Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cashmoney Creative Commons License 2004.05.05 0 0 3353
Minden rendben ment az éjjel:)))))) 1/2 4-kor ért haza a sofőr:))))) -mielőtt elkezdett volna panaszkodni felhomályosítottam, hogy a pénzért meg is kell dolgozni...
Előzmény: 20Volt (3323)
cashmoney Creative Commons License 2004.05.05 0 0 3352
Amikor csinálták a motorodat, valószínűleg levették a klímacsöveket a hűtőről, mert máshogy nem nagyon fértek volna hozzá.... Így hát nincs gáz a klímádban, azért nem hűt. Pesten bármelyik klímás feltölti pár ezresért, de előtte csináltass nyomáspróbát, nehogy más legyen a gond (ezt is megcsinálja neked bármelyik klímás).

Üdv: Cash

Előzmény: AUDIS642Quattro (3351)
AUDIS642Quattro Creative Commons License 2004.05.05 0 0 3351
Helllo mindenkinek.
Ma rájöttem miután kipróbáltam hogy nemhűt a légkondi.tudtok valakit aki átvizsgálja és feltölti ha nincs vele gond (budapest lenne a legjobb)
köszönom
Ricsimo Creative Commons License 2004.05.05 0 0 3350
A6Q szia!
Érdekelnének a fékalkatrészeid.
Nekem A6-2,5 TDI-m van.
Küldtem e-mailt de nem tudom megkaptad-e.
Számom:06-30-488-6778
Kérkek hívj vissza.
Üdv: R
V8_TDi Creative Commons License 2004.05.05 0 0 3349
szia cash,

total be vagyok havazva+meg idegeskedes is jar hozza, meg pukizni sincs idom... hetvegere rendben leszek es akkor tuti hogy fel bekas ki fog halni... :o)

hivlak valamelyik kora este, ugyis min 20 perc ha elkezdunk beszelni... akartalak mar, de 1szeruen nem tudtalak volna nyugiban, szoval hivlak..

udv

Előzmény: cashmoney (3337)
baal Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3348
ha szivatom, akkor igen:)))
Előzmény: whoa (3347)
whoa Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3347
nem ez mondja állandóan hogy "újratervezés... újratervezés..."? :)))
Előzmény: baal (3346)
baal Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3346
vettem egy garmina pda-gps-t a kocsiba
magyar nyelvű, utvonaltervezős, és hangbemondásos.
és teljes magyarország térkép van benne.

de a legnagyobb előnye: beállitom pl.500 méterre, és éjszaka is tudom, hogy milyen kanyar jön pl, igy jelentősen gyorsabban tudok csapatni ismeretlen helyeken is sötétben...
nem ócsó, de télleg műxik.

p.s.

ja, és nem én árulom a ketyerét, sőt jutalékot sem kapok-igy ez nem reklám:DDDDD

A6Q Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3345
Hm, érhdekes feltevés dokthtorh Cash...
Végül is egy próbát megér!
Gratula!

Illetve egy gondolat:
Ha rossz a kapcsoló akkor az eltárolódik mint hiba, tehát kiolvasható.
A gond akkor van hogy ha néha műxik-néha nem...

Előzmény: cashmoney (3340)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3344
"ha mégsem jön össze a motor felujítás "

mit akarsz pontosan felujitani es hogyan?

sb

Előzmény: AUDIS642Quattro (3343)
AUDIS642Quattro Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3343
sziasztok.mindig csak segítséget kérek tőletek.bár csak már jó lenne a gép és tudnák jóval is hozzájárulni a fórumhoz de ez van.ezútal kellene nekem valaki aki tudna nekem motor állapot felmérést végezni és esetleg papírt is adni hozzá.a másik dolog ami még érdekel hogy tudtok e olyan emberkéket akik szerelnek V8 motorokat és ugyanúgy papírt tudnak(garanciát)adni az elvégzett munkára(a jó referencia az sokat számít).a utolsó kérdésem amit ha mégsem jön össze a motor felujítás és nemlesz sikerem olyan bácsikat keresek akik tudnak motor szerezni (V8 4,2 ami jó az S6 ba minnél nagyob a teljesítmény annál jobb és kevés kmrel ami nálam úgy 100ezerig van)legjobb lenne törött kocsiból.kifogytam az ötletekből.ja és nem akarok megválni a kocsitól tehát olyan hogy ADDD ELLL nem jöhet szóba.
ha van ötletek javaslatotok várom.
kösz szépen.
whoa Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3342
helló Cash!!

tyúha, ez asztán a szép kis esettanulmány!! ;)
én várom a folytatást!! ;)
(érdekelnek az ilyen dolgok...)

