Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

B-tuning Creative Commons License 2009.04.16 0 0 88

Sok oldalon található sok információ viszont kevés oldalon érthető leirás,fogalmazni lehet sokféle képpen.Viszont ha érdekel a munkám keress meg,küldjél ori tartalmat megcsinálom,lehet még tanulsz is belöle,nem szégyen a tanulás-kreativitás!

Utána irhatsz véleményt munkámról!

Előzmény: lgzolee (87)
lgzolee Creative Commons License 2009.04.15 0 0 87
de nem te vagy az egyetlen aki másolt ...
lgzolee Creative Commons License 2009.04.15 0 0 86
http://www.autochip.hu webldaláról ...
lgzolee Creative Commons License 2009.04.15 0 0 85
Ha már pár mondat önálló megfogalmazása is nehézséget okoz és a kreativitásod abban merül ki, hogy a weboldaláról másolt anyagokkal hirdeted a tevékenységedet, akkor a tevékenységed minősége is automatikusan megkérdőjeleződik.
lgzolee Creative Commons License 2009.04.14 0 0 84
Kedves chipcenter-es "kolléga"!

Némileg hihetőbb lenne ez a "tökéletes tuning" szlogen, ha a chiptuning leírásodban nem másoltál volna ki mondatokat innen:
http://www.autochip.hu/chiptuning
B-tuning Creative Commons License 2009.03.18 0 0 83

Személyre szabott,egyéni beállítások a tökéletes tuning!

www.chipcenter.hu

lgzolee Creative Commons License 2009.03.08 0 0 82
http://www.autochip.hu
lgzolee Creative Commons License 2009.03.08 0 0 81
Autochip | MMC Chiptuning





davee Creative Commons License 2008.03.28 0 0 80
chipmester Creative Commons License 2008.01.05 0 0 79
www.chipmester.atw.hu állandó,akciók stb
20Volt Creative Commons License 2007.03.12 0 0 78

Szia Czakos!

 

 

5-6 éve te előfordultál Pécsen esetleg? Clio 16V progi és hengerfej ügyben szerintem már találkoztunk, mindenképp szeretnék veled dumcsizni privátban, tolj egy publikus e-mail címet a gyurczy kukac vnet pont hu -ra. Köszönöm!

roleeg Creative Commons License 2007.02.05 0 0 77
Cső van egy ecotronic vezérléses 1.6-os 1989-es (PN-70LE) kettes golfom és lehetne ebbe chiptuningot rakni vagy hogyan lehetne?
köszi!!
bcb Creative Commons License 2003.06.24 0 0 76
menet kozben hogyan??

hat epromemulatorral!

Előzmény: ECU_varez (74)
ECU_varez Creative Commons License 2003.06.20 0 0 75
Ja, még valami: mindíg vannak cheksumok is a dump-ban.
Annak a számítása (és helyei) is kéne a dologhoz, ami gondolom típusfüggő.
Motronic 7.1-re van hozzá progim (cksum calc), sajna nem én írtam, hanem Andy Whittacker, a honlapja ász a témában!
Csak egyszerű bytesum az egész. Még jó hogy nem kavarják úgy meg mint a mobiltelcsi gyártók :)(NOKIA pl.)
Japán szeparált eepromosak (régebbiek) meg javarészt felületszereltek,szóval ki kell forrasztani őket, majd vissza hogy olvasni/írni lehessen, vagy emulálni szofverből szóval felejtendők amatőrőknek.
Előzmény: ECU_varez (74)
ECU_varez Creative Commons License 2003.06.20 0 0 74
visszakanyarodva a topic eredeti témájához: chip tuning, Csinált (nem csináltatott!) már valaki ilyet?

