Keresés

Részletes keresés

Adani12345 Creative Commons License 2022.08.08 0 1 23649

Agárdítelepnél ha mész tovább majd ott lesz érdekesség a pezsgőgyár iparvágánya, ahol konténer épület is van már a vágányon.

Előzmény: JasonX2 (23648)
JasonX2 Creative Commons License 2022.08.08 0 0 23648

https://nevtelenutazo.blog.hu/2022/08/04/2022_06_27_152-es_vonal_kecskemet-koncsog

Kecskemét, Könyves Kálmán körúti átjáró, a buszbaleset helye

 

Korhánköz mh. helye

 

Beretvástelep mh. helye

 

1961-ben, még épülettel

 

Helvécia, őrház

 

Helvécia állomás

 

Helvécia, kisvasút

 

Ballószög mh.

 

Ballószög mrh. 1964

 

Köncsög mh.

 

Köncsög mrh. 1961-ben

toto92 Creative Commons License 2022.08.05 0 1 23647

Nyugodjék békében :(

Előzmény: LoviGabi (23646)
LoviGabi Creative Commons License 2022.08.05 0 4 23646

via HBweb:

Moór Attila [1971-2022]
Gyászol a közlekedésbarát társadalom: életének 52. évében elhunyt Moór Attila, ismertebb nevén Kopaszhaj. Nem túlzás azt állítani, hogy Hazánk legtehetségesebb vasútfilm rendező-operatőre egy személyben volt Attila, rengeteg azóta már a múlt ködébe veszett vasútvonalunkról készített színvonalas, látványos és nem egyszer könnyfakasztó kisfilmet.
Szeretettel és tisztelettel emlékszünk Rád, filmjeidben mindnyájunk örömére tovább élsz, köszönjük az életművedet!
Isten áldjon az égi vaspályán!
https://www.youtube.com/user/kopaszhaj71/videos

bodrostomi Creative Commons License 2022.07.29 0 0 23645

Kiváló mentés.

Előzmény: FOMA (23644)
FOMA Creative Commons License 2022.07.29 0 3 23644
JasonX2 Creative Commons License 2022.07.12 0 7 23643

https://nevtelenutazo.blog.hu/2022/07/12/2022_06_14_kerekegyhaza-hetenyegyhaza_vonal_bejarasa

Kerekegyháza állomás épülete:


Kerekegyháza alsó mh:

 

Szarkás mh:

 

Hetényegyháza alsó mh:

 

Hetényegyháza állomás:

JasonX2 Creative Commons License 2022.06.23 0 4 23642

Pusztavám-Oroszlány kisvasút bejárása:

 

https://www.youtube.com/watch?v=wKlH2s4W-8o

 

https://nevtelenutazo.blog.hu/2022/06/23/2022_04_14_pusztavam-oroszlany_egykori_kisvasut_bejarasa

 

Pusztavám állomás:

 

 

Szépvízér állomás kb.

 

 

Anonim I mh.

 

Anonim II mh.

 

Szépvízér alsó mh. környékén

 

III akna környékén

 

Híd helye Oroszlány szélén

 

Vörös tárcsa Oroszlány állomáson

 

Kis- és nagyvasút Pusztavámon 1961-ben

 

Szépvízér állomás, 1961

 

III akna, 1961

 

Oroszlány szélén, 1965

 

A két vasút találkozása, 1965 (Philippine Hungary területén)

 

Itt még megvannak az oroszlányi állomásnál a Bokodi út után a vágányok, 1965

Adani12345 Creative Commons License 2022.06.02 -1 3 23641

https://youtu.be/v-thbRMcdr0

 

Alföldi első Gazdasági Vasút Békéssámsoni ág bejárása 1. rész

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nrpUAKK_NgQ

 

2. rész Csanádapáca-Békéssámson +  Kaszaper-Mezőkovácsháza. Mezőkovácsházán később még teszek egy próbát a GV fűtőházhoz utólag jobban megnézve a térképet a kihúzóvágányon gyalog besétálva lehet, hogy el lehet jutni addig.

