A következő hibával kapcsolatban szeretnék tanácsokat, tapasztalatokat kérni: a motor menet közben leáll (1.1 HDZ, 1998). Kb 2 hónapja kezdődött eleinte csak néha néha, mostmár egyre gyakrabban. Ilyenkor gyújtás le, és újraindít, 3-4 próbálkozás után be is indul. Üzemanyagmennyiségtől (szerintem) független (tele és fél tanknál is csinálja) Benzinszűrőt tavasszal cseréltem. Legtöbbször kátyús, rossz minőségű úton, vagy lámpától való elindulásnál, kigyorsításnál, illetve erősebb fékezés után jön elő. Amit észrevettem már kb fél éve, hogy az AC egyre hangosabb (nem tudom ez okozhatja e), más, az előzőektől eltérőt nem vettem észre.
Volt már valakinek hasonló hibajelensége? Merre felé kellene elkezdenem a hibakeresést? Miden tanácsot ötletet szívesen fogadnék.
Sziasztok, 98-as HDY motorkódú 106-ban, hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót? ill. Van olyan közületek akinek pdf formátumban megvan a szerelési útmutató? Köszi a segítséget.
Sziasztok vettem egy 106xn1.1benzinest kilencvenkettes,jó áron örültem kicsit szaggatott mondom nem gond megoldom.Nos azota a gatyám ráköltöttem és a kocsi mégsem jó rangat leál szaggat a szerelő a fejét fogja tanácstalan mit tegyek van valaki aki tud egy szakit pesten vagy egy ötlet mi lehet a gond
Nemrég vettem egy 1996-os Peugeot 106 xn-t 1.0-es. Hidegen, illetve üzemi hőfokon egy kulcsfordításra indul, köztes motor hőmérsékleten, amikor kezd lehűlni, de még nem hideg a motor közel tíz indítás kell neki, mire elkapja.
Mi lehet a hiba oka? Köszönöm előre is minden épkézláb ötletet.
Na,közben találtam a Youtube-on egy nagyon szuper videót a műszerfal kiszerelésről,úgyhogy már kapisgálom.Nem is olyan vészes,egy-két napos kis munka!:-)))
Sziasztok!Az alig 24 éves ,bejáratós autómon kilyukadt a fűtőradiátor.Ha valaki cserélt már ilyet,kérem segítsen,mi a csere menete?Műszerfal ki??Köszi!(P 106 1,4D 93-as évjárat).
Sziasztok! Nekem van egy 1.1 benzines 106-osom, ami elvitt hiba nélkül a ...parkolóig, majd bevásárlás után, nem volt hajlandó elindulni. A benzinszint jelzőm nem jelez semmit,ezért töltöttünk rá,de így sem indul.....Ha van ötlet azt megköszönöm
Nejemnél,biztos nem...dc motor rángatja a mechanikát,lekötve az ajtokat,ugyan úgy csinálja, elektronikában prellnek hivják ezt a problémát,kiszáradt kondi,hibás ic okozza...de javítani cserélni kéne az egységet...maga az egység,két rellén keresztűl váltogatja a polarítást az ajtó motoron,csak időnként magától...önállósodva,megkerűlni,kivágni nem lehet,nincs külön biztosítékja,nem hallom hol kattog,úgy is próbáltam...pár hónap alatt annyiszor zár,nyit,hohy már nekem fáj....tönkre vágja,elöbb utóbb a zárakat,merítí az aksit...stb...meg kell,találjam...
Volt regen egy skoda feliciank, az pont ugyanezt csinalta kb 2-3 eves koratol kezdve. Azt mondtak a szervizben, hogy ismert jelenseg es valami kopas okozza a vezerlomotorban. Nem csereltuk ki.
igen...ott szokott,lenni,szét is szedtem,mindkét helyen,de nincs...ezért vagyok kiakadva...van tipus ahol a hátsó ülés alatt találták meg...kiakadok,ha ott lesz ennek is...igazából nem vagyok hajlandó,az egész müszerfalat szétturni,ha nem is oda tették,a műanyagok régiek,a nap betett nekik törnek...nagyobb kárt teszek benne,mintha lekötném,de ahoz meg kéne szakítani a vezérlő tápkábelét...de azt is csak ott lehet....őrület...
Sziasztok! Nejem 106-osa a következőket produkálja: központi záras és a nyitást és a zárást sem csinálja meg, a hang és a fel le mozgás megvan de nem zárja illetve csukja az ajtókat. Többször rá kell próbálni egyszer-egyszer sikerül. A vezető oldali első ajtó kulccsal zárható, de a többit az sem zárja le. Tapasztalatok, megoldás? Köszi: Zsolti
A régi kasznisban nem tudom merre lehet, de az újban a biztositéktábla mögött van a vezérlő helye... más tipusokban a sebváltó előtt vagy a kéziféknél szokott lenni...
sziasztok....Feladom,szinte már mindent lebontottam,benéztem,szétkaptam,de a központi zár vezérlőjét,sehol sem találom...nejem kocsija megőrít...idönként ki-be kapcsolja a zárakat,mérni kéne,az egységen,de nem találom,ráadásul,tudom is,hogy néz ki.Hová a francba dughatták?A vezeték után felderítés sem működik...pug 106 régi kasztni,1,5 benzin...1 hónapja vseszeget,hogy csináljam meg,de ötletem sincs...valaki esetleg találkozott vele?
Sziasztok! Eladóvá válik 1.4dm 1994 es évjáratú. A vezérkésben 15000km van tavaly novemberben cseréltem. Sok minden ki lett rajta cserélve. Akit érdekel annak felsorolom. Irányár 250.000 ft. Szeged környékén lakom.
Meg fogsz lepődni,hogy milyen állati jó kis autó ez.Enyém 93-as,1,4 D 400 ezer feletti kilométerrel,köszöni szépen jól van.És stabil 4 litert fogyaszt vegyesben.A hátsó híd az egyetlen gyenge pontja,ezt teszteld le.Amúgy az is felújítható 50 ezerért,aztán megy 100 ezer km-t.
Hideg reggelen könnyen induljon, füstmentesen járjon, ne szivárogjon a motorolaj mindenhonnan, ne legyen levegőbuborék a gázolajcső átlátszó szakaszán. Ha a hűtővize kevés, akkor mehet a motorba is és mehet az utastérbe is, a belső fűtőradiátornál szokott szivárogni. Nem tudom, hogy mikorit és mennyiért nézel, de a FB Citroen Saxo oldalon egy jól felszereltet most hirdetnek 300 eFt.-os indulóáron.