Piaggio NRG robogóról szóló topic, melyben MC, MC2, MC3, DD stb... Lesznek középpontban. A topik nyitása, abból adódott, hogy még senki nem nyitott meg ehhez a robogóhoz az indexen fórumot. Kérnélek titeket, hogy hozzászólásaitokkal, észrevételeitekkel segítsétek a fórum fejlődését! Legyetek jók!
Mennyi hűtővizet kell beleönteni? Nem látszik, mint az autóknál, nem átlátszó a tartály.
Olajra szintén ez a kérdésem van, beleöntöttem 1 liter olajat egyszer tankoláskor, de mikor öntsek megint? Belement egy flakonnal, de nem látok semmit, hogy ez most akkor mennyi, meddig van, ez sok vagy kevés, fekete a tartály.
Sziasztok! Szeretnék tőletek segítséget kérni. Vettem egy piaggió diesis robogót 50cc. A henger + dugó le volt szerelve, kipufogója nem volt. Kapott egy új hengert dugóval, és egy átalakított használt kipufogót. Összerakva alapjáraton szépen megy, gáz adásra is jól reagál, de tartós fordulaton olyan mint ha nem kapna elég üzemanyagot. Ha nem engedem vissza a gázt akkor meg is áll! Javítás: Karburátor darabokra szét, fojtás ki, átmosva, átfújva. Eredeti fúvóka 58-as, kicserélve 80-as ra síber tű középállásban,levegő csavar kb.1-1,5 re kihajtva. Levegő szűrő cseréje. majd az nélküli járatás. Sokadik próbálkozás után a kipufogó helyett egy darab cső feltéve, változás semmi. Most már kifogytam az ötletből, ha tud valaki segíteni, előre is köszi! Esetleg javítással, beállítással kapcsolatos link is érdekel.
Szia! Én is hasonló problémával küszködtem. Próbáld meg hogy benzint fecskendezel az égéstérbe mielőtt betekered a gyertyát a helyére. Majd próbáld indítani. Ha indul üzemanyag ellátás problémád van valamerre. Ha nem akkor tovább kell keresgélni. Én széthúztam a hengert és elég gyászos látvány fogadott. Felújítás óta pöccre indul.
Az automata szívató úgy tudom úgy működik, hogy egy hőre táguló elemet fűtenek a szívatón belül. Ennek a tágulása zárja nyitja a plusz üzemanyag útját. Tehát szerintem tök mindegy a polaritás, és melegedni is fog.
Tulaj szerint a fia motorszerelő, ő cserélte 50 km-rel ezelőtt a dolgokat.
Na, alánéztem, látom, hogy a karbira a levegőcső csak félig van feltéve, bilincs sehol.... előről jön egy vízcső, de nem megy sehova... akkor vettem észre, hogy a vízpumpa helyén egy ventillátor van...a teljesen törésmentes idomok(hirdetés szerint) kb jók, de elöl azért a kihagyhatatlan gyorskötöző tartja a műszerfalat.... oldaldekni frissen fújva feketére, az egész hátsó kerékre ráment a festék.....rúgja, de nem indul... gyerek odajön, benzincsőt megnyomkod, indul....akksi kuka...elöl terepkerék... 90.000 FT. Köszi, nem...
Megbontás nélkül nem sok mindent lehet látni. Azt azért nézd meg, hogy a blokk alján van e viz folyás, illetve behúzott első fékkel told előre a robit, hogy milyen állapotban van első villa.
Ma megyek megnézni egy NRG-t(szerintem 99-es,vízhűtéses, ennél még nem a farokidomban van a lámpa, hanem külön, meg nem pici kerek a km-óra, hanem nagy, sávos.
Új dugó, henger, főtengely, csapágy, meghajtás van benne.
Mit lehet erről a szériáról tudni? Én a Piaggio blokkokról mindig jókat hallottam, de sosem volt még ilyenem. Főleg falun belül használnám heti pár alkalommal, esetleg néha 15 km-re lévő városba.
kb. 2 hónapja vettem egy piaggio mc3 sport series típusú robogót.
minden jól működött rajta ment jól csinált olyat, hogy ha hosszútávon mentem vele a célállomásra odérve a motort leállítottam,majd azt kis idő múlva próbáltam indítani önindítóval de csak többszöri próbálkozásra indult be, de beindult. hidegen nem volt ilyen probléma pöccre indult.
pár napja menni szerettem volna egy kört gyújtást ráadtam indítom és nem indult, próbáltam rugással is úgysem indult. gyertyát kivettem megnéztem tiszta benzin volt, megtakarítottam megnéztem, hogy vane szikra az volt kékes színü. gyertyát visszatekertem próbáltam indítani de az továbbra sem indult. karbit leszereltem dellorto 17.5 van rajta vettem hozzá felújító készletet és egy autómata szívatót is a karbit kipucoltam szépen összeraktam de a motor továbbra sem indult be. az autómata szívatót megfogtam és azt vettem észre, hogy melegszik. a motoron az autómata szívató csatlakozása nem gyári már úgyhogy forrasztanom kellett. a motoron az szívató kábele egy teli zöld vagy kék színü a másik pedig egy fekete csík van. az autómata szívatón egy zöld és egy sárga színü kábel van, most akkor melyiket melyikhez kell forrasztani.
már teljesen elakadtam a probléma megoldásában.
aki esetleg találkozott már ilyen problémával vagy tudjavagy sejti, hogy mi lehet a baj az kérem segítsen
Sziasztok most vettem egy piaggio Nrg mc3-t 2001 darabokban és most rakom össze tudna nekem valaki segíteni hogy ami a karbihoz és a hengerfejhez megy vizcső melyiket hova kell kötni ? vagy esetleg egy képet küldeni ? előre is köszii
Szia! Tegnap újra tudtam kis időt tölteni az NRG-vel. Kipufogó torkot levettem benéztem a pici lyukon. Amerre láttam a gyűrűk, henger épek.(ez egy pici része az egész felületnek.) Nem gondolom, hogy gyűrű baj lenne, mert szerintem az vagy motor gyengüléssel, vagy csörgéssel csattogással állt volna le. Nálam egyik sem volt megfigyelhető.