Keresés

Részletes keresés

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2018.01.05 0 0 3895

Az ösztön termése a káosz/háború, hierarchia, betegség ..vallás/.. a múlandóság.

Az értelem termése a lét
ha a lét részének gondolod a halált .. miért volnál értelmes? .. ezt Te is beláthatnád, ha nem volnál a halandóiságra épített hierarchia/foglalkoztatás… politika, vallás, pénz=fétis imádat, dominancia=ösztön /, rabszolgája. Hol istent-istenek feltalálása óta, tényként.-s- Jogszerűn ember – embernek farkasa, … bááár ez az értelemnek ellent  monDD !

//az *értelem* szó= teremtői segédre ébredsz, így belátod a társadalom átvert az istent – istenek *nem evilági* létének vélelmezhetőségével, halálra – múlandóságra ítélve szeretteidet.//

az ösztön termése a káosz/háború, hierarchia, betegség ../.. a múlandóság

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2018.01.03 0 0 3894

amíg az orvostudomány a papokat - politikusokat , értelmesnek itéli .. miért- hogyan változhatna bármi is? !... miért hogyan szünhetne a viszály .. ha az ember nem tudhat,... de hinnie.. bíznia kelll...a vezetésben ! ? .. még akkor is ha történelem, ennek ésszerűségnek ellent mond.

hogyan miért lenne az idomításból ... tanítás?

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.30 0 0 3893

nem tudod mi az a nyáj szellem?

A nyájszellem az amikor 7milliárd emberből 0,5 milliárd szabad a többi rabszolga.nem tudod mi a szabad akarat?Az amikor 7milliárd emberből 0,5milliárd szabad a többi a rabszölgájuk.

nem tudod miért találták fek istent ?

hogy 6,5milliárd rabszolga legyen.//nem tudom, miért nem tünt fel, neked.. de minden vallás olyan vezetésre hivatkozik .. kik nem e világi ... mesebeli lények.. TE mégis tudőként tekintesz a papságra..

nem tudom miért nem tünt fel neked, de a politikusok - vezetők is mindig vallási eszmerendszere hivatkozva ténykednek, s TE rájuk szavazol //*szentkorona*//.HA keresnéd isten országát , a Föld bolygőn megtalálod.. sehol máshol .. sehol máshol nincsen ennyi bárgyú....kik a világot hallomásból ismerve ... utánna nem járva szolgálják .. szónokaikat .. legyen az "tudós.. vagy csöves" egy sem a világra kiváncsi .. csak az illetékesek véleményére...ebből jobb élet sosem lesz ... ha így marad. hiszen mindannyian teremtők vagyunk.. még akkor is ha csak azt teremted amit elvárnak tőlled...s hogy igénytelenséged a rabszolgaságnál állapodot meg.... ? már csak azt kérdem .--.miért-mitől gondolod magad értelmesnek? ha elfogadod a világot ismerned terhed volna.https://scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/26046965_1796762500365374_1953061907514781567_n.jpg?oh=da0c97f62c0a01afde74eac16dc1a03b&oe=5ABB9C3A

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.28 0 0 3892

ez nem okatás .. ez szoktatás..

:( ez .. régi történet , pénz -vallás kombó.. kiöli az értelmet.. amíg sorsod van .. az bizony nem élet , csak tévedésed az értelmesrőll....a TE buddhád valláskárosult téveszmés......a TE buddhád valláskárosult téveszmés......a buddhaság szempontjából .. az ember áll a középpontban !a világ .. egyén mulandósága, mi másból fakad? mint az egók égbeszökésétől.. mi lehetőségét engedi a *másokkal való nem törődésem* a *személyes nyomulásom lehetősége*.. csupán.amit nem értek : a lét nem kívánság műsor. létet a létezéséről tudomást szerző értesül, -válhat tudatossá-haláltalanná. Abban az esetben ha elsajátítja a világ működésének íratlan szabályait. Vagyis kellően fejlett lénnyé válik.Ezt a szellemiséget csak az képes alkalmazni .. kinek nincsen istene .. csak kollégái-tanítváníai./evolúciómérnök/https://scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/26046965_1796762500365374_1953061907514781567_n.jpg?oh=da0c97f62c0a01afde74eac16dc1a03b&oe=5ABB9C3A

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.18 0 0 3891

...

