Keresés

Részletes keresés

Gabesz116 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 32766

Sziasztok ! Adott egy Honda dio 34-es. Új henger, új gyűrű,új dugattyú ,új kipufogó.

És pokolian füstöl! A benzin -levegő csavar teljesen el van zárva, a szivató működik, lezár. 

40-es keveréket használok, repsol olajjal . Mi lehet még a baja, miért füstöl?? 

Pap82 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 32765

Köszönöm. Ezek a számok jobban hangzanak,nem úgy mint a most fentlévő contikban 6000 km van. 

janoszeged Creative Commons License 2018.07.01 0 0 32764

A Tourance régi változatai: elöl 18 E Km hátul 24 E Km

Előzmény: Pap82 (32763)
Pap82 Creative Commons License 2018.06.30 0 0 32763

Köszönöm az infót

**ADAM** Creative Commons License 2018.06.30 0 0 32762

Szia
Én Tourance Next-et használok, már 3 szezont végigment.

Teljesen rendben van, észrevehetetlen. Teszi a dolgát. Semmi panasz, semmi furcsaság, semmi rázás...stb.

Az első hamarabb kopik el mint a hátsó.

 

Nálam elég sokat elment, szerintem kb. 18e lehet most benne és még bírja egy kicsit.

Csak betonon használom.

 

 

 

Előzmény: Pap82 (32761)
Pap82 Creative Commons License 2018.06.30 0 0 32761

Sziasztok, egy 1000-es varát gumiznék fel, tapasztalatok érdekelnének, milyet ajánlanátok

 

janoszeged Creative Commons License 2018.06.30 0 0 32760

!!!

Előzmény: A_Kupec (32759)
A_Kupec Creative Commons License 2018.06.29 -2 2 32759

Csak úgy, mert nagyon tetszik ez a kép :))

 

johnny77 Creative Commons License 2018.06.29 0 1 32758

És mégis mennyien beszopják. Pedig csak körül kellene nézni a piacon az árakat illetően. Sokan még mindig újat akarnak 10 éves használt áron.

 

Van az a mondás, hogy az alábbi három feltételből egyszerre csak kettő érvényesül:

 

-kevés km

-rendezett előélet

-olcsó

 

Nem az a gond, ha valami törött volt és ezért olcsó, az a gond, ha ezt elhallgatják és akkor jönnek olyannal, hogy osztrák Belügyminisztérium, meg nyugdíjas fogorvos, meg svájci pap. Mintha ezek garanciák lennének a "jó gazda gondosságára". Ettől még ugyanúgy ismeretlen az előélet.

Előzmény: -Mosquito- (32757)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.06.29 0 0 32757

Bezony, Kupec tudna róla mesélni . Kb fillérek.

Mit gondoljon az ember amikor az idom matrica/betűket sem rakják vissza mert drága számukra.. Mi lehet a kasztni alatt és milyen állapotban van a motor egyébb dolgok.. 

Előzmény: johnny77 (32756)
johnny77 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 32756

Az ilyen esetekben mindig felmerül bennem, hogy mennyiért juthatott hozzá, ha ennyiért árulja és nyilván keresni akar rajta?

 

Csak mert itthon pl. a 2009-es évjárat 2 millió körül mozog, osztrákoknál 1,8-1,9, németeknél 1,8-2 millió.

 

 

Előzmény: -Mosquito- (32755)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.06.28 0 0 32755
Előzmény: Problémás78 (32749)
Problémás78 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 32754

Karbis. Injektoros sajna nem fér bele a keretbe... 

aladar644 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 32753

Karburátoros? akkor kihagynám

Előzmény: Problémás78 (32749)
Csincka Creative Commons License 2018.06.27 0 0 32752

Ezt töröljem?

Előzmény: Problémás78 (32749)
etniez Creative Commons License 2018.06.27 0 0 32751
Előzmény: Problémás78 (32749)
Problémás78 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 32750

Előre is köszönöm a segítségeteket🙂

Problémás78 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 32749

Problémás78 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 32748

Sziasztok. Ezt a vasat szeretném megvenni. Ismeri valaki? 

Pezo2 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 32747

Ezt a fajta morgást szerintem minden kuplung csinálja, ez inkább szerkezeti sajátosság sem mint hiba.

 

A kuplungkosár egy tűgörgős csapágyon fut, nem jellemző hogy gond lenne vele.

De ha ott érzed a bajt vedd le a deklit és nézz szét bent..

Előzmény: Nagy Pedro (32746)
Nagy Pedro Creative Commons License 2018.06.25 0 0 32746

Hali. Igen fordulat függő. Csak eddig ezt nem próbáltam. Sőtt most már hallok is egy kis morgást ha ki van engedve a kuplunk. Ha behúzm akkor elmúlik. De nem hinném hogy kinyomó csapágy tudna rázni ennyire. Azért inkább az agy csapágyatására tippelek. 

