Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
A tökéletes lélek igen sok mindenre képes, és ezek ne ingassanak meg téged a tanítások igazságaiban
Hiszen az önmagában telve van tapasztalásokkal
Kezdve a természeti világ közléseivel, az állat és a növényvilág közléseivel, hogy ami takart, abban is fel lehessen ismerni az igazságot, és a gondoskodást
És az sem más, mint az eszközöd a célodért
Hogy a lelked és a szellemed egyesülésével Isten gyermekévé válhass az Istengyermekségben, ami részesedés
Ugyan amit a tökéletes lélek mutat, az már önmagában is temérdek, de nem abban van a Föld sava és borsa
Hanem amit itt szerzünk a szellemünkben
Mert itt válik valóra, hogy már nemcsak a földi paradicsomba lépünk, hanem egyenesen az égbe
És ami hatalom mindenek felett, a részesedésben
A tökéletes lélek az eszköz, és segítség, az egység pedig a tökéletes cél Istenben
Amivel rendelkezem, az egy dolog, de amit megszerzek a kiküzdésben az a valódi növekedésem
A szellemével egyesült lélek, amikor már leveti a korlátait, átlátja a múltat, a jelent és a jövőt, minden időket, mint a jelent éli
És mint a közvetlen környezetét úgy látja a távolságokat
És ahogy az idő nem korlát a számára, a tér sem jelent neki korlátokat, ami nem a látható távolságra vonatkozik, hanem sokkal inkább a végtelenre, ami számunkra még végtelen
És ahogy egy lesz a szellemében, a szeretete is egy lesz
És minden, ami a számára befogadható bölcsesség, azt megkapja az Atyától
Isten egyszülött Fia testet öltött a Földön, a számosságokat és a távolságokat tekintve a mindenség szív idegévé tette a Földet
És ahogy meghozta az Áldozatot, az érvényes minden időkre, és minden távolságokra
És ahogy testvérévé fogad minket, részesülhetünk a végtelenből, annak ellenére, hogy bennünket és gondolatainkat lekötözi a végesség
Amikor eljutsz oda, hogy Jézusban csodákat tehetsz, azok előtt nem teheted, akikben nem él a hit
És akkor is csak úgy, hogy azokból ne lehessen kényszer
Mert a megismerésnek a szívből kell kiindulni, és nem az erőszakból, sem nem semmilyen kényszerből, se nem félelemből, ami maga is kényszer
A boszorkányüldözés, és az inkvizíció megnyitotta a pokol kapuit, és évszázadokkal később is nyitva hagyta
Miközben ma is vannak boszorkányok, akik abban lelik gyönyörűségüket, hogy átkoznak, ez a boszorkányságuk lényege
De nagyon egyszerű a lekötözésük imával, ami tehetetlenné teszi őket
A pokol lakói azon vannak, hogy kényszerítsenek, az ég lakói példát mutatnak, és vonzanak, és megtörik az átkokat
És hogy mennyi kényszerítés van a világban, az megmutatja a világ állapotát
Ha megvizsgálod a Tízparancsolatot, ami bevezet a felismerésbe, lazák a kötelékei, szabadon mozoghatsz az akaratodban
És ha megvizsgálod a szeretet egy parancsát, ami ott kezdődik, ahol az élet, az teljesen szabadon enged téged, miközben már nem is lesz szükséged más törvényre
A másik élete ott sarjad, ahol a kedélyvilága képessé teszi a befogadásra
Akik beszélnek ugyan az egységről, de folytonosan mást gondolnak, és továbbra is másképpen élnek, a megosztottságuk elválasztotta Szívedet az övéktől.
A legkisebb jön el most hozzátok, hogy emlékeztessen titeket az Isten félelmére
Hogy azt is felismerhessem, amitől nem félek, és ami távol tart engem, s téged az Isten félelmétől
A Nevedben békét és egyetlen Egyházat szeretnék, ami pedig nyilván egyesült akarat
Aki magát igaznak tartja, és mégis megosztott marad, annak gyümölcsét fogja enni, aminek magját elvetette, és el fog pusztulni!