régebbi és nem japcsi autókon nem nagy móka az eepromot kiolvasni és visszaírni ÁLLÓ mocinál.
A probléma az, hogy a kiolvasott fájlban megtaláld a megfelelő vezérlési táblákat. Gyári infó nélkül csak a táblákat tudod beazanosítani a közel hasonló és közel azonos számú adatok kiszűrésével. Ez szemre ki lehet vagdosni a dumpolt fájlból.
csak nem tudni melyik mit állít: gyújtás időpont, gyújtási időtartam, befecskendezési időtartam, rev limit, speed limit, stb.
Ehhez járó motornál, fékpadon kellene az értékeket állítgatni +/- 10-15% változtatás fokozatosan nem vágja haza a gépet csak ront v. javít a teljesítményen, amit a dinó mér. a legjobb teljesítménynél van a tuning beállítás.
Ha valmit elállítasz a motor reakciójából lehet következtatni, hogy az mi volt gyújtás, inject. idő vagy mi. Szóval babra munka. De hogy a fenébe lehet az eepromot járó motor mellet írni/olvasni, úgy, hogy nem vágjam haza se az autó se a számítógép elektronikáját?
Tudom már létezik kommunikációs szabvány:ODB-II. a neve ami minden autoelektronika(amcsi-euro-japcsi) ismer és azzal járó motor mellet lehet mindett csinálni a gépen, de ez is titkos dolog. Ami free progi van rá az meg tuning szempontjából szart se ér, esetleg motor diagnosztikához jó.
Szóval mezei halandónak -értsd othhon barkácsoló csóró fasz- marad az elsőnek említett próbálgatós dolog, de ehhez tudni kéne hogy lehet röptében eepromot írni/olvasni a járó motoron.Légyszi dobjon infót valaki! Tudom hogy van ilyen megoldás.
Az újabb járgányok vezérélsénél nincs külön álló eeprom, így nem is olvashatodd ki közvetlenül, csak ODB-II-őn keresztül az integrált "proci-epprom" CPU-ból. Szóval amatörök felejtsék el.

Ja a Bosch motronicok procija: Siemens C16x.

csá

C20NE Creative Commons License 2003.03.08 0 0 73
KIZSBusz

A Bécsi úton az ürömi elágazás után a jobb oldalon egy kanyar után van egy Bosch szervíz. Nekik ez a specialitásuk (mono jetronic). Amúgy a potihoz nyúlni tényleg öngyilkosság. Az alapjáratot és a tolóüzemet vezérlő mikrokapcsoló rendben van ? Ez a pill. szelep ütközőjében van és ki kellene mérned, hogy dolgozik - e. Az injektor talpánál a gumiágyon nem szív falsot ? Ebben a típusban nincs légmennyiségmérő azt a motor üzemi paramétereiből és a pill. szelep potijának állásából számolja, hogy mennyi levegő megy be. A pill szelep emiatt nagyon nagy pontossággal van megmunkálva. (ezért mondták neked, hogy nem szabad elállítani). És ezek miatt a falslevegővel nem tud mit kezdeni. Ilyeneket tud produkálni az átszakadt fékszervó membrán és még ezer dolog !

A szervíz száma: +36-26-3366749

Üdv.: Zoli

Előzmény: KIZSBusz (68)
.JiM. Creative Commons License 2003.03.06 0 0 72
Van valakinek tapasztalata Opel Astra chiptuninggal kapcsolat? X16XE motoros erdekelne leginkabb.
thx
alpinaB6 Creative Commons License 2003.03.04 0 0 71
URAK:

bar a Tmat nem vagom annyra. de kozzeteszem amim van:

http://bmw.webpress.hu/motronic URL alatt megtalalhato!

a

keepitretro Creative Commons License 2003.03.04 0 0 70
Szerintem van egy mikrokapcsoló, ami bekapcsol mikor elengeded a pedált és innentudja az elektronika, hogy most alapjárat következik, ezt kellene megnézni hogy ha elendeded a gázpedált akkor egyáltalán bekacsol-e?

...ja most látom milyen régi a hozzászólás...

Előzmény: KIZSBusz (68)
V6Max Creative Commons License 2002.07.10 0 0 69
Van egy autóműszeres a 13. ker Alig utcában. Az egyetlen, ha jól tudom.
Előzmény: MPower (67)
KIZSBusz Creative Commons License 2002.07.10 0 0 68
Hello emberek!

Egyszer már valaki segített itt nekem a Mono-Jetronic előtét ellenállását illetően és most megint lenne egy jópofi kérdésem, hátha valaki tud segíteni nekem.

Tehát a szitu a következő:
Egy 2 lityis levegős boxer (Transporter) mocira rá van rakva korrektül a fentebb említett Mono-Jetronic befecsi (egy 91-es Golf II 1.8i GT -ről).

Első kipróbálásra (2000 kilcsin keresztül) teljesen tökéletesen működött a dolog. Hidegen-melegen, alapjárat-gyorsulás, minden. A mocival viszont mechanikai gondok voltak ezért szét kellett szedni.
A motor megjavult, de a szerelő jószándékból szétszedte a befecs. fejet is, többek között azt a potit, ami a pillangószelep állását érzékeli.
Nem is tudta jól összerakni. A motor össze-vissza járt-megállt, alapjárat hol volt - hol nem volt.

