Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kljr Creative Commons License 2017.04.25 0 0 33407

Képet pls.

Előzmény: gabesz.mi074 (33405)
Mekkkmester2 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 33406

Üdv Transitász úr ! Ha érdekli van egy elfekvő w355-ös váltóm a féltengelyekkel együtt . Ismereteim szerint jó hosszú az áttétele . 30-8909016

Előzmény: Transitász (33396)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 33405

Sziasztok! Îrtam màr ide a karbutàtor hibàmmal kapcsolatban,ami most ugy néz ki megoldódik. Ha esetlegesen valakinèl problèmás volna a pierburg 2e kèt torkos karburátor ,az ingadozò alapjárat miatt nállam a karburátor oldalán lèvő vákum szelep cserèje oldotta meg az egészet. Ez valami üzem anyag àramlàst vezérel ,az úszò hát úszòhàz oldalàn talàlható. Ez egy kis membràn szelep, és a membràn közepén lévő gumîrrozàs foszlànyokba vàlt le.Viszont a karburàtor és a szîvó csonk között van valami alumîniumból készült köz darab amiből egy kis cső jön ki. Ez valami fojtószelep szerűségbe van bekötve, tuti nem gyàri rajta ez, és ezen fars levegőt szîv. Mi volna ez? Egyébként a motor mostmàr jó nem sokàra műszakira viszem a kocsit.

Előzmény: Iván Zákony (33404)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.04.20 0 0 33404

Sajnos,csak holnap lett volna időm:((((((((((((((

 

Előzmény: A.G.S. (33403)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 33403

Kedves klubtagok!

Összegyűlt a pénz a honlap fenntartáshoz 2018.05.01-ig. Minden hozzájárulónak köszönjük a támogatást!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.- (megérkezett)

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.- (megérkezett)

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7. Gyusszi 750.- (megérkezett)

8. v8gaby 750.- (megérkezett)

9. Conan 750.- (megérkezett)

10. Katascona 750.- (megérkezett)

 

Zákony Iván már ne utalj, sajnos lekéstél :-D

 

 

Előzmény: A.G.S. (33402)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 33402

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.- (megérkezett)

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.- (megérkezett)

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7. Iván 750.-

8. v8gaby 750.- (megérkezett)

9. Conan 750.- (megérkezett)

10. Katascona 750.- (megérkezett)

 

 

Előzmény: A.G.S. (33401)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 33401

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.- (megérkezett)

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.- (megérkezett)

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7. Iván 750.-

8. v8gaby 750.- (megérkezett)

9.

10.

 

Előzmény: A.G.S. (33399)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 33400

úgy látszik erősen kihalt ez a fórum...:( még három versenyző fel kellene íratkozzon...

Előzmény: A.G.S. (33399)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.18 0 0 33399

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.- (megérkezett)

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.- (megérkezett)

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7. Iván 750.-

8.

9.

10.

Előzmény: Iván Zákony (33384)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33398

Nna úgy látom nem linkeltem be az oldalt. 

 

ascona-info.de ha egy kicsit megy a német, és eléggé érdekel az ascona c, akkor sok órát el lehet előtte tölteni. Váltó témában ajánlom a bal oldalon a "getriebe" fület. 

 

Hogy nekem van e eladó alkatrészem? akad. 7-8 autóból azért maradt ez-az. Helyileg Miskolc mellett. 

Előzmény: Peti251 (33397)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33397

én még gyári ülésfűtést nem láttam. a kapcsoló olyan lehet mint a ködlámpa vagy hátsóablak fűtésé.  Ez nem mercedes meg hasonlók, ebbe nem fog beletörni a gyertya. mondom ezt 11 év diesel asconázás után. hosszú 12-es kulcs kell, meg 8-as az anyákhoz. 

Előzmény: Transitász (33396)
Transitász Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33396

Nagyon szépen köszönöm a mindenre kiterjedő választ, nagy segítség volt! Ülésfűtésem van, csak a gyári kapcsoló kellene, mert nem vagyok híve az utólagosan beszerelt kapcsolóknak, tudom ez az én hülyeségem. 

Első körben még a helyén tesztelem az izzítógyertyákat, utána ha nincs gyanús akkor kiszerelem őket, ha van, akkor természetesen csere. No persze az ember ilyenkor kezdhet imádkozni, hogy kijöjjön és ne inkább beletörjön vagy még rosszabb. 

 

A váltócserén nagyon elgondolkozom, tény és való, hogy menni jól megy, de hosszabb útra már rövid, azért elkellene az ötödik sebesség, egy 110-es utazóval már kiegyeznék. El is kezdek váltó után lesni. 

 

A fordulatszámmérőnek utánanézek jobban, azt tudom, hogy az újabb dízelek is onnan veszik a jelet, kicsit sajnálom, hogy gyárilag nem volt ilyen, mert akkor minimum egy generátor csere, de utána sem bizto, hogy pontos lesz, ha még nincs "kitaposott" ösvény, akkor nem egyszerű buli ez sajnos. Persze más alternatívák vannak, még elgondolkozom rajta. 

