Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2023.06.07 0 0 18490

Szia!

Köszi! kicsit megkésve olvastam, de talán nem rontottam a helyzeten, mert a bakelitet azt rajtahagytam, csak lepucoltam, és úgy tettem rá egy papírtömítést majd a porlasztót. Nem vittem túlzásba a síkolást, de az a rész a papírral és a pasztával(csak vékonyan) elvileg pipa. Újra kiveszek minden fúvókát, mert lehet mégis kimaradt valami az eddigiek folyamán. A lemeztálcát nem bántottam, abban bízok de majd csak kiderül, ha tévedtem. Polgárdi börzén nézem porlasztót próbára, de csak egytorkú Jikovot láttam, úgyhogy egyelőre marad ez.

Előzmény: Furak (18489)
Furak Creative Commons License 2023.06.07 0 0 18489

Szia

Van maga a szívótorok - vékony tömítés - lemez tálca - vékony tömítés - fekete bakelit - vékony tömítés.

Előzmény: roncsfelújító (18488)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.06.06 0 0 18488

Levettem a porlasztót. Hát van benne egy kis görbület, szóval nem teljesen sík a talpa. A tömítés alatta milyennek kell hogy legyen? Egy kemény fekete talán műanyag lap van alatta jelenleg. Papírszerű tömítésnek kéne lennie vagy tényleg ilyen kemény műanyagnak, ami talán gumis volt egykor. Azért kicserélem valami boltira, meg pasztázok is ha már ott vagyok.

Furak Creative Commons License 2023.06.04 0 0 18487

Teljesen más, sokkal jobb az alapjárati rendszere, mindenképpen olyat tennék fel rá.

Előzmény: roncsfelújító (18486)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.06.01 0 0 18486

Alkatrész utánpótlás szempontjából biztos, hogy szerencsésebb. Majd meglátom, hogy tudok-e szerezni használhatónak tűnőt. Aztán úgy is csak akkor derül ki, hogy jó-e ,amint felszereltem.

Előzmény: Furak (18485)
Furak Creative Commons License 2023.05.31 0 0 18485

Ha véletlen úgy alakul, hogy cserélni kell javaslom az újabb fajta SEDR-t.

Előzmény: roncsfelújító (18484)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.31 0 0 18484

Köszi a válaszokat! Ezek szerint a porlasztót mindenképpen le kel vennem. De talán megoldódik a hiba.

Furak Creative Commons License 2023.05.29 0 0 18483

Igen, ahogy előttem írják.

Előzmény: roncsfelújító (18481)
reszelozsir Creative Commons License 2023.05.28 0 0 18482

A talpon az a leggyakoribb, vagy a fedél van túlhúzva a légszűrőház tetején lévő csavarral és a fedél alatt szív falsot.

Előzmény: roncsfelújító (18481)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.25 0 0 18481

Vetemedés?

Előzmény: Furak (18480)
Furak Creative Commons License 2023.05.25 0 0 18480

Szerintem nem a tömítés ott a baj.

Előzmény: roncsfelújító (18479)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18479

Most ezen elgondolkodtam. Vettem új fedéltömítést nemrég, de csak az új fajta porlasztóhoz való volt, amit összevetve a régivel mindössze egy plusz kivágást láttam az egyik torok közelében, ezért jónak ítéltem meg. Ez helyett kellene szereznem talán egy régihez valót, bár a csere előtt sem volt jó, azért lett kicserélve.

Előzmény: Furak (18478)
Furak Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18478

Lehet kapni tömítést alá, A fedelet is meg kell nézni, ott is lehet baj.

Meg hogy a fedél is EDSR legyen ha az alja is az.

Előzmény: roncsfelújító (18476)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18477

Természetesen ha ez lesz a hiba nem csak a tömítés lenne cserélve, hanem a talp is síkolva lenne.

roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18476

Ha az új O-gyűrűvel sem lesz előrelépés valahol ott lesz a hiba a felületeknél. Normális talptömítést lehet kapni még boltban, ami nem rosszabb mint az ezeréves bent lévő, vagy úgy készüljek, hogy gyártatnom kell?

Előzmény: Furak (18475)
Furak Creative Commons License 2023.05.23 0 0 18475

Nincs elvetemedve a fedél vagy a karburátor talp?

Előzmény: roncsfelújító (18474)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.22 0 0 18474

Köszi szépen! Amint lesz segítségem kipróbálom. A porlasztó ki lett fújkálva, át is ment a levegő mindenhol, nem tudom, hol kellett volna még, ha mindig dugulás van. A CO csavar oldalán három helyen fújtam, az elzáró szelep helyén, felülről ebbe a csatornába, plusz az állítócsavar helyén is. Váltogatva kettő vagy egy kijáratot befogva, hogy ne tudjon elveszni a nyomás, hanem egy irányba toluljon. A levegőállító csavar oldalán hasonló szisztéma szerint fújkálva. A levegő átment mindenhol. A falsh levegőnek kellene még utánajárnom. Egyik boltban tudtak adni régifajta alapjárati elzárószelepet, úgyhogy az lett közben:)

Előzmény: Furak (18473)
Furak Creative Commons License 2023.05.22 0 0 18473

Szia!

Meleg motornál kell beállítani, kitekered a levegő csavart félig kb, A Co- csavart kintről kezd el tekerni be  egészen addig amíg stabilan jár a motor. Ha elkezd egyenetlenül járni akkor tekerd vissza amíg újra el nem kezd egyenletesen járni a motor. Ha ez megvan a levegőcsavart is tekerd be addig amíg a fordulat le nem csökken 7-800rpm-re.