Szaporodás*/*egysejtű-osztódás/ , hozta a dualitás élményét. dualitás hozta a szaporodás élményét,

Az eszközhasználat eltakarja a valóság maya-üresség természetét.Így a javakért való marakodás egymás kihasználása .. a halál léthez köthetősége, csak a megalomániára* //ösztön*// utal .. de nem a közösségi életre törekvőt,,-értelmest,-tudatosteremtőt.

//dióhéjban//

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.14 0 0 3890

jelen oktatás engedte szellemiség*/*szokás/ szerint a spontainitás nem haladja meg a fejlett eszközhasználattal bíró lény lehetőségeit.

A buddhai tudatosság add lehetőséget, téveszmék szülte szenvedés .. értéktelenség, meg haladhatóságára...

ennek ellent mondani értelmetlen fanatizmus... rosszabb esetben gépi -technológia engedte logikai rendszer...lehetősége.

aHOL A TEREMTŐ MINT RENDSZER GAZDA.. GYÁRTÓ van jelen a szoftverben, ... s mivel már nincsen aki felülírja az önpusztító hozzá-állást.. így mindent elpusztít ami ellent mond a halandóság szükségszerintiségének, hiszen nincsen lehetősége másra.

a létet csak élettel lehet védeni.. élni az él aki felismeri teremtői mivoltát. S jelen esetben tudatosan az embernek lenni lehetőségeinek fenntartására koncentrál.. jelen megosztott lehetőségek ellenére. Ez persze sem nem öröm sem nem boldogság .. ha a létet kell védeni...

legfeljebb is csak annyi hogy a tudatosság ért is meg kell dolgozni.. hogy van evolúció... hogy értelmesnek -tudatosnak lenni , még a XXI. században sem 1xű.

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.12 0 0 3889

oktatás ma csak szoktatás .. ami valójában idomítás.

a tisztesség * adott-ismert-vizsgált tudás*, értékrendje csupán!

// akarat=szokás/jog/ .. értelem=fejlődési készség //az emberiség jelen szellemiségének állapotában, nem kevés dolog van értelmesnek,.. hasznosnak tartva .. ami nem az .... Így az ezekkel való foglalkozás valójában a fejlődés ellehetetlenítse így az ezekkel való foglalkozás .. helyesen=nem foglalkozás. az ezen dolgokkal való foglalkozás kényszerítése =ön és közveszélyes/ politika, vallás, bankrendszer, gazdasági érdek /..// az inkarnáció lehetőségének vélelmezése, s annak lehetőségének terjesztése=ön és közveszélyes.//lévén az *itt és mostan*=jelen .. nincsen miért helyt állni! lehetőséget enged az erőszaknak.. téveszmék erőltetésének.. ami magával vonja a mulandóság szükségszerűségét.

Így az egyed élni- fogalma sem haladja meg a foglalkoztatáspolitika engedte gondolás lehetőségét, .. nem gondol tudományok fejletlenségét... nem gondolja a gondolkodás mindenki gondja .. nem csak a magukat kiválasztottak lehetősége.

