Ha tudod, olvastasd ki a hibakódokat. Amennyiben lesz bennük G28, akkor a holtponti jeladód (Hall szenzor.) haldoklik. Extrém esetben nem is tudod beindítani a kocsit, mert ez vezérli az üzemanyagszivattyút is...
SZiasztok! Van egy 1.4 es ibizám benzines bby motorkodu es hidegen nehezen indul cseréve lett a 4 gyertya a benzin szürö fojto szelep ki lett pucolva uj aksi van benne de igy is ugyan az a problémám valakinek ötlete ?
Minap vettem egy 2013.07-havi 1.2 Stella-t asszonynak. Ma felhív, hogy megpusztúl a kocsiban, mert meleget fúj a szellőztető, pedig teljesen le van tekerve a potméter.
Mi lehet a gond?
Köszönöm! /és elnézét előre, ha már volt téma, de nem olvastam vissza mindent/
Szép napot mindenkinek! Kérdezni szeretném, hogy Ibiza Stellánál (2003) mit jelez egy húr pendüléséhez hasonló hang? Sejtésem sincs, és így emiatt zavar. Köszi előre is: Lóribá
minden jó volt majd egyik pillanatról az autó leállt.. és csak tekert az önindító! de nem indul be a motor.. valakinek volt hasonló problémája? és ha igen akkor mi volt a megoldás mert eléggé idegesít hogy mi lehet a baja!
Sziasztok ma reggel menet közben leállt az autóm és nem akar elindulni csak tekeri de nem indul be ibiza 1.0 select valakinél volt már ilyen? Remélem csak a gyujtás elosztó rotor.
Sziasztok. Remélem valaki tud nekem segíteni. 2007-es 1.4es benzines Ibizám van, és 5-6 szerelőn és találgatáson túl, senki nem tudott segíteni. Két éve, szinte mindig csak télen, menet közben elkezd csipogni,és a kézifék illetve az ABS visszajelző egyszerre villog. Plusz elmegy a szervóm. Ehhez társulnak, hogy ajtónyitásnál nem ég a belső világítás, ha rajthagyom a világítást az autón és kihúzom a kulcsot, nem csipog. Menet közben pl ha kirakom az indexet, vele együtt villog a tompítottam is. Néha a zene is elhallgat pár pillanatra. Legutóbb pedig mikor elment a szervóm, le is állt az autó, menet közbe. Ezt megcsinálta kb 2km alatt 5x. Hibakódot nem tárol. Találkozott valaki már ilyennel?
Sziasztok van egy seat ibiza III 6K1 1.0 MPI .... s az lenne a kérdésem hogy ha vennek bele pl 1.4 vagy 1.6 motort.. az 1000 km kis kasznia elbirja e a nagyob motort előre is köszönöm a válaszokat
Nemrégiben vásároltam rohangálós autónak Pest megyén belülre( Budapest széle és M0-s körgyűrű) egy Seat Ibiza 1999-es 1.9 SDI autót.
Első szerviz megvolt, a kocsi rendben van, indul hidegen melegen tökéletesen, jön megy-fékez, viszont számomra kicsit irreális a fogyasztása.
Az átlaga konstans 6.5l ami nem hangzik soknak valakinek,viszont itt nagyon nem erre számítottam, illetve nem is ezért vettem a kocsit,mivel ezt egy 2.autónak használt bmw dízel is tudja, télen,nyáron,sőt igazából kevesebbet is ilyen üzemben .
Tudom, a szerviz és egyéb díjakat ne nézzük, nem ez a konkrét kérdés, hanem az, hogy miért lehet, hogy egy alig 1000kg-os kisautó normál használat mellett mondjuk vegyes, de inkább országúti üzemben a 4.5-5l körüli hozandó érték felett teljesít minimum 30%-al?!
Több helyen utánaolvastam és valóban soknak mondható ez már , legalább 1-1.5l-el az átlag felett van.
Ötlete valakinek? Adagoló,porlasztó,légtömegmérő,vagy miféle beállítást kell megnézni rajta? Vízhőfok áll mint a cövek a helyén, jól indul, melegszik, ezzel nincs gond. A segítő válaszokat megköszönném a hozzáértőktől.
Nem értem hogy mi a f...t csináltatok?Hol ez a baj, hol amaz. Ki kéne szedni újból a kilincset és megnézni hogy mi van.Látatlanba nehéz.Pesti lakos vagy?
Már megoldódott,viszont az összerakásnál a külsővzárban tört el vslami,ami miatt nem forog benne a kulcs. Ha a komplett külső zárat cserélem és kapok hozzá úk kulcsot,azt hol tudom átkódoltatni,vagy betanittatni? Gondolom a márkaszerviz drága.
Már minden jó lett,össze van rakva,csak már meg nem záródik le.. :) se kulccsal se központi zárral :) Eddig az volt a baj,hogy nem nyilik(ha fagy) Fasza :)
Szétszedtük a zárat,de a fehér burkolat nem akar lejönni a feketéről. Ebbe tudnál sos be segiteni,hogy fesziteni kell vagy hogyan jön le,alapból ott van a tetején 2 vas amitől lehet le se jön. Itt lesz 2 kép.
Ezaz,hogy nekünk abszolút nem szedhető szét a középkonzol,igy a seat is csak a kazettás megoldást tudta javasolni. Szomorú,hogy bemegy az ember egy márkaszervizbe és ilyen megoldásajánlattal kell távozni.
Okés,köszi,hétvégén,ha nem lenne eső nekiállunk. Az ismert hiba,hogy a gyári rádió magától életre kel? Egy kazetta behelyezése a megoldás. Nekünk már volt,h lemerült az akku miatta.
Ezt amúgy könnyű szétszedni,hogy idáig eljussunk? Az ablakemelőt már cseréltük benne,de ez az ajtózár lehet bonyolultabb. van róla video,hogy kell eljutni odáig? És kb hány centis csavart vegyek?