Indító aksi 17-20 ezer körül lehet kapni,hogy milyen aksit érdemes választani,amelyik legalább 300A-es indító árammal rendelkezik és amelyik tetszik. igazából mindenkinek van 1-2 szimpi márkája.Mivel 1,4-es motorról beszélünk,nem szükséges "bikább" aksit venni.
Úgy gondolom évi 10 ezernél nem mész sokkal többet,ha 7 évig birta az aksid.
Nálam kb. 2 évente cserélem évi 35 ezer megy bele,most 404 ezer km-nél tartok.
Sziasztok! Érdemes akkumulátor csere során a gyári akksit előnyben részesíteni? 2006-os es city-m van. 7 éves a gyári akksi, most már cserélnem kellene... 2011-ben "gyári" került bele. Az eredeti nem olcsó, de az évek kárpótolnak...Ki mit javasol? Mik a tapasztalatok? Köszönöm szépen a válaszokat!
Sziasztok! Vettünk egy City ES, az előző tulaj Kormoran :) 185/55 R15 gumit rakott alá... Szerintem nagyon hangos, és nem is nagyon szimpatizálok ezzel a márkával. Mit ajánlotok alá, és megfelelő ez a 185/55 a gyári alufelni?
~ 1,5 liter kell a Honda MTF olajból (gépkönyv szerint: Minden esetben Honda kézi sebességváltó-folyadékot használjon, nem Honda kézi sebességváltó-folyadék használata keményebb kapcsolást eredményezhet, mert nem tartalmazza a megfelelő adalékokat.)
Kísérleteztem ilyennel is, de nem volt az igazi, emiatt a szárnyas anyát is kidobtam, és helyette ment a már említett toldóanya, amelyből minimum 40 mm-es hossz kellett volna, de nem volt csak rövidebb.
Előnézetben elszállt az előző hsz-em, és elveszítettem a türelmem.
Vettem új sarut, de persze kamionhoz valót adott a Fer-Vill eladója (hozzájuk sem megyek többet), így kitaláltam azt, hogy a saru és az aksi pólusa közé beteszek egy fémhüvelyt. Végül a szaniterboltban találtam réz karmantyút (így hívják ők), amelyet méretre vágtuk, hosszában is elvágtuk, hogy ráférjen a pólusra, és most tökéletes.
Ha a Honda mérnökei ennyire bénák, muszáj nekünk barkácsolni.
Az M6-os anyát is kidobtam amúgy, már régebben, mert alig lehetett hozzáférni villáskulccsal, és beraktam egy toldóanyát.
Gondolom a kérdés feltevése óta már rég megoldódott a dolog. :) Tudomásom szerint ázsiai vagy japán sarunak hívják ezt a kisebb átmérőjű típust, jelölést én nem látok rajta semmi extrát, csak egy (+) jelet. Viszont szépen meg van extrázva, mert - legalábbis nálam - közvetlen a sarura kapcsolódik egy 80A-es szemes biztosíték is, lásd kép. Igaz maga a pozitív saru ugyanolyan, mint a negatív.
Nekem sikerült kifognom egy hibás darabot: az első bekapcsolásig jól működik, de a gyújtás levétele/visszaadása adása után nem kommunikál a rádióval (nem csinál semmit).
Ha lehúzom a charger portról és vissza dugom, ismét jól működik a gyújtás lekapcsolásáig.
Lazac84 car-társ köszönöm a segítségedet ill. az eszközt.
Én Aliexpressről vettem természetes bőr kormányvédőt olcsóbban, de én is megszenvedtem vele tavaly télen, lefagyott mindenem.
Apropó, tud valaki olcsó textil üléshuzatot?
Csak az első két ülésre kellene, amelyeken amúgy golyós ülésvédő van (ezeket le szoktam venni télire, de lehet, hogy most maradnak). Az autó vásárlásának évében, 2006 végén vásároltam 4 olcsó üléshuzatot a Tescóban, de kezdtek szétfoszlani.
Túl vagyok a kormány(mű)bőrözésen is. 4 óra folyamatos oboa, vízhólyag az ujjamon, masszív lábgémberedés, ujjzsibbadás árán felküzdöttem a kormányra. Nem érdemes szenvedni, szakműhelyben biztosan profibb az eredmény, nem sokkal drágábban (kb. 6700 volt ebay-ről, műbőr). Sikerült elszakítanom egyszer a varrócérnát, pont a felső, leghosszabb szakaszon... szerencsére adtak bőven belőle. Minél feszesebbre húztam, annál jobban macskásodott, vagy 20 alkalommal kellett a keletkezett görcsöket kibogarásznom. Így is van olyan hely az átlapolásnál, ahol nem ér össze teljesen a két oldal, hiába téptem az anyagot.
Pedig a pollenszűrő felől sikerült... Nem egyszerű, hiszen akkor 5 perc lett volna, nem fél óra, de nem is lehetetlen. Külföldi Jazz fórumban azt írták, hogy keresztbe fekve az első üléseken, a fejet kilógatva az anyós oldali nyitott ajtón, és bal kézzel benyúlva be lehet dugni kézzel is (3. kép itt: https://www.fitfreak.net/forums/fit-interior-modifications/23511-mp3-player-plugs-into-cd-changer-socket-2.html ), nem tudom mennyire más a Jazz, de ez a lehetetlen kb. nálam. Jól bevilágítva lehet látni a fehér aljzatot, ami látszik, az meg már nem elérhetetlen :). Ruhafogast csak azért írtam, mert nem volt itthon más, ami kellően merev, hosszú, vékony, mégis megfelelő szögekben hajlítható, lehet mással is próbálkozni. Képeket nem csináltam, mert hát nem nagyon lehet...
ID3 kezelés nincs. A doboz meg a kábelek az alsó kesztyűtartóba vannak bedobva, nem vezettem ki az utastérbe, elég hosszú a rádiótól is a vezeték hossza, le lehet billenteni még így is a pollenszűrőhöz az egészet, nem bonyolítottam túl. A manualt feltöltöttem ide, nem egy 100 oldalas dokumentum. :)