No azt azért szögezzük le, hogy nem én vagyok a világ legnagyobb krosszosa aki mindenre tudja a választ. Először egy rmc-s krossz csizmának titulált valamim volt, most meg kb 12 éve ugyan az az oxtar tcx comp vagy mi ennek a neve.
Én szeretem. Nem mentem sok esőben, újkora körül kaptam olyan felhőszakadást Kecskemét körül, hogy a kecskeméti aluljáró megtelt vízzel. Én még jeget is kaptam. Láttam, hogy xar lesz próbáltam kikerülni, délelőtt tűzött a nap és ránkrohadt a gatya mikor közelítettem a felhőhöz (vagyis ő hozzám), meg majd megfagytam :-) az mondjuk DRel volt akkor cseppet sem ázott be.
Mikor folyamatosan szakadó esőben mentem DRel akkor beázott, de úgy tűnt felülröl. Ezért varrattam anyósommal műbörből egy védöt rá. Úgy néz ki mint egy levágott kabát ujj mindkét végén gumírozva. Felhúzom a térdem fölé leér a csizmára, ameddig csak lehet így mehet a krossz is latyakban.
Tavakon átsétálni gondolom nem alkalmas a krossz csizma. A régi rmcset mikor telrment sárral és mostam a varrásoknál pisilt kifelé a víz :-)
igen a bukashoz kell egy kis szerencse is. nemreg talaltam youtube-on egy videot ahol talan egy ausztral csoka megy az erdobe van rajta csizma, viszont eltalalt egy agat ami atszurta a a labat a terde alatt/csizma felett. terdvedo nem volt rajta.. szoval ertem hiaba van rajtad protektor ha szerencsetlen helyen szur at egy faag...
ha mar terd. neked terdgeped vagy terdvedod van? csizmabol mi valt be neked?van olyan ami vizallo? pl gearne? sidi crossfire-t neztem meg de azon hatul szellozok vannak...
Jó de úgy elszálltam mint a győzelmi zászló :-) ja nem jól fogalmaztam s másnap semmi gond nem volt a melóval sem. Egyedül annyi maradt egy hét kenegetés után a sztoriból, hogy nem tudtam úgy aludni ahogy szoktam hason jobb kezem fent és az alkaron a fejem. Most pár hete megy már az is, csak ennyi. :-)
Jó szolgálatott tett az a páncél. Eleve a válla műanyag meg az én vállam közt van egy pár centi rés meg egy háló. Addig míg az nyúlt addig is lassultam. A mell rész is egybe műanyag, amit én szeretek, mert ha a protektoring cipzárjánál megkapod a kormány végét akkor az pech. Ez meg ott is teríti az erőt.
Én páncél párti vagyok. Ez a shield one kb 15 éves is meglehet már. Másnak ilyen átlátszó dizájnos műanyag szemetek 1-2 hónaposan is széthullottak.
majdnem 2 ev? hu baszki, jah akartam kerdezni hogy ezek a krossz pancelok megis mennyit ernek marmint vedelem tekinteteben de latom nemsokat... aszem az a koerta nem lesz olyan rossz dontes. bar ha van jobb deal szoljatok
2019 januárban odavertem magam jégen egy kőhöz. 2 óra hólatyakban tőgáz után jöttem haza és a házak közt volt még jég én meg lestem a yardot mire éreztem, hogy az eleje már nem az enyém. Meg lehetett volna próbálni menteni, de úgy gondoltam, most van az, hogy ugrok ne essen a bokámra. Jobb váll körül értem földet, 2 hétnyi medverongyszarás volt rajtam alatta az ufo shield one páncél, azon valami redönygurtni szakadt rongyosra el. Az biztos reccsent, doki nem küldött röntgenre. Most kezdem észrevenni, hogy már mintha nem fájna .. :-))
ki milyen protektor inget/pancelt hasznal. ahogy olvastam egyedul az acerbis koerta-ban van kulcscsontvedelem... viszont nem tudom mennyire fontos. a nemreg bejott leatt breace vedi a kulcscsontomat, vagy csak a nyakamat? nezegetem pl az alpinestars bionic-ot de az acerbis koerta hoz kepest lofingnak tunik...