Elvitem az Üllői Bosch szervízbe, ahol fogták a fejüket, de jó sok pénzért csináltak vele valamit.

Jelenleg az a szitu, hogy kurva jól gyorsul, alapjárat többnyire van (nem mindig), de menet közben néha kicsit berángat. Főleg, mikor nagyon kicsi gázpedál állásnál megyek alacsony fordulaton egyenletesen (pl. 4-ben 60-al).

Az alapjárattal az a gond, hogy mikor hirtelen kinyomom a kuplungot, akkor nagyon hagyja leesni (400 f/p alá) majd onnan tornázza vissza. Mikor meg már meleg a moci, akkor néha magától túráztat. Felpörgeti a mocit szép lassan 1400-ig, majd ott leejti 400-ra, majd megint felpörgeti...

Tapasztalt már valaki ilyet?
Elméletileg minden műszer jó (hőmérő, befecs szelep, lambda-szonda, etc...), ezeket bemérték a Boschnál (cseréltek is dolgokat).

Valaki valami jó megoldást tud arra, hogy a pillangószelep állását érzékelő potikat hogyan kell beállítani? Mert a szevíz szerint azt a gyár állítja be és aztán tilos hozzányúlni.

Mi az úristentől rángat be kis fordulaton egyenletes tempónál? A gyújtás zsír új és tutira működik.

Vagy tud valaki egy olyan műhelyt, ahol ezt tutkóra megcsinálják nekem? A Bosch szervíz sokat javított a dolgon, de az eredeti tökéletes állapotot nem tudták visszaállítani, pedig ők a birtokában vannak az összes hivatalos tudásnak és műszernek.

Kicsit kétségbe vagyok esve, mert a leglehetetlenebb helyeken tud megállni a gép alattam.

MPower Creative Commons License 2002.07.10 0 0 67
Hi!

Ha ennyire jaratosak vagytok az auto elektronikai "dolgaiban", van valaki aki a digitalis kilometerorakhoz is ert esetleg valamicsket?

koszi

zvajo Creative Commons License 2002.05.09 0 0 66
aTOM,
Ruppynak van.
Előzmény: aTOM (65)
aTOM Creative Commons License 2002.05.08 0 0 65
Hali!
Pedig stimmol az!

Csak nem bin, hanem hex formatum, azert 91k.
de amugy 32k-s eprom image.

Azert jobb ez, mert ezt minden levelezo megeszi, nem ugy mint a bint, es a cimek is rogzitve vannak+checksum is van, minden sorra...
de ha gaz, elkuldom a binaris fajlt.

Figyu, neked nincs valami editor progid, ilyen motronic okossaghoz?

Koszi, udv
aTOM

Előzmény: Czakos (64)
Czakos Creative Commons License 2002.05.08 0 0 64
Hallo aTom!

Valami nem stimko az inhaltal mert nagyobb mint egy 512-es és a tartalma sem
erre vall. Jól olvastad ki?

(Ha lehet ne freemailes levélcímről küldj emilt, köszi!)
Akosch

zvajo Creative Commons License 2002.05.06 0 0 63
De, de, ne haragudj, a gond az, hogy otthon vannak, es internetezni meg a munkahelyemrol szoktam. De ami kesik nem mulik ! :)
Előzmény: RAFi (62)
RAFi Creative Commons License 2002.05.06 0 0 62
zvajo !

Nem küldöd azokat a színkódokat ?? :-o

Előzmény: zvajo (60)
RAFi Creative Commons License 2002.05.02 0 0 61
zvajo !

Szuper !

Köszi !

Előzmény: zvajo (60)
zvajo Creative Commons License 2002.05.02 0 0 60
Kisa,
Koszi szepen. Az 525i suritesi viszonya 10:1, mig az 528i-nel 10,2:1. Az injektoroknak utana nezek. Egyebirant:
525i: 84x75 mm, 192 LE/5900 rpm, 245 Nm/4700 rpm
528i: 84x84 mm, 193 LE/5500 rpm, 280 Nm/3500 rpm

A szivo cso(vek) keresztmetszete szemmel lathatoan vekonyabb az utobbinal.

Rafi,
nekem megvannak a szinkodok, holnap beirom.

Udv: zvajo

Előzmény: Kisa (56)
kelemenb Creative Commons License 2002.05.02 0 0 59
http://home-2.12move.nl/~sh104406/techinfo.htm#injector

Itt van jópár BOSCH injektor adata.

kelemenb

Előzmény: aTOM (58)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!