V43 1279 Creative Commons License 2022.05.30 0 1 23640

Inkább Dácsiával, öreg budaörsi tolvezek azt emlegették.

Előzmény: rezgaras (23638)
-Smiley- Creative Commons License 2022.05.24 -1 0 23639

Köszi 

Előzmény: rezgaras (23638)
rezgaras Creative Commons License 2022.05.24 -1 1 23638

A város széle erős túlzás. A mostani Budaőrsi Ipari és Technológiai Parkig ment fel. Az OpenRailwaysMap-en fel van tüntetve a nyomvonal. Úgy tudom, a budaőrsi Bobóval jártak fel.

Előzmény: -Smiley- (23637)
-Smiley- Creative Commons License 2022.05.23 -1 0 23637

Nincs valami térképetek Budakeszi térségéből? Állítólag a város széléig volt valami iparvágány, az 1-esről,de ez meddig ment fel? 

király2644 Creative Commons License 2022.05.23 -1 2 23636

A Kálvin alagútba terv szerint a FLIRT be fog járni (Kunmiklósi inga nem a Keletibe menne, hanem a Kálvin térig, óránként 2x)... A HÉV-en is mindehol teljes jármű/pályacsre kell, lehet az új méretek szerint megcsinálni, nem probléma. A 150-es MÁV standrd szerint épül át, azon most nemlehet már változtatni.

Előzmény: Lovrin (23634)
rezgaras Creative Commons License 2022.05.23 -1 1 23635

A Batthyány téri alagút kisebbnek látszik. Bár a Tigris járt már benne...

Előzmény: Lovrin (23634)
Lovrin Creative Commons License 2022.05.23 0 0 23634

Lehet hülyeséget írtam az előbb. Valószínűbb hogy a hév/metró jár ki mint hogy nagyvasúti motorvonatok járjanak be. Már csak az eltérő áramnem miatt is. Azoknak lehet kisebb lesz az űrszelvényük.

Előzmény: rezgaras (23633)
rezgaras Creative Commons License 2022.05.19 -1 0 23633

Ez azt jelentené, hogy a kálvin-téri alagút nagyvasúti űrszelvényre épülne?

Előzmény: Lovrin (23628)
Adani12345 Creative Commons License 2022.05.19 0 1 23632

Igen Szemeretelep és Pestszentimre között van ilyen terv. Ott már biztosan nem lesz használva. Soroksár és Pestszentimre közötti szakaszt nem érinti. ott van hely mellette ha esetleg tovább akarják építeni a bicikliutat.

Előzmény: division by zero (23631)
division by zero Creative Commons License 2022.05.19 0 0 23631

Burmával egyáltalán mi a helyzet? Utolsó hír az volt, hogy kerékpárutat építenek a helyére...

Előzmény: Lovrin (23630)
Lovrin Creative Commons License 2022.05.19 0 1 23630

"De az egy külön projekt része lesz, amit csak később kezdenek." -> jó de te erről írtál függetlenül attól hogy mikor kezdik én meg erre reagaltam

 

Lövésem sincs mit kezdenek a bilkkel amíg a városi szakaszt csinálják, a burma eleg esélyes ha nem akarnak kerülni a fél világon at kiskunhalasnak.

Előzmény: Adani12345 (23629)
Adani12345 Creative Commons License 2022.05.19 0 1 23629

De az egy külön projekt része lesz, amit csak később kezdenek. A jelenlegiben Soroksár bez. Kelebia országhatár van. 

A BILK miatt is fent kell tartani Soroksári útig egy vágányt.  A Soroksár-Fradi vonal esetén ez nem lehetetlen, hiszen 2 vágánynak van hely. Ha korrekció is kell akkor viszont reaktiválni kell majd a Burmát 142 deltáig, mint 2001-ben.

Előzmény: Lovrin (23628)
Lovrin Creative Commons License 2022.05.19 0 2 23628

Igen, csak a BFK építeni szeretne Pesterzsébetre egy közös MÁV+HÉV állomást, ahol kapcsolat is lenne a két vonal között így a MÁV vonatok is bemennének a Kálvinig. Ehhez nyomvonalkorrekció kell, mivel a magassági vonalvezetés is jelentősen különbözik most.