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.11 0 0 3888

a halál csak abban az értelemben természetes, miként a tudatosság- s az élni tudás hiányára utal. Amit a konzervatív szellemiségű oktatásrendszerrel szívsz magadba, s látsz magadkörül a történelemi ideológia teremtette valóság.. hol az ember teremtőiségét-értelmességét .. kihelyezve istenbe.., teremtve ezzel az emberiség tudatlanságában maradását. csak a viszályban élni marakodni a VANON látszik értelmes időtoltésnek. Így nem a fenntartható lét csak az ideológia javainak elérése, pénz.. vagyon.. hatalom, = értelem, még ma is .. így látom..."...mert nem vagy hajlandó meglátni magadat... mint** szellemiséget-gondolkodásmódot**,.. attól még képviseled-bizonyítod .. hiszen vagy- kommentelsz-teremtesz.. stb,A buddhai szellemiség, és az isteni szellemiségű ember közt, ennyi a különbség csupán.A Gautama szavait megélve „ másnak hiába mondanám” azt jelenti, az a én - *nem én* .. azon aspektusa kerül terítékre, amikor rá ébredsz a világ a szellemi terméked, hiszen nem tudsz jobbat, vagy mégis .. . .. magányod csak akkor szűnhet .. ha tudásod megoszthatod .. bizonyítva hogy a forma ugyan változhat.. de attól még nem üres.Hiszen ha üres akkor nem is tanítható.. , amit a mai eszköz használat ellentmondása bizonyít.Az isteni állapotát élő élménye ugyan ez .. annyi különbséggel … állapotát élve nem aggódik saját sorsáért sem a világ állapotáért…megélve, van menyország,.. inkarnáció …, mi által léte nem mulandó.Így a káoszt elfogadva, annak teremtőjévé váltan, az élet védelem szempontjából .. vagy tanulnia .. vagy múlnia kell. .." ... // ahalál csak abban az értelemben természetes, miként a tudás -tudatosság hiányára utal. //

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.06 0 0 3887

néhény dolog ami biztosan mutatja hogy az ösztönöd irányítja az elmédet s nem az értelem.. -nem vagy elég tudatos.... s így nem a jövőnket .. csak egy történelem szülte ideológia igazságát -rendjét véded .. alanyi-fokon.. tudásod határait elfogadva-vélve.. terjeszted-teremted azt.. !!

nem veszed észre az oktatatásrendszer munkálkodása, valójában azt a káoszt teremti ahol a foglalkoztatásodnak köszönve a társadalom része olymodon .. mint ahogyan automata gyártósoron a gépek teszik a dolgukat. .. itt csak az a probléma nincsen termék .. hiszen az egyed belepusztul... vagyis, nem él csak eleget tesz a porból lettünk kporrá leszünk elmélet igazolásának...... ha nem veszed észre javaid boldogsága elvakít , s nem gondolod .. a fejlett társadalomban, a javak mindenki számára egyenlőn elérhetők.. tevékenységéről függetlenül. Ezt az élményt-tudást, a valakibbbbségi élményed teszi felismerhetettlenné.. .Pont mint az ösztönük irányította álatok szófordulattal jellemzett lényeknél látható... ahol a szaporodás értékrendje értelmében életképesebb, a másikat elnyomók választódnak ki a falka dominenseivé ... . az értelem viszont már a valóságot vizsgálja .. s nem a falkán belülüli hierarchia átörökítésén fáradozik.. gondolván, nem különbözik az állattól.. hiszen minden isten teremtménye....

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.12.03 -1 0 3886

...az értelem .. nem választási-válaszolási késztetés/az-ez a gépek dolga, adott szoftver logikai rendszeren belüli lehetőséggel, pont mint a valláskárosult.. aki tudatlanságának lehetőségéhez ragaszkodva, tereli a lehetőségét tudásának lehetőségétől./.. az értelem információ feldolgozás, tudatosodás, a szoftver -tudatos...látókörének fejlesztése....megoldási készség fejlesztés..// s még csak nem is jog, a..jog a hatalom szükségét védi//

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.11.30 -1 0 3885

.. mond6om azt is ..* ahogyan látom isten egyetlen szolgálójának sem kegyekmezett * ! -- az istent hit okozta nihilizmus, oka az értelmetlen .. kizsákmányolásnak.. elnyomásnak.. ÉRTELEM nélküliségnek.. mit mégis civilizációnak- kultúrának .. értelemnek,adtok el gyermekeiteknek ... nem értem... gépek vagytok?

