Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 2841

"a 116-os Szergej két szerkocsit"

 

 

Mit?

 

 

 

"Már a segélyvonat sem szent, nincs 7/24-es rendelkezésre állás?"

 

 

??Napszúrás?Nem volt ilyen,semmi nem indokolta a vtv/MT megszegését.

1047 005-2 Creative Commons License 2018.08.24 -2 0 2840

"A Green Cargónak a legnagyobb terhelésű szerelvények élén jelenleg még két mozdonyt kell bevetnie, a hatezer kilowatt teljesítményű, hattengelyes Transmontanák azonban ezekkel egymaguk is meg fognak tudni birkózni, így vontatási kapacitás szabadulhat fel."

 

 

Az 5.6 MW-os TRAXX-ok miért nem elegek?

V43 1106 Creative Commons License 2018.07.31 -1 0 2839

Sziasztok! Android platformon már két hete nem tudom a cikkekhez tartozó galériát elérni miért? Crome frissítve van, és még úgy sem tudom megnézni.

BahnScorper Creative Commons License 2018.06.18 -1 1 2838

Ami a járat azonnali indítását megakadályozza, az a kocsihiány. Az ÖBB-nek egyszerűen nincsen elég olyan járműve, amelyek Hollandiában is közlekedhetnek.

 

Most az egyébként teljesen indokolt nyelvtannácizmus nélkül is ez még egy baromság marad. Ha a düsseldorfi nightjet hosszabbodik a hollandokhoz, akkor nem kell plusz kocsi. Másrészt a "bennszülött" osztrák kocsik ugyanúgy alkalmasak holland forgalomra, mint a DB-től átvettek, előbbiek 2008 jártak ki legutóbb, utóbbiak meg a CNL megszűnéséig.

 

A holland piac viszont túl kicsi ahhoz, hogy önmaga eltartsa a kék-sárga NS-hálókocsi-szerelvényeket

 

Olyannyira, hogy még 2003-ban eladta az NS az összes - egyébként az államvasút mai kék-sárga színtervét soha nem viselt éjszakai kocsiját - egy EETC nevű utazási irodának, amely csak autósvonatokat járatott velük. Azóta pedig már ez a cég is megszűnt, az utódja pedig Németországba vitte a járműveket.

alkotasu Creative Commons License 2018.06.18 0 2 2837

Ráadásul - mint kiderült - biztosan messze nem 120-szal ment az a vonat. A cikket meg nem is helyesbítik.

És az meg rendkívül gáz, hogy THF ír egy hallomás alapján kreált cikket - erősen túlzó (bulváros) adattal.

Ilyenkor mindig megbánom, hogy még néha megnyitom azt a portált.

Előzmény: 1047 005-2 (2836)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.06.14 0 1 2836

"Amit hajnalban, a terepen személyesen tapasztaltunk, a 30a-n közlekedő vonatok pályasebességgel, hosszú kürtszóval közelítik meg a jelzőőrökkel fedezett átjárókat."

 

 

Na azzal biztos nem,max. a számukra engedélyezett legnagyobb sebességgel!!

alkotasu Creative Commons License 2018.05.10 -1 5 2835

Hadd gratuláljak! Ismét sikerült a graffitiseknek nemzetközi nyilvánosságot biztosítani, most ezúttal szlovákoknak.

 

Annyira nehéz megérteni, hogy ezeket vandálokat pont a nyilvánossággal serkentik az újabb és újabb szennyek alkotására és szándékos károkozásra??!! Vagy az IHO-nak semmi nem drága, ha a saját zsebéről (klikkelésekről) van szó? (Bár ezen már a legkevésbé sem csodálkozom.)

 

Ez a honlap nem vasútbarát, hanem vasútellenség!

 

Úgy látszik, még mindig van lejjebb...

 

 

A cikket meg szándékosan nem linkelem: egyrészt nem akarom növelni a klikkelők számát, másrészt nem akarok még nagyobb nyilvánosságot a vandáloknak.

