Sajnos tényleg messze vagytok.Az autóban 220000km van talán nem megbízható adat.2005-04 havi 1.0 visia.
A legnagyobb problémám a kuplung szerintem túlságosan fent fog gondolom én.Az önínditó visszabeszél,illetve a generátornál az ékszíj nedves időben csak alapjáraton sípol.
Soha nem volt ilyen autóm szerelőtől vettem(a részletekbe nem megyek bele ez már meg van),
Megpróbálok itt Pesten vagy a környéken találni hozzáértő szerelőt.Köszönöm a segítséget ha nem tudom megoldani jelentkezem.
2.fék komplett elől-hátul(gumifékcsövek is) Elöl már előbb is. Nálunk 60-70ezer km alatt elfogynak a fékbetétek. Hátul még a gyári van és fog. Gumicsövek gyáriak.
3.kipufogósor végig Ezt már én is cseréltem igaz csak a hátsó dobot.
4.benzin betöltő cső Gyári, semmi baja!
5. 4 db kerékcsapágy csere Elöl gyáriak, hátul most kapta a 3 garnitúrát
6. önindító perselyezés+bronzkefék Abszulút így van.
7. fényszórók cseréje Egy polírozással megvagyunk.
8. összes ablaktörlőlapát cseréje Már a sokadik van rajta, 40-60ezrenként csere.
9. az összes szűrő és olaj csere (Shell 5W40 prof+Shell válltóolaj csere, szűrők MAN) Így van, váltóban is cseréltem már én is olajat.
221ezer km van a láncban és köszöni szépen jól van. 180akárhány ezernél kapott új láncfeszítőt, de csak mert épp szét volt szedve. Az egy rugó ellenében mozgó kütyü, a rugó el tud fáradni.
Ma kapott hátulra új kerékcsapágyakat, ez már életében a 3. garnitúra. Az olajcserére ma márt nem volt időm.
Valaki nem tud véletlen kalaptartót? A miénk el van törve félbe....
Halihó! Micra tulajok vagyunk mi is. 2008. 1.4 -es CC.
Viszont itt is vmi ilyesmi gond lesz ahogy olvasom , de hátha nem az és tudtok okosabbat mondani. 120ezer km van csak benne. Hideg indítás után van hogy 2xer leáll, és ingadozik az alapjárat 1000-2000 között . Utána müködik. A szerelő kicserélte a vezermutengely jeladót, a hiba úgyanúgy fent áll. Azt mondja a lánc meg van nyúlva azért csinálja tovább . de 120ezer km-nél? nem csörög, nem zörög a motor nem hallani semmi hibára utaló jelet. szerintetek is a lánc lehet? Vagy éppen a feszítő ? köszi a válaszokat!
ezt írja az OBD
Fehlerspeicher-Report generiert von Torque für Android =================================================
Aktuelle Fehleraufzeichnungen ------------------ P0340: Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor) P1171: [Chrysler] Fuel System Lean During Acceleration [Hyundai] Electronic Throttle System Open [Dodge] Fuel System Lean During Acceleration [Jeep] Fuel System Lean During Acceleration [Seat/Audi/Volkswagen] Throttle Actuation Potentiometer Sign.2 Range/Performance [Volvo] Long-term fuel trim, Upper Limit
Unerledigte Fehleraufzeichnungen(n)------------------ P0340: Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank 1 or Single Sensor) P1171: [Chrysler] Fuel System Lean During Acceleration [Hyundai] Electronic Throttle System Open [Dodge] Fuel System Lean During Acceleration [Jeep] Fuel System Lean During Acceleration [Seat/Audi/Volkswagen] Throttle Actuation Potentiometer Sign.2 Range/Performance [Volvo] Long-term fuel trim, Upper Limit
Fehler, aus der Vergangenheit ------------------ ECU berichtet, dass keine früheren Fehlercodes vorhanden sind Andere entdeckte Fehlercodes (eventuell noch nicht bearbeitet, aktuell oder Herstellerspezifisch) ---------------------------------------------------- Lt. ECU keine Fehler gespeichert
Nagyon köszönöm így utólag is a telefonos segítséget.
