Az óbudai autóbusz-, villamos-, HÉV-, illetve egyéb tömegközlekedésről, mely kizárólag POLITIKAMENTESEN megvitathatnánk milyen is errefelé a nappali, illetve az éjszakai utaskiszolgálás.
A második sorban írva vagyon, hogy milyen útvonalon menne. (járatszámtól függetlenül, de tisztáztuk, hogy akár 26-osként is.) Tehát meglenne a kapcsolat a Nyugati térrel.
A 134-es - lezárás alatt - azért kell, mert a 26-os nem érinti a budai oldalt.
Margitsziget, Centenáriumi emékműtől: 26-os Árpád hídon át Pestre 134-es Árpád hídon át Budára.
Te komolyan ennyire nem érted. A margit hid megnyitása után minek akarod megszüntetni a 26-os járatot? Tudod mit kapnál te az utasoktól azért, ha se a Margit híd budai hídfőhöz, se a Nyugatihoz, se a Árpád híd M-hez nem tudnának eljutni a busszal, de Békásmegyerre helyette mehettek, oszt jó lesz az nektek.
1.) A 134-es sztem alapból felesleges járat, mind a hídlezáráskor, mind azután, de ha ennyire akarják, ám legyen.
2.) A 26-os kinyirni viszont öngyilkosság az utasok körében.
A 26-ost csak ne szüntesd meg, ez ugyan olyan baklövés lenne, mint a 158-as megszüntetése. Messzi kerületekből járnak ide, a környékbeli járatokat nem ismerve, s csak ebből is anyázás lenne. Mindenkiben benne él a 26-os. Azt keresnék.
Miért? Miért olyan fontos az Árpád hídnál Pestre mennie, amikor Margit hídnál megtehető? Ezzel a 134-es Nyugati tér - Margitsziget - Békásmegyer útvonalon mehetne. Margit híd -> pesti kapcsolat Árpád híd -> budai kapcsolat
Mondjuk, mindegy, hogy 134-es, vagy nem 134-es. Tőlem lehet 26-os is! :)
Tervbe van a 137-es és a 165-ös autóbuszok összekötése, illetve a 237-es járat meghosszabbítása. Erre egyenlőre várni kell, mert az autóbuszok az igen meredek úton nem tudnak menni. Tárgyalás alatt van az úthálózat fejlesztése ennek elérése érdekében. Ennek megvalósulására a közeljövőben biztosan nem számíthatunk.
A 134-es autóbusz csak reggel 9-től közlekedik Margitszigetig, addig Szentlélek térre jár majd. A 26-os járat menetrendjéhez nem nyúlnak, sőt ha igény van rá, akkor erre a vonalra csuklós buszokat állítanak majd be.
18:00-kor a Hűvösvölgyben voltam. A 256-os elment 18:01-kor. Nem is problémázom, mert nem is siettem. Majd 18:13-as ap-s indulás kimaradt és 18:21-kor beáll egy mp-s, ami el is indult. 18:23-kor megérkezett Moszkva tér felől egy másik mp-s busz, ami félre is állt. Nem sokkal később (18:29) jött utána egy ap-s ami szintén félreállt, két perccel később szintén megérkezett a másik ap-s, ami szintúgy félreállt. A 18:31-kor érkező busz 18:38-kor beállt a treffre és a 18:23-as mp-s melléállt. Elkezdtek tanácstalankodni, hogy most mi van, mert azt történt, hogy mindkettőnek 18:40-kor van indulása. Telefon ide, telefon oda az ap-s kocsi "nyert". a magaspadlós busz - a sofőr elmondása szerint, ahogy a másik sofőrnek mondta - már a harmadik indulása maradt el. A lényeg az, hogy az ap-s kocsival elindultunk a meghirdetett menetrend szerint, azaz 18:40-kor. Moszkva térre érve láttam, hogy a három indulást kihagyó mp-s busz is érkezik.
Nem mondom! Ilyenkor sajnálom a sofőröket, hogy így fel tud borulni a menetrend...
A 134-es gyakorlatilag akkor indul el Szentlélek térről, mikor 106-ossal együtt megérkezik Flórián térre és párosan mennek tovább. Ugyanez van ellenkező irányban is. Kérdezem, hogy nem lehet a 134-est kivinni a metróig? Ugyanaz a követésük.
34/134 Árpád híd, metrótól indulnának (továbbra is felváltva). A 34-es a 106-os vonalán jutna el Nánási útig, onnan Békásig. Ellenkező irányban Pók utcánál térne vissza a Szentendrei útra. A 134-es marad a Szentendrei úton.
Viszont nekem olyan véleményem van ezzel a 237-es járattal, hogy mégsem kéne lehozni a temetőhöz, illetve a vasútállomáshoz. Ugyanis, szerintem a 237-es új szakaszával nem generálna "újabb" utasokat, illetve nem növelné meg a kihasználtságot. Gondolom én azért, mert temetőbe senki nem megy naponta. Ha azt szeretnénk, hogy gazdaságosabbá tegyük a járatot, akkor célszerűbb a körforgalmat megnézni (Jablonka - Harsány - Erdőalja). Mivel a 237-es új szakaszával az önálló szakasza megnőne. Természetesen, ezzel egy időben a 137-es útvonala rövidül, illetve módosul. A Máramarosi úti járat meghosszabbítható lenne - ha nem is a Kolosy térig az említett meredek szakasz miatt -, akkor Perényi úton menne le, szintén körforgalmi jelleggel. Természetesen a Perényi út alkalmasságát is meg kell vizsgálni. Azért kellene a 137-es járatot is meghosszabbítani, mert a "csak" Máramaros úti szakasszal csökkenne az utasszáma.
Ha 237-est szeretnénk lehozni, akkor még talán elfogadható. De 118-ast felvinni teljesen feleslegesnek tartom, mert az a járat mást funkciót lát el. A másik meg az, hogy azonos végponttal, a 237-essel hamarabb fel lehet jutni Jablonka útra. A kérdés valóban az, hogy a Testvérhegyi út, vagy a Harsány lejtő aló szakasza alkalmas-e busz közlekedésre.
Szvsz szerencsésebb lenne inkább a 237-esnek lejönnie, amit írtam, azt csak úgy értettem, hogy ha már fel akarjuk vinni, akkor menjen így.
De nem fontos felvinni, inkább a 237-est hoznám le, akár a vonatállomásig a Bécsi úton, így érintené a temetőt, ami talán vonzana utast a hegyről.De amíg a Harsány lejtő nincs lebetonozva rendesen, addig ez nagyon fikció szerűség, sajnos.