Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vehicular Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8754

Igen, eddig csak annyit tettem más autókkal, hogy amikor kellett, akkor kicseréltem az égőt vagy a biztosítékot. De akkor megtaláltam...

Előzmény: 409 (8749)
Vehicular Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8753

Közben megoldódott. Valószínűleg a kontakt spay végül kifejtette a hatását. Köszönöm a segítséget. De a dolog továbbra is zavar, mi lesz, ha nem oldódik meg legközelebb? Nem gondoltam volna, hogy nincs biztosítékja. 

Előzmény: 409 (8750)
Vehicular Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8752

Igen, azzal kezdtem. Abban nincs. Annak a kiosztása benne van a kézikönyvben is. A mototériről semmi nincs. 

Előzmény: laca151 (8751)
laca151 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8751

Van egy biztosítéktábla elvileg a kormányoszlop bal oldalán is térdmagasságban, azt már nézted?

Előzmény: Vehicular (8748)
409 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8750

Lemaradt.

 

Annyit még megpróbálhatsz, hogy leáramtalanítod 5-10percre. Hátha....

Előzmény: 409 (8749)
409 Creative Commons License 2022.04.29 0 0 8749

 

 Nem ismerem sem a képességeidet, sem a felszereltségedet*. De, ha már így megkérdezed és biztosítékot "szemre" ellenőrzöl, akkor valószínűsítem, hogy ez meghaladja a lehetőségeidet.

 

* a hibakódolvasáshoz kell egy megfelelő diagkészülék

Előzmény: Vehicular (8747)
Vehicular Creative Commons License 2022.04.28 0 0 8748

Így néz ki a biztosítéktábla a motortérben. Az 5 amperes biztosítékokat megnéztem, szemre mind jó.

 

Előzmény: Vehicular (8747)
Vehicular Creative Commons License 2022.04.28 0 0 8747

Köszi szépen! Van erre házilagos megoldás? A hibakód olvasásra például vagy a komfortmodul ellenőrzésére, vagy szervíz?

Előzmény: 409 (8746)
409 Creative Commons License 2022.04.27 0 0 8746

 

 

 Nincsenek biztosítékai a világításnak. A komfortmodul elektronikus felügyelete védi ezeket az áramköröket.

Elsőre meg kellene nézni a hibakódokat. Minden bizonnyal lesz rá hibakód, szakadás, vagy zárlat formában. Ha az izzója jó, akkor vezetékek/csatlakozók/komfortmodul hiba. Bogarászni/mérni kell.

Előzmény: Vehicular (8745)
Vehicular Creative Commons License 2022.04.26 0 0 8745

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A jobb első helyzetjelző nem világít. Az izzó  a bal oldali foglalatba téve világít, és viszont a bal oldali működő izzó sem világít a bal oldalon. Valószínűleg nem kontakt hiba. A kérdésem az, hogy tudna e valaki linket küldeni egy biztosítéktábla kiosztáshoz, amin látható a helyzetjelző biztosítéka. Nagyon sokat megnéztem a neten, köztük olyat is, amelyik nagyon részletes volt - egy biztosítékhoz felsorolt négy-öt fogyasztót is- de a helyzetjelző nem volt köztük. Angolul, németül és franciául sem találtam. 2004-es Touran Trendline 1.6 benzines. Előre is köszönet.

Da012807 Creative Commons License 2022.04.11 0 0 8744

Szia! A fűtésboxban a csappantyúállító motorok mocorognak. Nem találják a pozíciójukat. Tipusbetegség. Ne vergődj vele, ez ilyen. :)

Előzmény: Deniz02 (8743)
Deniz02 Creative Commons License 2022.04.10 0 0 8743

Sziasztok! Egy igen bizarr hibával kapcsolatban szeretnék hozzátok fordulni. 2003-as Touran menet közben, de leállítás után is, véletlenszerűen kattogó hangot ad a fűtésbox környékéről. Talán a kormány oszlop körül lehet hallani leginkább de én a fűtésboxra gondolok. Szerintetek mi lehet a baj? Hibakód nincs, minden jól üzemel az autóban. Előre is köszi a válaszokat!

