Táblázva járnak a 176E-k, szóval jó eséllyel ez a kijelzőkön is így jelenne meg. Gondolom valami frissítés volt és rossz viszonylatkódot ütöttek be. Remélem holnapra javítják.
Látom az M3-on sikerült megoldani, hogy ne az indításjelzés pillanatában ugorjon a kijelző a következő állomásra, csak ajtózárás után. Sokkal jobb lett így, köszi aki dolgozott vele!
Ez hirdetmény miért van még kint igy október 25-én. A 39-es busz megállóiba. Ha a egy szolga cég késik egy hirdetmény leszedéssel egy pár napot egyből jön hiszti és a büntetés
Hajrá, mehetsz te is! ;) Tudtommal az ott dolgozóknak értenie kell hozzá, és nem hiszem, hogy a képességeket megugorja manapság egy digitális kijelzőn a kötőjel karakter beprogramozása.
Csókoltatom az illetékeseket, hogy a Combinok belső kijelzőin nem sikerült alkalmazni a kötőjel karaktert. Tegnap a 4, 6-on a kijelző 46-nak írta a 4-6 pótlót, ez azért durván megtévesztő, mivel a 46-os egész máshol jár.
Astoria, a Buda felé menő buszok megállója ma este
A 907-esen közlekedő AA-MH 613 MAN hátsó kijelzője erősen kontaktos. Az Astoriánál még nagyjából folyamatosan működött, aztán elkezdett villogni, néha elsötétült, a Karolina útnál már folyamatosan sötét volt.
Szerintem ez három különálló probléma, más-más okokkal, és egyik esetben sem kozmetikázásról van szó.
A ma reggeli adatok esetében egyszerűen csak az történt, hogy az utazástervező, ami a menetrendi adatokat is szolgáltatja a BpGO részére, nem kapja meg a múltbéli adatokat, csak a jelenlegieket. Azaz amikor valamiért újraindul egy szerver (pl. nap közben, amikor kisebb a terhelés, leáll, és csak az esti csúcsban indul újra), akkor már nem lesznek benne a valós idejű adatok. Ha többször ráfrissítesz a menetrendekre, látszik is, hogy csak az aktuális és jövőbeli adatok maradnak változatlanok, a múltbeli adatok megváltoznak, attól függően, hogy épp melyik szervert kaptad.
Létezik az, hogy a múltbéli Futár adatokat utólag kozmetikázzák? Reggel VD befotózta a FB-ra az applikációt, ami szerint a Szanatórium utcától Széll Kálmán tér felé 21 menet haladt át 7 és 9 óra között. Most délután ránéztem az applikációra, már 25 leközlekedett menetet mutat ugyanarra az intervallumra.
De olyat is tapasztaltam, hogy utólag módosult a már elhagyott megállóhoz regisztrált indulási idő, ráadásul korábbi volt, mint a valós indulás. Meg előfordul, hogy a kimaradt menetet is lekönyveli leközlekedettként.
Ma reggel a Határ úti kijelzőkön hiányoztak a 194-es indulásai. Többi rendben megjelent. Applikációban a 194-esek is látszódtak.
99-esen ma cserélték a lapokat, 194-esre még nem jutott energia... Pedig egy füst alatt kicserélhették volna azokat is, és akkor nem kell duplán kimenni a helyszínre.
Sajnos nem fotóztam, de pénteken és hétfőn volt szerencsém a MÁV ezen szolgáltatásához. Már 5 perce eltelt az általa prognosztizált várható érkezési idő, amikor mi még midig az állomás előtt álltunk jópár km-rel. aztán egyszer csak váltott, és el is indultunk. Olyan érzésem volt, mintha valaki kézzel pötyögné be az általa ismert várható késési időt, és meg kellett várni amíg már tudja mennyi az új érték.