nekem benzines nem volt, én csak dízel mociról tudok Neked beszámolni.
Nekem meg azzal nem volt soha semmi problémám, pedig évek óta ezzel járok. Ha megadod neki ami jár, mindenfajta szűrő és olaj csere, télen én jobb üzemanyagot rakok bele pl-ul, akkor az 1,6-os dízel motor- a szerelő szerint is!!!- elnyűhetetlen! A fogyasztásáról ne is beszéljünk, először nem akartam elhinni, 4 lityi körül mocorog (városban sem eszik 5 liternél többet ha odafigyelsz a lábadra)! Nem szeretnélek semmire rábeszélni, én a saját tapasztalataimat mondom. A dízel 1,6-osnál a 66 kw-os (90 lovas) a jó, mert ezekben nincs se kettős tömegű, se részecskeszűrő, amik elég sok fejfájást tudnak okozni ha gond van velük.
Csak jókat tudok mondani erről a típusról, ha odalépsz neki, akkor húz elég rendesen, sztem a mérete is pont jó, a csomagtere is megfelelő, mondom, nekem soha nem volt se motorikusan, se máshogy vele semmilyen bajom. Ez egy nagyon jól eltalált autó!
Robotizáltnál ezek szerint nem aktív.Annyira nem fontos,csak gondoltam megkérdezem,ha már bent van a leírásban.Ha valaki nem MO-i autót vett,itt megtalálja a teljes magyar nyelvű használatit:
Szia! Szerintem ez a tükör funkció az automata váltósnál aktív, nekem a 308 előtt C4 Grand Piccassoban volt ilyen a tükör, az MPC váltós volt. Először nekem is furcsa volt, hogy a Peu-ban nem mozdul a tükör.
Szia, Enyém sem tud ilyet, szerintem felszereltség függő. De nem volna rossz, ha valamilyen úton módon aktiválható lenne ez a feature. Tolató radar sem volt az enyémben, utólag tetettem bele és a menüben kellett engedélyeznem. Hátha ez is ilyen, csak számítógépet kell a kocsira csatlakoztatni hozzá.
Hétüléses 308 sw tulajoktól kérdezném, hogy a harmadik üléssor felhajtott támlája mögött valaki már esetleg megmérte-e, hogy mennyi hely van az ötödik ajtóig. Az érdekelne, hogy egy összecsukott babakocsi oldalára állítva elfér-e...
Ma megérkezett a hiányolt funkció:)Egyszer csak leállt a lámpánál.Ami viszont nem működik,az a tolatáskor automatikusan lefelé mozgó visszapillantó tükör.Leírás szerint csináltam mindent,de nem fordul semerre sem a tükör.Vagy ez nem mindegyik felszereltségnél van?
Nem venném meg Ilyen autót csak újként vennék, vagy csak pontosan ismert előéletűt(ami alatt nem az igazolt szervizkönyvet értem,hanem magát a használatot/bevolt melegítve,visszavolt hűtve,kevés várost látott,normális olajat kapott rövid intervallumonként stb stb) mivel az emberek nagy többsége nem tud normálisan bánni egy turbós motorral. Ráadásul tény hogy sok a problémás darab belőle,bár több helyen olvastam hogy minél későbbi évjárat annál megbízhatóbb mert mindig fejlesztenek rajta. Ha már most Check Engine-s akkor meg pláne nincs miről beszélni szerintem
(egyébként az ősszel szeretem volna venni egy új 308 GT SW-t 1.6 turbóval,de nem lehetett kapni. Azt mondták a szalonban hogy 2016-ban állította le a gyár a magyarországi thpket mivel több esetben előfordult szelepbeégés,valószínűleg nem bírta a magyar üzemanyagot,ezért új szoftvert fog kapni. még a mai napig nem látom a kínálatban ezt a motort)
Az lehet, hogy a 2008 gyártású 308 kombinak az antennája erősítős?
Gyári rádió Fakra csatis. Az antenna is? Mert akkor az utólagos rádiókhoz, amik mondjuk DIN csatisak, oda kellene egy Fakra-DIN antenna adapter (Fantom tápos)?
Amikor megvettem az autóm (308 SW, 1.6 ehdi, 2013-as) nekem is csak villiogot az eco kék led a műszerfalon. A márkaszervíz is megerősítette amit a kereskedő is mondott, hogy sokat állhatott és emaitt a start-stop rendszert működő kondenzátorok lemerültek. Újra működő állapotba hozni azokat pár száz, extrém esetben 1-2 ezer km autózással (autópálya inkább) lehet.
Én sem bánkódtam miatt, mert legalább nem állította le a kocsit az autópályáról lejövet amíg a kikanyarodásra váram. Aztán pár héttel a vásárlás után furdultam be otthon a kapu elé és zavaróan csend lett, de volt szervó, klíma, rádió. Kellett már másodperc mire rájöttem, hogy a Start-Stop elkezdett működni és leállította a motort. Azóta én kapcsolom ki ezt a funkciót minden indulás után, nem szeretem, hogy gyötri a kocsit. Arról nem is beszélve, hogy autópályáról lejövet túl meleg ahhoz a turbó és a motor többi része, hogy csak úgy minden hűtés nálkül maradjon. Járó motornál tuti van olajforgatás, hűtés, és a hűtővíz is kering.
Nagy valószínűséggel az akkumulátor már nem az igazi....azaz ha nem is a végét járja, de a computer már úgy érzékeli, hogy nem alkalmas folyamatos leáll-újraindít funkcióra.
Mindazonáltal a Start-Stop funkció számtalan egyéb dologtól is függ, mint motor hőmérséklet, akkumulátor töltöttség, stb, stb....
Ne bánkódj miatta, annyival nem fogyaszt kevesebbet, ráadásul az aksidat is kíméli... :-)
A táblázat szerint nem kell kalibrációs fájl.Néhány perc várakozás után inkább lehúztam a pendrive-t.Ennyi idő alatt azért a "checking media" állapotnál tovább kéne jutnia.Nem akar ez elindulni sehogy:)
RNEG2.75.C.5 verziójú RT6 rendszert szeretnék frissíteni 2.86-ra.Letöltöttem a frissítőfájlt,felmásoltam pendrive-ra,sőt még CD lemezre is kiírtam,de semmi.Keresi a médiafájlokat,de a frissítést nem indítja el.3 féle pendrive-al próbáltam,egyikkel sem indult el.Mit ronthattam el?
RT6-os fejegysége van, simán lehet firmware-t és térképet frissíteni usb-ről (azért arra számíts, hogy ellesz vele kb 3/4 óráig járó motor mellett:).
Én nyomkodtam az oroszlános gombot kíváncsiságból. Örök szabály: amelyik gomb egyszeri benyomásra nem csinál semmit, azt nyomva kell tartani. Simán telefonált a francia assistance-nak, alig volt kínos:) Az SOS-t ezek után nem próbáltam...
Téli gumihoz 15-ös lemezfelnit vettem, méret: 6,5x15, lyukosztás: 4x108x65 /ET27.
A 3. üléssorról annyit, hogy ha beszereled rájössz, hogy nem akarsz oda senkit ültetni. Amúgy én sem tudtam szerezni, de nem is bánom.
Ja, még annyit, hogy az enyémben gyárilag nincs !! csomagtér roló, csak sötétítés meg oldalsó árnyékolók. Azóta sem találtam bontottat, újan meg horror áron van.
Ezúton is megköszönném, ha valaki ebben segíteni tudna :)