Keresés

Részletes keresés

Peti095 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 94167

Kedves Laca72!

 

Nekem olyan problémám lenne, hogy a képen látható módon van a gépen a klíma kondenzátora és ventillátora a gép motorháztetőjére fogatva. (Igy vettük a gépet).

Az lenne a kérdésem hogy kellene nekem egy olyan dobozszerűség amibe beletudom ezeket foglalni és feltenni a gép tetejére. Ahogy olvastam te ismered ezt a megoldást. Válaszod előre is köszönöm!

Előzmény: Laca72 (8464)
kacsaXD Creative Commons License 2017.04.16 0 0 94166

175 bár +-5

Régi adagolónál elég a 170

Előzmény: asztalosfavago (94165)
asztalosfavago Creative Commons License 2017.04.16 0 0 94165

Sziasztok.Most ráérös idömben elolvastam egy-két MTZ-és könyvet.Probáltam beazonositani,hogy a kisfülkés 81-es kiadásu MTZ 82-esnek mennyi a porlasztás beállítási érték.Hát meglepödtem,mert nagyon szétszort.A 160 és 175 bar-ig minden.Valaki megtudja mondani mennyire érdemes beállítani?

Kösz előre is a hozzászolást!

kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 94164

Piros MTZ-s kellemes húsvétot ((::!!!

kornél1982 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94163

Na ez engem is érdekelne 

Előzmény: adamka0523 (94160)
mtz920 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94162

Nekem is van karter gázam valamenyi mikor szánt vagy igy fel van hevitve a motor.Nem hiszem hogy el mulik.1 éve lett nekem is felujitva.ereje van mint a fene jól gyullad olajfogyás.Engem is zavar de lehet a dugatyu hüvely garnitura minöségének a rovására irom a dolgot, mert anyi fajta gyártó van. De hogy meljik a jó vagy az eredeti nem tudom.

 

Előzmény: Mtz 550E (94146)
Józsi73 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94161
adamka0523 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94160

Sziasztok!

 

MTZ 50/80-as gépeknél mire kell nagyon figyelni vásárláskor? Mik azok a tipikus hibák amikkel nem kell nagyon foglalkozni, kis pénzből javítható és mik azok a hibák amik komoly gondot okozhatnak a későbbi használat során és pénztárca bánhatja ?!

asztalosfavago Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94159

Nekem is ilyen és a gumi miatt csinálja!De az nem fáj....

 

Előzmény: kornél1982 (94158)
kornél1982 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94158

Nekem a gumi miatt csinált ilyet.... a gumis azt mondta hogy van mikor az új gumi is ilyen...

Előzmény: Roland7095 (94156)
Józsi73 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94157

Én is ezt mondanám, féltengely görbe. Erdőn dolgozott a gép..... ezzel elmondott minden lényegeset.

Előzmény: csoppika (94155)
Roland7095 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 94156

Sajnos erről nem tudok nyilatkozni, úgy látom akkor teljesen szét kell szednem mindent átvizsgálni.

Előzmény: csoppika (94155)
csoppika Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94155

A tengely nem görbe?

Előzmény: Roland7095 (94151)
kornél1982 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94154

Tudna valaki 80as mtz hez javítási utmutatót illetve alkatrész katalógust pdf ben?

kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94153

Egyszer láttam tengely tok repedést ,vagy valamelyik csapágy lehet törött ,oly módon hogy a golyóskosárban a golyók összefutottak ! Ezek indokolnak ilyen dobás hibát ! Tengely hiba még esetleg ,eltörést is láttam már még régen ,de mostanában nem !

Előzmény: Roland7095 (94151)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94152

Rossz irányba ? ((::!!

Előzmény: kacsaXD (94150)
Roland7095 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94151

Sziasztok. 50-es MTZnél azt vettem észre, hogy dob egyet a jobb hátsó kerék mikor megyek vele. Erdőn dolgozott a gép és volt egy 8-as a kerekébe, be tudtam annak, és mikor üresen megyek vele mindig dob egyet a jobb oldala. Lecseréltem a felniket, újat kapott mind két oldala, de a dobálás nem szűnt meg. Esetleg csapágyas a tengely, vagy a kerék agy rosszalkodik? Ez a dobálás egy tipikus jel vagy egyedi eset?

kacsaXD Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94150

A gyártástechnológia azóta sokat változott...

