Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.04 0 0 3796

Így már jó de lehet újra festeni......

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.02 0 0 3795

Nincsen véletlenűl valakinek 2140-es tolató lámpa burája????....

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.02 0 0 3794

Ma megint haladtam egy kicsit.

Ki lettek cserélve a lámpa búrák...

 

Ilyen volt.....                                  ilyen lett!

 

   

 

                           

 

 

 

 

 

Természetesen semmi sem lehet kerek nem is gondoltam hogy a tanknyílás fedele nem egyezik meg így hiába dolgoztam most át kell alakítani a bontott alkatrészt hogy fel lehesen szerelni........megoldjuk!!!!!

 

Olyan hullámos hogy ezt nem lehet javítani....

 

 

 

 

Egy egy cm a külömbség a felfogatásnál.......

 

  

 

 

 

A belseje már szépen alakúl......

 

  

 

 

 

Már nálam felbakolva,kerekek leszedve mivel a felniket rendbe kell hozni és kap új gumikat is.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.31 0 0 3793

Elkészült a vezető ülés.....szerintem nagyon szép lett észre sem lehet venni hogy cserélve lett az ülő lap szélén körbe a műbőr...

 

 

 


Törölt nick Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3792

A hőgomba kicsit megszivatott de gyözött a nyers erő és csak ki jött a helyéről...bekerűlt az új most már mutat a műszer rendesen....

 

 

A lökhárító.......az egyik "kész" a másik ahogyan hozzám kerűlt.

Nem lehetett többet kihozni belőle.

 

  

mr.Szonda Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3791
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3790

Végtelenűl nyugodt ember vagyok szinte lehetetlen kihozni a sodromból.

Berohadt csavarok..............volt hogy két napig fujkáltam csavarlazitóval mire sikerűlt leszednem időm volt.....volt más mit csináljak addig.

A 2140-es Moszkvicsnál kicsit feladom az elveimet mivel nem ragaszkodom az eredeti állapothoz hanem inkább kicsit öregitem a gépet ( úgy jobban tetszik ).

A 412-es..... azon minden korhű és szinte minden eredeti ( motor kivétel ) szinte hihetetlen hogy a karosszéria szinte még nem volt foltozva elem cserélve össz vissz a két első sárvédő alját kellett kicsit javitani.

Lakatosnál csak azért volt mivel az első tulajdonosa neki csúszott valaminek és nem csinálták meg szépen ív keletkezett a sárvédőkben.Mint késöbb kiderűlt 4 mm volt az elejében ez huzópadon helyre lett huzatva.

Előzmény: Pitecus (3788)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3789

Elektroműszerész a szakmám, most radar üzemmérnök vagyok...:-)

Előzmény: Pitecus (3788)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3788

Hát én is szerelgettem anno az aleko-t meg sok-sok más egyéb autót.

Ja és 5 szakmám van és egyik sem autószerelő. :-)

De azért tudom azt, amit leírtál és én sem a gazdag negyedből való vagyok. :-)

 

Én Fozát kolléga kitartását és a végeredmény iránti szeretetét dícsérem. Meg azt , hogy nem anyázik a berohadt csavarokon :-DDDD

Előzmény: citroen551 (3785)
citroen551 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3787

Ja az én szakmám pék----most egy müanyagipari cégnél vagyok gépbeállitó.

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3786

CSATLAKOZOM..........................

Előzmény: citroen551 (3785)
citroen551 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3785

Üdv :Nem kell autószerelőnek vagy géptechnológusnak lenni CSAK SZERETSD amit csinálsz.JA.... idövel meg arra is rájössz hogy amit a szerelönek kifizetsz azt inkább a gépre költöd.

Előzmény: Pitecus (3783)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3784

Ha a végzetségemet nézzük akkor közlekedés gépgyártó szakon végeztem a hetvenes évek vége felé de már harminc éve nem gyakorlom a szakmám az élet más irányba sodort.

A Moszkvicsaimat hobbiból ráérő (kevés) időmben csinálgatom persze sok mindenben segít egy kedves barátom már amikór ő is ráér.

Munka és család mellett kevés idő jut erre de ha van egy-két szabad órám rögtön a műhelyben bütykölök.

A család toleráns és megértő de őket csak a végeredmény érdekli.

