Azért léptem be, mivel apám Feroza tulajdonos lett. És érdekes végigolvastam az egész eddigi írásaitokat, mindenki írja hogy azért a régi Ferozák amikor elkezdtétek rendberakni őket, sok helyen rozsdásak, ablaktörlő motor nem műkszik stb... Na apám amit vett 1988 as F300 El II. nagyon jó állapotban van. Csak amit írtatok bal hátsó sárvédőnél van egy lyuk. Kisebb horpadások vannak rajta, mivel vadászé volt, zöld rendszámos, 50 60km/ó nál többet nem ment vele a fogyasztása 7 liter! Kívül belül nagyon jó állapotban van a kaszni. A lényeg hogy 250 ezerért vettük! Most megy majd rendes rendszámos műszakira, az plusz 250, de így is "csak" 500 ezerben lesz. Persze majd még egy két dolgot cseréltetünk rajta. Azért is jelentkeztem be, mert a laprugók elfáradtak és szeretném megkérdezni a tisztelt tagtársakat, hogy hol lehet újrakovácsoltatni, vagy akkor már vegyünk rá újakat esetleg? Mivel ti már az összes csinját bínját ismeritek ezért bátran hagyatkozom bármelyikőtök javaslatára! A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! Képeket nem tudok felrakni mivel nincs fotós telóm, és előreláthatólag nem is lesz, de aki kíváncsi egy 30 évesen is nagyon jó állapotban lévő Ferozára, az megtekintheti Kapuváron a Harmat köz u. 11. ben! További szép napot kívánok!
Szerintetek hogyan lehetne egyszerűen kideríteni,miért füstöl iszonyatosan a ferozám?Kartergáz nincs,de borzalmas kék füst van.Volt szelepszár szimering csere,de nemsokkal azután füstölni kezdett.lehet olajlehúzó is,de jólenne valahogy bontás nélkül megtudni.Nemigazán van kedvem kiszedni,kiszedeni a motort.
Ha van jó ötlet,tapasztalat,csörögjetek meg!! Visszahivok mindenkit.Köszi
Pogácsázhatod is a megszokott módon, avagy elől torzió hátul laprugó emelés. Az utóbbi verzióval a rugózási komfortból jelentősen veszít. Viszont mindkét esetben normális lengéscsillapítók beszerzése és beépítése ajánlott.
Csak jelezném, hogy Szeptember 29-30-01, háromnapos ereszd el a hajam offroad buli lesz Béren.
Aki járt már ott tudja milyen a pálya, aki nem, annak meg mondanám, hogy vannak könnyed részek, de van kihívás is bőven. Lehet feszegetni az autó határait. Egyedül is autózhatsz, de nem tanácsos. Inkább be kell állni a sorba valamelyik induló túrába, (ilyen naponta több is van és nem nézik ki az ismeretleneket maguk közül) mert ha beragadsz, kihúznak,segítenek.
Figyelem! Mimózáknak nem ajánlott, hamar lehet "harci sérüléseket" szerezni a vasra. (Hopp egy tükör, /illik behajtani túra előtt/ hopp egy hátsó lámpabúra, hopp egy lökhárító sarok, hopp egy kis horpadás, hopp stb) Tehát ennek olvasatában tessenek nekivágni!
200 hektáron lehet csapatni az erdőben. Vannak spec részek is, ahová viszont csak épített autóval tanácsos bemenni, de mindenki maga dönti el. (én bementem az akkor még széria Patrollal, 2 óra alatt szedtek ki)
Kerestem a számlát de nem találtam valahol a 13kerbe vettem a ventilátort 8-90000Ft volt és egy laposvas kell hozzá a hűtőburkolatra felfogva alul a takarólemezbe is két lyuk és beköt direkt + az elmenő vízbe zsiga vízgomba vezérli de ritkán kapcsol be még melegbe is.Ha kell kép rakok fel.