Keresés

Részletes keresés

ombre61 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 207
Előzmény: hefe 73 (206)
hefe 73 Creative Commons License 2016.12.19 0 0 206

hali.az lenne a kérdésem hogy vagy hol tudom megállapitani az alvázszámbol milyen tipus és milyen évjárat a motorom.

kicsinelly Creative Commons License 2016.10.28 0 0 205

Én 3-4 hetente teleöntöm az olajtartályt. Olasz gép, nem megbízható.

Hűtőfolyadékkal öntsd addig, amíg meglátod a tartályban. A felesleget kinyomja, amennyi kell, benne marad.  

Előzmény: StabiloBoss (204)
StabiloBoss Creative Commons License 2016.10.21 0 0 204

Sziasztok!

Mennyi hűtővizet kell beleönteni? Nem látszik, mint az autóknál, nem átlátszó a tartály.

 

Olajra szintén ez a kérdésem van, beleöntöttem 1 liter olajat egyszer tankoláskor, de mikor öntsek megint? Belement egy flakonnal, de nem látok semmit, hogy ez most akkor mennyi, meddig van, ez sok vagy kevés, fekete a tartály.

Előzmény: István Kovács 79 (201)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.20 0 0 203

legteleniteni ne felejtsd el, a hengerfejnel levo csavarnal

Előzmény: Törölt nick (202)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.20 0 0 202

leveszed a betoltosapkat,majd a hengerfejnel a vizcsovet.miutan kifolyt, visszabilincsezed es johet a friss folyadek

Előzmény: István Kovács 79 (201)
István Kovács 79 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 201

Szeretnék hűtővizet cserélni a robogómban Piaggio NRG, viszont tudtok segíteni, hogy hogyan tudom belőle leereszteni a régi hűtővizet?

bisov Creative Commons License 2016.10.06 0 1 195

Köszönöm. holnap megnézem! Én elöl kerestem mint a simsonnál.

Előzmény: Törölt nick (194)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.06 0 1 194

jobb oldalon keresd a gyujtas feletti reszen a labtartonal a burkolat alatt

Előzmény: bisov (193)
bisov Creative Commons License 2016.10.05 0 0 193

Sziasztok!

Nem találom az alváz számot a piaggio nrg mc2 motoromon. Esetleg valaki tudna segíteni?

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.29 0 1 192

szia!12 vagy 17,5 a karbid?

Előzmény: kerék-kötő (190)
ocso77 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 191

Sziasztok!

 

Egy NRG MC1-es 96-os robogóm van. A problémám az, hogy az akksit mindig lemeríti vmi. Kimértem, és lekapcsolt gyújtásnál is vmi fogyasztotta.

Eljutottam odáig, hogy a töltés kábelek (sárga és világoskék, a sárga a feszszabhoz megy a világoskék az biztosítékhoz) mindegyike le van testelve...

A kapcsolási rajz alapján ennek a két vezetéknek nem szabadna testet kapnia az alaplapról, ha jól gondolom.

Tudnátok ebben segíteni, hogy ez a két vezeték tényleg le kell legyen testelve vagy sem?

Mert jelenleg más ötletem nincs a hibára...

 

Előre is köszönöm a segtíséget

kerék-kötő Creative Commons License 2016.09.24 0 1 190

Sziasztok! Szeretnék tőletek segítséget kérni. Vettem egy piaggió diesis robogót 50cc. A henger + dugó le volt szerelve, kipufogója nem volt. Kapott egy új hengert dugóval, és egy átalakított használt kipufogót. Összerakva alapjáraton szépen megy, gáz adásra is jól reagál, de tartós fordulaton olyan mint ha nem kapna elég üzemanyagot. Ha nem engedem vissza a gázt akkor meg is áll! Javítás: Karburátor darabokra szét, fojtás ki, átmosva, átfújva. Eredeti fúvóka 58-as, kicserélve 80-as ra síber tű középállásban,levegő csavar kb.1-1,5 re kihajtva. Levegő szűrő cseréje. majd az nélküli járatás. Sokadik próbálkozás után a kipufogó helyett egy darab cső feltéve, változás semmi. Most már kifogytam az ötletből, ha tud valaki segíteni, előre is köszi! Esetleg javítással, beállítással kapcsolatos link is érdekel. 

MLali Creative Commons License 2016.09.24 0 0 189

Szia! Én is hasonló problémával küszködtem. Próbáld meg hogy benzint fecskendezel az égéstérbe mielőtt betekered a gyertyát a helyére. Majd próbáld indítani. Ha indul üzemanyag ellátás problémád van valamerre. Ha nem akkor tovább kell keresgélni. Én széthúztam a hengert és elég gyászos látvány fogadott. Felújítás óta pöccre indul.

Az automata szívató úgy tudom úgy működik, hogy egy hőre táguló elemet fűtenek a szívatón belül. Ennek a tágulása zárja nyitja  a plusz üzemanyag útját. Tehát szerintem tök mindegy a polaritás, és melegedni is fog.

Jó bütykölést!

 

Előzmény: Panyi1987 (183)
TomitaYam Creative Commons License 2016.09.18 0 0 188

Sziasztok! NRG Mc1-en gyárilag DelOrto DHVA 17,5 karburátor van automata szivatóval?Amit én vettem azon WEBER van, kézi szivatóval....Köszi.

jakuza80 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 187

Hát, itt megbontás sem kellett....

Tulaj szerint a fia motorszerelő, ő cserélte 50 km-rel ezelőtt a dolgokat.

