Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

ferri72 6 napja Creative Commons License 85139

Háát,, azért nem új az , hogy le ne kopogjam jól, komoly baja nincs , motorja nagyon kajak olajat egyáltalán nem eszi , olajnyomás azért ezen sem töri össze magát  persze sokkal jobb mint a régin. Emlékszel a tavaszon írtam hogy néha kimegy 6-ig a nyomás ,nos az orosz nem testelte le a gombát, a múltkor elkezdett olajozni a féltengelyház ott is elfelejtették jól meghúzni a csavart:)),meg a múltkorába az egyik kihelyezett hidraulika körnek a karját nem lehetett lenyomi rendesen valamiért megakadt nem emelt, azt kellet átkötnöm nem tudom mi lett vele, új fajta bosch utánzat tömb van benne még nem fontos semmi kedvem onnan kiszedni, végül is 2 kör is elég nekem. Egyébként tiszta nem olajoz sehol( na jó nagyon minimális) 1170 üó van már benne, ja meg kapott egy vadi új Helti spertberg ekét, hogy nehogy jól érezze magát:))))))))) majd teszek róla képet.

Előzmény: MTZ Betyár (85129)
Mtz 550E 6 napja Creative Commons License 85138

Mtz Betyár!

A két hátsó radiál gumit mennyire lehet leengedni hogy ne pattogjon a pótkocsi előtt?

Előzmény: MTZ Betyár (85136)
Mtz 550E 6 napja Creative Commons License 85137

De a fülek miért törnének le ha csavart raknák bele? Ha már 2-3mm kotyogás van az már soknak számít?

Előzmény: kavicsos64 (85135)
MTZ Betyár 6 napja Creative Commons License 85136

Ha Te azt úgy jól összehúzod, letöröd az öntvény fülét... aztán a pótkocsid meg az árokban landol a jobbik esetben...

Ne habis csapokat vegyél bele, hanem esztergáltass és mond, hogy hova lesz!

A bolti nem mérethű, hanem olcsófos hengerelt anyag... öt különböző helyen megméred tolómérővel, annyiszor lesz más átmérőjű.

 

A vonófej furatai természetesen ne legyen kiszopósodva, de a tartó öntvényben sem.

Vonószem, vonócsap, csapszeg perselyek természetesen ezek se.

Különben meg nem értem nálad ezt a túlzott rángatást, forgózsámolyos nem nagyon szokott ráncigálni. Jó megérzed, hogy húzol valamit, de akkor sem ilyen drámai a helyzet, mint ahogy leírod. :-) EB-vel már más a helyzet...

Előzmény: Mtz 550E (85133)
kavicsos64 6 napja Creative Commons License 85135

Vagy letörnek a fülek! Vagy nagyon pontosan kihézagolva esetleg lehet benne valami csak a vonón a lyukak mennyire oválisak + a tartón is ki lehetnek verődve a lyukak ,á sok esélyes a dolog.

Előzmény: Mtz 550E (85133)
kavicsos64 6 napja Creative Commons License 85134

Nekem 1 bárra le van engedve ott már nem annyira ráz ,de rángatni fog azt más okozza.

Előzmény: Mtz 550E (85130)
Mtz 550E 6 napja Creative Commons License 85133

Még arra is gondoltam hogy a vonófej felső csapszeg helyett két 22-es acél 10.9-csavart tennék és jól meghúzni hátha úgy nem kotyogna! Szerintetek?

Előzmény: geryke89 (85132)
geryke89 6 napja Creative Commons License 85132
Nem kell jobban fel fújtatni. Nincs nagyon elkopva a vonószem persely, vagy a vonórúd perselye?
Előzmény: Mtz 550E (85130)
Gyalogakác 6 napja Creative Commons License 85131

Bika Gép visszakapta a talajművelő papucsait. :) Ma csak azért nem húztam vele 8-ban a tárcsát, mert az ifa ülésben eltört valami és nulla a csillapítása, rugóereje. Csodásan veri szét a gerincemet prcenként legalább 15-20-szor. Szóval még az is lehet, hogy 9-ben is elindulna  Bika Gép a 2,8-as vontatottal. Igaz, hogy száraz föld, itt csontszáraz, de ugyanígy ment az egyszer megtárcsázottban is.

Mtz 550E 6 napja Creative Commons License 85130

Hali!

