Minden rendben ment az éjjel:)))))) 1/2 4-kor ért haza a sofőr:))))) -mielőtt elkezdett volna panaszkodni felhomályosítottam, hogy a pénzért meg is kell dolgozni...
Amikor csinálták a motorodat, valószínűleg levették a klímacsöveket a hűtőről, mert máshogy nem nagyon fértek volna hozzá.... Így hát nincs gáz a klímádban, azért nem hűt. Pesten bármelyik klímás feltölti pár ezresért, de előtte csináltass nyomáspróbát, nehogy más legyen a gond (ezt is megcsinálja neked bármelyik klímás).
Helllo mindenkinek.
Ma rájöttem miután kipróbáltam hogy nemhűt a légkondi.tudtok valakit aki átvizsgálja és feltölti ha nincs vele gond (budapest lenne a legjobb)
köszönom
A6Q szia!
Érdekelnének a fékalkatrészeid.
Nekem A6-2,5 TDI-m van.
Küldtem e-mailt de nem tudom megkaptad-e.
Számom:06-30-488-6778
Kérkek hívj vissza.
Üdv: R
total be vagyok havazva+meg idegeskedes is jar hozza, meg pukizni sincs idom... hetvegere rendben leszek es akkor tuti hogy fel bekas ki fog halni... :o)
hivlak valamelyik kora este, ugyis min 20 perc ha elkezdunk beszelni... akartalak mar, de 1szeruen nem tudtalak volna nyugiban, szoval hivlak..
vettem egy garmina pda-gps-t a kocsiba
magyar nyelvű, utvonaltervezős, és hangbemondásos.
és teljes magyarország térkép van benne.
de a legnagyobb előnye: beállitom pl.500 méterre, és éjszaka is tudom, hogy milyen kanyar jön pl, igy jelentősen gyorsabban tudok csapatni ismeretlen helyeken is sötétben...
nem ócsó, de télleg műxik.
p.s.
ja, és nem én árulom a ketyerét, sőt jutalékot sem kapok-igy ez nem reklám:DDDDD
sziasztok.mindig csak segítséget kérek tőletek.bár csak már jó lenne a gép és tudnák jóval is hozzájárulni a fórumhoz de ez van.ezútal kellene nekem valaki aki tudna nekem motor állapot felmérést végezni és esetleg papírt is adni hozzá.a másik dolog ami még érdekel hogy tudtok e olyan emberkéket akik szerelnek V8 motorokat és ugyanúgy papírt tudnak(garanciát)adni az elvégzett munkára(a jó referencia az sokat számít).a utolsó kérdésem amit ha mégsem jön össze a motor felujítás és nemlesz sikerem olyan bácsikat keresek akik tudnak motor szerezni (V8 4,2 ami jó az S6 ba minnél nagyob a teljesítmény annál jobb és kevés kmrel ami nálam úgy 100ezerig van)legjobb lenne törött kocsiból.kifogytam az ötletekből.ja és nem akarok megválni a kocsitól tehát olyan hogy ADDD ELLL nem jöhet szóba.
ha van ötletek javaslatotok várom.
kösz szépen.
Egyszer volt, hol nem volt, még az Audihegyeken is túúúúl......
Szal elkezdeném "in medias res" a legtöbb AAT-s (gy.k. soros 5 TDI) motor által produkált hibajelenség ismertetését, ill. a hiba kiküszöbölésének lehetőségét:
Többen tették már fel a kérdést (köztük én is, de én magamnak), hogy miért lehet az, hogy a tdi-k állandó fordulaton tartva elerőtlenednek; pontosabban az optimális tartományban használva a gépjárművet (2000-3000 1/min) egyszer csak a leadható max. nyomatékuk felét elhagyják... egyetlen orvosság volt eddig ennek a jelenségnek a kiküszöbölésére: kuplung kinyom, ford.szám alapjáratig leenged, majd kuplung vissza és újra volt erő a kocsiban (ideig-óráig). Kicseréltem a légmennyiségmérőt, a szívócsőnyomás-jeladót, mértem turbónyomást, gázpedál-potmétert teszteltem, kitakarítottam a szívócsövet, levágtam a katalizátort és egy csővel helyettesítettem, ledugóztam az EGR szelepet....mind hiába. Ezeket azért írtam le hogy a sorstársakat megkíméljem a vasárnap délutáni szereléstől.
És most következik a technikai része....:)))))
Szal az Audinak az első computervezérelt tdi-motorjainak egyike volt a soros 5, mely már a szivarban is debütált. Az újítás ebben a konstrukcióban a gazdaságos üzemmód volt az elődökhöz képest megnövel teljesítmény mellett. Felmerül a kérdés, hogy vajon milyen úton-módon tudta ezt az Audi elérni???-itt tul.képpen rá is térnék arra, ami minket érint... A sok lehetőség egyike az volt -a korábbi mechanikus adagolókkal szemben-, hogy a computer a beérkezett impulzusok alapján adta a jelet az adagolónak, hogy mikor szükséges az égéstérbe gázolajat juttatni és mikor nem: pl.:
1. motorféknél egészen az 1200-as fordulatszám eléréséig "üresen" megy a motor, tehát az üzemanyag teljesen el van véve.
