Van egy Jeep Cherokee 4 literes autóm.A kormányon egy mechanikus működésű légzsák van Műszakin nem ment át, a vizsgáztató indoklása szerint/amiben légzsák van azt elektronikus vezérlés is van és kell lenni egy visszajelzőnek is.
Az alábbi videót elküldtem a szerelőnek.https://www.youtube.com/watch?v=xBJM57H6nYQ a válasz negatív.Megkerestem a márkaszervizt,hogy alvázszám szerint milyen légzsák van gyárilag az autóban.Válasz:
Amerikában forgalomba helyezett gépjármű, és sajnos szervizünkben nem elérhető ilyen jellegű dokumentáció, kérem keresse a Jeep importőrt.
(POTAMKIN SPRINGFIELD CHRYSLER)
Túl macerás az egész,ezért fordulok hozzátok, ha esetleg volt már ilyen probléma hogy lett orvosolva,de ha van esetleg valakinek egy légzsák nélküli kormánya az is érdekelne.
Igen Wk. 3000 V6 2007. Nagyon szeretem, egy állat. 4 éve van meg. Kb 3 éve csinálja ezt a baromi idegesítő alapjárat ingadozást. De csak jó időben, pontosabban olyan 10fok fölöt csinálja és csak hidegen, ha már meleg a motor nem csinálja. Ha vissza hűl csinálja. Fekete fűst jön általában ilyenkor belőle. Télen semmi, mint a kisangyal, nem füstöl, helyre áll. Amikor kezdte, kicsit hallatszott, de mostanra már baromira ingadozik, durván és ha rálépek a gázra kicsit, akkor is kezdi már, ha rendesen lépek rá nagy gázzal akkor megszünik. 4 éve amikor vettem akkor ízzítógyertyák cseréje volt, tehát amikor kezdte ezt kb 3 éve akkor kizártuk mert hogy újjak (1 évesek). Hibakód semmi. Rengeteg mindent megnézett a szerelőm, légtömegmérőt, kitisztította az Egr-t, semmi....Az idő múlásával egyre intenzívebb .....
Sziasztok! 2007es Jeep Grand Cherokeemnek hidegen alapjárat ingadozás van, nem gyengén, füstöl. Bemelegszik utána jó lesz. Amint kihul kezdi megint. Télen abszolút nem csinálja, csak nyáron.
Sziasztok! Rövid ideje használok egy Jeep GrandCherokee 3000-es, 2016-os autót. Az a problémám, hogy országúton 100-110 km/h sebességnél már nagyon hangos, olyan, mintha a hátsó differenciálmű felől jönne a morgás. Ez normális, tényleg ilyen zajosak ezek?
Előtte vízpumpàt cserèltek,kiszereltèk a hűtőventilàtort miatta.Kb egy hèten belül jött a baj!50km-t sem mentünk vele.Èrzèsre olyan mint ha a szervóhatàs szünt meg volna balra.
Sziasztok!Grand Cherokee 2.7.Olyan problèmàm lenne,hogy balra nem fordul a kormàny!Àlló helyzetben abszolútt,menet közben nehezen.Jobbra hibàtlan.Megemelem az autót akkor,jobbra-balra lehet forgatni a kerèken is.Szervószivattyút kèrtem kölcsön,így sem megy.Kormànyművet levettem,kitakarítottam,kiszerelt àllapotban műkódik.Összerakom nem megy balra.Kormànytelót lekötöttem,nem e szorult meg!Így sem megy balra.A hűtőventilàtorban a kèt dugattyú mozog,megnèztem.Most kiszereltem az egèsz hűtőventilàtort àt takarítom,kis esèlyt làtok javulàsra!Valami ötlet valakinek?
Van egy érdekes hanghatás a JEEP KJ autóm hátsó hajtása körül. Álló helyzetből alátekert kormánnyal kanyarodva akár közepes gázadásnál is tompa akadozós zaj hallatja magát pár pillanatra. Egyenesben indulásnál nincs ilyen probléma. A kárdáncsuklók és maga a kardán épnek tűnik, kézzel mozgatva a hajtást nem tapasztalok ott problémát. Tehát erősen a difire gyanakszom, főleg hogy a kanyarodásnál áll fenn a hanghatás, tehát eltérő mértékben forognak a hátsó kerekek. Az külön érdekes hogy az első 5-10 km megtételéig semmi hibajelenség nem produkálható vele, de miután üzemi hőmérsékletre és állapotra kerül a hajtás onnan tapasztalható ez a tompa alig észrevehető zaj abban a pár pillanatban. Laikus egyébként észre nem venné, csak gépész vagyok, és kiszúrom az ilyet. Szóval kérdésem hogy van valakinek tapasztalata a Jeep difi-jével kapcsolatban? Kényes az olaj minőségére? Esetleg ha picit kevesebb vagy picivel több olaj van benne? Tudja valaki mi a gyári típus és mennyiség? Vagy ez a zaj egyértelműen azt jelzi hogy kezd meghalni a difi?
A válaszokat előre is köszönöm, mert nagy nyomozásban vagyok....
Sziasztok! Adott egy Jeep 3.0 crd motor.Olajhűtőt cseréltem rajta meg turbót.Azóta alapjáraton világít az olajnyomás lámpa meleg motornál.A régi turbóval nem volt ilyen hibája. Utána visszatettem a régi turbót de a hiba nem szűnt meg. Olajnyomás mérve.Hidegen 6 bar melegen 2 bar alapjáraton. Olaj, szűrők cserélve.Van valakinek valami ötlete Köszi
Egy 2007es KJ 2,8 crd csirkém van, TPMS problémám van, mind az öt szenzor ki lett cserélve belevaló típussal , OBD-én keresztül be lett írva a szenzorok ID-je, és a skenner eszköz szerint nincsen kapcsolat a szenzorok és kocsi között. Valami TPM recevier modult kellene megtalálni a kocsin. Ha tudja valaki hol lehet megtalálni, kérem ossza meg velem.
lehet majd nemtetszést kifejezni a véleményemmel szemben, de szerintem ez a legjobb kombó. Olvass vissza engem, minden szükséges információt és szívást megtalálsz ;)
Sziasztok. Gyermekkori szerelem a jeep. Most szeretném ezt az álmom valóra váltani. Két opcióm van. A telekjáróm helyett egy öregecske szeretni valót 1,5 millió körül, vagy a családi kombi helyett 4 millióig. A hahu-n látok 1,5 millió körül 2,5 illetve 2,7crd-ket, illetve 3,5 millió Ft magasságában 2,8 crd Cherokee -kat. Nem tudom melyik motortípus mennyire rizikós, illetve mennyire szabad automatát venni. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!Egy Renegade (2018) d.-t hajtok.Van valami megoldás arra,hogy a táblafelismerő rendszer kameráját mentrögzítő kameraként használjam? Köszi a segítséget!
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy ezt a rúgót, vagy alátét, nem tudom pontosan hol lehetne beszerezni?Már szinteminden rajzot megnéztem, de ez sehol sincs feltüntetve. Amibe való az Dana 30 Hydra-Lock difi.
A dédelgetett WGnk új gazdája lelt. Mostantól Dunakiliti környéken nyargalászik. Köszönöm a több mint fél évtizedes csapatot és a sok segítséget (főleg tőled BM).
Visszanézek még, és ha tudok, továbbra is segítek.
100c szokott fel menni. Nem az lenne a normál, hogy mindig tartsa 90c, ne engedje fenneb. Ugyértve h már 100 nem kellene maxxon járnia? Lehet kicsit baromságot kérdezek