Tegnap írtam a gumi nyomásra! Mennyire kell a két hátsót felnyomni hogy ne pattogjon a pótkocsi előtt meg ne rángasson?

Előzmény: geryke89 (85124)
MTZ Betyár 6 napja Creative Commons License 85129

Ne baj. :-)

 

Az "új" gép, hogy üzemel, minden ok?

Előzmény: ferri72 (85127)
MTZ Betyár 6 napja Creative Commons License 85128

Tényleg olyan. :-))

Előzmény: FügeGLX (85125)
ferri72 6 napja Creative Commons License 85127

Most látom hogy te is kérdezted a kis kart:)))

Előzmény: MTZ Betyár (85123)
ferri72 6 napja Creative Commons License 85126

Szia. Nem írtad milyen olajat használsz, de nem hinném hogy az lenne a megoldás annak motorolajjal és 46-os hidraulika olajjal is jól kell működnie. erő-helyzetszabályzó kis kar hol áll(az ülés alatti) ki vannak kapcsolva?

Előzmény: Max0313 (85118)
FügeGLX 6 napja Creative Commons License 85125

Nálunk szervizes berkekben Alias FAGYISKANÁL-nak hívjuk :-)

Előzmény: MTZ Betyár (85123)
geryke89 szept. 10. Creative Commons License 85124

Jó estét!

Tudom milyen az húzó amit emleget.

Nem szoktam sokat pótkocsizni, éves szinten 8-900 üzemórát húzom ezt a szerelvény.

2010 óta van nálam a gép, azóta már a második húzó megyen elfele.

Előzmény: kavicsos64 (85119)
MTZ Betyár szept. 10. Creative Commons License 85123

Megnéztem ezt a K-80 vonófejet.

Láttam már élőben, csak nem tudtam hogy így hívják. :-)

 

Ilyen csak tandem, tridem pótkocsikhoz van, ahogy én elnézem.

Mondjuk érdekes az a két irányítókaros megoldás a kormányzott kerekű pótoknál, de jó.

 

Mikor a T-088-as a rúdját az égnek szegezte.... leakadt a tsz-ben mint a sicc, mikor már csak a hátuljába volt trágya... Azt mondták, messziről úgy nézett ki mint egy üteg. :-))

Na akkor hozattam rá új kampót, meg megfordítottam a szemet rajta. 

Előzmény: kavicsos64 (85119)
MTZ Betyár szept. 10. Creative Commons License 85122

Üdv!

 

A 820.2-ben már olyan az erőszabályozó, hogy teljesen előretolva a kart, "kényszer süllyeszt", azaz tudsz lefelé nyomatni vele! A régi erőszabályzókkal nem lehet.

Ne told előre egészen a kart, nekem már 3-4-es rubrikától elég gyorsan süllyeszt és úgy elég leengedni, nem kell lezuhintani vele. (szűkítő nincs)

Ha előre tolnám tökig, ledobná ez is.

Próbáld ki, mint tanácsolták másik olajjal. Sűrűbbel.

Egyébként a szabályzón az üzemmódválasztó kar melyik állásban van?

Előzmény: Max0313 (85118)
Max0313 szept. 10. Creative Commons License 85121

köszi a tanácsot, amúgy szűkítő van a visszajövő ágba, a munkahenger tőkében gyárilag, de az olajcserét megpróbálom...

Előzmény: kavicsos64 (85120)
kavicsos64 szept. 10. Creative Commons License 85120

Először is én más fajta olajat próbálnék, sűrűbbre cserélném az olajat! Ha nem jönne be a leengedő oldalán a munkahengernél beépitenék egy fojtót ,hogy ne tudja ledobni az eszközt. 820 mtzk a tapasztalat szerint egy elromlós fajta traki. 4 van a tszben az egyiket tegnap vontattam be a motorral lett valami ,dobott egy nagy füstöt ,kinyomta a vizet azóta se kép se hang. Még nem tudni mi lett vele valószinűleg hengerfej vagy szelep szakadása van ,aszt mondják az okosok.

Előzmény: Max0313 (85118)
kavicsos64 szept. 10. Creative Commons License 85119

Én napi szinten húzgálok pótot de szerintem a gumis az a szar ,a jondereken fix vonók vannak és nem rángatják a traktort. Ha már vontattál utánfutót aszt sem rángatja az autót, még a nagy futók se. A K-80 vonófej egy az egyben olyan mint egy utánfutó vonófej csak mezőgazdaságra fejlesztve, amivel bármilyen pót vontatható.