Előzmény: cashmoney (3340)
cashmoney Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3341
Méghogy az Audisok agresszívek..... akkor mér' parkol valaki egy Rönyóval a másik hátán????

cashmoney Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3340
Egyszer volt, hol nem volt, még az Audihegyeken is túúúúl......
Szal elkezdeném "in medias res" a legtöbb AAT-s (gy.k. soros 5 TDI) motor által produkált hibajelenség ismertetését, ill. a hiba kiküszöbölésének lehetőségét:

Többen tették már fel a kérdést (köztük én is, de én magamnak), hogy miért lehet az, hogy a tdi-k állandó fordulaton tartva elerőtlenednek; pontosabban az optimális tartományban használva a gépjárművet (2000-3000 1/min) egyszer csak a leadható max. nyomatékuk felét elhagyják... egyetlen orvosság volt eddig ennek a jelenségnek a kiküszöbölésére: kuplung kinyom, ford.szám alapjáratig leenged, majd kuplung vissza és újra volt erő a kocsiban (ideig-óráig). Kicseréltem a légmennyiségmérőt, a szívócsőnyomás-jeladót, mértem turbónyomást, gázpedál-potmétert teszteltem, kitakarítottam a szívócsövet, levágtam a katalizátort és egy csővel helyettesítettem, ledugóztam az EGR szelepet....mind hiába. Ezeket azért írtam le hogy a sorstársakat megkíméljem a vasárnap délutáni szereléstől.
És most következik a technikai része....:)))))
Szal az Audinak az első computervezérelt tdi-motorjainak egyike volt a soros 5, mely már a szivarban is debütált. Az újítás ebben a konstrukcióban a gazdaságos üzemmód volt az elődökhöz képest megnövel teljesítmény mellett. Felmerül a kérdés, hogy vajon milyen úton-módon tudta ezt az Audi elérni???-itt tul.képpen rá is térnék arra, ami minket érint... A sok lehetőség egyike az volt -a korábbi mechanikus adagolókkal szemben-, hogy a computer a beérkezett impulzusok alapján adta a jelet az adagolónak, hogy mikor szükséges az égéstérbe gázolajat juttatni és mikor nem: pl.:
1. motorféknél egészen az 1200-as fordulatszám eléréséig "üresen" megy a motor, tehát az üzemanyag teljesen el van véve.
2. a gázpedál alatt található egy kis ceruza formájú kétállású billenőkapcsoló, ami érzékeli a fékpedál benyomását és jelet küld a computernek, hogy az adagolót elvegye a gázolajat.
3. ugyanez a kapcsoló található a kuplungpedál alatt is....
Az utóbbi kettőnek van valójában jelentősége, ugyanis ha a kapcsoló leragad (a benne levő rugó elöregedése, vagy a sín elkopása miatt), vagy nem rendeltetésszerűen működik akkor a computer egy idő után eltárolja hibának és középértéket állít be üzemanyagbeáramoltatásra. Egyértelműen megmagyarázza azt a jelenséget is, hogy az elektronikus hiba visszajelzésére szolgáló "izzításvisszajelző" nem periodikusan, hanem össze-vissza villog: ha a fékpedálra, vagy a kuplungra lépünk, akkor pedig abbahagyja (mindkettő vákuumot csinál, úgyhogy nem egyértelmű, melyik kapcsoló rossz). Az egyetlen megoldás: alsó műszerfalpolc leszerelése, pedálbak ki, majd a kapcsolók újra(!!!!!!) való cseréje. Nem egy nagy mutatvány, de a bontott kapcsolók sem lehet tudni, hogy meddig bírják.
Előzetesen ennyi, így is hazavágom az indexet ezzel a kódexbe illő hozzászólással, folyt.köv...

Üdv: Cash

Előzmény: A6Q (3339)
A6Q Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3339
Cash!

Elő az okosággal!
Kiváncsivá tettél!

Előzmény: cashmoney (3337)
5E GT Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3338
Hali márkatársak! Segitség kellene alkatrészügyben! Az alany: kocka coupe 2.3 GT 1987-es. KE-jetronic III. Motor 2308 ccm kód: NG NNa ehhez kellene a gumi szivokönyök a folytoszelep és a torlótárcsa /légmennyiségmérő/ közé. Sajna csak ezé a motortipusé jó. Ezt a motort a gömbölü coupe-ban is használták 1990-ig. Az autó felujitás alatt áll,relative nem sürgös. Ha valaki tud segiteni ne tartsa magában!!
cashmoney Creative Commons License 2004.05.04 0 0 3337
Valaki segíítsen már TunedS2nek, mert beszorult a műhelykocsi alá az öreg Venesz Józsi bácsinál és csak azt hajtogatja, hogy "akkor is 6.0-át megyek a hétvégén, még ha a műhelykocsi alatt is kell éjszakáznom:)))))))))))))"

V8TDI!

