de igy belegondolva a nedves levegő segíti az áthuzást a gyertyakábelek,trafók,gyertyák háromszögében..
Nálam most amikor eljátszotta, akkor a trafókról lehúztam egyesével a csatit, és mindig megváltozott a motor hangja. Tehát trafók jók (gyertya új ngk 2 hónapos) és az is!
Után így próbáltam elindulni a megtorpanás megmaradt. Ha újraindítottam az autót, akkor mintha semmi nem történt volna!
A mostani hideg ködös időben a Renault 1,4 (16V) azt csinálja, ha hidegen megyek 1km és utána leállítom az autót és 5 perc után újra indítom, és mikor indulnák vele, megtorpan, gázadásra nehezen akar gyorsulni, mintha lóerő vesztés lenne. Gyújtótrafók teljesen jók, de ez a hiba random, hol előjön hol nem. Inkább az ilyen időben jön elő (pl nedves, ködös időben is). A műszerfalon semmilyen hibajelzés nincs és a tárolóban sincs. Ezt kb már 3 éve csinálja és még nem jött rá több autószerelő sem
Valakinek volt ilyen problémája és mi volt a megoldás rá?
Gyújtótrafó jó, gyertyák újak, fhp jó (tiszta), pillangószelep ház tisztítva, alapjárati motor új
Clio II.-ön mindkét oldalon nem világít a tompított lámpa. Helyzetjelző és hosszúfény rendben van.
Ebben a hidegben próbálgattam javítani - csak a kezem fagyott le - , egy rövid ideig jó lett , aztán megint elromlott. A relék körül kotorásztam , de nem hallottam a fényváltásnál kattanást.
Arra gondolni sem merek , hogy valakinek rajza lenne róla - egyáltalán szoktak az autóról rajzot adni -?
Ezt 17 évesen vettem , nekem semmim nincs róla.
Ezt megelőzően akksit cseréltem , azt viszont nem tudom , hogy már előtte rossz vagy én vittem be egy találatot. Az akksi aljánál az a rögzítőlemez csavarral nagyon szűk helyen van, csak úgy tudtam visszatenni , hogy fúrtam a lemezbe egy M4-es menetet és egy menetes szárral navigáltam, ahol egy kábelköteg is folyton lábatlankodott.
A Trabantra emlékszem :
akksi >> biztosíték >> fényváltókapcsoló a kormányon >> váltórelé
2-es clióm középső kijelzője-óra rádióállomás elkezdett olyat produkálni,hogy gyújtás levétel után kialszik majd visszakapcsol,többszöri kulccsal kapcsolgatás után marad csak sötét.
Sziasztok!Valaki tud segíteni hol keressem a hibát Kis cliómnál egyszer csak az ablaktörlő megadta magát(az első) a motort kiszedtem direkt árammal megy a csatlakozóban az 5 póluson 3-ban van áram de nem megy.Előtte megadta magát a kormányra szerelt Rádió vezérlő,és a rádió kijelző fele sem megy csak az óra,de a rádió az működik.Esetleg a kormányoszlopnál lehet valami?köszi a segítséget!
Sziasztok! Közbe meg volt, mi volt a probléma az akksiba volt kevés a szufla. Feltöltöttem, elmentem beméretni mert még van rajta (10nap) garancia, azt mondták hibátlan. Rámértem itthon a generátorra alapjáraton nem volt változás, kicsit emelve a fordulatot 2000 környékére, már felment 13.90V-ra. Úgy tudom kevés ez a 13.90V, esetleg a végét járná a generátor?
Nekem ugyan ez volt a problemam az 1.2 16V nel, ment az auto meg minden de nagyon idegesito volt ahogy ugralt az alapjarat es ez a “bubogás” ahogyan azt irtad. Eloszor gyertyat csereltem aztan uj befecskendezot kapott valamelyik hengernel es nem szunt meg, de vegul egy telejesn uj trafo (kabelekkel egyben)oldotta meg a problemat!
Egy Clio II (1999) 1.4 -em van. Ma reggel pöccre indult (mint eddig szokott) az autó elindultam 5-6 perc után felvillant a stop+ABS+légzsák vissza jelző lámpa. Megálltam mert még nem voltam messze itthonról, leparkoltam, leállítottam a kocsit, indítottam volna de nem indul. Parkolóba letudtam álli és nem is voltam messze haza jöttem, most ismerősömet várom, hogy megnézzük. Esetleg valami ötletetek van?
Én lassan elpártolok az autótól, pedig szeretem, de mostanában egyre több minden jön elő :/
clio 2, 1.4 benzin 16v, 2000
Nemrég kapott új hűtőventillátort, most a napokban középső és hátsó dobot.
Erre ma reggel érzem, furcsán jár a motor, főleg a kipufogónál hallani - nem is tudom, hogy írjam le, "bubog", ütemesen puffog, de nem úgy, mint amikor a versenygépek kipufogója ropog, annál sokkal tompábban, de az utastérben is érződik. Fordulatszámot emelve megszűnik, legalább is nem hallható tovább.
Kábel - trafó - gyertya - henger lehet?
Januárban kapott új NGK gyertyákat és 2 trafót cseréltem is.
Alszok rá párat aztán lehet, hogy áron alul, a meglévő hibákat ismertetve túladok rajta. Bárkinek bármi tippje van, azt szivesen fogadom.
Köszönöm. Ez érdekesen hangzik! Csak a kijelző háttérvilágítása adta meg magát? Megguglizom aztán meglátjuk mi sül ki belőle.
(Mindenestere a kocsi elektromos rendszere "érdekesen" viselkedik. A jobbra történő irányjelzéskor az első ködlámpák visszajelzője is villog, míg balra ezt nem csinálja. Ha lenyomom a fékpedált akkor világít folyamatosan, fékezéskor és jobbra indexelve pedig szépen elhalványul majd újra világít míg a fékpedált nyomva tartom és az irányjező megy. Ugyancsak folyamatosan világít ha hátramenetbe kapcsolom a váltót. Mindezeket persze csak felkapcsolt világításnál teszi. Kezd mekkettyenni a kocsi?)
nyugi, rizsizzo csere csak, de le kell bontanod az egész full műszerfalat hozzá! Nézd meg a neten. Csináltam 1x már én is, hát ráment a full délutánom.
Kellene 1 kis ötlet. Ma reggel a Cliómon megadta magát az ablaktörlő. Tegnap este gyors megérkezés után gyújtás le, ablaktörlő rajtamarad. Reggel még a gumik is lefagyva. Inditáskor az ablaktörlő nyög. gyorsan lekapcsol. De többet már nem akar működni. Megnéztem nem a biztosíték. Mi lehet? A motor olyan gyorsan nem éghetet le. 1-2 másodperc volt.
Köszönöm WebNeo a segítséged. Bár ezeket olvastam már. Ott csak utalások és bla bal van konkrét összeg nincs. Gondoltam van valaki aki konkrét árajánlatot is tud mondani. Nem gond megyek a szervízbe kértem ellenőrzést , közben a szervizesektől kérek konkrét árajánlatot. Igaz minden szervíz más áron dolgozik de majd szerzek kis tapasztalatot. :)