Irtózol az álnok szívektől!
Elfordulsz gőgjüktől és merevségüktől!
Akik hallani akarnak, amíg le nem halkítjátok le a hangotokat nem fogjátok meghallani a Tiédet!
Hajtsátok meg fejeteket, akkor majd meglátjátok a Tiédet!
Váljatok kicsivé, hogy magadhoz emelhessen titeket!
Szegénység közepette fogod megalapítani országodat, azok között, akiknek van idejük arra, hogy meghallgassák Lelkedet, imádjanak Téged és megtegyék akaratodat!
Hogy azt gondoljam, hogy tökéletes lélekkel léptem a világba,
Akkor hogyan tudok a szellememmel egyesülve tökéletessé válni a részesedésben?
Ugyan hogyan tudnék meghajolni, amíg elítélem a másikat
Aki mikor meglátja a Tökéletest, meghajol, és befogadja, és messze fölém emelkedik
Ugyan itt a Földön még nem az van, mint az égben, hogy minden megmutatja a valódi lényét, de oda megyek
Ha valaki hamar elhagyja ezt a világot, jó eséllyel ennyire, ilyen kevésre volt szüksége, hogy tökéletesedjen
Azt gondolom, majd az Isten mindent helyrehoz, csakhogy Ő folyamatokban szereti, amikor minden magából kiindulva végez
A csodáit is fejjel lefelé látom
Amikor Mózes a botjával a sziklán forrást nyitott, azt gondolom, Isten csodája forrást keltett, mikor pedig azt tette, hogy az elzárt forrást kinyitotta, és az nem ugyanaz a kettő
Így az életemben is azt engedi, amerre tartok, és amit elrontottam, az úgy a helyénvaló, ha magam teszem helyre
Ő pedig felvállalja azt a maradékot, amin már nem tudok igazítani
Ugyan mi az érdeme annak, aki tiszta lélekkel lép be a világba, hiszen azért itt nem tesz semmit
Aki meg elsüllyed a világban, és mégis kiküzdi magában az életet, az közben megszerzett mindent, és mivel maga szerezte, ezért az övé marad az időkben
Egyáltalán nem véletlen, hogy egy megtértben több örömömet lelem, mint kilencvenkilenc igazban, akik egyszer sem szomorítottak meg engem
Hogy amim van, az arra van, hogy szolgáljon, amit meg megszerzek, azok lesznek a tulajdonom, hogy majd szolgáljanak engem
Ugyan az lenne a kényelmesebb, ha csak levennék a polcról, ehelyett az van, hogy fel kell érte mennem a hegyre
Ugyan azt kérem, hogy tedd ezt és ezt, de ami abban a lényeg, hogy azt kapom, amit abban megtehetek, miközben magad is cselekszel
Valójában magam sem vagyok más, mint egy építmény, amit magam építek
És minden, ami ahhoz szükséges, azt megkapom
Ha nem törődök avval az építménnyel, Te mégis törődsz vele, de mégis csak az marad, hogy nekem kell a téglákat ahhoz a helyükre raknom
Mikor egy túlvilági tiszta lélektől azt várod, hogy lényegtelen kérdésekben megmondjon, és azzal elvonod attól, hogy a tökéletesedésével törődjön, nem kapsz mást, mint hideget és meleget kemény szavaiban
Neki csak kevés a lehetősége, miközben neked tömérdek, hogy Isten gyermekévé fejleszd ki magadat
És nem az van, hogy ide, vagy oda kell mennem, hanem ahol vagyok, ott van a lehetőségem
A gyertyát meg éppen a rejtekemben tudom jól az ablakomba kitenni
Mindazoknak, akik elkezdik keresni az igazságot, és áldoznak érte a tisztasággal
A világ azt gondolja a piramisokra, hogy temetkezési helyek, miközben azok a tiszta lélek belső felismerésének tanúságai
Mert a tiszta lélek belülről szemlél, és így felismeri a piramisait