 

Ha egyáltalán nincs alapjárat alapjárat valószínű dugulás van a karburátorban.

Ha koppra betekert CO-csavarral jár az autó akkor falsot szív a karburátor.

Előzmény: roncsfelújító (18471)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.21 0 0 18472

Ha jól sejtem a teljesen betekert állapottól kicsivel kijjebb lenne jó. Ha viszont nem így van, akkor nem erőltetném ezt az állást. Amint tudok szerzek másik O-gyűrűt, ez most csak teszt.

roncsfelújító Creative Commons License 2023.05.19 0 0 18471

Sziasztok!

 

Le tudná valaki írni, hogy kb mennyire kell betekerni a mennyiségállító csavart a régifajta porlasztón? Lehet az újfajta is egyezik ebből a szempontból vele. Történt, hogy kicseréltem az állítócsavaron a O-gyűrűt, de persze nem oldotta meg a problémát, vagyis az alapjárat hiányát. Kicsit nagyobb az átmérője, mint a réginek, ezért nem is tekertem be elsőre nagyon, mert lehet nem is kell. Ettől függetlenül valahol még falshol szerintem. Gázfröccsökkel életben tartható, aztán lefullad. Szivatóval meg úgy pörög, hogy majdnem elszáll.

Furak Creative Commons License 2023.05.15 0 0 18470

Szia!

Még nem cseréltem ki, de ki lehet és nem nagy munka csak a kábeleket kell a régiről kikötni az újra pedig be. 

Milyen megfontolásból szeretnéd cserélni? Nekem soha nem volt ilyen bajom, viszont az újabb modellek késes biztosíték táblájáról sok jót nem hallani. 

 

https://convoy.hu/termek/biztositek-tabla-keses-8db-os-oldalso-kivezeteses/?utm_source=Google+Shopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GShopping&gclid=Cj0KCQjwsIejBhDOARIsANYqkD3vSQ_w-Z7HYn10kGiwTxbh7JdxC50F2KJicttiYWwQBlebLposlVwaAs5EEALw_wcB

Előzmény: Pitya Racing Team (18469)
Pitya Racing Team Creative Commons License 2023.05.14 0 0 18469

Üdv Mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy cserélte már ki valaki a gyári olvadóbetétes biztosítéktáblát késesre? Mi a menete és lehet skodahoz kapni vajon? Előre is köszönöm a válaszokat!

flepp Creative Commons License 2023.05.10 0 0 18468

Sziasztok, ilyen dobot keresnék használtban, az se baj, ha rossz állapotú, csak az 'Y' része lenne felhasználva.

06209191273

Furak Creative Commons License 2023.05.04 0 0 18467

Szia!

A kocka a váltórudazat hátsó részén van a váltó felől.

Tudtommal szét kell szedni a féltengelyt.

Nincs alátét, a dobot bronz dornival fel kell ütögetni miközben húzod az anyát. Ha a kúp jó, akkor jó kell legyen.

Előzmény: BerezPisti (18466)
BerezPisti Creative Commons License 2023.05.01 0 0 18466

1.Sziasztok régebbi hozzászólásnál írták ha akad az 1-es váltó gumikocka csere segíthet.Azt hol

találom?

2.Féltengely belső szimering cseréhez ki kell venni az egész féltengelyt, vagy ki lehet játszani a csapágyat

és akkor hozzáférek?

3.Koronás anya és fékdob közt van alátét?(nálam nem volt),rajz szerint van.Meghúztam a koronás anyát

majdnem szakadásig ,mentem 30 km -t és elkezdett lógni.kerék külső felület pár mm mozgása van.

Köszi ha segítetek.

 

MAMI P20 Creative Commons License 2023.04.08 0 0 18465

juhhéj... holnap hívom

 

Előzmény: Lityesz (18459)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18464

Köszönöm a válaszokat! Azért elteszem ezt az újat, hátha jól jön majd a későbbiekben. A helyét pedig lezárom egy rövid csavarral. Vettem egy új fedél tömítést is, az szintén az újabb porlasztóhoz való, de ahogy néztem mindössze egy plusz járatnak van kihagyva rajta hely, a többi része teljesen megegyezik a régi tömítéssel. Csak nem zavar be a működésbe.

reszelozsir Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18463

A baloldali a régebbi karbiba való /EDSR/, a jobbolodali az ujabba /SEDR/. 1984-ben volt a váltás. 

Előzmény: roncsfelújító (18461)
Furak Creative Commons License 2023.04.05 0 0 18462

Szia!

Amit te vettél a boltba az már újabb fajta karbihoz való. 

Ha rosz a szelep és zárt állásból nem nyit ki nem lesz alapjáratod. 

Viszont ha a szelep helyére betekersz egy csavart akkor jó lesz. 

Előzmény: roncsfelújító (18461)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.04.04 0 0 18461

Sziasztok!

Megnéztem az alapjárati elzárószelepet, hát kissé hiányos. A jobb oldalit kaptam a boltban. 

Persze így egymás mellé téve látszik a különbség. Lehetséges, hogy alapjárati problémát okoz a rossz elzárószelep? Én úgy gondolom, hogy így annyi a változás, hogy nem tud beleszólni a keverék képzésbe. De ettől még lehetne alapjárat igaz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!