"Én csak beültem egy Clioba, meg egy Thaliaba is."
"bizonyosan nagyon jó"
"valahol nyöszörögne"
"jobb valószinűleg"
Én biztos nem a tesztjeid alapján választanék autót. ;-)))
Én csak beültem egy Clioba, meg egy Thaliaba is. Na a különbség érezhető, látható, tapintható.
Egyébként a Thalia más részei, amit a Cliotól kap, úgymint konstrukció, motor stb., bizonyosan nagyon jó. Menetstabilitását esetleg a magas építés rontja.
A Fabia belső terének minősége szerintem még a Clioénál is jobb, (kivéve az említett műszerfali nyöszörgést, de az szerintem inkább tervezési baki, mint minőségi, és lehet hogy a Clio is valahol nyöszörögne menet közben :-). Minden egyéb más is jobb valószinűleg a Thaliánál, pl. a konstrukció nagyon jó, a menetstabilitása, fékek...
Végül marad a motor. Na a motor...
(Erről inkább nem beszélek, megvettem a TDI-t, és a többi motor meg nem érint. A 74 kW és a 240 Nm tűrhetően mozgatja a dobozt, tankolni nem kell bele, meg vagyok vele elégedve.)
Én csak beültem egy Clioba, meg egy Thaliaba is. Na a különbség érezhető, látható, tapintható.
Egyébként a Thalia más részei, amit a Cliotól kap, úgymint konstrukció, motor stb., bizonyosan nagyon jó. Menetstabilitását esetleg a magas építés rontja.
A belső tér minősége szerintem még a Clioénál is jobb, (kivéve az említett műszerfali nyöszörgést leszámítva, de az szerintem inkább tervezési baki, mint minőségi, és lehet hogy a Clio is valahol nyöszörögne menet közben :-). Minden egyéb más is jobb valószinűleg a Thaliánál, pl. a konstrukció nagyon jó, a menetstabilitása, fékek...
Végül marad a motor. Na a motor...
Nem, nem gondolom, a Clio egy jó kis autó, sokkal jobb egy bizonyos Thaliánál. Ellenben a Thalia egy gagyi autó, sokkal gagyibb pl. egy bizonyos Clionál. (Mindkettőben csak ültem, nem mentem velük, de feltételezem menettulajdonságokban is a Clio vezet, mert azt hiszem a Thalia kicsit meg van emelve.)
idézet a totalcar tesztből:
"A Thalia a Fabia Sedan, Astra Classic, Polo Classic, Seat Cordoba, Suzuki Sedan, Daewoo Lanos kategória élharcosa."
itt a teszt
gondolom senki nem gondolja, hogy a Clio egy gagyi autó. Thalia=Clio+510 l csomagtartó
Az úttartásra még nem panaszkodott senki, én sem teszem. A Fabiának kategóriájában kiemelkedően jó az úttartása! (Talán csak az új Poloé hasonlóan jó :-)))))) Persze nem ártana neki néhány centi szélességre, de hát ez van, kis autó - keskeny autó.
Ellenben a műszerfal nyöszörgése - recsegése gyakran előfordul, nekem is, és már több Fabia tulajtól is hallottam. (De meg lehet csináltatni ingyért, garanciában.) Más borítás és kárpit nálam csendben van.
Nekem ellopták a renault clio-mat, és egy Fabiat bérelek. Egy hónapja van nálam az autó, és egy pár tapasztalatot megosztanék veletek.(1.4 60 ló)
A skoda 1 éves 35e km van benne.
Belül a kárpitozás össze vissza nyöszörög és zörög.
A motor nyomatékos, de a pörgetést nagyon nem szereti. 150 km/h körül az egész autó vibrál remeg, az út tartása katasztrófálissá válik. Belül elég hangos néha már zavaró(motor+futóm?+szélzaj). A fék nagyon kemény, taposni kell. Fogyasztása nálam elég magas: 8.5 liter. Ebben az alap modelben semmi extra nincs. A kormány parkolásnál beton kemény.
Hogy valami jót is mondjak, a formája szerintem egész jó. Szóval a VW min?ség ebben az autóban nem érzékelhet?, de talán egy magasabb felszereltségü jobb lehet. Szóval ezért az autóért pénzt adni vétek, még egy olcsó Thália is sokkal jobb min?ségü minden tekintettben. Ha van jobb tapasztalat, várom.
én Renault Thalia-t vennék!
pontosabban már be is fizettem.
verhetetlen ebben a kategóriában ár/érték arányát tekintve!
ajánlom a www.renault.hu lapot a részletekért!!