1047 005-2 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 2834

"Pedig a 470-esek is már tizennyolc évesek!"

 

Kár,hogy szerző neve alatt is már a bulvár minőség található.A legidősebb első példányok is éppen hogy csak 16 évesek!!

1047 005-2 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 2833

"A 480 sorozatú Traxxok által vontatott gyorsvonatok esetében pedig az okozza a gondot, hogy a mozdonyokra a Thales fedélzeti ETCS berendezések felszerelése elakadt,"

 

 

Mikor hirdették ki a tender eredményét?Mert az első alkalommal az összes gép megkapta a ETCS-t Dunakeszin.

Nydqist Creative Commons License 2018.04.04 0 0 2832

A CER 753-asáról szóló friss írás is elég elnagyolt lett:

 

 "a 753 609-es pályaszámú dízel április harmadikán érkezett meg Magyarországra"

 

Az már harmadika előtt Magyarországon volt.

 

"A 753.6-os sorozatú dízelgépeket a CZ Loko különféle Búvárokból (volt 749-es, 750-es és 754-es gépekből) építi át."

 

Az ihonál már a 749-es is Búvár volt valamikor.

 

"Stahl Csaba lőtte az első hazai képet a mozdonyról"

 

Az állítás nem igaz.

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.04.03 0 0 2831

Szerintem arra gondolt a költő, hogy a sorozat egy része korszerűsítve lett, a másik része meg nem, de a nem korszerűsített gépek is tűntek el, mert már nem volt szükség rájuk a korszerűsített testvéreik magasabb rendelkezésre állása miatt.

Előzmény: 1047 005-2 (2830)
1047 005-2 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 2830

"A sorozat korszerűsítésével nagyon sok eredeti kivitelű M43-as és M47-es tűnt el. Részben azért, mert a megbízhatóbb remot-Daciák miatt eleve kevesebb tolatómozdonyra volt a MÁV-nak szüksége."

 

 

Akkor nem azért mert átépítették őket?

V63-021+328.054 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 2829

http://iho.hu/hir/vegelathatatlan-vectronszerelveny-180319

"Érdekesség, hogy a 111-es egységmozdonyokat eredetileg a mozdonyvontatású S-Bahn-szerelvények kiszolgálására építették, de miután kiderült, hogy konstrukciójuk éppen az ezzel járó indulás-megállásra kevéssé alkalmas, fokozatosan kerültek át a hosszútávú szolgálatba. Így kerülhetett sor erre a különös menetre is."

 

Hogy mi?

 

Olyan ez mintha - az uriember aki ezt irta - tanulna a magyar nyelvet. Annyira koncentralt arra, hogy nyelvtanilag a leheto leghelyesebb legyen, hogy vegul a tartalmi helyessegre mar nem maradt eleg energia. Ezert is szuletett meg ez a budos nagy hazugsag. Az elso es a masodik mondatot osszekapcsolni kivano ok-okozati osszefugges pedig... hat nem tudom... egy nyolc eves szerintem logikaban odaverne ezt az egeszet.

siófoki35 Creative Commons License 2018.03.14 -1 0 2828

Illetve a prágai E91 sem attól E, mert elektromos lenne... :D :D

1047 005-2 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 2827

"és távvezérelt üzemmódban képesek együtt közlekedni mind a Vectronokkal, mind az ES64F4 típusú Eurosprinterekkel."

 

 

A többivel miért nem?

 

 

 

 

"és Sopronba is eljut majd némelyik Smartron."

 

 

Miért húznák oda?

Rollende Landstrasse Creative Commons License 2018.01.16 0 2 2826

Kampány ide vagy oda, a szegedi cikk korrekt. Az SZKT tényleg látványosan fejlődik, minden járművén van wifi, a menetrendszerűség jó. Szegeden élek, naponta utazom villamossal és trolival. Az átszállásokal együtt is kiszámítható az érkezés. Nem kell mindenben propagandát lesni, ami jó, az tényleg jó. 

