Köszi! kicsit megkésve olvastam, de talán nem rontottam a helyzeten, mert a bakelitet azt rajtahagytam, csak lepucoltam, és úgy tettem rá egy papírtömítést majd a porlasztót. Nem vittem túlzásba a síkolást, de az a rész a papírral és a pasztával(csak vékonyan) elvileg pipa. Újra kiveszek minden fúvókát, mert lehet mégis kimaradt valami az eddigiek folyamán. A lemeztálcát nem bántottam, abban bízok de majd csak kiderül, ha tévedtem. Polgárdi börzén nézem porlasztót próbára, de csak egytorkú Jikovot láttam, úgyhogy egyelőre marad ez.
Levettem a porlasztót. Hát van benne egy kis görbület, szóval nem teljesen sík a talpa. A tömítés alatta milyennek kell hogy legyen? Egy kemény fekete talán műanyag lap van alatta jelenleg. Papírszerű tömítésnek kéne lennie vagy tényleg ilyen kemény műanyagnak, ami talán gumis volt egykor. Azért kicserélem valami boltira, meg pasztázok is ha már ott vagyok.
Alkatrész utánpótlás szempontjából biztos, hogy szerencsésebb. Majd meglátom, hogy tudok-e szerezni használhatónak tűnőt. Aztán úgy is csak akkor derül ki, hogy jó-e ,amint felszereltem.
Most ezen elgondolkodtam. Vettem új fedéltömítést nemrég, de csak az új fajta porlasztóhoz való volt, amit összevetve a régivel mindössze egy plusz kivágást láttam az egyik torok közelében, ezért jónak ítéltem meg. Ez helyett kellene szereznem talán egy régihez valót, bár a csere előtt sem volt jó, azért lett kicserélve.
Ha az új O-gyűrűvel sem lesz előrelépés valahol ott lesz a hiba a felületeknél. Normális talptömítést lehet kapni még boltban, ami nem rosszabb mint az ezeréves bent lévő, vagy úgy készüljek, hogy gyártatnom kell?
Köszi szépen! Amint lesz segítségem kipróbálom. A porlasztó ki lett fújkálva, át is ment a levegő mindenhol, nem tudom, hol kellett volna még, ha mindig dugulás van. A CO csavar oldalán három helyen fújtam, az elzáró szelep helyén, felülről ebbe a csatornába, plusz az állítócsavar helyén is. Váltogatva kettő vagy egy kijáratot befogva, hogy ne tudjon elveszni a nyomás, hanem egy irányba toluljon. A levegőállító csavar oldalán hasonló szisztéma szerint fújkálva. A levegő átment mindenhol. A falsh levegőnek kellene még utánajárnom. Egyik boltban tudtak adni régifajta alapjárati elzárószelepet, úgyhogy az lett közben:)
Meleg motornál kell beállítani, kitekered a levegő csavart félig kb, A Co- csavart kintről kezd el tekerni be egészen addig amíg stabilan jár a motor. Ha elkezd egyenetlenül járni akkor tekerd vissza amíg újra el nem kezd egyenletesen járni a motor. Ha ez megvan a levegőcsavart is tekerd be addig amíg a fordulat le nem csökken 7-800rpm-re.
Ha egyáltalán nincs alapjárat alapjárat valószínű dugulás van a karburátorban.
Ha koppra betekert CO-csavarral jár az autó akkor falsot szív a karburátor.
Ha jól sejtem a teljesen betekert állapottól kicsivel kijjebb lenne jó. Ha viszont nem így van, akkor nem erőltetném ezt az állást. Amint tudok szerzek másik O-gyűrűt, ez most csak teszt.
Le tudná valaki írni, hogy kb mennyire kell betekerni a mennyiségállító csavart a régifajta porlasztón? Lehet az újfajta is egyezik ebből a szempontból vele. Történt, hogy kicseréltem az állítócsavaron a O-gyűrűt, de persze nem oldotta meg a problémát, vagyis az alapjárat hiányát. Kicsit nagyobb az átmérője, mint a réginek, ezért nem is tekertem be elsőre nagyon, mert lehet nem is kell. Ettől függetlenül valahol még falshol szerintem. Gázfröccsökkel életben tartható, aztán lefullad. Szivatóval meg úgy pörög, hogy majdnem elszáll.
Üdv Mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy cserélte már ki valaki a gyári olvadóbetétes biztosítéktáblát késesre? Mi a menete és lehet skodahoz kapni vajon? Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszönöm a válaszokat! Azért elteszem ezt az újat, hátha jól jön majd a későbbiekben. A helyét pedig lezárom egy rövid csavarral. Vettem egy új fedél tömítést is, az szintén az újabb porlasztóhoz való, de ahogy néztem mindössze egy plusz járatnak van kihagyva rajta hely, a többi része teljesen megegyezik a régi tömítéssel. Csak nem zavar be a működésbe.
Megnéztem az alapjárati elzárószelepet, hát kissé hiányos. A jobb oldalit kaptam a boltban.
Persze így egymás mellé téve látszik a különbség. Lehetséges, hogy alapjárati problémát okoz a rossz elzárószelep? Én úgy gondolom, hogy így annyi a változás, hogy nem tud beleszólni a keverék képzésbe. De ettől még lehetne alapjárat igaz?