Szélvédőn milyen műanyag csíkra gondolsz? Én egyről tudok, az első szélvédőn felül vízszintesen, azt fogja az üvegragasztó keményen. Roncsolás nélkül nem tudod kiszedni. Berakáshoz meg az első szélvédővel együtt kell beragasztani. Talán az A oszlop takaró műanyagra gondolsz? Olyanom van és első lökhárítóm is, gyári gtx és glx.
Sziasztok van egy mazda 323 f 2.0TD 2001-évjárat 74KW 101Le , adagoló hibás kocsim , használt adagolót hol tudok venni hozzá , illetve valakinek ilyen téren tapasztalat ? kisebb KW- ost bele lehet tenni ? mert csak 66KW-at találtam
Szia De igen csak szétugrott már vagy 10 szer. :) sajnos úgy kikopott az a fehér műanyag persely hogy használhatatlan. Bosszantó hogy egy 10 ft alkatrész hiba miatt (műanyag) meg kellene vennem az egészet kb 60.000 forintért.
Igen szétszedtem az elosztót is de nem tapasztaltam semmi rendelleneset, minimális oxidáció volt az elosztófej érintkezőin azt letisztítottam, a rotoron sem láttam semmi szokatlan.
Szia! Ez sajnos pont olyan hiba, amit a képernyő túlfeléről senki nem fog megmondani. Kell keresni egy szakembert, ha a közelben nem vállalják, akkor távolabb. Az elosztó biztosan rendben van?
Segítségre lenne szükségem! 7 éve vettem egy Mazda 323 BW kombit, 1.6i 1991-es évjárat. Minden napi használatban van, gyakorlatilag családtag, soha eddig sehol nem hagyott cserben. Viszont két nappal ezelőtt este haza fele jövet egyszer csak leállt a motorja, világítás műszerfal rádió minden működött de a motor leállt. Másnap gyertya ellenőrzés, szikra nincs, gyertyák újak, viszont már a trafótól az elosztóig sincs szikra, új trafó rendelés ,csere, szikra továbbra sincs. Gyújtás alatt a trafóba érkező két vezetéken van áram. Biztosítékok elvileg jók. Sajnos a környékbeli villamossági szervizek egy-két hétre vállalnák ami túl sok idő. Egy tanyán lakunk nincs tömegközlekedés, az autó nélkülözhetetlen, ezzel járunk munkába a gyereket ezzel visszük oviba, szóval elég nagy szükségem lenne bármilyen segítségre hogy merre induljak el a hibakeresésben. Segítségeteket előre is köszönöm.
Segítséget kérek a mazdámmal kapcsolatban (1996-os Mazda 323 S 1,5).
Hideg idők beérkezése óta az alábbi-nem gyengén idegesítő- dolgot csinálja.
Indítás után az alapjárat 1500 körül indul, majd pár perc után visszaáll normálisra (900 körül)... de ami utána jön...
függetlenül attól, hogy elindulok e vagy marad helyben pöfögve elkezdi felpörgetni 2500 körülire a fordulatot és vagy ott tartja, vagy ami még kellemesebb elkezdi 2500 és 2000 között dobálni (másodpercenként kb.).
A fogyasztás is felment 9,1 /100 km-re...főleg városban.
Próbáltam szerelőhöz vinni, ahol kitisztítottak valamit, de nem lett jobb.
Ötletetek van?
A másik, hogy a jobb hátsó traktus felől koppanó (mintha kátyuknál felütne valami) hang hallatszik néha. Szilent? Kerékcsapágy?
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy 323f ba-rol lenne szó. 1997-es évjárat.
A probléma a következő: hidegen semmi gond nincs vele. Viszont ha bemelegszik, elkezd ki-kihagyni, rángatni a motor, alacsony fordulaton. Gyertyák cserélve, kábelek szintén, elosztó is. És mindez csak ha bemelegszik. Valaki tudna segíteni?
Sajna ez így van... 2001-ben vett új autómat 3 évesen 100.000-rel adtam ela gyári lapátokkal, semmi bajuk nem volt. Most az enyémmel 25.000/ év, Asszonyéval 10.000/ év, és mindkettőn lévente kell cserélni az első lapátokat..
Most, hogy már átrágtam jónéhány katalógust, úgy néz ki, hogy rosszat rendelhettem, azért nincs hozzá csavar... Bár ezek a katalógusok is elég érdekesek...