Előzmény: Blue_Sky_007 (3884)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 3884

Itt osztanak valami szert? Be van lőve egy két ember. Arról kéne írni, hogy az elmúlt 8 év (narancs) elhozta a PISA és más felmérések eredménytelenségét. Arról, hogy az iskolák államosítása kicsinálta a magyar oktatást. Arról, hogy a mai fiatalok inkább elmennek külföldre tanulni, és a nagy részük haza sem jön. Arról, hogy a gyerekek stresszelése olyan fokú, hogy már szervi tünetei vannak. Arról, hogy a tanári pálya annyira nem vonzó, hogy már a kontraszelektálás sem működik, és közmunkásokkal töltik fel az üres helyeket. Arról, hogy vissza akarják vinni a katedrára a 75 éves tannénit, hogy a mai világ kihívásaira oktassa az "A" generációt.

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.11.28 -1 0 3883

oktatás ..?

.. istenben hinni nyilvánvaló ** nihilizmus* , mégis ez lett mára az *értelmesség* --- ! s erre épül az oktatás..- tudomány, a teremtett világra... !!

hiszitek vagy sem .. de amíg istent hiszitek .. nem vagytok sem szellemiség .. sem szabadok,, sem értelmesek ...csak kb: robotok. akiket a szokások -szoftver hajt.. amit istennek-igazságnak.. tartotok..... . sem fenntartjátok a világot csak felélitek.. megújuló energia .. ide vagy oda... be vagytok zárva a bolygóra .. amit feléltek... csak idő kérdése...

Peter_Cs Creative Commons License 2017.11.26 0 0 3882
Peter_Cs Creative Commons License 2017.11.26 0 0 3881
Peter_Cs Creative Commons License 2017.11.26 0 0 3880
hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.11.26 -1 0 3879

politika? vallás?trend? vagy rend? .. de mi az értelem...//*** +18//.. a probléma az , vallásos .. logikus lehet .. de értelmes nem. Pont mint egy robot , az ideológiiája határozza meg a logikája *helyességét*.. az **értelem .. az *ember, hiten túl van**.. mert látja a vallás-károsultak szenvedését , egymás kiszipolyozásán tuli élményképtelenségét.. *még ha azt szeretetnek. jognak, rendnek * nevezik is.. életképtelenek.. sorsuk a halálba torkolik .. mert ezt teremtik .. gondolván isten kezében sorsuk.. s futoszallagon gyártják az utódokat e sorsok élésére.. így a halandói gomndolkodás értékrendje .. pénz, vallás, politika. foglalkoztatási rendszer, szaporodás .. nem is az egyedet szolgálja, pont fordítva az egyed szolgál egy ideológiát. Az ideológia -szoftver nem érzékeli az egyed problémáját.. csak rányomja értékrendjét az egyedre...az oktatás rendszer értékrendjén keresztül. Vagyis nem azzal van a gond amit tanulunk.. azzal van a gond amiért tudnunk kell, amit tanítanak...értékrend...miféle teremtővé váljunk.. mit teremtsünk...//***

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.11.04 -1 0 3878

buddhaság-evolúciómérnökiség-rendvédelmezhetősége-értelmesség pl: ennek felismerése ....

