Szeretnék egy kis tanácsot kérni tőletek mint régi vitarásoktól. Nemrégiben vettem egy 2000-es évjáratú JX-es vitarát. De valami az összkerékhajtásnál nekem nem világos. Ugyebár ebben még a kézi kapcsolású agyváltó van elöl. Namármost azt figyeltem meg hogy pl a multkor elakadtam a sárban, még nem volt bekapcsolva az első kerék hajtás, kiszálltam betekertem, bent a váltót betettem 4 kerékbe aztán hajrá. De igazából nem fogott semmit az első kerék, akkor kicsit ugye tornáztattam előre hátra közben néha pörgött az eleje, néha nem. Szerintetek mi lehet a gond, ti hogy szoktátok használni? Ha le akarnám cserélni automata agyváltóra akkor mit kellne hozzá cserélnem ? Elég lenne csak a két agyváltót? Kérlek adjatok tanácsot ha valakinek van jó ötlete.
Édesanyám munkahelyén eladóvá vált egy 91-es Vitara. 800 ajrót szeretnének érte. Milyen típushibái vannak? Mit érdemes megnézni rajta?
Az autó teljesen egyben van, korróziómentes! 86 éves bácsika használta, aki 1 hónapja halt meg. Gallytörőnek, csörlőnek nyoma nem volt rajta. Az alja is rendben van.
Amitől kicsit tartok, h automata. Egyébként 1.6i.
..ha esetleg valaki abban is tudna segíteni, h egyáltalán be lehet-e hozni ennyi idős autót Ausztriából, illetve ha igen, milyen + költségeket jelentene ez nekem - megköszönném. Pl. azt sem tudom, h Euro1- es vagy 2-es - úgy rémlik E1-est be sem hozhatok.
Szevasztok ! Előljáróban hozzátenném, hogy soha nem volt még összkerekes autóm, de mivel mostanság sokat járok erdélybe a hegyekbe, és motorcsónakot is szoktam húzni, és leerereszteni folyókba és tengerbe. Kinéztem egy 2004 végi Vitarát , de kicsit sokallom az árát, és hihetetlennek tünik a közölt km. Egy link : http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-12659498/ Véleményeteket kérném az tipusról és a konkrét autóról is. Új dizel Grad Vitara 5.6 MFt-ért kapható. Nem sok akkor egy 5 éves autóért 3.7 MFt ? Válaszaitokat várva: Kutya 56
ELADO 4 db BORBET KBA 41430 as alufelni /7j15H2/ ezüst- arany színben, gumival: General xp2000 P255/60- 15 102T a. Suzuki Vitarán volt . Érd:06204771291,ár :70eFT
1994-es, KLÍMÁS, 4x4-es, felezővel, új gumikkal, gyári 4 hangszórós rádióval, szervókormánnyal, központi zárral, riasztóval. Második autóként használtam csak, és mindig garázsban tartottam, így szép állapotban is van
Újautó vásárláson gondolkozom! A szóba jöhető autók, eddig ezeket néztem ki: VW Passat 2.0 PD TDI 4motion Trendline vagy Comfortline, ús Suzuki Grand Vitara ebből vagy a benzines vagy a dízel JLX-A felszereltséggel és a Skoda Ocavia Combi 4x4. Ti miket ajánlanátok? A 4x4 hajtás annyiból lenne jó, mert egy domboldalban van a házunk, és télen a macskakövön, és a ritkán takarított utcán szerintem képtelenség egy nem összkerekes kocsival feljönni! Kb olyan 7 milliót szánok rá.
Ha van valamilyen véleményetek ezekről a kocsikról, vagy tudtok más, jobb alternatívákat is (esetleg használtat vagy más újautót), akkor kérlek írjatok...nagyon fontos lenne, és számítok a véleményetekre! És még az lenne a kérdésem, hogy a JLX-A szinten tényleg nem lehet ESP-t rendelni???
Autósklubok összefogása a mozgáskorlátozott fiatalokért, akiknek az iskolába történő napi eljutása is problémát jelent.
A Ignis Klub egyesület kezdeményezésére országos akció keretében gyűjtést szervezünk azon fiatalok javára, akik iskola tanulmányaik elvégzéséhez olyan speciális szállítóbuszt kénytelenek igénybe venni, amely a kereskesszékkel együtt tudja eljuttatni a tanulót az oktatási intézménybe. A speciális kialakítású jármű kedvezményes szolgáltatásait kizárólag akkor tudja igénybe venni az arra jogosult, ha ki tudja fizetni annak költségét. A jelenleg meglévő alacsony összegű támogatások mellett sok családnak igen komoly nehézséget okoz kifizetni a szállítás éves költségét.
A Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége örömmel fogadta az akcióban részt vevő autósklubok tagjainak és a probléma iránt érzékeny autósok segítségét, hiszen így egyre több fiatal juthat hozzá egy olyan szolgáltatáshoz, amely nélkül iskoláit sem tudná elvégezni. A kezdeményezéshez első körben csatlakozott a Swift Klub, a Renault Megane Klub, a Ford Focus, valamint a Ford Mondeo Klub is.
A kezdeményezés koordinátora az Ignis Klub egyesület.
A felajánlásokat a 11719001-20339236 (OTP Bank) számlaszámára várjuk, 2005. december 31-ig. A bankszámlára történő befizetéskor a közlemény rovatban kérjük feltüntetni „MEOSZ adomány”. A befolyt összeget elkülönítve kezeljük, melyet nyilvános rendezvény keretében adunk át a MEOSZ képviselőinek.
Gördüljünk együtt!
Kérjük, hogy befizetés után jelezzétek felénk e-mailben annak megtörténtét (névvel, összeggel, esetleg klubos nicknévvel is), hogy honlapunkon feltüntethessük az adományozók neveit.
Információs oldal és kapcsolat: web: http://www.ignisklub.hu e-mail: adomany@ignisklub.hu
Üdv Mindenkinek!
Ugye nem kell bemutatnom. Mindenki ismeri Suzukiék Vitaráját, ezt a tizenegy-néhány éve töretlen sikerű terepest. Itt lehet írni mindenről, ami vele kapcsolatos: hibái, előnyei, tapasztalatok, tuningok, stb... Szeretném látni, hogy milyenek a Vitarások, úgyhogy csak rajta, lehet bátran hozzászólni.
dragunov.