Keresés

Részletes keresés

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35635

M62 kihasznalhatosaga:

 

1. En is ugy ertettem, hogy a 8-ason megy az eszaki partrol a vasarnapi esti nep Fehervarig. Aztan valaszt, hogy M7 vagy  M (vagy R) 62 + M6 Bp-ig.

2. Deli partrol M7 Fehervarig, onnan opcio az M62 + M6 Bp-ig. 

 

3. Hegyeshalom felol: M1 >>> M (R) 13 >>> M81 >>> fehervari elkerulo >>> M62 >>> M6  >>> "M8" d.ujvarosi hid >>> "M8" >>> M5 >>> Roszke

 

4. Szt.gotthard felol >>> 8-as >>> fehervari elkerulo >>> M62 >>> M6 >>> "M8" >>> stb.

 

M100  Erd / Tarnok (M6 - M7 osszekotese)

 

1. M7 erdi lehajto elkerulheto M0 / BP felol.  

2. Fehervar / Velencei-to es Tarnok kozott felszaporodo nep szetoszthato

3. Esztergom - Zsambek a.k.a. R 11 (M11) kesobbi Etyek  - M7 (Tarnok) fele valo folytatasanak kovetkezo resze.

4. Tehermentesiti az M0 Diosd / Annahegyi reszet. 

 

 

 

Amugy meg csak otletelgetek :)... Az elkerulo elkerulojenek az elkeruloje.

 

Előzmény: NAR (35632)
dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35634

Lásd 35623-ban...

Előzmény: NAR (35632)
hegyaljai3 Creative Commons License 2017.04.11 0 1 35633

Az emberi természet szerintem így működik:

Elindulunk az autóval a 2x1 sávon a tervezett érkezés előtt 20 perccel az iskolába, és működik.

Elindulunk az autóval a 2x1 sávon a tervezett érkezés előtt 20 perccel, de nem működik, mert évnyitó, szalagavató, stb van és 40 perc kell.

Elindulunk az autóval a 2x2 sávon a tervezett érkezés előtt 10 perccel az iskolába, és működik.

Elindulunk az autóval a 2x2 sávon a tervezett érkezés előtt 10 perccel, de nem működik, mert évnyitó, szalagavató, stb van és 20 perc kell.

Tessék beírni a Balaton-Budapest vasárnap délutáni helyzetet ebbe a kihívásba.

Ha növeljük a sávok számát, és mindenki egy adott időre - csúcsforgalmi periódus - akarja ezt a távot megtenni, a végtelenségig lehet növelni a sávok számát, mert mindenki "később" fog elindulni, hiszen feltételezi - ezért fizette az adót - hogy a több sávon gyorsabban odaér.

Tényleg ez a cél?

Előzmény: NAR (35632)
NAR Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35632

Egy ilyen "M62" vagy "M63" a nyaranta vasarnap este levo dugot is megoldana

 

Pont nem, mert nem ott van a dugó, hanem korábban. Ha 10 sávos lenne Székesfehérvártól kezdve Budapest felé az M7-es, akkor is állna a sor Balatonvilágos és Székesfehérvár között... Ha az északi partról a 73-8-7 útvonalon lehet(ne) menni az M7-re, az segítene a dugón. A Google Maps szerint csak 3 kilométerrel hosszabb.

Előzmény: tocsikolnak (35628)
dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35631

Kerestem a kompromisszumot.

Mert a 62 hosszú, az érdi duplázás...

Előzmény: tocsikolnak (35628)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35630
Előzmény: mash.69 (35625)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35629

fomterv 2034 ??

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35628

Egy ilyen "M62" vagy "M63" a nyaranta vasarnap este levo dugot is megoldana, az M8 funkciojat is ellatna az M6-tal (Ivancsa D.ujvaros kozott) egyutt. Az M6-on is lenne forgalom vegre. 

 

Egy R13 / M13-mal es R81 / M81-gyel meg az M1-et is tehermentesitene. az M8 funkciojat Veszprem tersegeben a 8-as ellatja majd most mar a varpalotai elkerulovel. De a 710-est sztem mindenfelekepp be kellene kotni a M7-esbe. 

 

Erdet ettol fuggetlenul korbe kellene zarni egy 5-6 km-es M100-zal (M600 ? M62?) (lsd. 2. terkep). 

 

M83 nem kell, M67 kell, M75 nem kell, M76 kell, M85 kell, M44 kell, M87 kell. R/M 471 nem kell. M23? Segitene valojaban Ozdon ? A forgalom sztem amugy nem indokolja. Ugyanigy egy s.tarjani nagyivu nyugati elkerulo sem a forgalom miatt kellene, hanem fellenditeni a kornyeket. 

 

dimelo Creative Commons License 2017.04.11 0 0 35627

Nagyjából...

 

Az M4-et biztosan nem.

A cikkben Szolnok-Püspökladány-országhatár szakasz is szerepel.

