatokat gyüjtök, időközönként én osztom meg őket. Erről szól egy fórum testvér. Annak ellenére teljesen korrekt amit írtál, de szerintem te magad is feltettél pár tucat kérdést már itt, mielőtt szakemberhez fordultál.!?
igen,sajnos ezt tapasztalom..azért is kérdeztem,esetleg valakinek pont ezek a jelenségek.. Majd kiderül mire jutottak,ha semmire akkor megyünk tovább.. steef sajnos elég messze van tőlem,de lehet ő marad.
Kormány gömbcsukló csere esetén mire érdemes külön oda figyelni, illetve az utána történő futómű beállításnál? Van valami különlegesség, vagy ugyan az az eljárás, mint bármilyen másik autónál (aktív kormányzás)?
Erre valaki?: -Vidd el Steeef -hez.Ez a lehető legolcsóbb megoldás a hibafeltásásra. Nézezsd meg vele. Én biztos tudni szeretném , hogy "20Ft-os", vagy 200000Ft-os problémám van.Telefonon és kézrátétellel csak a pénzed költöd lehetséges problémaelhárításra, elöbbre nem jutsz. Ráadásul a régebbi dieselek is, mind a tiéd a túlzott üzemanyagfogyasztás, és az ebből adódó tökéletlen égés teszi gajra. (Bár az újakat is, de ott egyértelműbbek a jelek.)
Sziasztok! Úgy érzem jókor jelentkezek én is :) Nekem 2004 30D vacuumos turbós gépezetem esetek nagy részében 2ezerig kicsit lomhán húz,utána megindul,valamint ha pl. autópályán megyek 1500-1800 fordulaton és picit akarok gyorsítani,akkor mintha nem reagálni a gázadásra....ekkor kicsit nagyobb gázt kell adnom,akkor pedig vagy vissza vált ha lassan eléri a 2ezret akkor el kezd húzni.... ötletek? :o köszi