 

A visszapillantó azért zavar igazán, mert a jobb oldali még csak belülről nem is állítható, a bal oldali állítója is el van törve, ezért gondoltam, hogy akkor már beledobnék egy elektromos állításút megspékelve tükörfűtéssel. Erről jut eszembe a belső visszapillantóm is törött azt is szereznem kell másikat :)

 

Neked van esetleg valami eladó cuccod? :)

 

 

Előzmény: Peti251 (33394)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33395

A villany tükör egyáltalán nem ritka az ülés fűtés a klíma ritkaságával vetekszik.

Előzmény: Transitász (33392)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33394

no, hát én volnék ominózus peti... és hogy kérdéseidet maximálisan megválaszoljam: Sajnos három ajtós ascona c nincs. Van chevrolet monza 5. amit te vettél az két ajtós szedán. (notchback) Fordszámmérős óracsoportot találni nem ördöngősség, 5-7 ezer szokott lenni. Csakhogy nem plug n pléj, mert ascona c dieselben gyárilag nem volt. Mivel elektronikus működtetésű, ezért nem fog működni. Későbbi opelekben a generátorról kap valamilyen jelet, ezt tőlem elektronikában jártasabbakkal kell megtárgyalni. 

 

A repedésmentes műszerfalat megtalálni már sokkal nehezebb, és a rossz hír az, hogy ami idén még repedés mentes, azon jövőre egy két év múlva három öv év múlva öt repedés lesz. Ettől függetlenül érdemes repedésmentest vagy alig repedtet keresni, mert a felújítás sokkal jobb egy jó alapra. Ezzel kapcsolatban még két dolog: az utolsó széria('87-'88) műszerfalai lényegesen jobbak mint az első szériáé('81-'84). A másik dolog, ha lehet autóból kell megvenni, mivel nem igazán van váza, ilyen papír-fa keverék az anyaga, és nagyon könnyen elvetemedik.

 

Mit jelent az hogy hidegen? hány fok külső hőmérséklet esetén? Csak példának: az enyémben garantált 410 ezer van. 17 16 17 15 . ennyi benne a kompresszió. ennyivel -1 -3 fokban már mormolom a miatyánkot és az üdvözlégy-máriát. Szerencsére a telet simán végignyomtam, van benne vízmelegítő, ezzel még döglött gyertyával is egy fordulat kellett neki. Első körben azért én kivenném a négy gyertyát. Az összekötő rézszál segítségével le tudod próbálni az akksin, hogy esetleg nem e a töve izzik, mert akkor ugyancsak szar. ha van lehetőséged , a gyertya ellenőrzés alkalmával mérnék egy kompressziót is, már csak hogy tisztában legyél vele, hogy vajon a-15-ben számíthatsz e majd rá. Ha 20 alatt van, akkor nulla fok felett nem lesz baj, de alatta.... mint fentebb írtam.

Az hogy jól megy, nem jelenti hogy a motor tényleg jó(van kompresszió). Két dolog, az egyik, a saját tapasztalatom. Az enyémen a saját ötös váltója van(váltókról lentebb) és óra szerint 170-et megy. így kopottan.(ez valós 155-160 lehet). A másik dolog, hogy a tiéden a legrövidebb F16 van, nem csoda hogy ordít a motor, cserébe jól ugrik. 

 

Akkor egy kicsit a váltókról: Ascona C-be két típusú váltó került szerelésre: F10, és F16. Előbbi minket nem érint, az "kisblokkra"(13S 13N C16NZ) került. Az F16 került a "nagyblokkra". 16SH, 16N, 18E C18NE C20NE 20SEH és 16D valamint 16DA. Ezen belül négy és öt sebességes. Rövid, és hosszú áttétellel, valamint három vagy négy vég áttétellel. 

 

A négyes váltót mindenképp kicserélném alóla, és ötöst tennék alá. A WR jelű a hosszú(normál) a CR a rövid,(sport)  áttételű. Dieselre szereltek gyárilag 3.94-es és 3.74 es difivel szereltet is. 

 

A leghosszabb váltó a C20NE benzinesen van, azon 3.55 a difi áttétel, az 100-nál 2200 körül forog.

 

Nekem volt ilyen leghosszabb, de ha nincs turbód, akkor feleslegesen hosszú. Nekem (asszem) 3.94-es van, erősen öt liter körül fogyaszt, kellemes óra szerinti 100-110 et lehet vele autózni. Ha alföldön laksz, fölszerelheted a 3.55-öst is, elbírja, de ha partot (keményebb partot) fogsz meg még futó is van, akkor vége. Lehet sűrűn gangolni visszafelé.

Előzmény: Transitász (33390)
hazafia Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33393

Végül is igazad van, nincs lehetetlen, csak tehetetlen, apukám is mindig ezt mondogatja. Na ilyenkor az orra alá szoktam dörgölni hogy: akkor mondja ki fater nyitott szájjal a P betűt... :)

 

Peti szerintem hamarosan reagálni fog a kérdéseidre, törzslakó a fórumon, és alkatrészei is vannak szerintem még bőven!