Az végösszeg 255 ezer lett, maga a szett volt 100 ezer ft, munkadíj plusz egyéb apróságokkal lett ez a vége, a szomorú dolog az egészben csak az, hogy a szerelőtől a hazaútig (5 perces út) feldobta a check enginet ismét. Visszavittük, ugyan az a hiba, most még megpróbálkozom magával a jeladó cseréjével, aztán nemtudom.
Tény és való, hogy a kocsi zörgése/rázása megszűnt, de nem.vígasztal. A szerelő azt mondta nyugodtan lehet használni.
Köszi mindenkinek aki reagált, sokat segítettetek!
Igen, azt tapasztaltam én is. de itt nem sokat állt az autó. Sőt, kimondottan használva volt. Most épp ácsorog, de azt gondolom, hogy pár hetes állás, vagy néhány hónap nem okoz ilyen tüneteket. Mondjuk, néha elindítom, kicsit előrébb állok, majd vissza, hogy hozzáférjek ehhez ahhoz a garázsban. De sokaknak van 2 autójuk, egyik téli, másik nyári, azok állnak fél évet, ott se ragadnak le csak úgy. Legalábbis munkatársam nem mondott ilyent, hogy történt volna vele hasonló. Ha egy kiszerelt motor éveket áll, akkor jellemző, vagy ha az autó áll évekig. Mert kiszárad az olaj a hornyokban, és megfogja a gyűrűt. Néha ugyan indítás után bejáratódik, kimossa a benzin, de nem ez a jellemző.
Szia! Köszi. Hát, a cseréket rendben megcsináltuk. Volt egy szelep csere, amikor kicserélték az összes szelepszár szimeringet is, utána zabálta az olajat.1000 km 2-3 liter.
Vissza mentem, nem ért rá, töltögessek bele, és menjek. Na, megnézte, az összes szimering elrepedt. Garancia persze nincs, mivel a szimeringek rosszak voltak, bla bla. Kicserélte, kedvezőbb áron. A probléma ugyanaz. Megint vissza mentem, de közben vettem egy garnitúra gyári szimeringet, akkor mondta, hogy most nincs semmi probléma a szimeringekkel, alul lesz a probléma. De ezt már előtte is mondta, hogy gyűrűknál mehet el. Érdekes, volt egy motorom, azt is fúrták, stb, futott kevés km-t, majd kiszedték, állt évekig a garázsban, megvettem, na, az is ette az olajat, leragadt gyűrűk miatt, de az csak 1 liter /1000 km. Nem igazán tudom, hova tenni, hogy a szelep csere előtt semmit nem kellett töltenem, illetve kb fél litert a 10000 km alatt, de ez rendben is van. És utána hirtelen zabálja az olajat? Na, megint vissza, gyűrűzés. Hát, nem ájultam el az egésztől. Azóta is olyan furcsán füstöl, bár most nem nagyon kell olajat önteni, de a víz az gyakran lecsökken. Nem láttam sehol folyást, vagy csepegést. De azt gondolom, hogy ennyit nem szabadna eltüntetnie. Most azért úgy ahogy elfogadható, bár épp csak a garázst tölti ki, mivel nem használom, de majd ha a korlátozások elmúltak. Ez ugyan egy Mazda volt, de lényegében ez mindegy, ilyen szerintem nem túl gyakori, hogy egyik napról a másikra hirtelen ennyi olajat eszik egy motor. Most remélem, hogy még pár évet elfut majd továbbra is. Nincs is sok km benne, 220 körül áll.180 volt, mikor szelepet cseréltek. Azért egy ilyen autónak nem szabadna ennyi km után ilyent csinálnia.
Segitség kellene, adott egy 2004 micra k12. 1.2 80le. Nem idul be csak tolásra és melegen... Vezérműtengely jeladó cserélve vezérlés cserélve, inditómotor cserélve, akkumlátor is.. Valaki tud segiteni.?
Szia! Pl. az olajcserék időbeni eltolását vagy akár kihagyását szokták mondani, hogy elősegítik a hiba kialakulását. Legalábbis nekem mondott ilyet nem egy értő ember :)
A 2 db regisztrált kulcs nem törlődik ki magától az autó "agyából". A hiba a kulcsoknál keresendő. Autó kulcsmásoló letudja a kulcsokat ellenőrizni.(A törléshez vagy kulcs beviteléhez speciális kommunikátor szükséges.