Jézus Krisztus áldozatában nem kevesebbre lettünk meghívva, mint Istengyermekségre, ami több, mint tiszta lélek, mert az az egyesült lélek a szellemében
Így a szellemében örökös
És ugyan lehet, hogy a felismerés kintről érkezik, de mégis belülről kap bizonyosságot
Onnét kijőve, ahol semmiből sem értek, oda bejutva, hogy minden tanúsít, hiszen mindenben minden szellemi, és teremtett, és alkotás
Felismerve mindenben a célt, és hozzá tartozó eszközt
Rácsodálkozva az Isten hosszantűrésére
És felismerve, a cél megszolgálja az eszközeit
Ami számunkra a hit a hitetlen világban
És minél mélyebbre süllyedek, annál több hála ébred a szívemben, amikor felismerek
Ami együtt jár azzal, hogy felismerem magamban azt, aki nem vagyok
Könnyen elképzelheted, hogy tavasz, és virágzás nélkül nem hoznának gyümölcsöt a gyümölcsfák, és ez így van
És azt is könnyen belátod, hogy éltető napfény nélkül torzulnának a gyümölcsök
És hogy mi hozza el nekünk a gyümölcsöt, nyilvánvalóan az Isten Rendje szerinti tiszta élet
És nyilvánvalóan a segítségével, amint ránk sugározza a Fényét
Amint viszonyul egymáshoz a test és a lélek, hasonlóan van egymás mellett a szellem és a lélek
És az akaratom, vagy megragadja a lelkemet, vagy enged a testemnek
Szellememet meg vagy szóhoz engedem, vagy elhallgattatom
És vagy természetszerűleg felismerem a szellememet, amint közöl, vagy képtelenné válok a befogadására
A világ nem sokat törődik a kedélyvilágával, pedig ott van az elválasztása a felismerésnek
És amint magunk is tehetünk arról, úgy a nevelésünk is felelős
Mint ahogy már a magzatot is megterheljük, ha fogantatás után nem tartóztatjuk meg magunkat
Igaz, az ifjúkori jó kedélyvilág olyan, mint egy orvosság arra a bajra
Aki jó kedélyvilággal nevelkedett, az már természetszerűleg felismeri a szellemét, amint közöl
Az agy adja a képeket a szellem, és a lélek között
Ha túl korán megterhelem a gyermekemet, (azt gondolva a javára válik) akkor avval bántom az agyat, ha kényszerítem a még meg nem erősödött állapotában, akkor könnyen annyira károsodhat, ami fejfájást okoz, és amit kénytelen lesz elviselni egész hátralévő életében
Ha torzul az agy, a jó kedélyvilág hiányában, akkor képtelenné válik arra, hogy összekapcsolja a lelkemet a szellememmel
És képtelenné válok a felismerésre
Felnőttkori bujaságaim meg meghátrálásra késztetik a szellememet, hiszen lekötöttem a gondolataimat a bujaságba
Bár nem akarom belátni, de a testi kapcsolat az a gyermeknemzést szolgálja, anélkül a cél nélkül nincs áldás rajta
Az önmegtartóztató élet meg egy jó lehetőség, hogy a szellemem mondhasson, és az életbe vezethessen
De hogy a szellem mondhat, az még nem élet, hanem ott kezdődik, hogy elkezdek igazodni az Isten Szava szerint a Rendjéhez a tisztaságra törekvő életemmel
És könnyen belátható, mennyi áldást áraszt ki a cölibátus a világra, igaz akkor, ha nemcsak a test, hanem a gondolat is böjtöl
Amire csak az képest, aki Istentől erre meghívást kapott
A megtérés jelei olyanok, mintha ellentmondásosak lennének, holott azok a megtérés igaz jelei
Mikor az istentapasztalás örömmel tölt el minket, és tovább árasztjuk azt az örömöt