Főfuvokák 160-192 ig mindel próbalva,alapjárati 55 és 50 , tű szamat nem tudom,de van a gyárihoz képest 1 el kissebb és 1 eggyel nagyobb. Jelenleg vettem bele egy új dugót is.
Bejáratás meg volt,Persze a gond megmaradt.. levegőcsavar teljesen behajtva és még mindig sok ..mindegy hanyadik sebességben van,alacsony fordulaton ugyan az a jelenség..
Sziasztok. Közben lett par dolog átnézve,javítva,de még mindig ugyan az... Pozítív hozzászólásokat várok. Rm 125 98. ALAPJÁRTRÓL HIRTELEN GÁZRA FULLAD,CSAK TERHELÉS ALATT,ÜRESBEN JÓ Új gyertya Főtengely szimeringek cserélve Benzíncsap átnézve, működik, Alapjarati csavaron a gumi gyürű potolva dugó max 25-30 üórás, karbi új,probalva millószor,másik fuvókak,tű állás,hangolas.. membrán új,
Féktisztitóval alapjáraton fújva lett ,hogy hol szívhat falsot,de semmi.. gyujtas állításra is ugyan ez.. Mik lehetnek még ???
Mindig ugyan akkora dugót kell bele tenni. Nicasilosban szokott lenni a, b, c tűrés, bele van ütve a hengerbe. Nekem pld 66,40 a furat ebbe mindig 66,36os dugót kell venni. A nicasil nem kopik, ha megfelelő időben cserélik/cserélt3k a dugokat. Ha megsérül a bevonat akkor jön az, hogy újranicasil vagy megcsinálom okosban és persely. Onnantól van az, hogy dugónként fúrâs és fél milikkel túlméretben lépkedünk felfelé. Tipus és utangyártó függő mennyi túlméret va, lehet 6 de az is lehet csak 2.
Ezt én így gondolom, ha rosszul tudom javítsatok ki!
ha jol gondolom x uzemora utan dugattyut kell cserelni mert elkopik. nah most az lenne a kerdesem, hogy 1 blokkba hany tulmeretes dugot lehet tenni?
gondolom kijon a gyarbol x dugattyuval, es lehet venni utangyartottba ,a,b (2)? tulmeretes dugot? vagy ez fugg a gyartol? ill mi torteni, ha mar akkora a hezag, hogy a tulmeretes dugo se palya? fel kell furni. pl egy 125-ost 150-ra? vagy kuka a blokk??? mert igy hasznalt gep vasarlasakor az elado joindulatan tul fogalmam sincs, hogy mekkora tulmeretes dugo van benne es az is csak bemondasra megy hogy pl. egy 10eves 125-osbe 100 uzemora van vagy 1millio..
ill. Kelet Pest megyeben merre talalok palyakat?
amit idaig neztem/talaltam gyal,monor, nagytarcsa,fot. ezek a palyak ugyanugy fizetosek mint pl. kakucs? mert pl. weboldalt nem nagyon talaltam hozzajuk. ill. otlet itt K-Pest megyeben merre lehet jot motorozni? esetleg meg Kiskunlachaza?
Ha nem tudsz nagyon fiatalt/keveset használtat venni (mármint ami valóban az, mert a hirdetésben ugye mind ilyen), akkor szerintem csak és kizárólag 2T-t érdemes.
A márkánál meg szerintem fontosabb hogy milyen állapotút és mennyiért tudsz megvenni, ha használod, költeni mindenképp kell majd rá.
most jutottam el oda, hogy vegyek egy krosszmotort. abban tudnatok segiteni, hogy meg ma is fenall, hogy egy 2t-t olcsobb uzemeltetni/szerelni? e cikk alapjan