Na ez nincs 2022-ig ütemezve sem.

 

Mindenki találhat benne térségét érintő hiányokat.

De a burkolatmegerősítésből 2x2 sáv lett például a 23, 67, 83. utak esetében

Előzmény: mash.69 (35625)
bnyuszi Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35626

Az M2 váci elkerülője is hasonló: https://goo.gl/maps/A9JaezTxbrB2 , és a jelenlegi bővítés ezt a részt nem érinti.

Előzmény: mash.69 (35613)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35625

jé mit találtam...

 

https://mno.hu/migr_1834/mi-valosul-meg-majd-a-szocialista-igeretdompingbol-506288

 

Mi valósul meg majd a szocialista ígéretdömpingből?

MN-ÖSSZEÁLLÍTÁS

2006. május 12., péntek 01:00

 

Nagyjából ezeket építi meg a Fidesz 2022-ig.... vagy már meg is építette...

radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.10 0 1 35624

Na pont egy ilyen halálút hiányozna még. Középen olyan, hogy mindkét irányból tudnának előzni, akkor non-stop frontális ütközések lennének sajnos. Még jogkövető módon is nehéz betartani, hogy ki kezdhet hamarabb előzni, és mi van, ha pont egyszerre kezdenek bele az előzésbe.

 

Még az a módszer is nehezen működik, ahol kapaszkodósáv van, akkor a lefelé menő 1 sávon szaggatva is meg van erősítve a záróvonal, hogy tudsz előzni, de itt legalább a középső sávban az egyik irányból lehet, a másik irányból, ha tényleg senki nem jön, akkor tudsz előzni.

Előzmény: magosl (35610)
dimelo Creative Commons License 2017.04.10 0 1 35623

Rázzuk össze...

A dugók felfelé vasárnap vannak, mert mindenki egyszerre akar visszaindulni.

A többi napon nincs jelentős torlódás. mert lefelé ugyanis szétterül a tóra vágyók áradata...

A zűrös rész a 710. csomópont hiánya miatt alakul ki Lepsény előtt.

Ha megépül a Várpalotai elkerülő és átadva a Feketehegyi Szf.várnál, akkor

az északi parti forgalom nem Lepsénynél, csak Szfehérvárnál duzzaszt, onnan most is 3 sáv van felfelé.

De, ha a Velence-tavi +forgalom az M6 irányt választhatná, akkor nem lenne olyan kínos az a vasárnap délutáni-esti 8 óra.

 

Vagyis, ha az M7-nek egész évben van 12 durva vasárnap délutánja, azért ne dobjunk a haverok zsebébe 100 milliárdot.

 

De lehetne M8-at is építeni Dunaújvárosig és tovább Kecskemétig. Ami további  járműsereget levenne le az M0-M7-ről.

 

Most akkora behalás van, mindenki lapít... (De 23, 67, 83, az bezzeg...)

Előzmény: mash.69 (35619)
dannee Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35622

Az M7-re nem csak nyáron kell a 3 sáv. Ugyan akkor érződik leginkább a hiánya (avagy a 71-es is visszadugul pár kilométert), hanem szezonon kívül is jó lenne. Időnként járok Akarattya-Pest között kocsival a pályán, és érződik, hogy a 3 sávos szakasz sokkal haladósabb, a 2 sávon sokkal hajlamosabb picit lassulni a forgalom, főleg ha valaki kicsit lassabban előzi a kamionokat. Illetve Bpest és Fehérvár között jelentős az ingázóforgalom, ott egy mezei hétköznap délután is tapasztalható, hogy a Fehérvár felé tartó oldal erősen telítődik. És ezen sem segítene sokat egy Kápolnásnyéki átkötés az M6-ra.

Arról nem is beszélve, hogy a gazdaságon is meglátszódhat idővel a 2x3 sáv.

Előzmény: dimelo (35614)
NAR Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35621

"a sok nyaraló"

 

Ez a "szezonális túlterhelés"... Amin nem segítene a dugós szakasz utáni lehetőség a lehajtásra.

Előzmény: mash.69 (35619)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35620

akkor Hollandiában ne sokat autózz.........................:-))

Előzmény: klimakiraly (35617)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35619

a dugó Fehérvárig a sok nyaraló miatt van

ha lenne menekülő út át az M6-ra, sokan arra mennének

Előzmény: dimelo (35618)
dimelo Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35618

Egyetértve.

De a 710-es csomópont megépítése sem lenne rossz.

 

A 8. úti kapacitásbővítés forgalomváltozást is hoz.

Előzmény: NAR (35616)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35617

ezen 2+1 fizikai elválasztós egy sávos részén én nem szeretnék menni senki után kilométereket.

Előzmény: mash.69 (35613)
NAR Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35616

"M7 szezonális túlterhelését jobban megoldaná az M7 Kápolnásnyék- M6 felé átkötés."

