Azt en kertem, hogy ha mar nekiallnak csinalni valamit akkor csinaljak meg, mert meg sosem volt 240ezer km alatt... Az oke, hogy ezzel nem oldodott meg, de mi a megoldas? Koszi! :)
Eloszor is koszonom szepen a valaszokat mindenkinek!
Bevittem ma a Wallishoz, ahol kiolvastak a hibat es az "E" kuplung csuszasa volt tarolva. Folyadekot csereltek, adaptaltak a valtot es szoltak, hogy ha megint elofordul, akkor meg kell bontani a valtot es generalozni ha jol ertettem.
A hiba ujra elofordult sajnos, es mar a kivalto okot is latom kicsit, legalabbis a tuneteket: akar 2-3 sebessegi fokozat, akar 5-6 fokozat kozott, a felsobbe valt a valto, a fordulatszam leesik 1200-1300 korulre, es amig kis gazadas van csak es kis gyorsulas minden oke. Amikor viszont nagyobb gazadas lenne, mert tobb teljesitmeny kene, akkor visszavalt (lehet kettot is, mert nagyon felporog), majd vissza a felso sebessegi fokozatba es bejon a hibauzenet.
Mit gondoltok? A Wallis szerint 3-600 ezer kozotti tetel a javitas ha erre kerul a sor.
Boguszek elerhetoseget megadna valaki? AtiTDI: ezzel is foglalkoztok, megcsinalas szinten is, vagy "csak" alkatresz szinten?
Nekem is csinált ilyet, a vége generátor felújítás lett. Ilyenkor alacsony a kocsi áramellátása és mindent minimálra kapcsol, többek között a váltót is. Nekem az i drive képernyője is folyamtosan vibrált és elsötétedett. Aztán az akksit is teljesen leszívta. Sztem nézesd meg a generátort!
Ma az autom (525xd, 04/2008, 238ezer km) egy hibauzenettel kedveskedett: emelkedon felfele menet, kb. 70 km/h temponal gazadaskor az automata valto hibaja "Transmission failure" hibauzenetet kaptam. Leallas, majd ujrainditas utan a hibauzenet eltunt, azota 30 km-en at nem jott elo, az auto normalisan viselkedik, bar az intenziv gazadastol tartozkodtam. Az utobbi idoszakban mar neha fel-feltunt, hogy a valto nem pontosan ugy valt, mint regebben, de nem gondoltam konkret problemara. Kulfoldi forumokban utananezve alacsony valtofolyadek-szintet emlegetnek. Van valakinek tapasztalat vagy otlete a dologgal kapcsolatban? Tud valaki esetleg segiteni, leellenorizni a folyadekszintet, esetleg utantolteni? Akar Budapest es kornyeke, akar Veszprem-Budapest utvonaltol nem tul messze eso helyeken jo lenne... Steef-ek csak a motorral foglalkoznak, ugye? Koszi!
Ez meredek......, erre miert erez kesztetest valaki?
En pl mar elore ideg vagyok ha Pestre kell menni, mert legalabb egy plussz ajtoranyitas nyomot a nap vegen tuti talalok az auton.
Vasarnap az enyem is azt hittem lyukacsos lesz. akkora felhoszakadasba keveredtem az autopalyan, volt jeg is boven csak ugy kopogott szegeny kocsin..., de szerencsere az eg vilagon semmi baja nem lett, mert pici volt a jeg. De az agyatlan osztrakok megalltak a 3 savos autopalya osszes savjaban egy feluljaro alatt , meg a belsoben is, de ott egy X5-ös addig nyomakodott mig utat tort maganak meg nekem is, igy lassan de tudtunk haladni.....
Sziasztok! A rendőrségen ma kérdezték. Auto típusa? Bmw 525d. Mi 525 g? :D Erről ennyit... VIGYÁZZATOK Siófokon a Kinizsi Pál utcában az étterem melletti magánparkolóból a zsírdisznó jegyszedő a boszorkány vénasszonnyal előszeretettel dobálja az E60 as Bmw ket aprópénzel. Előítéleteik a magasba szöknek akinek E60 asa van az Budapesti! Én pár kisebb horpadással és karccal megúsztam. Aki arra jár ne sajnálja őket :)) Üdv.
olyan kérdésem lenne, hogy e60 530d 2004 gyári rezgéscsillapító kapható-e? és esetleg egy képet tudnátok róla mutatni?
dpf nélküli az autóm, vagy milyet vegyek hozzá? és milyen módon cserélhető? csak kivágás és behegesztés? vagy van rá egyéb megoldás is? válaszokat előre is köszönöm bocs ha hülye a kérdés de nem találkoztam még ilyen problémával viszont azt szeretném ha az autó a lehető legjobban gyári jellegű maradna. előre is köszi a segítséget.