Előzmény: Adani12345 (23626)
gysevic Creative Commons License 2022.05.19 -2 0 23627

Ha Kiskőrösig megvan a hely,akkor ott sem indokolja semmi a teljes kizárást,mégis úgy csinálják... A teljes szétbarmolás sem volt indokolt,ezt bizonyítja a dízeles és éjszakai korlátozott tehervonati üzem.

Logikus lenne ebben a sorrendben megvalósítani,de ez a közelmúltban sok más projektnél sem sikerült...

Előzmény: Adani12345 (23626)
Adani12345 Creative Commons License 2022.05.15 -2 2 23626

Semmi sem indokolja, hogy teljes vágányzár kéne Soroksár-Sorút között majd. Megvan a hely végig a 2. vágánynak, azt lehet építeni a forgalom fenntartása mellett ( igazából Kiskőrösig is épülhetett volna így). Megépül a 2. vágány addig megy a forgalom a régin. Ha kész átkötnek az újra és bontják a régit. A 120-as vonal Szajoltól-Békéscsabáig így épült át.

Előzmény: gysevic (23625)
gysevic Creative Commons License 2022.05.14 0 0 23625

 " érthetetlen addig miért nme járnak a vonatok a Keletiből "

 

Mert így - ha majd egyszer,valamikor elkészülnek - lehet vakarózni,hogy honnan "nyúljanak vissza" járműveket a forgalom újbóli felvételéhez...

 

" Soroksár és Fradi között a jelen projektnél nem lesz munkavégzés "

 

Vagy tényleg fogalmuk sincs,hogy mi legyen a Fradi-Soroksár szakasszal,vagy majd ismétlődik a csepeli HÉV esete,hogy a Soroksár-Kelebia szakasz átadása után a Sorút-Soroksár második vágány építése miatt nem lesz forgalom még egy jó darabig.(A BILKet meg majd Kiskunhalas felől szolgálják ki addig...) És mire az befejeződik,majd nekiállnak a Nagyburma helyrepofozásának,hogy legyen kerülőút... (Lásd: Érd-Érd-alsó összekötő vágány esete,azt sem akkor kezdték,amikor szükség lett volna rá és még azóta sem lett bekötve a 30a-ba...)

 

Egy jobb kérdés: Ha a Szeged-Röszke "kerülőúton" is csak korlátozott éjszakai forgalom lesz előreláthatólag 2023 őszig,akkor minek barmolták szét a felsővezetéket Kiskunhalas-Kelebia között,miért nem maradt meg az a szakasz egyben a teherforgalomnak addig,amig a röszkei kerülőirány el nem készül? Addig molyolhattak volna a Soroksár-Kiskunhalas szakaszon is...

Előzmény: Adani12345 (23623)
jwkllr Creative Commons License 2022.05.12 -1 0 23624

kényelem

Előzmény: Adani12345 (23623)
Adani12345 Creative Commons License 2022.05.12 0 2 23623

Csak az ablakos vonatok nme járnak érthetetlen módon, de BILK-Fradi között van forgalom. Sőt a projekt Soroksárig van csak. Soroksár és Fradi között a jelen projektnél nem lesz munkavégzés, érthetetlen addig miért nme járnak a vonatok a Keletiből.

Előzmény: M.Bandi (23621)
kombi Creative Commons License 2022.05.12 0 3 23622

Soroksárig van vasút, sem a Bilket, sem a Csepel -Szigetet nem zárták ki a vasúti áruforgalomból. Tehát -- elvileg -- a Burma kapcsolat is tovább élhetne. 

 

Előzmény: M.Bandi (23621)
M.Bandi Creative Commons License 2022.05.11 0 0 23621

Valószínüleg, oda már nem teszi be a kerekeit vasúti jármű, soha többé! Mivel a 150-es vonal felújítása teljes forgalom kizárás mellett zajlik, nem is lenne hova menni, arrafelé.

Előzmény: Adani12345 (23618)
MCA-001 Creative Commons License 2022.05.09 0 1 23620

A képeket kihagytam az előbb:)

Előzmény: MCA-001 (23619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!