Sziasztok!
Kedves porsche tulajdonosok segítsetek!
Van egy 924 esem, már régóta megvan az a problémám, hogy 1 éve nem lett beindítva, mert nem lakom otthon. Másra meg nem merem bízni. Nem tudom milyen motor és váltó olaj kel bele, van benne olaj de le akarom cserélni, mert azt mondták hogy ne indítsam be mert megragadhat, hogy nem volt 1 éve beindítva.
Milyen típusú (vw audi) dolgokat kell venni hozzá:
- csapágyak a kerekekbe
- gyertyák a blokkba
- Km óra spirál
- tárcsafék, dob fék
- tömítések pl: a szelepfedélhez is
- mekkora aksi kel bele mert nekem egy 88Ah volt benne de én azt sokkalom
- kormánymű
Van olyan ismerősötök aki a szelepfedélbe bele marja a porsche flitatott?
A hátsó dobféket lelhet cserélni tárcsásra vagy a 4x 108-t egy 5x 110 re, és a 4-es váltómat egy 5-ösre?
Ha igen akkor milyen típuséra.
Tudom hogy kicsit bonyolult ezek a cserék de megoldhatóak szerintetek?
Ha lehet a választ az email címemre küldjétek mert most ép nincs netem és ritkán tudok elmenni netezni vlahova. Az emailem: czifraleventeistvan@freemail.hu
Ha netalántán van egy másik közöségi porál azt is irjátok meg jó.
Nem emlékszem, az egész történetre, de valószínüleg azért nem is halgattalak végig, mert tényleg valami olyan dolgom lehetett Pl: értekezlet, tárgyalás stb... amikor ha felveszem csak ennyit tudok mondani annak aki a vonal másik végén van. Ez idáig senkinek nem okozott olyan komoly problémát és a kért időben újra hívtak. Sajnálom, hogy személyes sértésnek vetted.
Mielőtt felhívtalak volna átnéztem az oldaladat és több helyen is találkoztam a neveddel, többen is hozzád küldtek. Mivel jómagam "nem normális" - remélem pozitív értelemben- autó bolond vagyok, ráadásul a régebbi típusok vonzanak (3 db veterán kocsi, 15 db veterán motorom van jelenleg) , a Rólad talált információk alapján hasonló gondolkodás módot és hozzáállást véltem felfedezni benned. Segítség és vagy lelkesedés megosztás, illetve pár alkatrész beszerzése miatt hívtalak fel és -szerintem teljesen normális voltam- meghallgatás nélkül pattantam Rólad vissza, amin meglepődtem, illetve teljesen elvette a lelkesedésemet e témában. Nem is vettem meg a kocsit, pedig tetszett nagyon. Nyilván személyem nem oszt vagy szoroz a Köreitekben, a telefonból valamiért negatív kisugárzást éreztem, amit ilyen szűk réteg érdek és érdeklődési körben még nem tapasztaltam, pedig van tapasztalatom, hidd el. Ha mégsem így van/volt, akkor bocsánat, nekem ez jött le akkor. Nem vagyok inkorrekt. Üdv,
Szia Ákos! Mielőtt felhívtalak volna átnéztem az oldaladat és több helyen is találkoztam a neveddel, többen is hozzád küldtek. Mivel jómagam "nem normális" - remélem pozitív értelemben- autó bolond vagyok, ráadásul a régebbi típusok vonzanak (3 db veterán kocsi, 15 db veterán motorom van jelenleg) , a Rólad talált információk alapján hasonló gondolkodás módot és hozzáállást véltem felfedezni benned. Segítség és vagy lelkesedés megosztás, illetve pár alkatrész beszerzése miatt hívtalak fel és -szerintem teljesen normális voltam- meghallgatás nélkül pattantam Rólad vissza, amin meglepődtem, illetve teljesen elvette a lelkesedésemet e témában. Nem is vettem meg a kocsit, pedig tetszett nagyon. Nyilván személyem nem oszt vagy szoroz a Köreitekben, a telefonból valamiért negatív kisugárzást éreztem, amit ilyen szűk réteg érdek és érdeklődési körben még nem tapasztaltam, pedig van tapasztalatom, hidd el. Ha mégsem így van/volt, akkor bocsánat, nekem ez jött le akkor. Nem vagyok inkorrekt. Üdv
Hát itt nincs nagy pörgés. A lenti oldalon lévő számot felhívtam, de nagyon aktívan lepattintott a srác, hát ez van. Ezek szerint nem leszek klubtag nála. Majd megoldom valahogy máshogy!