Előzmény: geryke89 (85113)
Max0313 szept. 10. Creative Commons License 85118

Üdv!
Kis segítséget szeretnék kérni. 820.2-es mtz-m van és olyan gondom támadt vele, hogy miután felmelegszik üzemmelegre az olaj a hidraulikában, ha egy bizonyos magasságon túl emelem, utána már nem engedi le szépen a munkagépet (pl az ekét) hanem egy idő után, amikor eléggé előre toltam az ülés melletti hidraulika kart, egyszerűen csak leejti a munkagépet. Próbálkoztam a munkahenger feljavításával, de az sem segített a problémán.... Amúgy hidegebb olajjal tökéletesen működik.

mi lehet ennek az oka?

tapasztalt e már hasonlót valaki?
előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat.
Sziasztok

MTZ Betyár szept. 9. Creative Commons License 85117

Én azt tudom, hogy ha már annyi pénzt rászánok, akkor orbit menne rá.

Itt a faluban rácsesztek az "újjal", új természetesen nincs, mert az orosz már rég orbitot szerel be. Állítólag gyári felújítottak a nálunk "újak". Rossz is volt és kidobtak rá majd 100ezer forintot...

Előzmény: kavicsos64 (85109)
MTZ Betyár szept. 9. Creative Commons License 85116

Nekem sincs, csak már ideje levágni mert rohadnak...

Mostanában bejött az időjóslásuk. Itt egy hete egy éjszaka és egy nap alatt leesett 60mm erős széllel...

 

Papír nélküli az nem kell, nem akarok én utánajárkálni, hogy ki lehetett valaha a tulaj, meg ki vitte haza a tsz-ből és kinek adta tovább... stb.

 

Hát azt én sem nevezem felújításnak, mikor az abból áll, hogy rá pár doboz trinát, új lámpaburák, sárvédőgumik, légféktömlő.

Közben a forgózsámoly kottyan, a fék fos, rugócsapszegek szintén.

Ugyanezen az állásponton vagyok, mint amit te választottál. Olcsóbban kijövök, ha megcsinálom magamnak és legalább az felújításnak lesz nevezhető.

Előbb-utóbb csak rájönnek a "milliósok", hogy a nyakukon rohadnak a gépeik... némelyiket már évek óta látom hírdetve...

Előzmény: Józsi73 (85108)
Mtz 550E szept. 9. Creative Commons License 85115

Hali!

A vonófej csapjai valamennyit lötyögnek! A két hátsó kerékbe a nyomás 1.5-bar radial gumi az elsőkbe 2.3bar körül vannak!

Előzmény: geryke89 (85114)
geryke89 szept. 9. Creative Commons License 85114
Mennyi a traktor hátsó kerekében a nyomás?? A húzó csapjai/ lyukjai nincsenek kopva?
Előzmény: Mtz 550E (85112)
geryke89 szept. 9. Creative Commons License 85113
Jó estét! Ami a fix vonófejeket illeti, sokalta jobb a gumi ágyas, mint ezeknek a nyugati csodákra rakott minden szempotból fix húzó, ezekben csak a csapszeg cserélhető semmi más...
Előzmény: kavicsos64 (85110)
Mtz 550E szept. 9. Creative Commons License 85112

Hali!

Nekem is Ifa pótkocsi van Hw 6011-s almát vittem vele és úgy rángat meg pattog a gép előtte úgy ahogy mondod az ülésből majd ki hajít néha! Vonófej miatt lehet ez azt mondod?

Előzmény: kavicsos64 (85110)
kavicsos64 szept. 9. Creative Commons License 85111

Nálunk olyan szárasság van nem lehet tudni ki kell-e a repce. Itt viszont elkelne vagy 100mm eső!

Előzmény: MTZ Betyár (85107)
kavicsos64 szept. 9. Creative Commons License 85110

Igen sokszor az IFA pót majd ki hajít az ülésből ,és kattog rángat zakatol ahogy rángatja a pót a vonófejet. Ezek a gumibakos vonófejek egy szarok nem tudom mit ragaszkodik a müszaki vizsga ezekhez. Egy K-80 vonófej szerintem nagyságrendel jobb vontatási szempontból, az nem rángatózik!

Előzmény: Mtz 550E (85097)