Ha van dohányzó szakasz akkor nem történik meg....
Igen ha meg a nagymamámnak kereke lett volna és csilingelt volna, villamos lett volna.
Nyilván nem adtak be írásos kérvényt a kallerek, hogy gyorsan elszívjuk a cigit nyugi főnök, vastüdő 2 perc alatt elszívja, addig várj. Honnan kéne tudnia a kallernek ,hogy a peronon bagózók tovább akarnak utazni? Utascsere nem volt, jelzést adott vonat pedig indult.
De semmin sem csodálkozunk, amikor a kallerok egy bizonyos része képes akkor is jelzést adni, amikor tilos a jelző, a következő kocsiba még még nem szállt bee az oviscsoport fele. Ezekkel naponta találkozunk.
"Megfordíthatjuk: Ha lenne még dohányzó szakasz, ez nem történt volna meg."
akkor a kedves dohányosok végigjárnák a kezükben égő cigivel az összes kocsit, előteret, stb.. ahogy régen is csinálták pár "bocs, itt nem is szivom" válasszal. aztán csodálkoztak h jobb esetben egy "dögölj meg te paraszt" volt sokaknak a finomabb válasza..
1 éve a 4-6villamoson vagánykodott egy srác égő cigivel a kezében, tömegben: "nem is szívom"
Ha amiatt is CSI-t kell játszani órákig, mert pár méterrel meghaladt egy Flirt egy vörös jelzőt (Kelenföldnél ilyen is volt, talán 2 méterrel haladta meg váltófelvágás nem volt aztán mégis órákig helszínelték túszol ejtve az utaskat) akkor majd pont ilyen esetben végeznének gyorsan.
"És akkor hadd kérdezzem meg: mit nézett a kaller, hogy lett felhatalmazva a vonat?"
Végignéz a vonat mellett, látja, hogy a vonat mellett két ember cigikézik, de senki nem száll fel, senki nem száll le, , felszáll a vonatra, ajtó csuk, vonat indul, a két jómadár meg észbekap, és mivel a zárt ajtó nem nyílik, ezért nekiállnak az öngyilkosságnak.
Az, hogy valaki ennyire ki akarja szelektálni magát a génállományból, nem kell más nyakába varrni. Elvi szinten sem.
ha nincs műszaki kár a hátsó kocsin.. akkor miért nem mehetett tovább egy gyors vizsgálat és fotózás után? nem a személykocsi, hanem a földetérés nyírhatta ki.
vagy rosszul írták, és nem az utolsó kocsi ütközőjén utaztak, hanem egy közbensőn, ami bedarálta maga alá?
"Az RTL Híradó beszámolója szerint a két férfi dohányozni szállt le, a vonat azonban elindult, és már nem tudták kinyitni az ajtót. Ekkor döntöttek úgy, hogy felkapaszkodnak a vonat utolsó kocsijának hátuljára."
Hagyjuk ezt, ha azok az utasok fehér bőrű magyarok, semmi összefogás nincs köztük, 10-ből 5 a telefonját nyomkodja, a másik 5 meg 7-féle véleményen van és összevesznek egymással. Közben a c*gány meg körberöhögi őket, és a stílusával, erőszakosságával simán sakkban tart egy egész vonatnyi/villamosnyi utast, ahogy azt látjuk pl. egy 4-6-oson is.
Egyszer, de ez már nagyon egyszer volt, átmentem Környe bejáratnál biciklivel a pápai vonal átjáróján. Szégyen ide vagy oda, másnapos voltam, és nem néztem se jobbra, se balra. Még bicikliút nem volt, csak földút, de azért is mentem inkább arra. Még volt ott vonatközlekedés, és egyszerre megszólalt a Bzmot kürtje. Hanem olyan közel volt, hogy minden tétovázás nélkül beletapostam a pedálba, és már el is ment mögöttem pótkocsistul.
Hogy az eleje mennyire volt a hátsó lámpámtól, nem tudom, nem is akarom tudni még utólag se; gyónom a mindenható Istennek, az összes szenteknek, és nektek itt a Fórumon, barátaim. Többet nem volt olyan, hogy ne nézzek körül.
Annak idején fertőszéplaki tekerőst a legelső hajnalinál nem szokták kezelni, mentünk ki a szerelvényvonattal, fél órát álltál a kürtön, akkor se állt meg senki. Szem becsuk, elindul, más opció nem nagyon volt...
Nem állnánk ott a végtelenségig, mert nekem anno a 90-es évek elején pl kijöttek a rendőrök az átjárót fedezni, mert volt papirom róla, hogy a közút felé a fénysorompó fényét nem tudták kikapcsolni. Megálltam az akkori szabályok szerint és nem voltam hajlandó elindulni amíg autó közelített az átjáró felé.
A kérdés, hogy mi van akkor, ha az autós nem mer elindulni?
A mozdonyszemélyzet egyik tagja leszáll, és (közelebbről-távolabbról) közli az első autóssal, hogy induljon. A többiek már elindulnak utána. (Nem szabályos, nem is igen szokványos, de Magyarországon vagyunk, és tudjuk, hogy a magyar élet olyan, hogy tele van unikális megoldásokkal. Nem akarok illiberálist írni, az már politika...)