Előzmény: Pitecus (3783)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3783

Neked autószerelő a szakmád? :-)

Előzmény: Törölt nick (3782)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.28 0 0 3782

Hétvégi kikapcsolódás..........a 2140-es löhárító tartók lefestése......

 

Leszerelés után.........              ......lecsizsólva,lefestve.....

 

  

 

  

 

Újra fújva............

 

duplex Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3781

Gratula az autóhoz. Szép lett.

Előzmény: Törölt nick (3778)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3780

Többet meg tudsz róla a www.zaporozsec.com oldalon tagok almenű 7-ik tag ő.

Előzmény: Tavriás (3775)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3779

Tavriás!!!!

 

Vedd fel a kapcsolatot a Zaporozsec fórumon "110206R" kolégával Zapi fan és nagy Tavriás ők voltak akik a Tavriával elmentek a Zaporozsec szülőhazájába egy jubileumi találkozóra amit a gyárnál rendeztek.

Biztos tud neked segíteni minden porcikáját ismeri az autónak.

Előzmény: Tavriás (3775)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3778

És van fényképem mind a három rendszámáról!!

 

Az első tulajdonosnál...              ...........amikor hozzám került.....

 

  

 

....felújítás után................

 

  

Előzmény: Pitecus (3776)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3777

Igen az enyém két év munkája.

A rendszám nem az eredeti hanem legyártattam.

 

 

Pitecus Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3776

Megvan az eredeti rendszám? Királyság!!!!

Ez a Tied??

Előzmény: Törölt nick (3774)
Tavriás Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3775

Tavriás

 

 

Üdv!

 

Tavria 1102 1994-es szerelésben keresek információt, az olajszívattyúval van gondom, ábra kellene,

 

Ha megvan valakinek a Tavria Karbantartási kézikönyve magyarul( Maróti kiadó) érdekelne

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.26 0 0 3774

...

duplex Creative Commons License 2012.05.25 0 0 3773

Ja, azért ahogy Pite említette, a hűtővizet nézd meg, hogy nem-e fogy!  Akkor a fűtéscső is lyukas lehet a fűtőmotornál.

Előzmény: maglevman (3765)
duplex Creative Commons License 2012.05.24 0 0 3772

A legolcsóbb átfesthető paszta jó lesz. Bár a szürke színű karosszéria paszta sem nagyon drága.

A lemezösszetételnél a letöredezett rozsdát jól pucold ki! Rozsdás részre van, aki rozsda átalakítót használ, személy szerint csak jól fel szoktam csiszolni. Rozsdamentesítés után jöhet az alapozó. Rozsdagátló alapozót használj! Tiszakorrnak van ilyen, bár elég drága. Ha megvan az alapozás, utána pasztázd be a réseket! Azután mehet az alvázvédő, belülre zománcfesték, ha akarod.

Alapozó kihagyható, de az ugyebár a minőség romlásához vezet. :)

Előzmény: maglevman (3765)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.24 0 0 3771

Osztom véleményed. Szerinted nekem miért lett Zafira???

:-DDD

645 liter kalaptartóig. Istenem...Kánaán... :-)

Mind amellett az alekónak volt kategóriája (alsó középkategória hatchback) legjobb csomagtere és kényelmes hátsó üléspadja a szocikocsik között.

Tán a wanyú tourist volt nagyobb, de ő már kombi.

 

Előzmény: mr.Szonda (3770)
mr.Szonda Creative Commons License 2012.05.24 0 0 3770

Köszönöm szépen. :)

 

A család még várat magára, de ha arra kerül a sor, akkor nem kell autót cserélni egy darabig. :)

Meg hát egy remek Alekoval a hátam mögött kétszer is meggondolja az ember hogy milyen kaszniba lépjen tovább, hatchback után nem ülhetek át egy kupéba, vagy szedánba. :) Csakis csapottsegg, vagy kombi! :D ;)

Előzmény: Pitecus (3769)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.24 0 0 3769

Látom átpártoltál hátsókerekesre...

Szép verda.

De hát kombi. Hol a család ??? :-D

Előzmény: mr.Szonda (3768)
mr.Szonda Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3768

Szia Pite! :)

 

Egy ilyenre.

Előzmény: Pitecus (3767)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3767

Szííííp estét!

Há te meg mire cserélted az Alekódat? :-)

Előzmény: mr.Szonda (3766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!