 

 nem gondolom skizofrénia volna azon gondolatokat megosztani a rend=értelem fogalo9mkörében, másokkal ami az emberiség sorsát-értelmét-rendjét, alakító gondolkodás-mód, elavultságára utal a jelenleg felhalmozódott tudás, az emberiség történelme során, az evolválódási lehetőség értelmében. aminek értelmében, a vallás, az egyed szellemi fejlődésének lehetőségét veszi el. Azzal hogy a természetfeletit jelelői meg egyedül fejlődésre képpesnek. Megpecsetélve sorsát, azoknak kik a szaporodás, -birtoklás élményénekmeg-.. meglétére hangolják az értelem fogalmát, amit a rabszolga.. mára munkavállaló, -terhére valósítanal meg. Ami ugyan kényelmet biztosít.. deee sem felnőtséget/*evolválódni képest*/.Add viszont egy lehetőséget, biorobot gyárt ami feléli a mások által temelt javak feklklslnek értemességének vélelmezhetőségét.... ami halandósághoz vezet.. hiszen valójában életképtelen- ezért élősködik./rend-ben ?

/https://www.facebook.com/ebredes2017/photos/a.262910907083931.61789.256264037748618/1709944285713912/?type=3

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.22 -1 0 3877

ez nem oktatás csak szoktatás...

 

az ember-egyed-emberiség szabadsága akkor kezdődik .. ha a jelenlegi szellemi vezetők .. képesek belátni az emberiség egyetlen ellensége a a magalománia engedte hierarchia értelmének elfogadását élők.S a technológia odáig fejlődik hogy a gépek kiszolgálják az emberi létfeltételeket, hogy legyen időnk a valóság fenntartására .. hol a gépek kiszolgálják létigényünket, hol a haláltalanság van jelen .. szaporodással fenntartható értelmesség helyett, belátva a halál a felelőség-értelem hiányára mutat rá. Mit a vallások terjesztettek el, tartanak fent, az oktatást is áthatva a történelem során.. mi így kihat tudományra .. társadalomra.....kapcsolatokra .. életértelmének irányára...

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.18 -1 0 3876

ne szégyelj tanulni az élettől...

megint tanultam ..

 A * filozofikus gondolás* vallás károsultéknál azt jelenti .. nem kézzelfoghatóról gondolatalkotás..

kivétel isten.. :)

a történelem s az általa szokássá lett gondolkodás mára az egész fajt érinti .. mint testünket, ha himlő keriti hatalmába.mivel isten nincsen. Így mára a háttér hatalommá akarva akaratlan, tudva vagy tudatlan .. de a papok , pszihiáterek, jósok. S általUK terjesztette tudatlanság, minek helyességét Ők szabályozzák.. tevékenységük nem haladja meg az egymáshoz való viszonyunkat. Így valójában ügyhalnak meg hogy a világról mit sem tudnak.. akár az állatok.... .meghalnak hiszen nem a világgal harmoniát élve léteznek, csak a javaikat veszik el a világból.ezért a kin keserv.. betegség.. viszály .. POLITIKA.. háború halál ...

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.10 -1 0 3875

OKTATÁS ... 

család ban élünk mert ebbe születtünk bele, mert ezt diktálja a szen3háromság + !

Gautama viszont már saját korában rájött .. lehetnek körülötte akárhányan, családnyi kerületnyi... országnyi... stb. ... ha nem lesz akkora mint az akinek életét KELL köszönnie... //ekkor ismerte fel hogy az istenhit gátolja az egyed fejlődést .. a nem tudhatóság okán .. bár hozzáférhetőket kineveli .. de saját használatra a társadalom formálására ..

.. így mára az ember ugyí társadalom része-ként tudhatja magát.. ám hasznossága ottan kezdődik ha felismeri a társadalom.. világ lehetősége alanyi jogon felelőssége!

fizetését szinte azért kapja felelőségét ezért ne érezze.... a munkáltatói jogviszonynak köszönhetőn.... minek elfogadása nyilván pszichés kisebbrendűség képzet, mi teremtményiségének vélelmezéséből fakad... mit régen a papok... mára a foglalkoztatáspolitikának hála pszichológusok is terjesztik... .

 

vagyis az egyed *teljessége:tudatoslény-buddha-evolúciómérnök* nélkül még a barátkozás is .. meggondolandó.. nem hogy a társas élet .. !!

a tanulás viszont b@romira ajánlottttt !

