Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.24 0 0 20753

Ez csak úgy, hogy teljesen le ne üljön a topic (Veterán találkozó Baja, 2014.04.26):

 

prokter Creative Commons License 2014.05.20 0 0 20752

Sziasztok!

 

Eladó sorba került nálam 1 pár 9 bordás henger P20-P21-hez!

Sérülésmentesek, reszelve vagy tuningolva eddig még nem voltak. Furatuk : 56,5 mm !

Érdeklődni privátban, vagy telefonon. Címem publikus...

 

Üdv. P.

frundsberg Creative Commons License 2014.05.18 0 0 20751

Na ezt nem tudtam, azt hittem hiánypótló lesz. A louis-os árat eléggé sokalltam és megörültem mikor rábukkantam a svédeknél.

Előzmény: F1DO (20742)
Virbo Creative Commons License 2014.05.16 0 0 20750

Köszönöm mindenkinek, ma beadtam egy fékes emberhez (Friedrich) majd kiderül mi lesz...

serfy Creative Commons License 2014.05.16 0 0 20749

Szia.

Szerintem ezt a vékony tárcsát, ami rendkivúl rugalmas, nem lehet esztergálással javitani. Marad a köszörülés, egy ugyan olyan üres aggyal, vagy kifüzve ezzel.

Üdv serfy

Előzmény: Virbo (20744)
tutus1 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 20748

Újdonsült, menő Yamaha versenyzőket is várunk szombaton Ercsibe, legalább egy élménybeszámoló erejéig!

 

sütiati Creative Commons License 2014.05.15 0 0 20747

Mondok mást a köszörülés helyett: én a kerékre helyezett tárcsa mindkét oldalát egyszerre felszabályoznám esztergapadon.

Előzmény: Virbo (20744)
Virbo Creative Commons License 2014.05.15 0 0 20746

Hát egyenlőre ez az első és eddig az egyetlen lehetőség...

Előzmény: a_motor (20745)
a_motor Creative Commons License 2014.05.15 0 0 20745

Pestimrén (18) van egy kis műhely, ha gondolod, hogy megnézed: szólj.

 

láttam amikor ilyen görbe cuccot az asztalon alárakták vékony lemezekkel (csapágy hézagolók 0,2mm), hogy ne húzza el a mágnes. síkba munkálás után, megfordítva már közelebb lett a szabályos alakhoz...

ez persze csak jobbítás, de nem tökéletes

Előzmény: Virbo (20744)
Virbo Creative Commons License 2014.05.14 0 0 20744

Urak!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

 

Adott egy 260-as, lézer vágott féktárcsa. A felületén "apró" hibák vannak, ami miatt fékezés közben erős pulzálást érezni. 

A képen bal lent látni egy egészen nagy sávban. Ez pont egy fékpofányi felület, itt azon a pár csíkon fekszik fel a betét, ergo fékezni sem nagyon fékez...

 

Szóval ezt szeretném felköszörültetni. Hála istennek a vágás miatt van benne kb 4 tizednyi homorúság is, és valószínűleg pár tizednyi ütés is, amit nem tudok egyértelműen kimérni.

A pócsi versenyen próbált segíteni pár szaki (zöld vizes simson), egyöntetűen azt mondta mindenki, hogy ha lefogatják a mágnesasztallal, akkor "kisimul" a tárcsa (asztalon kézzel ki tudom nyomni a közepéből a homorúságot, szóval ez igaz). Viszont köszörülés után és az asztalt felengedve ugyanúgy homorú lesz.

Namármost én ezen nem problémázok most, viszont a felületi hibákat ki kellene szedni belőle

 

Kérdés, hogy Budapest és vonzáskörzetében valaki tudna-e segíteni ez ügyben, mármint felköszörülni emberi áron.

Mint mondtam 260-as átmérőjű, 5,1mm vastag és a felületi hiba nagyon max 5 századnyi lehet. Ja és fogja a mágnes :).

 

A másik "probléma", hogy hétvégén kiutazom külföldiába és egy hétig ott is leszek, szóval a héten be kellene adjam valami szakinak aki megcsinálja a következő verseny előtt.

 

Virbo#534

SefferP20 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 20743

 

Leáldozóban a rabló spasszeroknak!

Ideje volt!

Előzmény: F1DO (20742)
F1DO Creative Commons License 2014.05.12 0 0 20742

Remélem nem az üzletedet, hanem a fáradalmad csökkentem azzal, hogy ez a csatlakozó Bp-en a futármotorosboltban 2000 ft /db.....

Előzmény: frundsberg (20740)
P20R Creative Commons License 2014.05.12 0 0 20741

Sziasztok!