Levee1 Creative Commons License 2022.03.28 0 0 8742

Igen álló motornál bekapcsolható.

Előzmény: 409 (8741)
409 Creative Commons License 2022.03.26 0 0 8741

Biztos, hogy állófűtés* és nem kiegészítő? Mert az utóbbihoz nem lehet távirányítót illeszteni.

 

* azaz álló motornál bekapcsolható manuálisan?

Előzmény: Levee1 (8740)
Levee1 Creative Commons License 2022.03.23 0 0 8740

Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy ért-e esetleg valaki gyári állófűtéshez való távirányító feltanításához vcds-el.2006 os 1.9pd touran.köszi

atuc Creative Commons License 2022.02.25 0 0 8739

Ez nem a távgyógyászat kategóriájú probléma.

Előzmény: Kzoli740701 (8738)
Kzoli740701 Creative Commons License 2022.02.24 0 0 8738

Sziasztok!

Van egy 2003-as évjáratú TOURAN autóm. Valahol zárlat lehet ami zavarja az egr-t (gyújtás ráadásánál berreg),az üzemanyag szivattyút(kivettem a kulcsot és folyamatosan ment tovább),az autó indítását(beindúl de egyből le is áll),illetve volt olyan is, hogy menet közben egyszerűen leállás az autó. Tudna valaki segíteni?

Előre is köszönöm! Zoli.

409 Creative Commons License 2021.12.12 0 0 8737

Ha átugrott, annak oka van, azt meg kell keresni. !! De legalább a szíjat mindenképpen cserélném.

Előzmény: Gyuri Toth (8735)
Gyuri Toth Creative Commons License 2021.12.12 0 0 8736

Ja es talan szerintem az auto nem is huz ugy nem ugrik ugy.

Gyuri Toth Creative Commons License 2021.12.12 0 0 8735

Igen egy fogat ugrott. A teljes vezermuben 26000 km van,az hogy lehet hogy eddig nem jott elo. Igen a szog -0.6 es utana 0.0 alitotak (elmeletileg). Akkor vajon erdemes lenne a teljes vezermuvet le cserelni. Koszi a valaszokert,gondolom az mar kiderult,hogy nem valami nagy szaki vagyok.

409 Creative Commons License 2021.12.12 0 0 8734

Gyanítom, hogy nem oldódott meg.  !!

 

Nehezen tudom elképzelni, hogy egy 8szelepes PD-nek átugorjon a vezérlése egyéb hiba nélkül*. Viszont nem ritkán megesik, hogy a szinkronszög "kimászik" a +/-6°-os tűrésből, aminek motorleállás a következménye, mert ez van megírva a ECU-ban. Ez egy önvédelem a motornak, mert ezt vezérlés hibának értékeli. Ha 1 fogat ugrik át, már az több jóval a 6°-nál**, 2 fog esetében pedig sérül a motor.

Olyankor szokott ez előfordulni amikor a vezérlés cserénél csak a rögzítőszerszámokra hagyatkoznak és utána nem ellenőrzik/állítják be a veztengelyt 0° környékére. Ha most annyi történt, hogy előre fordították a tengelyt és így működik, akkor belül van a határértéken, de a magas fogyasztás arra utal, hogy erősen pozitív irányba van a tengely. (-1°--2° környéke a legalacsonyabb fogyasztás)

 

* szétesett vízpumpa vagy szíjfeszítő görgő

 

** ez esetben többé nem indul be. Olyankor van a hol megy, hol nem, amikor a 6°környékén "billeg" a szinkronszög. Ez minden esetben negatív irány, mert pozitív irányba (előre) a dolog természeténél fogva nem tud változni.