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.09 -1 0 3874

ez nem oktatás .. csak szoktatás...

az istent hitű lehetőséget* teremtett és teremt* az értelem nélküli életre, a világon és egymáson való élősködésre./pl: Vallván neki elég a foglalkoztatás-politikába részt vennie. ám ezzel nem mutat több életképességet mint a pénz anyaga.. amin át értelmét véli

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.08 -1 0 3873

oktatás ?

rend ?

rabszolgákat szabaddá tenni .. kik rabszolgaságukat vélik szabadságnak ...

 

// amíg "ezen a földön//-ben gondolsz .. nem is vagy sem értelmes sem szabad. Teremtményiségeddel tartanak szellemi- fizika rabszolgaságban ! legyél akár férfi vagy nő...

 

 

a handóiság .. teremtményiség ... . miért "szellemi képesség, -értelem-" ", miért szabadság ?amit látok, az idők során kialakult az a *szokás* amit *szellemiségnek* neveztek mára.. hogy a születés és halál közti létet kell "értelmesen" eltölteni .. mint teremtmény. Az ideológia elfogadhatóságát engedi a halál után.. lét.. ami így ugyebár a lét el nem veszíthetőségét sugallja..látás módomat az engedi hogy egyszerre vagyok spiritiszta és mérnök. Így valójában, e kétféle világlátás összeolvadását tapasztalom ... amit a vallás testre és lélekre szakít.. megoldhatatlanná téve, a tapasztaló létféltelein való elmélkedését. Eljutva odáig hogy nincsen miért embernek maradnia ... hiszen emberként a megosztottság van jelen .. a technológia, infrastruktúra fejletlensége okán. Amit azért nem fejlesztünk mert a döntéshozók sem nem mérnökök sem nem spiritiszták... nem hogy e 2 együtt. Így valójában csak annyit tudnak .. fenntartják az emberiség káoszát .. a megismerhetetlen szempontjából -i .. igazságaik érvényesítésével, a kialakult zsoldos rendszeren keresztül .. amit a pénz mozgás kiválóan mutat.Az .. én mérnök/ember-kémia-fizika/ .. ki az infrastruktúrát fejlesztené az emberiség kényelmére...az én /?vitalitás/, aki nem mérnök nem fejleszti az infrastruktúrát, hiszen magányos s tanít legyen aki fejlessze az infrastruktúrát. // mert ha fejlesztené csak azért tenné megvédje magát... az meg kiábrándítóbb az ellobbanástól. ////egyetlen dolgon át lehet változás, *oktatás* ! nem foglalkoztatás politikának .. Szavazókat .. hívőket gyártani .. . Talán egy közösség példa mutatása lehetne az út. Bár ahogyan a politikát nézem .. nem értékelik a példa mutatás lehetőségével élést ... / ellehetetlenítés .. a saját bőrömön is érzem.., ahogyan a konzervatív vezetők védik a pozíciójukat. Hiszen halandóságuk tudatában .. nem a túlélés csak a halálig kényelemben a motiváció..így a kritika sem az építő jelegűség ként jelenik meg csak mint*rivalizáló.*. a kényelemért..

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.10.03 -1 0 3872

 

oktatás nem a fejlődésre nevel .. csak a történelmi ideológia rendszer szolgálatába állít amibe ugyan eddig is mindenki belehalt, de ez miért lenne tanúság .. ha maga a rendszer ideológiája a mulandóság átörökítése csupán ..

gépek eszközöket .. építhetnek.. de a világ dolgait nem ismerik...a logika.. és a vitalitás nem összeegyeztethető... a gépet a vitalitás hozta létre a kényelmesebb életért... a gép csak a kényelmet szolgálja. S ha egy társadalom /faj/ .. egymáskiszolgálását elfogadja .. értelemnek.. hát az csak gépi civilizáció ...vagy elmaradott szellemiségű-valláskárosult faj. rendszer programozóként vagy okkult tudományok ismerőjeként tisztán felismerhető...

