Szia! Esetleg tudnàd kűldeni ennek az utàngyàrtott csőnek a cikkszàmàt ,ami két részből àll. A jobb első keréknél ,a stabilizàtor munkahengeren a felső bekötésű cső szàllt el. Köszönöm a segítséget!
A válasz egyszerű : sehogy. Persze ha a kasztnit leveszed ... Ki kell tépni, és az új csövet két darabból kell pótolni. Már az utángyártott cső is ilyen.
Sziasztok! Tudna e vki segíteni? Discovery 2-n az ACE egyik hidraulika csöve szétment ,hogyan lehet az alvàzon levő szelepblokkból a csövet kihúzni,hogy ne törjek el vmit!
Nagyon köszönom a segítségedet! Nagyon durva, hogy egy darab cső miatt le kell venni a váltót vagy a bódét, és nyilván óriási összegért....Jár az agyam, hogy a helyén hogyan tudnám megcsinálni.....
Kell hozzá egy csápos. Ahhoz képest nem, hogy mennyire bonyolult és "sűrű" az autó, de jó tudni, hogy mi hogy nyílik. Ha jó emlékszem, akkor egy bódé le-fel egy műszak volt egy gyakorlott műhelyben, amikor beszélgettünk róla.
Hajjaj, az a jó kis hegeszthetetlen titán cső... Amennyire tudom, bódé le. Vagy váltó le, de akkor a váltó fölött levő rögzítőcsavarjaival vért izzadsz ki is, meg be is, de nem hagyhatod ki, mert akkor megint el fog törni. Bár lehet elég csak megemelni a bódét... nem tudom, nem csináltam, nem láttam, csak hallomásaim vannak. Amúgy ezzel van dolgod (A Discover3/4 és a RRSport a ruha alatt kvázi ugyanaz):
Sziasztok! Tegnap elött került a családba egy 2,7-es Land Rover Range Rover sport, ki fuj a kipufogó vagy is az a cső ami megy a turbóhoz....(fotóztam) Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehet a legkönnyebben levenni ezt a csővet? aknám van csápos emelőm nincs, nem szeretném a fülkét le emelni....Valaki szedte már ki ezt a csővet? Elöre is köszönöm a választ!
Van valakinek eladó vagy kölcsön lökhárítója TD5 defenderre? Sehogy sem akar sikerülni a vizsga, bármilyen szelíd lököst faragok a gép alá, a vizsgáztató az eredetit fogadja csak el.
Grand csirkéből melyik kasztnival nézed?MErt ugye 2 verzióban is van 2,7 szerintem..
Írták az emelést itt korábban ,az szerintem a cherokke -ra sokkal jellemzőbb probléma...NEkem volt olyanból 3,7 v6 és nagyon szerettem de sajnos nem tudtam tovább emelni és így nem volt a legjobb. De az összkerék rendszere jó volt(központi difis verzió volt 2004 ből).
A quadtratrack nem rossz rendszer,kortól függően.
Volt wrangler rubiconom is,az is jó autó nagyon(2,0 turbo volt) ...Nem használtuk ki,mindenesnek kicsi volt így eladtam 1 évesen..:D...
ÉS mivel a feleségem szerint a szomszédok már biztosan azt hiszik hogy autóval is kereskedünk(sokat váltogattam az elmúl 3 évben),két autó helyett nézegetek Disco 4 et ill TLC 150-et...Az egyiket el is adtam a héten,és másikra is van talán vevő.Erre ma nézem a netet és eltűnt a kinézett Disco 4....F.szom ki van!!!!!!!!!!!
Sziasztok, disco sport tulajok velemenyere lennek kivancsi. 3gt bmwemet szeretnem lecserelni egy disco sportra. 2016-2018as evjaratokat nezem max 120k kmig. Megbizhatosag, fentartasi koltsegek, vezethetoseg barmilyen info jol jon. Koszi a segitseget:)
Azt meg nem mondom, mert a Disco2 alapvetően tekercsrugós, talán mintha hátul lett volna benne valami kisegítő/szintező(?) légrugó, de ezzel tényleg nem vagyok képben. A Disco3-ból tulajdonképpen mind légrugós, bár létezett belőle gyári tekercsrugós is elhanyagagolható mennyiségben. Mifelénk talán csak a fullfapad kivitelben (Dél-Afrikában akár a HSE is) lehetett olyan, meg a "teherautó" változatokban. Szóval szinte kizárt, hogy olyan jöjjön veled szembe. Esetleg olyan, amivel nem boldogultak és átalakították (van hozzá átépítő készlet az angoloknál)
Műszaki szempontból a Defi110 TD5 kb ugyanaz, mint a Disco2 TD5, csak a Dizsin nagyságrendileg komfortosabb a bódé. Amennyire tudom, a D1-ben a csomagtér padlólemez környéke fogy el a leghamarabb, a D2-ben meg a hátsó váznyúlvány. A D2-nek már vékonyabb anyagból van az alváza, azt viszont nem tudom, hogy a Definél is meglépték-e ezt. De hátha jön valaki, aki képben van ezekkel.
Megint kihagytam egy szót... :-( szóval a legnagyobb "baj" a rozsda. a D1 300TDi a legmegbízhatóbb "traktor" mind között. Csak hát nem erős, olyan 110 körül van a kényelmes max utazója.
A merci motor meg a valto az szimpatikus, jo lenne az az 5sebesseges automata. A tobbi resze meg passz, szamomra, nem tudom. Hajtasarol azt hallom nem tul jo terepen. Amugy emelik a 2.7est is, kardant kell alakitani rajta.
Discoverybol meg nem egeszen tiszta hogy pontosan melyik evjarat es valtozat amit keresek. Ugyanis olvastam, hogy talan a 2000res evek kornyeken volt ami mar fekezgette a kerekeket aztan kivettek es lett osztomu zar, vagy forditva, nah ez nem vilagos meg. De a lenyeg hogy szeretnem elkerulni a kerekfekezgetos valtozatot, es az isztomu zar meg kene bele, legalabb.
Valaki tudja ezt pontosan hogyan is van?
Szoval szimpatikusabb a Discovery, es ez nyilvan manualis valtos lenne.
A ket ajtos Discovery kasztnija ugyanakkora mint a negy ajtose?