Közben megoldódott. Valószínűleg a kontakt spay végül kifejtette a hatását. Köszönöm a segítséget. De a dolog továbbra is zavar, mi lesz, ha nem oldódik meg legközelebb? Nem gondoltam volna, hogy nincs biztosítékja.
Nem ismerem sem a képességeidet, sem a felszereltségedet*. De, ha már így megkérdezed és biztosítékot "szemre" ellenőrzöl, akkor valószínűsítem, hogy ez meghaladja a lehetőségeidet.
* a hibakódolvasáshoz kell egy megfelelő diagkészülék
Nincsenek biztosítékai a világításnak. A komfortmodul elektronikus felügyelete védi ezeket az áramköröket.
Elsőre meg kellene nézni a hibakódokat. Minden bizonnyal lesz rá hibakód, szakadás, vagy zárlat formában. Ha az izzója jó, akkor vezetékek/csatlakozók/komfortmodul hiba. Bogarászni/mérni kell.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. A jobb első helyzetjelző nem világít. Az izzó a bal oldali foglalatba téve világít, és viszont a bal oldali működő izzó sem világít a bal oldalon. Valószínűleg nem kontakt hiba. A kérdésem az, hogy tudna e valaki linket küldeni egy biztosítéktábla kiosztáshoz, amin látható a helyzetjelző biztosítéka. Nagyon sokat megnéztem a neten, köztük olyat is, amelyik nagyon részletes volt - egy biztosítékhoz felsorolt négy-öt fogyasztót is- de a helyzetjelző nem volt köztük. Angolul, németül és franciául sem találtam. 2004-es Touran Trendline 1.6 benzines. Előre is köszönet.
Sziasztok! Egy igen bizarr hibával kapcsolatban szeretnék hozzátok fordulni. 2003-as Touran menet közben, de leállítás után is, véletlenszerűen kattogó hangot ad a fűtésbox környékéről. Talán a kormány oszlop körül lehet hallani leginkább de én a fűtésboxra gondolok. Szerintetek mi lehet a baj? Hibakód nincs, minden jól üzemel az autóban. Előre is köszi a válaszokat!
Van egy 2003-as évjáratú TOURAN autóm. Valahol zárlat lehet ami zavarja az egr-t (gyújtás ráadásánál berreg),az üzemanyag szivattyút(kivettem a kulcsot és folyamatosan ment tovább),az autó indítását(beindúl de egyből le is áll),illetve volt olyan is, hogy menet közben egyszerűen leállás az autó. Tudna valaki segíteni?
Igen egy fogat ugrott. A teljes vezermuben 26000 km van,az hogy lehet hogy eddig nem jott elo. Igen a szog -0.6 es utana 0.0 alitotak (elmeletileg). Akkor vajon erdemes lenne a teljes vezermuvet le cserelni. Koszi a valaszokert,gondolom az mar kiderult,hogy nem valami nagy szaki vagyok.
Nehezen tudom elképzelni, hogy egy 8szelepes PD-nek átugorjon a vezérlése egyéb hiba nélkül*. Viszont nem ritkán megesik, hogy a szinkronszög "kimászik" a +/-6°-os tűrésből, aminek motorleállás a következménye, mert ez van megírva a ECU-ban. Ez egy önvédelem a motornak, mert ezt vezérlés hibának értékeli. Ha 1 fogat ugrik át, már az több jóval a 6°-nál**, 2 fog esetében pedig sérül a motor.
Olyankor szokott ez előfordulni amikor a vezérlés cserénél csak a rögzítőszerszámokra hagyatkoznak és utána nem ellenőrzik/állítják be a veztengelyt 0° környékére. Ha most annyi történt, hogy előre fordították a tengelyt és így működik, akkor belül van a határértéken, de a magas fogyasztás arra utal, hogy erősen pozitív irányba van a tengely. (-1°--2° környéke a legalacsonyabb fogyasztás)
* szétesett vízpumpa vagy szíjfeszítő görgő
** ez esetben többé nem indul be. Olyankor van a hol megy, hol nem, amikor a 6°környékén "billeg" a szinkronszög. Ez minden esetben negatív irány, mert pozitív irányba (előre) a dolog természeténél fogva nem tud változni.
Szep napot. Meg oldodott a problemam az autoval , a vezermuszij volt att ugrodva. Most mar jon megy csak elegge meg not a fogyasztasa 9,5-10 l vegyes hasznalatban.
Sziasztok. Egy kisebb nagyobb problemanak a megoldasara kernelek beneteket,hatha mar valaki jart igy. Van egy 2007 2.0 bmm,touranom az auto nem indul mar tobb diagnosztikat csinaltak neki,van amikor a fotengely jeladot adja ki,van amikor a butykos tengelyet. De az auto csak nem indul, ha nehezen beindul akkor meg nincs gaz pedal,de kb egy perc altt meg is all. Azelott az auto minden napos hasznalatban volt semmi elojele nem volt. Bocs ,hogy hoszura sikerult.
Ennyiből ezt nem lehet megmondani. Az átvezető az a kormányvezérlő része. Az a kérdés a mostani kormányvezérlőd, (ha van egyáltalán) tudja-e a multikormányt. Aztán meg kell nézni, hogy a CAN átjáróban aktiválható-e a multikormány. Ha nem, azt is cserélni kell. Megeshet, hogy a karosszériavezérlőből is másik kell.
Üdv mindenkinek! Egy olyan ötletem támadt hogy multi volánt szerelnék a touranba, a kérdésem az hogy ezt egy gombokkal rendelkező kormanykerékkel és egy multivolan kompatibilis átvezető spirállal kivitelezhető? Vagy egyéb szoftveres mókolások is szükségesek? 2004 es 1.9PDTDI az áldozat! 😃
14e km? Az még garanciális kéne legyen, nem? Vagy már idősebb az autó?
Ha ilyen sűrűn elromlik, az biztos nem egészséges. Lehet az okot kellene megkeresni és feltárni, amitől tönkremegy. Én már több 1.6 cr-be tettem 100e km fölött, és soha ilyen gond nem volt velük. Egyikben kellett egyszer vmi szenzort cserélni a részecskeszűrőnél, azon kívül csak a kötelező szervizek.
Sziasztok! Ha valaki tud segítsen legyen kedves. Autó 1.6 cr TDI 14000km! Most cseréltem a 3.befecskendezőt(6000;8000;14000).Mindegyiknek a teteje romlik el(Piezo).Nem olcsó dolog,most bontott üzemképes motorból vettem meg mind a négyet.Valaki járt már így,ez típushiba lenne? Szerintetek betegség mind a 4 et vagy csak 1 et cseréljék? Köszi