2. a gázpedál alatt található egy kis ceruza formájú kétállású billenőkapcsoló, ami érzékeli a fékpedál benyomását és jelet küld a computernek, hogy az adagolót elvegye a gázolajat.
3. ugyanez a kapcsoló található a kuplungpedál alatt is....
Az utóbbi kettőnek van valójában jelentősége, ugyanis ha a kapcsoló leragad (a benne levő rugó elöregedése, vagy a sín elkopása miatt), vagy nem rendeltetésszerűen működik akkor a computer egy idő után eltárolja hibának és középértéket állít be üzemanyagbeáramoltatásra. Egyértelműen megmagyarázza azt a jelenséget is, hogy az elektronikus hiba visszajelzésére szolgáló "izzításvisszajelző" nem periodikusan, hanem össze-vissza villog: ha a fékpedálra, vagy a kuplungra lépünk, akkor pedig abbahagyja (mindkettő vákuumot csinál, úgyhogy nem egyértelmű, melyik kapcsoló rossz). Az egyetlen megoldás: alsó műszerfalpolc leszerelése, pedálbak ki, majd a kapcsolók újra(!!!!!!) való cseréje. Nem egy nagy mutatvány, de a bontott kapcsolók sem lehet tudni, hogy meddig bírják.
Előzetesen ennyi, így is hazavágom az indexet ezzel a kódexbe illő hozzászólással, folyt.köv...
Hali márkatársak! Segitség kellene alkatrészügyben! Az alany: kocka coupe 2.3 GT 1987-es. KE-jetronic III. Motor 2308 ccm kód: NG NNa ehhez kellene a gumi szivokönyök a folytoszelep és a torlótárcsa /légmennyiségmérő/ közé. Sajna csak ezé a motortipusé jó. Ezt a motort a gömbölü coupe-ban is használták 1990-ig. Az autó felujitás alatt áll,relative nem sürgös. Ha valaki tud segiteni ne tartsa magában!!
Valaki segíítsen már TunedS2nek, mert beszorult a műhelykocsi alá az öreg Venesz Józsi bácsinál és csak azt hajtogatja, hogy "akkor is 6.0-át megyek a hétvégén, még ha a műhelykocsi alatt is kell éjszakáznom:)))))))))))))"
V8TDI!
Beszéljünk majd prájvit, mert megvan a megoldás a vasad által produkált hibajelenségre.... tegnap egész délután bújtam a német FAQ-okat, meg méricskéltem a kormit, mire rájöttem, mi a gond... weheheeeee aranyba foglaltatom a nevem:)))))))
az óra alatt van egy állitó gomb,mint a nullázó a sebességmérőnél.
na, azt kifelé huzod, majd huzással együtt jobbra, vagy balra forditod, attól függ, merre akarod tekerni a mutatót.
nem kell aggódni, elektromos, elég gyorsan teker
jól irtad, de az ujabb sláger az autosol-multiturbo..
az autosol az audi wolksvagen, a multiturbo a skoda javitását végzi.
komolyan-eddig an block utáltam a márkaszervizeket, de ezek télleg korrektek(csak az alkatrészeket kell,főleg a nagyobb darabokat máshol beszerezni:)))
A C.oszlop takarót úgy tudod kivenni, hogy kiszeded a hátsó ülés háttámláját és meghúzod finoman magad felé a kárpitot. Nem egyszerű, vigyázni kell, hogy el ne törd. Az antenna-erősítőt nem érdemes javítani, inkább cseréld ki, van nálam vagy 5 db....
Wichaa-Leerch (ha jól írtam) autóház?
Jó fejek, mármint a főnökök is,egyszer voltunk ott páran nagyon segítőkészek voltak.
Nem hiszem hogy pl. a mozaik utcában is csak ennyit fizettél volna. :)
kedvező tapasztalásomat irnám le a miskolci audi szervizről-ugyis mindig csak a rosszat hallani a márkaszervizekről:)))
bevittem a gépet, mert 2x is kigyuladt a hibát jelző piros kontroll lámpám.
hál istennek, mint kiderült, csak a fékolajam volt kevés-lassan ideje betéteket cserélnem..
teljes diagnosztika, meg légtömegmérő mérés, a klima gombátlanitása,fényszóróbeállitás-a végén természetesen kocsimosással 12.660 forintomba fájt csak:))))
(igaz, nem rég cseréltem lengőkart-azt inkább félházi kivitelezésben tettem-nem vagyok azért annyira kockáztató tipus, hogy megtapasztaljam, ez mennyibe került volna a szervizben:D
Azt szeretném megkérdezni, hogy a műszerfalban lévő órát hogyan tudom állítani?
A másik dolog, hogy multkor mondtátok, hogy az antenna-erősítő a bal hátsó C-oszlop takaró alatt van. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan férek hozzá, és mi szokot lenni a baja? Javította már ezt vki, vagy cserélte mindenki??
Sziasztok!
Audi A4 1.8T vásárlását tervezem.
2-3 éves darab érdekelne, kb 50.000 km-rel.
Javasoljátok-e a megvételét?
Mire kell odafigyelni ennél a típusnál?
Mennyit és hogyan lehet kihozni az 1.8T motorbók utólag? Persze a használhatóság keretein belül.
Ha pedig valaki tud eladót, érdekel.
D.