Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. 2008 as évjáratú 2.0 benzines 407 es, manuális váltós autóm van. Szerettem volna bele tempomatot, ezért vettem egy kart egy bontóba, amit be is raktam a helyére. Ezt követően elmentem egy francia autókra szakosodott szervízbe, ahol vállalták az aktiválást. A laptopon ekkor látható volt, hogy a kar működik, ki-be kapcsol, gyorsít lassít, azonban menet közben nem működött. Az ikon sem villan fel a műszerfalon.Ezután kiderült, hogy nincs az autóba kuplungpedál kapcsoló, ezért rendeltünk egy újat bele. Be lett rakva, de a szaki elakadt, a tempomat továbbra sem működik. Tudna esetleg valaki ebbe segíteni? Köszönöm előre is.
A terelőlapàt problèmát körüljàrva talàltam egy olyan megoldàst amely talàn elèg egyszerű, de nem tùl professzionàlis. Ilyen csinàld magad megoldàsnak tűnik, a lènyege hogy a terelőlapàt melletti műanyag borìtàst vàgjàk ki, majd azon keresztül cserèlik, ès visszaragasztjàk. Gondolom az egèsz műszerfal szètszerelèsèt ezzel ki lehet kerülni, amivel jòval olcsòbb lehet a művelet. Mi a vèlemènyetek erről, esetleg valaki talàlkozott ilyen kivitelezèssel?
Van egy 2.0 HDi 2004es peugeot-om, aminèl a bal oldali klìma bedöglött, vagyis a hőszabàlyzàs halt meg, csak a külső hőmèrsèkletet fùjja. Előzőleg làttam màr ilyen problèmàt a fòrumon, ahol a legtöbb esetben a terelőlapàt törèsère gondoltak (vagy a motor meghibàsodàsàra).
A kèrdèsem az lenne, hogy kb. mekkora összeg ennek a javìttatàsa?
Bármi javaslat?Vagy egy olyan szaki aki ért hozzá?A bekötést nem sufni tuningba csináltam.Ezzel foglalkozó cég csinálta.A reklamációra azt mondták hogy erősítősnél ez elő szokott fordulni....
Szép napot.Segítséget szeretnék kérni.Peugeot 407 coupe-ba utólag lett beszerelve gyári navigáció.Minden működik,viszon egy hibája van.Ha bármelyik ajtót kinyitom a hangszórók reccsennek egyet.Majd ajtóbecsúkás után amikor a műszerfalon a kilométeróra számláló elalszik ismét reccsen.Gyári erősítős JBL rendszer van benne.Valakinek ötlete hogy ez mitöl lehet?
Vetítőlencsével szokott probléma lenni a lámpatestben, meg kellene kérdezni szakértőt, hogy pontosan mi a gond (tisztítás vagy egyéb karbantartás kell neki).
Szép napot mindenkinek.Peugeot 207 coupe xenon lámpákkal szó szerint szart se látok.Izzók vadonat újak(osram 6000k))nem gagyi.Miért van az hogy mégis olyan mint a gyertyaláng.Trafók jók,kanyarkövető müködik,szintezés ok.Valami ötlet?
Bár C5, de hátha tapasztalt már valaki olyat a 2.0 rfn motornál, hogy hidegen nehezen indul. Aztán pár perc múlva, ha járt a motor és újra indítom, már nagyon hamar elkapja. Csak több órás állás után van ez, hogy 5-6 másodpercig forgat az önindító, mire elkapja. Ha beindul, nincs 3 hengerezés ami hidrotőke vagy szelep ragadásra utalna, ami tudtommal előfordul ennél a motornál.
Hibakód nincs. Diagra rendben vannak a map, belépő levegő hőmérséklet szenzor, vízhőfok adatok is. Alapjárati léptetőmotor cserélve, gyertyák szintén. Bovdenes a fojtószelep. AC tol egyből.
Szoftverfrissítésen gondolkodom, mint megoldás. C5 fórumon több éve egy tagnak ez segített ugyanezen tünetekre.
Üdv mindenkinek.Peugeot 407 coupéhoz lenne kettő (bal/jobb)xenon lámpám.Projektor körül levő takaródisz pattant le mindkettőröl.Ha valakinek kellene keressen.Fejér megye.06706032063
Szép napot mindenkinek.Lenne egy peugeot 407 coupe jobb első xenon lámpám.Trafóval izzóval.Búra bepárásodik mert le lett róla szedve és hibásan ragasztották meg.Ennyi a baja.Akit érdekel 40 ezerért viheti.Fejér megye.06706032063.
indulasnal olyan 10-15 km/h ESP/ABS hiba megjelenik és nem is tűnik el ESP manuális kapcsolóval lehet ki be kapcsolni de a jelzés attól még marad hiába kapcsolatom
Nemrég egy gyönyörű 407 gazdája 2.0 benzin (2004) lettem. Az lenne a kérdésem felétek hogy milyen gyertyát illetve olajat vegyek bele? Esetleg van valakinek tapasztalata hogy melyik gyártót kerüljem ilyesmi.
Próbáltam keresgélni a fórumon de vagy elkerülte e figyelmem vagy nem volt még ilyen kérdés :)).
Csomagtartó belsejéből a kárpitot félrehúzva/leszedve hozzá kell tudnod férni a nyitómechanizmushoz, ez valamilyen elektromechanikus zár. Arról a stekkert húzd le, és próbáld akkor kinyitni.
Igaz már 10 éve egy 407 2.0 hdi tulajdonosa vagyok, most viszont megtréfált a kocsi ami nem kicsit bosszantó.
Itt állok a soproni schell kutnal, a tanksapkat nem lehet kinyitni. A központizár nem old ki. Már fel órája próbálgatom. De nyithatatlan. A tankban szinte csak pár liter üzemanyag van.
Kirándulás alatt vagyunk.
Kérem ali tud segíteni bármilyen infóval vagy tanáccsal vagy találkozott ezzel a hibával és tud megoldást kérem segítsen.