Üdv 2004 WagonR+ Tudtok jó minőségű kuplung bowdent hozzá ? A gyárival elment 16 év alatt 350.00 km 3 éve cserélték, azóta belement 30. 000 km és már a második bowden szakadt el Milyen márkát érdemes venni ? vagy keresek bontott bowdent ...
Ha jól emlékszem, 2002 őszén volt egy frissítés, azaz a 4-személyesből 5 személyes lett és így változtak az ülések is. Ekkor lett a kisebb fejtámla is rá. Ez megmaradt a gyártás végéig, azaz az M13A motoros wagonban. Válaszolva a kérdésedre: szerintem bemegy. Nekem speciel a "régi" 2001-es ülés volt kényelmesebb.
Wagon r ddis szerelőt keresek, kőbányán lakom de szivesen elvinném bárhová. Előre is köszönöm ha tudna valaki segíteni. huszas 3 öt kilenc 00 hetvenöt.
Azért...szerintem azt is érdemes letisztázni vele, mit és honnan vesz bele.....
A Bárdi csak Vernet-et ad...
Az Unix meg...szartól a repülőig, mindenfélét....
A.Z.M...és a Febi.... hát, ugye egyik sem gyártó, csak...nevet cimkéz és forgalmaz...
Nekem még egyikkel sem volt túl pozitív tapasztalatom.
A.Z.M. lengőkar, /jó, Croma-hoz/ 2 hónappal a műszaki után már olyan terpesze volt az öreglánynak, mint egy M1 mellett grasszáló, útszéli...."lidikűrlóbálónak...
Köszönöm a részletes leírást. Dizelnél mondják, hogy lassabban melegszik, hulladékhő vagy micsoda, de ennyire túlzás, a koszra mindíg figyeltem, szűrőcserét is csekkoltam, viszont a termosztát lehet csak papíron lett cserélve. Érezni lehet tényleg, hogy idővel tele lehet kosszal a szellőzőrendszer.
Bár nekem benyások vannak, de kb ugyanaz a fűtésbox.
Nekem a Piroska zizegett 2-es fokozaton, aztán amikor az elején még volt kb 3 hete álldogálni...kiszedtem az egész boxot...a műszerfal után.........
A zizegés maradt....viszont legalább a terelőlapokon lelett cserélve az összes tömítés.
Mivel a falevéltől kezdve a fagyott kutyalábszárig mindenféle dologgal televolt és akadályozta a rendes zárást így a levegőirányítást is...
Máig nemtudta senki megmagyarázni, hogy a pollenszűrőn, hogy bújt át.........
Bár... lehet úgy volt vele az előző két gazdásból valaki, hogy....nemkell az bele......
A termosztát meg....
A 3.-ik ad rendes fűtést, bár ebben 92 fokos van.
Vicces volt pár hete, hogy egy sógoréktól áthozott Wagyonka került hozzám, azzal, hogy nincs fűtés...
Kérdezem a pasit, hogy pollenszűrő mikor volt cserélve...
Majd megkérdezi....
Másnap jön az új gazda....némi morcossággal a hangjában, hogy az osztrák szerelő aszonta, hogy a Wagonerben nincs is.............
Azért....lett szép kerek szeme a gazduramnak, mikor kivettem a fedelet és a frissen porszívózott autóba elkezdett egy fél szántóföld és fenyveserdő kipotyogni....
Szerencsére, élve a gyanúperrel, dobtam egy nagy rongyot alá...
Wagon r ddis-em van 14 éve, esetleg van valakinek tapasztalata a fűtésről. Amióta megvan 5 éves kora óta, lassan kezd fűteni, az elején cseréltek benne termosztátot, aztán nem érdekelt. 20 perc kell neki mire normálisan fűt. A szellőzésnél meg ha az ablakra tekerem csak jobb, bal elöl is jön némi levegő, szóval mintha nem lenne jó a szellőzés zsilipelése.
Lehet a régi ladához hasonlítom, az a sarkon már fűtött és akkor nem volt ilyen enyhe klíma.
Csak az asszonytól, mikor rájön, mennyi vackot vásárolt össze az ember a..."jólesz az valamire"...
Tapasztalatból hallottam...... :-P
Bár, kicsit furán nézett rám párom nemrég is, mikor azzal jött haza, hogy az önindító megköszönte az eddigi áramot és törődést és csak kerreg, én meg benyúltam a megfelelő ládába és elővettem egyet...
Kicserélni meg....
Én....mondom én, úgy vagyok ezzel, hogy nem szeretek feleslegesen alkatrészt cserélni.
Csak azért mert van új belőle, egy működő alkatrészt nem cserélek ki.
Nem szeretek bolygatni semmit, ami működik, javarészt csak baj van belőle.