Lessetek fel az RD fórumra tettem fel képeket! :) Akad ott Pancsis bőven! :)

 

 

frundsberg Creative Commons License 2014.05.11 0 0 20740

A versenyzo szakiknak ajanlom ezt a benzincsobe epitheto csatlakozot, most kint vagyok svedorszagban 3000ft/db aron tudok hozni. Akinek kell irjon emailt meg darabszamot. A louisban ugyanilyen 22euro.

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/egyeb/benzincso_gyorscsatlakozo_oldhato_uj_1902170612.html

mazsolmaany Creative Commons License 2014.05.05 0 0 20739

Gratulálok a Rabócs-ringi verseny résztvevőinek!Molnár(hűtlen :-) ) Lacinak a szép születésnapi helyezéshez!

mazsolmaany Creative Commons License 2014.04.27 0 0 20738

Még ráér!De keresni foglak!

Előzmény: elsandro (20737)
elsandro Creative Commons License 2014.04.25 0 0 20737

Helló te "élő legenda"! Keress meg privátban,sztem tudok segíteni.....

Előzmény: mazsolmaany (20736)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.04.24 0 0 20736

Köszi!

 

Előzmény: GyusziP20 (20734)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.04.24 0 0 20735

Oké!Sejtettem,de azért egy próbát megért! :-)

Előzmény: rozsi01 (20731)
GyusziP20 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 20734

A Csányi Karcsi, aki a börzén is szokott árulni, csináltatott P20-hoz váltótengelyt, keresd őt.

Előzmény: mazsolmaany (20730)
rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20733

A kész 680as mai menetpróbájáról itt egy rövid összefoglaló.(nem művészi teljesítmény de szemléltetni elég) És ezzel a munkával is egy magyar legenda született újjá.

Köszönöm a figyelmeteket. Sok sikert a munkátokhoz

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ao3jokV60_U

rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20732

Igen grafit spray :) a betétedzés után át kell köszörülni az alkatrészeket -mint írtam- akkor lesz a "megszokott" tükrös a fogak kapcsolódó felülete is.

Előzmény: GyusziP20 (20726)
rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20731

Elvileg igen...de a képen szereplő váltóért 1000 eurot kérek a vásárlóimtól. Azt is tudnod kell ha igény mutatkozik rá egy-egy alkalommal 5-7 komplett garnitúrát gyártunk. Ezzel olyan terméket állítunk elő amelyre nem csak Magyarországon hanem Europán kívül is van kereslet.

Egy pár tengelyért nem éri meg ráállnom a munkára. Ha pedig többet gyártok várhatóan rajtam maradna mert nincs meg a fizetőképes kereslet a magyar piacon. Így elnézésedet kérem, hogy nem segítek de a fentebb leírt okok miatt ez számomra nem ér meg.

 

sok sikert Ákos

 

Előzmény: mazsolmaany (20730)
mazsolmaany Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20730

Mivel az e-mailod nem publikus,itt kérdezem meg:van lehetőség váltó-tengely gyártására?Hőkezeléssel,köszörüléssel,cakk-pakk!Egy P20 váltóról van szó.

Előzmény: rozsi01 (20724)
rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20729

amúgy ugye csapágy tűgörgőknek gyártunk futófelületet...nemde? Hisz itt a főtengely csapja a "görgős csapágy" belső gyűrűje. Miért is sok a felület keménységének mértéke? De gondolom ezt te másként csinálod és az is működik :)

Előzmény: alexand2 (20727)
rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20728

10 éve gyártunk így alkatrészt ilyen keménység mellett....

Előzmény: alexand2 (20727)
alexand2 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20727

Nem sok az egy kicsit? 60-65 rockwell már csapágy keménység.

Előzmény: rozsi01 (20724)
GyusziP20 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20726

Még a grafit spray jutott eszembe.

Előzmény: GyusziP20 (20725)
GyusziP20 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20725

Gratulálok a Méray-hoz, ritka madár. Az alsó képen a fogaskerekek felülete olyan mattos csillogású, mintha szemcse szórva lenne?

Előzmény: rozsi01 (20724)
rozsi01 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 20724

Az anyag megfelelő, betét edzéd után 70-90 Rockwell keménységű lesz a felület. De a megmunkáláskor 2-3 tized ráhagyással kell elkészíteni a csapot mert a hőkezelés után át kell köszörülni és akkor kapja meg a pontos méretét.

Nekem így készülnek a váltóim tengelyei,fogaskerekei, ill. a JAP blokkjaim főtengely csapjai. Persze ehhez kell a megfelelő ember és némi pénz. :) sok sikert

 

 

Előzmény: Nortonmanx (20722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!