ezt nem érted, .. de mivel az evolúciót nem fogadod el .. így megértem .. hogy nem érted, amíg születéstől halálig élni értelmesnek van tartva .. addig nem is élsz csak .. egy szoftver fut az elmében .. ami az élet nem ismerete okán .. elfoglaltságot biztosít léted okán. Az evolucionista ezt felismerten, fejleszti a szoftvert /mint egy önfejlestő biorobot/... hisz a születésnek nem lehet oka az elmúlás... az elmúlás oka a fejletlen szoftver.. amin keresztül látod S TEREMTED a világot. Így ha addig szaporodsz míg halandónak tudod magad, valójában csak az értelem lehetőségét biztosítod másnak.. ( !!! ) egy gép.

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.09.30 -1 0 3871

.a valóság ürességtermészetének megismerése .. s a felelősség megélése .. megértésének.. tudatosodás.. nak útja...evolúció

nem a logikával van a gond, az értékkel-tudással mi a logika kereteit engedi.//" van tudásom, hiszen van létélményem , mégsem ismerem a világot, meg akarom ismerni a világot, megfogom ismerni a világotha a véleményem nem a világhoz szól .. nem ismerem a világot ..."

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.09.27 -1 0 3870

valláskárosultságod oka hogy az ember szellemi fejlődését .. teremtettsége okán változtatni lehetetlennek véled így butaság védelmére ... fenntartására. jól felhasználható vagy.

a történelmi tények a szellemiségnek köszönhetők..

a szellemiség nem változott az elmúlt 5000 évben.. hogyan s mitől várod a változás lehetőségét... : amíg a szellemiségünk ott tart, hogy a tanárok-oktatásban résztvevők felelőssége -értelme nem jut el odáig, hogy munkásságuknak köszönhető az emberiség sorsa /ezt psziho .. foglalkozók is letudnák vezetni ha...belegondolnak ...// .. tudatlanságából eredendő tévedéseik.. félelmük .... . Addig valójában .. miért volna értelmes * az ember* ... hogyan lehetne mondani fejlett az infrastruktúrája... / az isten kultusz, a valós felelősség-értelem élését veszi el az egyedtől... s mivel nem tud élni . persze hogy belehal abba hogy nem a világgal.. csak a "kultúra elvárásaiba " felel meg... s a legtöbb amit kitalálhat uralkodjon a a másikon.. többin.. azzal van bajom hogy teremtő lévén nem a világgal csak a politikával foglalkozol TE is .. s nem a világot teszed élhetővé .. TE sem .

hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.09.24 -1 0 3869

ez csak szoktatás ... ideológiához... !

 

sajnos a megújuló.. vízi.. geotermikus energiák ..stb .. még mindig nem oldják meg azt hogy hosszútávon .. ne éljük fel a bolygót. A mobilizálható energia engedi az emberiség szabadságát... a bolygón élni .. foglalkoztatáspolitikát szolgálni ...kényelmes ha nincsen.. gondolatod, de akkor is pont olyan mint ketrecbe zártan élni... !! .

Nem gondolom az atom energia felhasználásának módja nem fejleszthető.. s emberbarátibbá ne lehetne tenni hogy akár zsebben is hordhassuk .... valójában MÉG nem tudjuk kordában tartani.. mint a ceruza elemben zajló kémiai reakciót ..

