Használtan vettem egy 2009-es Splash-t, de sajnos nincs hozzá felhasználói kézikönyv...
Ez az amit az ember 1-2-szer végiglapoz, utána már csak ritkán van szüksége rá, viszont kb. 10e Ft-rt mérik a szervizben (és sehol sem akadtam rá a neten)...
Ha esetleg valakinek meglenne elektronikus formában (pl. szkennelve) és megosztaná, azt megköszönném.
Újonnan vásárolt Suzuki Splash-em lassan eladósorba kerül, így külön eladóvá vált a nyárigumival szerelt komplett alufelni garnitúra. A gumi: GT Radial márkájú, 175/65 R14 méretű, 2017-es évjáratú, 1 szezont futott, eredeti számláival. A felni: 2012-es évjáratú, Dezent Dark L márkájú, 5,5 coll széles, 4X100-as osztókörű, antracit színű, padkázás és sérülésmentes állapotú, ezt is újonnan rendeltem anno az autóhoz. Jár hozzá a 16 db hosszított, alufelnihez való tőcsavar. Igény esetén kerékőr garnitúra is van hozzá. Ez az alufelni garnitúra kiemeli az autót a dísztárcsás Splash-ek tömegéből, és egyedivé, feltűnően csinossá varázsolja!
Irányár: 99.000 forint. Alku lehetséges, de csak ésszerű kereteken belül, mert tényleg szép állapotú a garnitúra.
Vegyes. Csak érzésem volt mostanában ilyen. 2x hóban kellett megküzdeni, mert a jobb első elkapart, a bal meg meg se moccant. Volt már ,hogy a gáz sikerült kicsit lendületesebbre száraz úton és jobbról hallottam, hogy "gumihang". De úgyis jön a tizedik szerviz, ez most nagyjavítás lesz most. A klímánál úgy néz ki hűtővel van gond, akkor nézzék át a futóművet (sok drága jó városi utcánk, kátyú+púp a'la nagyváradi módra), alvázvédelem is gondolom esedékes (főleg, hogy idén olvasztóanyaggal kevert helyett most csak sima apró zúzottkövet szórnak a városunkban, de azt sosem látott mennyiségben) - van is egy kis horpadás és leverődés a B oszlop alatt, gondolom valamikor ág lehetett. Meg hát ilyen apróságokból most összejött pár dolog. Csak 130-140eKm lesz idén.
Sziasztok! Szeretnék beazonosítani egy a légszűrő házat tartó gumibakot, mert úgy nézem elöregedett és eltörött. Nem tud valaki linket adni letölthető Splash alkatrész katalógushoz? Köszönöm!
Üdv! Még arra a lehetőségre is gondoltam,ha a váltóhoz kézzel benyulni,és a két léptetővillát amit a bowdenek mozgatnak,a bowdenek lekötését követően kézzel próbálgatni,hogy akad e???
Tegnap szétszedtem a váltó kulisza körüli burkolatot,és számomra semmi jele nem volt a kopásnak,vagy annak,hogy bármi is lógna,vagy ne lenne a helyén.Megzsíroztam,azután összeraktam.A váltónál is nézegettem hogy a bowdenek a helyükön vannak e de ott sem láttam semmi rendellenességet.Pár nap mulva lesznek okmányok azt megy a pi..ába a szervízbe:(
Hasonló konstrukció a váltókar kulissza, mint a Swift, SX4. Alapjában műanyag, és, ha valaki pont ott erőlteti, ahol nem kellene, utána már eldeformálódik, és nehézkes lehet a váltás. Lehetséges, hogy a váltókarkulissza/állványt kellene cserélni, mert valaki melléváltott.
Esetleg a bowdenek rögzítését megnézni, hogy a helyükön vannak, megvan a biztosításuk, nem mozognak a váltón a villában, amikor váltás van.
Új korukban semmi gond nem volt a váltással, a hátramenet , ami akadozós volt, mert az nem szinkronos.
Sziasztok. 4 éves Splash-be milyen olajat tegyek. Kaptam a szervizből egy levelet, hogy akciós olajcsere 10w-30-as olajjal, de amikor a feleségem elvitte bejelenteni, akkor közölték, hogy azt, egy 4 éves kocsiba már nem teszik, abba drágább(??) kell. Valós, vagy csak "szőkének" nézték?...
Üdv. Igen erre számítottam,de ettől még szépen kiemel kb.fél uton benyomva már teljesen kiemel és addig nem nyikorog. Tehát én szerintem ez nem befolyásolja a váltás keménységét. Mellesleg azt hittem ,hogy nem csak nekem van ilyen gondom a váltóval.Olyan érzés váltani,minthogyha egy nem létező fokozatba akarnám nyomni. Ez már majdnem a használhatatlan kategoria.
Szia! A miénk kuplungja szerintem teljesen jó szépen lehet rácsúsztatni viszont ha koppra kinyomom akkor ad egy kis nyöszőrgő hangot. A váltáshoz ( és most nem szeretnék túlzásba esni) de legalább egy 10 kilós erő kifejtése szükséges. Ez egy ötven kilós nőnek nem egyszerü.Ugyhogy ennek rövidesen megoldást kell találnom.
Nekem is van egy ilyen autóm. Opel után olyan volt nekem is mintha MTZ kuplung meg váltó volna. Nekem a váltás rendben van csak nagyon kemény, meg amikor ráengedem a kuplungot csattan egy kicsit. Azt mondják a szakik, hogy ez jellemző a típusra. Szerintem is a váltóolajjal kezd, (elvileg 45000-nél cserélni kell)meg a kuplungot nézesd meg.