érdemes!
Teljesen igazad van: mindenki olyan autót vesz amilyet akar és tud.
Én ha x összegből tudok venni Suzuki Swiftet és koda Fabiát is, akkor koda Fabiát veszek, anak ellenére hogy esetleg kevésbé felszerelt (persze ez nálunk nem kérdés, mert Swiftet úgysem lehet venni :-))).
Persze ez is csak egy szubjektív vélemény.
A sok smiley meg azért volt, mert az Fabia Combi TDI, és azt hiszem Endi1980 nem abban gondolkodik, bár érdemes megfontolni :-)))) (Emellett elismerem hogy nem minden esetben éri meg a többletkiadást).
Mindenki olyan autót vesz amilyet akar és tud .
Bár az nagyon fel tud bosszantani ha valaki megveszi az élete első autóját , és mások véleményén keresztül látja a világot .
Idáig akikkel személyesen beszélgetem a SUZUKIkrol általában kiderült hogy vagy egyátalán nincs autója , vagy égy legalább 20 éves ládája vagy BMW -je van.
Ezek szokták kiabálni hogy a SUZUKI nem autó és hogy papírból van.
Bár az nekik a legnagyobb félelműk hogy elered az eső belemennek egy tócsába , és beázik a kocsijuk ráadásul ALULRÓL !!!!!!!
Nekem nem tetszik a Fábia de ez az én véleményem .
Szerintem csak akkor életveszélyes, ha csatt van. De akkor még a Fábia is eletveszélyes, meg a többi is, sajnos. (Nem lehetne valami erőtert gerjeszteni a kocsi köré, amiről minden lepattan? :))) )
Egyébként a fogyasztásról beszéltem, ott meg nem annyira számít hogy az a Swift Sedan vagy nem Sedan, és a tömeget csak azért írtam, hogy látsszon a Fabia hátránya.
Nameg van ott halom smiley is. Annak is van oka.
Még nem volt szó a topicban róla, azért kérdeztem, mert lehet hogy az ott egyértelmű, errefelé már nem annyira. Csak hogy egy autóról beszéljünk. Pl. ugye Suzuki Swift Sedan létezik.
Igen jól mondod.
Azért vegyen Fabia-t, mert +400kg acél lesz körülötte, ami nem elhanyagolható biztonsági szempont. A súlyadó többletet meg nyugodtan elfelejtheted, a benzin+kötelező+casco mellett borravalónak is kevés lenne.
A Suzi elavult konstrukció, de jó motorja van és a legolcsóbb fenntartani. A fenntiek miatt viszont városon kívülre (80km-nél gyorsabban) életveszélyes vele menni.
Nem akarok a fabia ellen beszélni, mert ha suzuki vagy fabia a kérdés akkor egyértelmű a fabia.
De attól még a tények tények: nekem a fabia ülése baromi kényelmetlen és a törzsutasaim szerint hátul sem egy élmény utazni benne hosszútávon. Pedig egyikünk se túl nagy darab. Ja és a classic változatban nem állítható a fejtámla dőlésszöge. nekem marhára hiányzik.
Valamint a műszerfalnál középen folyamatosan nyöszörög valami, a 15 e. szervíznél azt mondták megcsinálták, de azóta is ugyanúgy.
Modjuk más autónál nem tudom, hogy van de ennek valahogy a belső tér szaga is elég kellemetlen még így 15 e km után is.
Hát azért megnézném én azt a Suzuku Swiftet (Feltételezem erről van szó), amelyik elmeg 4,7 l/100km átlagfogyasztással ugyanolyan körülmények között, mint az én Fabiám szokott Párkányba vinni! (max. 120-as tempó) :-)))))))
(Nem beszélve arról, hogy a Suzuki csak 850 kg, míg a Fabia (Combi) 1200 kg.)
Nekem nem tetszik a Fábia - szerintem ez egy befejezetlen autó.
Ismerősöm a cégének vett hármat most kb egy évesek .
Nem sok jót mondott róla .
Elöl kényelmes de hátul szörnyű , nem csak szűkebb mint a Suzuki de a lábnál is kisebb !!!
Lehet hogy belűről van akinek jobban tetszik , de ha kikapcsolod a rádiót , minden apró zajt meghallasz .
Szerintem a Suzukinak sokkal jobb a felszereltsége és halkabb is.
Nézd meg a gyári fogyasztást , veri a Fábiát a Suzuki .......
Sorolhatnám még a Suzuki előnyeit de hát te döntesz .