És az örömeink mellett elkezdünk panaszkodni, mintha nem is emelkednénk, hanem zuhannánk, csakhogy a két állapotunk között az a különbség, az egyik az Isten felismerésünkből fakad, míg a másik az önmagunk felismeréséből
És csak a balga gondolja, hogy a megszentelődésünk magunkból fakad, amikor az az Isten jelenlétéből épül
Ráadásul nem egyszerre ragadjuk meg az erényeket, hanem egy kis lépésünk mellé kerül a másik kis lépésünk
A nagy lépésünk az engedelmesség a felismerésekhez
Haladásunk gyorsasága, így a panaszaink hosszai is az engedelmességünk függvénye
És mi az épülésünk, az, amikor az Isten ellép tőlünk, hogy magunk gyakorolhassuk a tanultakat
De az ellépése az nem a távozása, hanem csak eltakarja magát, hogy nálunk teremhessen meg az érdem
Mert amíg a jelenlétének a lángolása éltet minket, addig ő az, aki végez
Amikor szárazságunkban ragadjuk meg a tisztát, az az érdem lesz az érdemünk
Istendicsekvésünk meg kikezdi a büszkét, aki már átélte azt, amit élünk, de elhagyja az önmaga vizsgálatát
Meg lett próbálva, mint ahogy mi is leszünk abban próbálva
Reményünk, hogy majd akkor megkapjuk azt a Lángot, ami életben tart minket
Az Istenlángolásunk meg áttör minden megvastagodott szív kérget
És megérkezik akkor a kérdés hozzám, ki vagyok valójában?
És megérkezik a válasz is hozzám, hiszen Isten gyermeke vagyok, akit arra vár, hogy megölelhessen
És akkor a kérdés már nem megy el mellettem észrevétlenül, és a válasz is megérkezik hozzám
És megtudom, ha kérdezek, választ kapok, de nem úgy, ahogy a föld gondolja, hanem úgy, ahogy a Lélek adja
És abban felismerem a Lelket, és felismerem azokat a könnyeket, amiket bőségesen okoztam
Hogy a földi életnek jól körülhatárolható célja van, azt megtudod
De hogy mérlegelés, és Isten Tanító Szava nélkül az elérhető lenne, az igazán kétséges
Isten Szava nélkül, de mégis mérlegelve ugyan néhányan igen hosszú és fájdalmas tapasztalások után elérnék a felismerést, de a számuk nem lenne számottevő
És amint két test csak úgy tudnak egymásra hatni, ha hatásaik találkoznak, erőt kifejtve egymásra
Úgy ha nem találkoznak, és más erő nem hathat rájuk, maradnak útjukban
Így a Föld, az útjában az egyik oldal, és a másik oldal lelki, amit Isten Szava tesz nyilvánvalóvá
És ahol befogadják a Tanítást, ott megtörténik a találkozás, és az abból származó szükségszerű felismerés
És abból nyerjük ki az akaratot, ami vagy lefele, vagy felfelé ível
Így valójában, aki nem fogadja be az Isten Szavát, avval nem történik semmi a földi életében, vagy legalábbis csakis a mérlegelésében
De ugyan etalon nélkül milyen lehet a mérce?
Az Eucharisztia pedig érzékennyé tesz minket a mérlegelésben, megerősítve minket az Igazságban
Az angyalok vágya, hogy vehessék az Eucharisztiában, de ők ezt nem tehetik
És ahogy a pokol nem találkozhat a mennyel, úgy az állapotában változtathatatlan, és ahogy a mennyben nincs pokol, úgy a boldogsága is örök, és változtathatatlan
És hogy megkérdezzem az Istent, hogy mért hagyja a poklot a pokolban, arra egyszerű, és szomorú a válasza, hiszen azt tudatosan választották
Amikor majd elhagyod a Földet, még egyszer meg foglak kérdezni