Előzmény: kavicsos64 (94147)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94149

Mtz-t még nem járattam ! A tszben letakart hűtővel járt a 920 vagy két napig amikor új motort kapott, alapjáraton ! Később meg rendsodrót húztak vele elég sokáig ! És 80 fokon tartották !

Előzmény: makópista (94148)
makópista Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94148

7.3 A traktor bejáratása 1. Az új traktort az üzembehelyezés után 30 órán keresztül kell bejáratni. Az első 15 órában könnyű szállítási munkát, a további időszakban pedig a hidraulikus rendszer alkalmazását is igénylő, könnyű szántóföldi munkát végezzen a géppel. 2. A bejáratás során ne terhelje túl a motort, azaz ne engedje, hogy a motor füstöljön, ill. a terhelés hatására a megengedettnél nagyobb mértékben csökkenjen a motor fordulatszáma. 3. Kísérje figyelemmel a kenési-, a hűtő- és az üzemanyagellátó rendszerek működését, valamint a műszerek által jelzett értékeket. 4. Végezze el a napi karbantartási műveleteket.

Előzmény: kavicsos64 (94147)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94147

Régen az új teherautókat is járatni kellett földútra le sem volt szabad menni csak 2000km után de akkor is csak üresen és sár nélkül olyan 5000km tájékán lehetett hadrendbe állítani addig kímélni kellett ! 70 óra szerintem kevés neki ! Meglehet meggyilkoltad az új motort ! Beállt valami gyűrű ,vagy nem tudom ,de az biztos az én nem MTZ-m már ki tudja hány éves motorral én nem látok kartergázt egy szikrát sem !

Előzmény: Mtz 550E (94146)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94146

70üzemórával nem lehet szántani akkor mikor lehetne? 50-ig csak gépmenetbe meg pótkocsival szaladgàlt!

Előzmény: kavicsos64 (94145)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.11 -1 0 94145

Az új motornak nem biztos hogy jót tett a szántás ! Inkább csak a kövesúton kellett volna vele proszkálni ! Elég sok az !

Előzmény: Mtz 550E (94144)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.11 0 0 94144

Hali!
Tegnap szántás közben csináltam egy kis videót a kartergázról! Szerintetek ez elfog múlni? 73 üzemóra van benne most 5gyürűs dugó! 50üzemóránál volt olajcsere!

 

Link: https://www.youtube.com/watch?v=Jat42GOa500

lakatos15 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94143

Mtz 550E  motorjára fel rakhatom a c14-101-01 turbót?a főtengely kap súlyokat meg 80-as adagolót teszek rá.válaszotokat előre is köszönöm! 

kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.07 -1 0 94142

Első lépésben mielőtt sok mindent szétszednél, a kormány gömbcsuklókat húzd utána nagy kulcsal csővel nem túl durván csak szoros legyen ! Próba után nézd meg hogy milyen a kormány csak pár métert és ellenőrizd le majd dróttal biztosítsd le a csészéket !

Előzmény: xAAron (94141)
xAAron Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94141

Üdv Mindenki!

 

MTZ 82.1 kormányfelújítás előtt állok, részben teljesen vakon mert még nem csináltam ilyet.

 

 

jelen állapotában hatalmas holtjáték van és sétál az úton. Bármilyen ötletet , jó tanácsot elfogadnék hogy hol kezdjem!

 

 

Válaszokat előre is köszönöm!

gjoni1978 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94140

. Extrém alacsony fordulaton nincs meg a kellő olajnyomás, ezért hiába pötyög csak a turbó úgymond a saját alapjáratán, a kenőanyag hiánya ilyenkor is kopást okoz. Változó geometriás turbófeltöltőknél további probléma, hogy a rostély állítószerkezete kellő átmozgatás hiányában elkokszosodik, hajlamos a beragadásra. Ezeket a turbókat kötelező néha meghajtani, városon kívül, nagyobb terheléssel, hogy szó szerint kiégjen belőlük a korom.

Előzmény: mtz1221 (94138)
gjoni zoli Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94139

A mestertől tàvol állok!

Előzmény: mtz1221 (94138)
mtz1221 Creative Commons License 2017.04.06 0 1 94138

Mester te a hangjából,azt is hallod hogy menyit mutat az olajnyomás mérő ?

Előzmény: gjoni1978 (94137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!