Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Piacon szoktam venni újabban 1000-ért adják a motoroskasza membránjait de ha szerencséd van a románok csak 500-ért árulják de a motorfűrészé is ennyi szokott lenni . veszek mindenből 2-2 ,semmivel sem rosszabbak mint a kereskedők amiket árulnak ,és posta költség sincs !
Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy van egy walbro karbim amin hiába pumpálom primer pumpát nem jön fel az üzemanyag. A membránon nem látok szakadást. a gumi cucli nincs ki lukadva tankba nyom, de szívni nem szív a tankból. Mi lehet a probléma?
Tragikus hirtelenseggel rottyra ment a kinai (Walbro klon) karbim. Tobb ora probalkozas utan sem talaltam a XVI. kerulet kornyeken (mondjuk a Pesti oldal, Godolloig) egy helyet ahol masikat vagy esetleg felujito keszletet tudnek venni. Barkacsboltokkal, gazdaboltokkal, kisgep szervizekkel, meg egy retro autosbolttal is probalkoztam. Stihl meg Husi bolttal mondjuk illendosegbol nem is probalkoztam. A legjobb ajanlat 3-5 munkanapos atfutas volt, ami nem keves.
Van valakinek esetleg tuti tippje nem webshopos forrasra? Koszonom.
Mig ki nem tanultuk ennek a megoldásnak a trükkjeit,addig szidtuk..aztán ma meg bár ez lenne a legnagyobb bajunk..mert ezekkel a maiakkal...inkább nem mondom tovább..
Még szerencse nincs nagy terhelés rajta .A 120 Skodán a haver elfelejtette felrakni a motorra alul a test kábelt szikrázott rendesen a gáz bovden. Elég jó szivatós megoldás ez, nekem a Simsonon 10 éves korában élment a gyújtás . Megszakító kondi csere ,meg mindig nincs a gyújtás vezetékek alapos átnézésé után derült ki hogy a slusz vezetéket alá szorították a gyújtáskapcsolót tartó lemeznek ,10 év után lapult el hogy tolhattam haza a motort.
Igen,a bowden belső a test,a kűlső az áram-a kettő között egy szigetelő teflon betét.A markolatban a kapcsoló stop helyzetben a összezárja a két oldalt-igy van a gyujtás rövidre zárva.A két rész közötti teflon betét,ha megkopik,akkor is tud rövidzár lenni,ha nem akarjuk-tipikus gyujtási hibaforrás ez ezeknél a kiviteleknél.A későbbi szériáknál már felvittek a bowden mellett két külön kábelt egy mikrokapcsolóra,azt a kapcsolót mozgatja stop állásban a leállitó retesz.
Ma FS120 karbantartás volt. Meg akartam fordítani a szárat mert ez a rögzítő lyuk nagyon ovális volt ,de csak a másik oldalon fúrtam új lyukat és baráti tanácsra bele vágtam a műanyagba.
A főtengely szimeringnél vagy a karbi pillangószelep tengelyénél ! Lltalában ezek a helyek azok ahol szokott ,de akár a hengertalpnál is előfordulhat is Át kell nézni tüzetesen hol szivárog az olajos trutyi ,megjelenik egy idő után a szivárgás helyén az olajos keverék .
Inkább 3/4 gázig emeld ,félgázon csak a kuplung csúszna ! Szívatóval melegíted 1-2 percig ,majd gázon melegíted még 1 percet és vághatsz vele azután ! A szívató csak a hideg indítást segíti ! Az baj ha szívatón kell dolgoztatni .
Értem, akkor a 33-as keverék erős lenne neki.- És fél gázig lehet terhelni az első 2-tanknál akkor.-
Indítás után ha meleg a motor nem kell szivató, de ha nem teszem rá a szivatót legalább harmadáig, akkor gyenge a gép,nem bírja a munkát. Ez normális,vagy teljesen elzárt szivatóval is kell tudni neki dolgozni,ha a gázt ráadom?