Előzmény: Pezo2 (32745)
Pezo2 Creative Commons License 2018.06.24 0 1 32745

Üdv

 

Ahogy írtad 140km/h felett és fordulatfüggő.

Ezt szerintem szét kellene választani.

 

Tehát 140km/h az kb 4500rpm és e felett ráz a motor.

Ha a blokk ráz akkor ezt üresbe illetve bármelyik sebességi fokozatba produkálnia kell .. kellene..  4500rpm felett.

 

tehát a blokkban keresendő a probléma.

 

ha viszont mindig 140km felet jön elő akkor valahol a futóműnél keresendő a probléma

... szakaszosan nyúlt ..helyenként szoruló.. lánc , görbe felni, rosszul berakott kerék, hibásan felrakott vagy centírozott gumi. Esetleg teleszkóphiba..

Előzmény: Nagy Pedro (32743)
dara78 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 32744

Sziasztok

Otthoni tologatás közben elboritottam a Varámat, ennek következtében letört a bal lábtartóm.

Véletlenül van valakinek egy elfekvő darabja, amitől megválna? SD03/2012

Nagy Pedro Creative Commons License 2018.06.24 0 0 32743

Sziasztok. Valószinű,hogy a kuplung agy csapágyazásából ered a rázás. Erről van e valakinek tapasztalata? Köszi

Előzmény: Nagy Pedro (32705)
Petya* Creative Commons License 2018.06.22 0 0 32742

Köszönöm srácok a segítséget!!! 

jo_lenne_tudni Creative Commons License 2018.06.22 0 1 32741

Gyakorlatilag egyik motorhoz sem lesz festekrecept.

 

Ennek oka, hogy sokfajta motor van, sok szinben (lasd a tied is ket szinu, + evjaratokon beluli tobb arnyalat a beszallitovaltasok miatt), a szineket sokszor, akar evente cserelik. Keves festek kell, mert megha a levegobe is megy a festek nagyresze nagy feluleteket, mennyiseget nem fujnak (mondjuk ket nagy oldalidom az egy fel auto motorhazteto). Ha torik a motor sokszor mar nem is lehet javitani, mert totalkaros vagy nem gazdasagos.

 

Szoval kb. a fentiek miatt nem biztos, hogy van recept, es ha van az sem biztos, hogy jo.

A legegyszerubb, hogyha elmesz egy keverohoz es kartya alapjan kevertek. Ezt meg azert nem szoktak szeretni, mert elegge pepecselos melo es nyilvan pottyozni a legkisebb mennyiseget viszed, amin nincs sok haszon az eltoltott idohoz kepest.

Előzmény: Petya* (32739)
llaci77 Creative Commons License 2018.06.22 0 1 32740

Van fantázianeve: Pearl Breezy Blue

Ha itthon nincs, google vagy ebay

Pl.:  https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Pearl+Breezy+Blue&_sacat=0

 

Egyszer én is kerestem, de végül hamarabb eladtam a gépet, mint javítgatni kellett volna.

Előzmény: Petya* (32739)
Petya* Creative Commons License 2018.06.22 0 0 32739

Üdv Varások... :)

Kellene egy kis segítség.

2003-as Vara ,kék színű fekete tankkal. PB341 színkóddal. Nem tudok hozzá festéket (pöttyözgetésre) kevertetni,mert nem ismeri fel egyik program sem ezt a színkódot. Van esetleg valakinek ötlete/tapasztalata hogyan lehetne ilyen színhez hozzájutni. Van esetleg ennek a színnek valami fantázianeve? Jégkék metál...vagy valami ilyesmi.

Köszönettel, Petya

-Mosquito- Creative Commons License 2018.06.14 0 0 32738

Gyári Yuasa 7 év után vettem ki, talán még fél /egy szezont elment volna de nem kockáztattam. Lett helyette Banner ami 8 hónap után cellazárlatos lett. :D Exidre cserélték, eddig oké.

 

Előzmény: Hadvezér (32732)
sales67 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 32737

Hasonlóan viselkedik az enyém is. Szintén injektoros és 2003-as.  Fórumokon azt írták, hogy az első szériás injektorosok Varaderok gyakran produkálják ezt. A szerelő gépre tette és kettő múltbéli hibát tálat, a külső légnyomás szezort és a fojtószelep szögállás szenzort írta hibának. Kiütötte a hiba kódokat és azt mondta ha újra produkálja vigyem vissza kiolvassa a hibát. Produkálta, visszavittem, gépretette és nincs hibakód. Eddig jutottam vele.

Előzmény: Nagy Pedro (32730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!