Előzmény: Transitász (33392)
Transitász Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33392

Amíg egyes golfhoz találni repedés mentes első szériás puha műszerfalat addig semmi sem lehetetlen:) Egyenlőre nem szeretném javíttatni, megbarátkozom vele inkább, azt hittem későbbi szériákban már átálltak valami repedésmentesebb anyagra. 

Köszi a segítséget, milyen Petit keressek?:) Eléggé új vagyok a témában. Ja és ami lemaradt, az ülés fűtés kapcsoló és az elektromos visszapillantó mennyire ritka cucc?

Előzmény: hazafia (33391)
hazafia Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33391

Szerintem mára lehetetlen repedésmentes műszerfalat találni! Javíttatni kell! Óracsoport szerintem Petinek lesz, meg a váltódologban is biztos segíteni fog.

Ha kell esetleg, van egy feketére flokkolt műszerfalam, de már azon is meginult tovább a repedés.

Előzmény: Transitász (33390)
Transitász Creative Commons License 2017.04.17 0 0 33390

Sziasztok! A hosszúhétvége alatt szert tettem egy szép állapotú háromajtós dízel asconára. Érdeklődésem tárgya, hogy ezekhez mennyire nehéz fordulatszámmérős óracsoportot és repedésmentes műszerfalat találni? Sajnos a motor hidegen nem indul a legjobban, pedig a dúsító működik, reménykedem, hogy csak valamelyik izzítógyertya szórakozik velem, menet közben tökéletes, füstölni nem füstöl, erő van benne. 

 

Illetve még egy másik típusú kérdés, a rátehető váltokról és a váltóhosszakról van valami infótok? (Tehát, hogy melyik a leghosszabb váltó rá? ) Most csak fül alapján ítélem meg a fordulatszámot, de 100-110-nél elég magas, érzésem szerint bőven elbírna egy hosszabb váltót. (Jelenleg csak egy 4 sebességes van rajta.) 

 

Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm! 

Mekkkmester2 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 33389

Szia Peti !

 

Félreteszem neked , de említeném , hogy Asconás apró-cseprők is vannak , ha kell .

 

A korrekt@gmail.com a levélcímem , teloszámom  : 30- 8090916

Előzmény: Peti251 (33388)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 33388

itt, vagy ímélben küldj már egy elérhetőséget, az öcsémet fogom elküldeni érte! Én borsodi vagyok.

Előzmény: Mekkkmester2 (33387)
Mekkkmester2 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 33387

Budapesten

Előzmény: Peti251 (33386)
Peti251 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 33386

Engem érdekel. Helyileg hol van?

Előzmény: Mekkkmester2 (33385)
Mekkkmester2 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 33385

Üdv a fórumlátogatóknak ! Biztos van aki igazi öreg géppel foglalkozik . Találtam a régi cuccok között egy orosz gyújtásbeállító kütyüt . ha valakit érdekel 1500-ért megválnék tőle .

Iván Zákony Creative Commons License 2017.04.12 0 0 33384

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.-

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.-

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7.Iván 750.-

8.

9.

10.

Előzmény: A.G.S. (33383)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.10 0 0 33383

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.- (megérkezett)

2. Peti251 750.-

3. As Itil 750.- (megérkezett)

4. vasas el major 750.-

5. Batári Zsolt 750.- (megérkezett)

6. Batári Zsuzsa 750.- (megérkezett)

7.

8.

9.

10.

Előzmény: batarizsolt (33381)
A.G.S. Creative Commons License 2017.04.10 0 0 33382

Vasas el major!

 

Küldtem mailt az itt megadott freemail-címedre.

Előzmény: vasas el major (33377)
batarizsolt Creative Commons License 2017.04.09 0 0 33381

Én személy szeretném, ha a honlap maradna, szerintem a facebookon is szólni kellene!

 

1. AGS 750.-

2. Peti251 750.-

3. As Itil 750.- (megírom hogy hova!)

4.vasas el major 750.-

5. Batári Zsolt  1500.-

6.

7.

8.

9.

10.

szlaszämot legyszi

BTHegy Creative Commons License 2017.04.09 0 0 33380

Sziasztok! Elado 7db j-b sárvédő(piros barna fehér bordo), 3db géptető, 3db 5ajtosra hátso ajto.

1000ft/db, egyben legyen 8000ft.

van még fehér index, lámpák, stb... ezek 500/db.

vadonat uj bal ajto javotó boritás. Szintén 500ft.

aki egyszerre viszi, ajándék rekesz üveg garniturák (bronz, sima)

Nem postázok, nem rakok félre. 

Jössz, fizetsz, viszed.

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 33379

Sziasztok! Ki tudná azt megmondani nekem hogy a skoda favorit karburátor megfelelő e az 1.3s asconához?     Teljesen úgy nèz ki, ès találtam egy oldalt amiben a skoda favorit pierburg2e3 le îrása van.

Előzmény: hazafia (33378)
hazafia Creative Commons License 2017.04.07 0 0 33378

Valahol mintha rémlene... Jövőhéten megnézem, ha találok, küldök neked borítékban... Csak kell majd a postacímed...

Előzmény: pwtomi (33376)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!