nem jutottál el a kémiáig .. ami a szerves létforma lapja ... is !s mivel a valóság *kémia alapokon* működik a szerves létforma .. ha gondolataiból kizárja ezen információt.. úgy valójában, az élete kín.. keserv..háborúk a javakért.. születés.. halál.. lesz .. eldobva haláltalanság, fejlett infrastruktúra lehetőségét.. hiszen a valóság létének alapja -nyelve a kémia . A tudatlanságot mint kulturális .. foglalkoztatáspolitikai szükséget .. már az óvodában megismerjük. a *napossággal*.. iskolában-hetes . A mai, szervesben gondolás.. gazdasági .. hatalmi értéke... ! a kollektív tudattalan-t a Mengyelejev táblázat tartalmazza. .. s mivel nem a valóságig ..jut az egyed.. csak az irodalom szerint -i személyiségekkel találkozik.. így lesz belőle identitások rivalizációja az egyedben .. társadalomban=halandói szellemiség. Lévén nem *teremtői tudását csiszolja.. csak a másik--mások fölé-kerülési lehetőségét kutatja* mint halandói létélmény, a halandósági időkorlát vélelmezése okán, gondolt értelmes hozzáállásként ... s nincsen miért a létet a haláltalanság állapotához igazítani vélelmezés okán.nem gondolva tudásával-teremti valóságát, s ha CSak kapcsolataira figyel ... az "anyag" miben ez történik..- megéli nem része - eszköze valóságának..gondolása a halál oka .. hiszen nem szán -rá gondolatot,.. nem táplálja, .. csak feléli,.. Jung- nak is csak annyi gondja volt az akkor ismert szellemiséghez /isten kultusz=gondolkodás mód, gondolás-teremtés kihelyezése az egyedből.. az egyed uralhatósága .. vezethetősége,,/ igazította az egészséges szellem ... gyógyítás fogalmát... :)ma a tudat teremtette világ margójára ezt írom...az istenhit- nek köszönve .. a lányok gyermekeket szülnek ... színesebbé tegyék AZ ÉLETÜK s Idős korukban gondjukat viseljék.../gondolat=teremtés/.Így történt hogy mára, már nincsen is időnk egymásra hiszen a foglalkoztatás politika nem az életet csak az egymáson élősködést oldja +. Így történt hogy a technológia .. mi a szabad időt hozná el .. csak a humán erőforrást váltja ki a gazdaságos termelésből... hiszen nem beteg .. nem fárad .. nem megy meccsre ...vagyis a múlandóság senkinek nem érdeke.. a mulandóság a gondolkodás képtelenség-dogmatizmus-fanatizmus... - szokás .. a szokás az értelem rovására van ...viszont vannak komoly nyelvtani irodalmi viták a státuszok fenntartása érdekében a butaság jegyében.. nem értve vagy mindenki mindent tud .. vagy nem fenntartható a világ.. s ha valaki azt gondolja,.. "na és majd lesznek mások" .. az inkább kezdjen el pakolni, mintsem néhány atom töltet rövidítené le hosszas szenvedésünket miattuk...

Peter_Cs Creative Commons License 2017.09.17 0 1 3868
Előzmény: kemenesalja2013 (3867)
kemenesalja2013 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 3867
hernyótalpas csodacsákány Creative Commons License 2017.09.12 -1 0 3866

kultúránk .. idomítottságunk ...

...a tudomány-tudás állásának köszönve nyelvtanilag sok minden körül írását lehetővé teszi.

Így pl.., azt is .. a *kor-osztályok* bevezetésével valójában beépítették az a *pszichológiai * csapdát .. törvénnyé téve a születéstől halálig tartó leépülést .. mit a látás értelmében a tudomány biológiai szinten is kimutat .. ez a csapda lehetetleníti el valójában a *mester -tanítványi viszonyt* is. hol a tudásnak kezdetekben .. nélkülözhetetlen elem e a *saját bőrén tapasztalás* .. mit a *lét védelme* érdekében osztunk meg másokkal.

az nem tudás hogy van isten.. 

a tudás a helyes cselekedetben van/ezt törvény nem szabályozhatja, sem szokás...ezek csak másolások -idomítások, nem szellemiség/! amivel képes vagy a létet fenntartani / a ma kultúrájának .. helyes cselekedete .. kövesd vezetőid elvárását. de ez nem terjed túl az egymás *elhasználásán*(halál oka)/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!