Sima elektromágneses awd kuplung van benne szerintem mint a gt-r -ben is , ugyanis a váltóházban van az elosztó, és ott nincs túl sok hely, a hátsó difivel is egybe van építve.
De legalább nem száraz kuplungos mint a kis motoros dsg vw-k, hanem kétszer 6 tárcsás olajban fut ami ritkábban hal meg.
Ha kicsit számolnál akkor látnád hogy nem 4-5 cm-ről van szó. Kicsit segítek számolni:
235x0.35=82.25mm 245x0.30=73.5mm 8.75mm az oldalfal magasságának különbsége a két gumiméret között, tehát 17.5mm-rel magasabb csak az a gumi amit felraktak a gyári helyett, ez kb annyi mintha nullára kopott hátsó gumihoz felraknának egy pár új gumit előre. Ennyit el kell viseljen bármilyen összkerék, még 2% különbség sincs, ennyit bármilyen hajtás(Audi) elvisel.
Nem biztos hogy köze van hozzá, mert pár %-nyi eltérést tud kezelni az összkerékkuplung a legtöbb autóban.
Nekem akkor van AWD clutch overheat ha nagyon durván kipörögnek a kerekek rajtnál, mire beteszi 4.-be szinte még álló helyben addigra jön az üzenet, meg a tiltás.
gt-r -nél sem egyforma átmérőjűek a gumik elöl hátul, van egy kis eltérés.
A legnagyobb baj hogy csak km órát nézik és nem mérték meg vmi rendesebb kütyüvel a valódi gyorsulást, és pl az európai gt-r óra pontatlanságából kiindulva amikor ez 315-öt mutat akkor megy 300-al, vannak rendes(ebb) tesztek ott 27.6s-ot mértek műszerrel.
Nekem tetszik ez a kis lambó, csak kár hogy olyan szűk a beltér.
In the test they wrote the 4WD was overheating beause the car was delivered with wrong front tires. The right tires were not available at this time. The tires in the test were 235/35 ZR 20 but they should be 245/30 ZR 20. So, they had the wrong diameter, what caused the overheating.
Iiigen, igen, én is láttam már olyan frizurában Tricia Helfert, hogy ráncolnám a szemöldökömet és sóhajtoznék, miközben betessékelem a hálószobába... :)