Nem vagyok Opelos,igy ezek tudataban szeretnek kerdezni.
Astra 1.6 Z16XER(85Kw),2010-evjarat.
A belso ventilator a gyujtaskulcs kihuzasat kovetoen elindul kb.2-es fokozaton sajat magatol. Gyujtason ill. jaro motornal minden mukodik tokeletessen.
OBD-n keresztul olvasva nem hoz semmi hibat.
Akkumlator saru levalasztva(24h meghaladoan),de vissza rakva is produkalja.
Sziasztok! Új vagyok itt és lehet nem is ide kellene írnom, ne szidjatok ezért! Olyan kérdésem lenne felétek, hogy kiszereltem gyári fejegységet a kocsimból Astra H 2008 egy érintős 2 din de nem gyári fejegységre! Így viszont a setting eltünt és nem tudom a fedélzetit állítani pl: Óra dátum vízhőfok stb...Multi kormányom van de amit olvastam a bal oldali forrásválasztó gomb hosszan nyomva és bejön a setting nekem valamiért nem működik! Segítsetek!
Amikor megvettem az Astrámat, nekem is kiírta. Elvittem egy opel szervizbe, azt mondta a tulaj ( rokon) ,. " kicserélhetem, de 2 hét múlva vissza hozod." Fékpadon megterhelték időben bekapcsolt a ventilátor, a víz nem melegedett. Azóta úgy van és nincs semmi baj. Már 3 éve.
Autó indításkor kiírta a kijelző, hogy “Kühlmittelstnd.” - hűtés. Pedál teszttel kód nem jött ki. A szervízben kicserélték az érzékelő szenzort. Kb. 10-15 km megtétele után újra kiírta a fent jelzett hibát. Csináltam pedál tesztet és az ECN 011515 kód jött ki. Rejtett menüben megnéztük, vízhőfok 70-74 fok volt több km út után is. Termosztát csere megtörtént, fűtés megy már rendesen, a vízhőfok is beállt 100-104 fokra, de a hűtést még mindig kiírja a kijelző. Hibakód eltűnt. Valakinek van tippje, hogy hol keressük a hibát? Hűtővízszint rendben van! Előre is köszi a segítséget! Üdv, Mariann
Sziasztok! Cserélt már valaki gyújtáskapcsoló van valami leírása neki mert próbáltam ki húzni a tartó konzoljából de nem sikerült lehet hogy az egyben van.
Pár hónapon belül autót tervezek venni, automata vagy easytronicos Astra h-ra esett a választásom.
Tényleg olyan élhetetlen az easytronic, ill:. ha 1.8 automatát vennék, mennyit fogyasztan az 1.6 és az 1.8 autópályán 120-140 km/h környékén? Ingáznom kell vele heti háromszor alkalom/~130km-et.
A hibajelenség az, hogy elindulás után nem sokkal a fiú kihuzatta 4000-es fordulatig, aztán mintha lett volna valami tompa pukkanás. Azóta nincs ereje a kocsinak.
Pontosabban az első tulaj nem kérte bele a BC-t. Nem kell feltétlenül márkaszerviz, egy op-com is elég a programozásához.
A multikormány nem évjérat függő. 2004-ben az első példányokba is kérhető volt. Az alacsonyabb felszereltségi szintekhez nem járt automatikusan. De egy Cosmoban alap volt.
Eltört az elektromos ablakemelő egyik gombja. Kicsereléltem újra. Nem világít. Mi ennek az oka? Ha rossz az ablak emelő kapcsoló egység, hogyna tudom ezt kicsereélni, kibontani a régit?
H Astra kipufogó és kasztni közötti hővédő lemez leszakadt, kihúztam a helyéről. Kérdés, hogy mehetek-e így az autóval (vidéken vagyok, 300 km autópálya mire hazaérek)?
Opel Astra H GTC 1.6 xer 115 lóerős autónál a következőket tapasztalom. Hideg indításnál bika a motor, van teljesítmény, gázadásra megfelelően reagál, azonban ha meleg motorral indítom (pl megyek vele 80 km-t gond nélkül, majd leállítom pár percre vagy fél órára és utána indítom) jelentősen veszít a teljesítményeből, gázadásra alig reagál, nem húz. 80-120-ig eljutni egy örökkevalóság, nagyobb gázadásra egy "bőgősebb hang is becsatlakozik" a fogyasztás viszont a pillanatnyi fogyasztásmérőt nézve teljesen normális, nem növekszik a megszokotthoz képest., illetve semmilyen visszajelző lámpa nem gyullad ki a műszerfalon ami bármilyen hibára engedne következtetni..... Hidegen viszont megy.... Az egyedüli hiba amiről tudok, hogy a motortarto bak repedt, gázadásra néha be is rezonál, de az cserélve lesz, ez azonban tudtommal nincs összefüggében a meleg indításnál az erőtlenseggel. Hol lehet a probléma valójában?
Új vagyok ezen a fórumon.szeretném tudni hogy 1.4-es motornál a vezérműlánc csere mekkora költséggel jár. Szándékozok egy astrát venni az 1.4-es és 1.6-os közt melyikkel van kevesebb baj.