Na, alánéztem, látom, hogy a karbira a levegőcső csak félig van feltéve, bilincs sehol.... előről jön egy vízcső, de nem megy sehova... akkor vettem észre, hogy a vízpumpa helyén egy ventillátor van...a teljesen törésmentes idomok(hirdetés szerint) kb jók, de elöl azért a kihagyhatatlan gyorskötöző tartja a műszerfalat.... oldaldekni frissen fújva feketére, az egész hátsó kerékre ráment a festék.....rúgja, de nem indul... gyerek odajön, benzincsőt megnyomkod, indul....akksi kuka...elöl terepkerék... 90.000 FT. Köszi, nem...

Előzmény: ombre61 (186)
ombre61 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 186

Megbontás nélkül nem sok mindent lehet látni. Azt azért nézd meg, hogy a blokk alján van e viz folyás, illetve behúzott első fékkel told előre a robit, hogy milyen állapotban van első villa.

Előzmény: jakuza80 (185)
jakuza80 Creative Commons License 2016.09.14 0 0 185

Sziasztok!

Ma megyek megnézni egy NRG-t(szerintem 99-es,vízhűtéses,  ennél még nem a farokidomban van a lámpa, hanem külön, meg nem pici kerek a km-óra, hanem nagy, sávos.

Új dugó, henger, főtengely, csapágy, meghajtás van benne.

Mit lehet erről a szériáról tudni? Én a Piaggio blokkokról mindig jókat hallottam, de sosem volt még ilyenem. Főleg falun belül használnám heti pár alkalommal, esetleg néha 15 km-re lévő városba.

Köszi előre is!

 

 

ombre61 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 184

Szia. Lehet egyszerű gyertya hiba is, de a leirtak alapján mérnék kompressziót. Üdv

Előzmény: Panyi1987 (183)
Panyi1987 Creative Commons License 2016.09.12 0 0 183

sziasztok!

 

kb. 2 hónapja vettem egy piaggio mc3 sport series típusú robogót.

minden jól működött rajta ment jól csinált olyat, hogy ha hosszútávon mentem vele a célállomásra odérve a motort leállítottam,majd azt kis idő múlva próbáltam indítani önindítóval de csak többszöri próbálkozásra indult be, de beindult. hidegen nem volt ilyen probléma pöccre indult.

pár napja menni szerettem volna egy kört gyújtást ráadtam indítom és nem indult, próbáltam rugással is úgysem indult. gyertyát kivettem megnéztem tiszta benzin volt, megtakarítottam megnéztem, hogy vane szikra az volt kékes színü. gyertyát visszatekertem próbáltam indítani de az továbbra sem indult. karbit leszereltem dellorto 17.5 van rajta vettem hozzá felújító készletet és egy autómata szívatót is a karbit kipucoltam szépen összeraktam de a motor továbbra sem indult be. az autómata szívatót megfogtam és azt vettem észre, hogy melegszik. a motoron az autómata szívató csatlakozása nem gyári már úgyhogy forrasztanom kellett. a motoron az szívató kábele egy teli zöld vagy kék színü a másik pedig egy fekete csík van. az autómata szívatón egy zöld és egy sárga színü kábel van, most akkor melyiket melyikhez kell forrasztani.

már teljesen elakadtam a probléma megoldásában.

aki esetleg találkozott már ilyen problémával vagy tudjavagy sejti, hogy mi lehet a baj az kérem segítsen

a segítséget előre is köszönöm!

Előzmény: ombre61 (182)
ombre61 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 182

oem parts.hu

Előzmény: mile57 (181)
mile57 Creative Commons License 2016.09.06 0 0 181

Piaggio Carnaby világítás kapcsolási rajzot keresek, vagy olyan oldalt ahol a rajz olvasható.

             

                                                                                                                                      kösz.: mile57

kicsinelly Creative Commons License 2016.08.26 0 0 180

Gyújtás alól induló: hűtőn menetirány szerinti bal oldal.

Hengerfejből induló: hűtőn menetirány szerint jobb oldal.

Előzmény: pici29 (178)
Darkbull Creative Commons License 2016.08.24 0 0 179

Sziasztok!!!

 

Azt szeretném kérdezni,tud-e valaki mc4-hez hátsó doboztartó platnit???

 

 

pici29 Creative Commons License 2016.08.24 0 0 178

Sziasztok most vettem egy piaggio Nrg mc3-t 2001 darabokban és most rakom össze tudna nekem valaki segíteni hogy ami a karbihoz és a hengerfejhez megy vizcső melyiket hova kell kötni ? vagy esetleg egy képet küldeni ? előre is köszii

MLali Creative Commons License 2016.08.22 0 0 177

A dugó sem 100-as!

kicsinelly Creative Commons License 2016.08.21 0 0 176

Kicsit hiányos az a gyűrű...

 

Előzmény: MLali (175)
MLali Creative Commons License 2016.08.21 0 0 175

MLali Creative Commons License 2016.08.21 0 0 174

Köszi az ötletet megvan a hunyó!!!!!!

MLali Creative Commons License 2016.08.21 0 0 173

Szia! Tegnap újra tudtam kis időt tölteni az NRG-vel. Kipufogó torkot levettem benéztem a pici lyukon. Amerre láttam a gyűrűk, henger épek.(ez egy pici része az egész felületnek.)  Nem gondolom, hogy gyűrű baj lenne, mert szerintem az vagy motor gyengüléssel, vagy csörgéssel csattogással állt volna le. Nálam egyik sem volt megfigyelhető. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!