Előzmény: alkotasu (2825)
alkotasu Creative Commons License 2018.01.15 -1 1 2825

Na, épp ilyet akartam beírni, de megelőztél. De ha megnézed a szerzőt, akkor nem fogsz csodálkozni. Ő az ügyeletes megmondó, köpködő, hangulatkeltő, miután GSZL párszor már beégett. Ennek része az, hogy bármilyen eszköz megengedett szerinte, még a graffitik reklámozása is.

GSZL most Szegedet magasztalja, ott minden szép és jó.

Hiába, no, választási kampány van, és az IHO is beszállt már ebbe.

Előzmény: Lovrin (2824)
Lovrin Creative Commons License 2018.01.13 -1 8 2824

http://iho.hu/hir/helyzet-van-riado-180113

 

Kedves IHO szerkesztők,

GRAFFITIRŐL NEM HOZUNK LE KÉPET

és pláne nem dicsérgetjük őket hogy profi munka.

 

Ezzel a felelőtlen hozzáállással ti is aktívan közreműködtök abban hogy népszerűvé váljon a vonatok összefújása.

Ha már ZP-nek nem esik le, legalább a szerkesztőség többi tagja észbe kaphatna.

 

Már a sokadik eset, hogy reklámozzátok a graffitizőket.

alkotasu Creative Commons License 2017.12.21 -1 2 2823

"A 114-es Laminátka vontatta Révkomárom–Pozsony szeméyvonat Sládkovičovo (Diószeg)– Senec (Szenc) között egy útátjáróban ütközött egy kamionnal."

 

Várom már, hogy legközelebb majd Wien (Bécs) - Bruxelles (Brüsszel) járatról írjanak valamit...

Azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért változtattak a korábbi fordított megnevezési sorrenden.

Ja, szakportál...

bakfitty61 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 2822

A járműtelepen az ablakom 'alatt' szokott állni az érintett két kis szerelvényecske + az ominózus villanyoszlop mellett szoktam haza bicajozni :)

Előzmény: vöri_ae (2821)
vöri_ae Creative Commons License 2017.11.28 -3 0 2821

Szuper oknyomozás, jár a keksz! :)

Előzmény: bakfitty61 (2820)
bakfitty61 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 2820

Kommentár nélkül: az első kép a másodikon lévő helyről készült.

 

  

 

alkotasu Creative Commons License 2017.11.26 0 0 2819

A sok barom politikai firka helyett írhatott volna valaki egy cikket a 2806-os villamoskocsi felújításáról.

 

https://www.facebook.com/vasuttortenetipark/photos/a.1690874220936586.1073742046.112354188788605/1690874587603216/?type=3&theater

 

Ami pár éve így nézett ki:

 

http://iho.hu/img/120706_villamosszallitas/02kadocsa0.jpg

 

(Csak zárójelben: a Siemens ünnepléskor készített pár fotó nem helyettesíti a felújításról szóló tudósítást.)

smith Creative Commons License 2017.11.08 0 1 2818

Új gazdája még az ezredfordulóig járatta szovjet gyártmányú, SKL 8 NVD 36 U típusú, kétszer négyszáz lóerős főgépét,

 

Szakportál, oh.

Magdeburg, mint ősi szovjet város.

Bearanyozzák az ilyen dolgok napjaim.

1047 005-2 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2817

"Pénzbüntetéssel megússzák a szembemenesztést"

 

Még ha létezne is ilyen tevékenység,akkor sem ez történt a citált esetben!!

alkotasu Creative Commons License 2017.11.01 0 1 2816

Annak fölösleges. Neki csak az a lényeg, hogy valamit fikázhasson.