Sziasztok! Teljesen új belépő vagyok itt a fórumon és lenne pár kérdésem: ha minden jól megy sikerül vennem osztrákoktól egy egyelőre lepukkant 924-t, ami nagyon megtetszett, útjainkon már nem láthatóak és szép a formája és nem utolsó sorban sport(os) autó elérhető áron. Mielőtt belevágnék egy újabb autó kalandba kérnék segítséget pár alkatrész árban és beszerzési forrásban. Ami biztosan rossz vagy hiányzik belőle az egy jobb oldali hátsó lámpa, egy bal első lökhárító darab (vagy egyben van?) a belevaló lámpákkal, belseje elég tropa, pl műszerfal teljesen szét van repedve (világos barna színű), közép konzol szétszedve, nem tudom mi hiányozhat belőle, de tegyük fel, hogy komplett kellene egy világos barna szép állapotú műszerfal, hangszóróráccsal közép konzolostól, műszerestül. És még biztosan ezer apróság, de ezek biztosan. Ilyen van valakinek elérhető áran, tud ebben valaki segíteni? Lámpák szoktak működni, vagy van típus hibája? Vannak bontott szép lámpáitok?
Mire kell még figyelni a vásárláskor? Ez egyelőre szét van szedve, motor indul, 120 Le audi (?) motoros, kockás (zöld csíkos) ülések vannak benne, 4 csavaros a felnije, nem vagyok tisztában még az évjárat különbségeknek. Remélem ez valami régebbi lehet. Úgy hallottam, hogy ezek már teljes cinkelt karosszériások, ezért rozsdának elég jól ellenállnak, ha nem voltak törve ugye nagyon.
Szia, mint látod szétkaptuk a gépet! Ahelyett, h összefelé raknánk. De így nagyon szar volt már. Csattant a kuplung, hatalmasat lógott. Jobb oldali motortartó bakban a rugó szintén széttört. Van mit csinálni:)
Információra lenne szükségem a 924 GTS Rallye-ról. (Lehet hogy nem ez a pontos neve, de több helyen így említik.) Annyit tudok róla, hogy a lökettérfogata 1984 ccm, és négyhengeres, feltehetően turbós, kb. 245 lóerős motorral rendelkezik. Minden más infót (mikor fejlesztették ki, kik versenyeztek vele, B-csoportos volt-e, összkerékhajtású-e, szerepelt-e a rali-vb-n stb.) nagyon megköszönnék! Itt van egy kép róla:
Egy db ilyen felnire lenne szükségem, mert az enyém egy kátyú áldozata lett. :S Tehát ha valakinél hánykódna egy ilyen felni a garázs mélyén ne kíméljen! :D A segítséget előre is köszönöm Laci!
Eladnám az autómat. Porsche 924 Targa '82-es évjárat, sötétszürkemetál (már teljesen ónozott a kasztni, és 5 sebességes). Felújított állapotban. Nemrég lettek lengéscsillapítók cserélve, illetve a gólyalábak homokfújva, zink-sprayvel átfújva, majd lefestve, MOMO sportkormány. Fékek jók, gumik jók, hátul nyomtávszélesítő, a felnik gyári állapotba hozva, a motortér egészen kulturált, sok rozsdás tartókonzol homokfújva, gyári színre festve lett, rozsdás csavarok, alátátek szintén cserélve, van ahol rozsdamentesre. A papírjai rendben vannak, műszaki zöldkártya szeptember környékéig. Karbantartott, garázsban tartott autó. Sokszor volt olaj cserélve benne. Sok minden cserélve lett. Kuplungtárcsa, lámpatestek elöl hátul, kipuffogó, hátsóablak tömítés, jópár kábel, és rengeteg apróság. Annyi probléma van vele, hogy a múlthétvégén kihoztam a garázsból, és elkezdett folyni belőle a víz. Azt nem derült még ki, hogy cső, hengerfej, vagy tömítés, mindenesetre hengerfejem, és hengerfejtömítésem van hozzá. (Tulajdonképpen egy teljes bontott motor van hozzá, alkatrészeire bontva.)
Szeretnélek titeket sok szeretettel meghívni 2009 Július 04.-én ( szombati nap)Mesterszállás nevezetű kis faluba. Falunap lesz . Sok érdekes programmal és természetesen egybekötve egy porsche találkozóval.
A poros szerelgető fórumról bizonyára már sokatokkal találkoztam élőben is
Szeretném ha minél többen eljönnétek és minél több , a " tavalyinál sokkal több "" kocsi képviselné a márkát.
Jelezzétek felém legyetek szivesek hányan jönnétek, mert a kaját úgy kellene megrendelnem. kb 1000 ft körül lenne egy adag.
Szia! Köszönöm, hogy válaszoltál, egyébként tényleg elgondolkoztam a vas vásárlásán, de most még korai lenne nekem. Először csak tapogatózom, hogy mit kell tudni erről a tipusról, de nagyon tetetszik, remélem rövidesen nekem is lesz egy ilyen a birtokomban. Mégegyszer köszönöm a türelmeteket, és válaszaitokat!