Beszéljünk majd prájvit, mert megvan a megoldás a vasad által produkált hibajelenségre.... tegnap egész délután bújtam a német FAQ-okat, meg méricskéltem a kormit, mire rájöttem, mi a gond... weheheeeee aranyba foglaltatom a nevem:)))))))

CASH

baal Creative Commons License 2004.05.03 0 0 3336
az óra alatt van egy állitó gomb,mint a nullázó a sebességmérőnél.
na, azt kifelé huzod, majd huzással együtt jobbra, vagy balra forditod, attól függ, merre akarod tekerni a mutatót.
nem kell aggódni, elektromos, elég gyorsan teker
Előzmény: ImP (3334)
baal Creative Commons License 2004.05.03 0 0 3335
jól irtad, de az ujabb sláger az autosol-multiturbo..
az autosol az audi wolksvagen, a multiturbo a skoda javitását végzi.
komolyan-eddig an block utáltam a márkaszervizeket, de ezek télleg korrektek(csak az alkatrészeket kell,főleg a nagyobb darabokat máshol beszerezni:)))
Előzmény: A6Q (3331)
ImP Creative Commons License 2004.05.03 0 0 3334
Analóg az óra...
Előzmény: cashmoney (3333)
cashmoney Creative Commons License 2004.05.03 0 0 3333
Analóg, vagy digitális óra????

A C.oszlop takarót úgy tudod kivenni, hogy kiszeded a hátsó ülés háttámláját és meghúzod finoman magad felé a kárpitot. Nem egyszerű, vigyázni kell, hogy el ne törd. Az antenna-erősítőt nem érdemes javítani, inkább cseréld ki, van nálam vagy 5 db....

Üdv: Cash

Előzmény: Mézga Gézga (3329)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.03 0 0 3332
javaslom kukkants be ide:

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9085845&uq=5762

mindent tudnak az 1.8T-rol.

En csak ajanlani tudom.

sb

Előzmény: Denes_ (3325)
A6Q Creative Commons License 2004.05.02 0 0 3331
Wichaa-Leerch (ha jól írtam) autóház?
Jó fejek, mármint a főnökök is,egyszer voltunk ott páran nagyon segítőkészek voltak.
Nem hiszem hogy pl. a mozaik utcában is csak ennyit fizettél volna. :)
Előzmény: baal (3330)
baal Creative Commons License 2004.05.02 0 0 3330
kedvező tapasztalásomat irnám le a miskolci audi szervizről-ugyis mindig csak a rosszat hallani a márkaszervizekről:)))

bevittem a gépet, mert 2x is kigyuladt a hibát jelző piros kontroll lámpám.

hál istennek, mint kiderült, csak a fékolajam volt kevés-lassan ideje betéteket cserélnem..

teljes diagnosztika, meg légtömegmérő mérés, a klima gombátlanitása,fényszóróbeállitás-a végén természetesen kocsimosással 12.660 forintomba fájt csak:))))

(igaz, nem rég cseréltem lengőkart-azt inkább félházi kivitelezésben tettem-nem vagyok azért annyira kockáztató tipus, hogy megtapasztaljam, ez mennyibe került volna a szervizben:D

Mézga Gézga Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3329
Sziasztok

Azt szeretném megkérdezni, hogy a műszerfalban lévő órát hogyan tudom állítani?

A másik dolog, hogy multkor mondtátok, hogy az antenna-erősítő a bal hátsó C-oszlop takaró alatt van. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan férek hozzá, és mi szokot lenni a baja? Javította már ezt vki, vagy cserélte mindenki??

Köszi, sziasztok....

A6Q Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3328
grr
inkább beírom így http://www.s2-audi.co.uk/articles/audi_mag_1993/page1r.jpg
A6Q Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3327
TunedS2 Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3326
komplett belső szett van 55 forintért ülésekkel kárpitokkal ha kell..fotók hétfőn lehetségesek.
Előzmény: Maksi_300 (3321)
Denes_ Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3325
Sziasztok!
Audi A4 1.8T vásárlását tervezem.
2-3 éves darab érdekelne, kb 50.000 km-rel.
Javasoljátok-e a megvételét?
Mire kell odafigyelni ennél a típusnál?
Mennyit és hogyan lehet kihozni az 1.8T motorbók utólag? Persze a használhatóság keretein belül.
Ha pedig valaki tud eladót, érdekel.
D.
C4Avant Creative Commons License 2004.05.01 0 0 3324
Hali!

No problem!
Nekem sem jó számot adtak meg, mint kiedrült, a végéről hiányzott egy szám...

Előzmény: 20Volt (3323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!