Előzmény: Gyuri Toth (8733)
Gyuri Toth Creative Commons License 2021.12.12 0 0 8733

 Szep napot. Meg oldodott a problemam az autoval , a vezermuszij volt att ugrodva. Most mar jon megy csak elegge meg not a fogyasztasa 9,5-10 l vegyes hasznalatban.

409 Creative Commons License 2021.12.08 0 0 8732

"van amikor a fotengely jeladot adja ki,van amikor a butykos tengelyet."

 

Többre mennénk a konkrét hibakóddal.

Ha a két tengelyjel kapcsolatban korrelációt emleget, akkor a szinkronszögüket kellene megnézni amikor jár a motor.

Előzmény: Gyuri Toth (8731)
Gyuri Toth Creative Commons License 2021.12.08 0 0 8731

Sziasztok. Egy kisebb nagyobb problemanak a megoldasara kernelek beneteket,hatha mar valaki jart igy. Van egy 2007 2.0 bmm,touranom az auto nem indul mar tobb diagnosztikat csinaltak neki,van amikor a fotengely jeladot adja ki,van amikor a butykos tengelyet. De az auto csak nem indul, ha nehezen beindul akkor meg nincs gaz pedal,de kb egy perc altt meg is all. Azelott az auto minden napos hasznalatban volt semmi elojele nem volt. Bocs ,hogy hoszura sikerult.

409 Creative Commons License 2021.12.04 0 0 8730

 

 Ennyiből ezt nem lehet megmondani. Az átvezető az a kormányvezérlő része. Az a kérdés a mostani kormányvezérlőd, (ha van egyáltalán) tudja-e a multikormányt.  Aztán meg kell nézni, hogy a CAN átjáróban aktiválható-e a multikormány. Ha nem, azt is cserélni kell. Megeshet, hogy a karosszériavezérlőből is másik kell.

Előzmény: Simonandras94 (8729)
Simonandras94 Creative Commons License 2021.12.03 0 0 8729

Üdv mindenkinek! Egy olyan ötletem támadt hogy multi volánt szerelnék a touranba, a kérdésem az hogy ezt egy gombokkal rendelkező kormanykerékkel és egy multivolan kompatibilis átvezető spirállal kivitelezhető? Vagy egyéb szoftveres mókolások is szükségesek? 2004 es 1.9PDTDI az áldozat! 😃

409 Creative Commons License 2021.11.02 0 0 8728

Azokkal a Continental befecskendezőkkel voltak bajok, de ennyire azért távolról sem. Ott valami okozat van, aminek a vége a befecskendezők halála.

Mi baja lett a piezzóknak? Egy hengerben döglött meg sorban ennyi, vagy össze-vissza?

Előzmény: Robroy252 (8726)
laca151 Creative Commons License 2021.11.02 0 0 8727

14e km? Az még garanciális kéne legyen, nem? Vagy már idősebb az autó?

Ha ilyen sűrűn elromlik, az biztos nem egészséges. Lehet az okot kellene megkeresni és feltárni, amitől tönkremegy. Én már több 1.6 cr-be tettem 100e km fölött, és soha ilyen gond nem volt velük. Egyikben kellett egyszer vmi szenzort cserélni a részecskeszűrőnél, azon kívül csak a kötelező szervizek.

Előzmény: Robroy252 (8726)
Robroy252 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 8726

Sziasztok! Ha valaki tud segítsen legyen kedves. Autó 1.6 cr TDI 14000km! Most cseréltem a 3.befecskendezőt(6000;8000;14000).Mindegyiknek a teteje romlik el(Piezo).Nem olcsó dolog,most bontott üzemképes motorból vettem meg mind a négyet.Valaki járt már így,ez típushiba lenne? Szerintetek betegség mind a 4 et vagy csak 1 et cseréljék? Köszi

Teo papa Creative Commons License 2021.10.30 0 0 8725

Halihó .. a fészbúkon van Touranos csoport (2015-), ott is már szó került erről a jelenségről. Nem túl biztató eredményekkel :(

 

Teo >

Előzmény: F--Laci (8723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!