 

Ma sajnos benéztem az IHO-ba. Megbántam. Fent nevezett figurának megint volt egy ömlengése, hogy az 1-es villamos Etele téri hosszabbítása miért nem jó. Most éppen az a baja, hogy zsákutca-szerű a kialakítás. Persze arról megfeledkezik, hogy ha lesz egyszer arra annyi pénz, hogy a vasút túloldalára továbbvigyék a villamost, akkor úgyis tök új koncepció, tervek lesznek szükségesek, és addigra ez a végállomás leamortizálódik úgyis (úgy 20-30 év múlva). 

 

"Régi hálózattervezési aranyszabály, hogy kötöttpályás vonalat nem szabad olyan helyzetbe hozni, amelyben meghosszabbítása lehetetlenné válik."

Nem tudom mitől válik lehetetlenné a meghosszabbítás. Ugyanis akkor lehetetlenülne el a dolog, ha a folytatás irányát beépítenék. De ilyenről nincs információ.

 

 

 

"Az Etele téri zsákutcával végre kikerekedik az a koncepció, hogy a térségben a négyes metrón kívül semmiféle kötöttpályás eszköz ne rúghasson labdába."

Hmm. Miért is? Nem azért mert korábban egy presztizsberuházás (4-es metró) esetén túl lettek a forgalmi adatok becsülve? Zöldinek hamarabb kellett volna fölébrednie...

 

 

 

"A kilencvenes évek második felében még sokan feszegették azt a kérdést, hogy a Bartók Béla úti villamosvonalban több puskapor van, mintsem, hogy annak is az Etele téren kellene végződnie, de a Közlekedési Ügyosztály betegesen irtózott egy, a Bartók Béla út vonalában a Kelenföldi pályaudvart átívelő hídnak még a gondolatától is (annak ellenére, hogy a „túlparton” megvan az út helye, Rimaszombati útnak hívják)."

 

Ja, tetszettek volna a 4-es metró helyett ezt megvalósítani. Zöldi tényleg átaludt jópár évet... Vagy csak folytatja GSZL sikertelen politikai indíttatású köpködéseit. Mert ami Bp-en történik, az mind rossz. Szeged meg a mintaváros.

 

 

Előzmény: lineagialla (2814)
Lovrin Creative Commons License 2017.10.31 0 1 2815

Az igénytelenség csúcsa a "Fiúk a vágányban dolgoznak" c. copypaste rovat. Mondjuk a MÁV vágányzári rovatának összemásolása még akkor sem merítené ki az újságírás fogalmát ha helyesen és pontosan csinálnák, de ők még Blikk színvonalra is süllyesztik borzalmas fejezetcímekkel. Kb. fél éve nem tűnik fel a "szaklapnak", hogy a 125-ös vonalon az M44 építése miatti kőszállítás miatt van vágányzár, ehelyett kéthetente kitartóan hasból leírják hogy pályafelújítás van, bulvárabbnál bulvárabb kommentárral:

"Örök kedvencünk: a soha véget nem érő békési felújítás"

"Előre a legfelújítottabb mellékvonal címért!"

"Újból „őrült nagy pályafelújítás” van a Dél-Alföldön" ...és egyéb borzalmak.

 

You had only one job.

Előzmény: lineagialla (2814)
lineagialla Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2814

Zöldinek valaki mondja már meg végre, hogy lesz Metropol jövőre, a berlini ág kivételével, nincs kinyírva maga a vonat. 

Szegényem még mindig beleírja minden második általa kreált cikkbe...

alkotasu Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2813

Elcsesztem...

Fedvény:

"Miért nem tudnak a repülőshöz hasonló normális cikkeket írni?"

Előzmény: alkotasu (2810)
Edericsi Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2812

Kíváncsi leszek azért erre a 10 évre. Feltételezem, hogy még dupláját lesznek, ha nem többet.. Úgy is kitalálnak ilyen-olyan korszerűsítést a Bézékkel..

Előzmény: BahnScorper (2795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!