 

Nekem úgy tűnt, hogy Balatonvilágos és Székesfehérvár között szokott Budapest felé lenni a dugó, azon ez pont nem segítene (a 8-as várpalotai elkerülője viszont igen).

Előzmény: dimelo (35614)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35615

Az M70-esen nincs beton elválasztás. Az m0-ra is csak útólag került, a hülye sofőrök miatt,

akik megfordultak az úton, mert a kettős záró vonal nem zavarta őket.

 

 

Előzmény: dimelo (35614)
dimelo Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35614

Te is tudod, én is tudom, remélem más is tudja, hogy nem kell ötletet adni a kormánynak.

A saját "útján" halad.

 

A vázolt halálutakból nem lehet annyi extraprofitot kitermelni....

 

Szóval ne a morbiditást elemezgessük tovább, hanem a valóságot. Az M70 elég meggyőzően gáz...

Lesznek 2x2 sávos utak annyiból, amennyiből 2x3 sávokat is lehetne építeni (azokat fölösleges)

Kivétel M1 bővítés.

 

Az M7 szezonális túlterhelését jobban megoldaná az M7 Kápolnásnyék- M6 felé átkötés.

 

 

Előzmény: mash.69 (35613)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 35613

itt is téma volt: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143177944&t=9013571   35415

 

NAR kollega írta:

A 2x1 sávoshoz képest lett több a baleset? Svédországban láttam olyat, hogy a 2+1 sávos útnál volt fizikai elválasztó a két irány között (kerítés: https://goo.gl/maps/KUxS42K8vor), persze így már nem annyira olcsó...

 

 

én drót háló helyett beton elválasztást csinálnék, mint a régi nulláson volt, jelenleg M51

3km-enként változna, hogy kinek van 2 sáv.

Nagyobb települések előtt, útán 2*2 lenne.

pl. az M8-ast a Duna-Tisza között

 

Előzmény: magosl (35610)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.09 0 0 35612

Régen, az 50-, 60-as években sok ilyet építettek (nem Magyarországon). Aztán sorra felszámolták őket, mert amint kicsit elkezdett nőni a forgalom, mindennapossá váltak a halálos balesetek. Talán már nem is nagyon maradt ilyen sehol Európában. 

Manapság a háromsávos útból ez a kivitel az, ami vállalható:

https://youtu.be/tKIGHBV-CpI

Bár nem tudom, a kelet-európai közlekedési morál mellett ez hogy működne, ld. pl. 3:50-től, amikor utoléri a coesfeldi Audit. 

Előzmény: magosl (35610)
toto92 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 35611

Vagy itt, vagy a Városi és elővárosi közlekedésben előkerült ez nem rég. A végeredmény azt hiszem az volt, hogy próbálkoztak régebben ilyenekkel, de csak instant halálutakat hoztak létre vele.

Előzmény: magosl (35610)
magosl Creative Commons License 2017.04.09 0 0 35610

üdv, lehet -e építeni háromsávos autóutat? A két széle ellenkező irányba menne, a középsőt pedig előzésre lehetne használni mindkét irányból. Van ilyen? Én még nem láttam ilyet. Miért nincs? Olcsóbb lenne, mint a 4 sávos autóút.

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 0 35609

jav. 251 = 2501

 

 

Előzmény: tocsikolnak (35606)
eMPet Creative Commons License 2017.04.07 0 1 35608

Egytől kilencig számozva van itt több tervlap is (átírtam a fájl nevében a "terv" utáni számot), áttekintővel kezdődik az egész.

Dél felé folytatási elképzelést nem látok rajta.

 

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_01.jpg

Előzmény: mash.69 (35592)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 0 35607

Előzmény: tocsikolnak (35606)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.07 0 1 35606

Hat ilyen rovidtavuak a hosszutavu tervek. A Kecskemet-Eger vonal F.abony szakasza is volt mar minden; maklari 251-esbol faragott R25, ami majd R251 lesz a legkozelebbi hosszutavu terkepen talan, ki tudja. :D.  Ha az ez az utolso M25 is mar most korforgalomba szalad a terven Egerben, akkor ez is lesz meg R25 is ... plane akkor, ha majd egri elkerulot akarnak belole folytatni.

 

Amekkora forgalom van; szerintem jobban jartak volna, ha hozzavagnak 2 savot F.abonytol az 3-ashoz meg 1-et a Kerecsendtol 25-oshoz, plusz egy masfel km-es kerecsendi elkerulo (hivhatjak RM2511-ek :D); ami ravisz a 25-osre a 3-asrol, es le lenne tudva. Mert ez olyan lesz mint az egri uszoda; de talan en emlekszem rosszul arra a mizeriara is.

 

K.met-SZolnok(Abony)-Eger szakaszt meg en inkabb latnam K.met-Szolnok-Nagyfuged/Karacsond  -kent. Tobbet erne. De ugysem lesz abbol sem semmi. Se '30-ig, se '40-ig :DD. 

 

A mostani  R11-es is volt mar M100 is korabban, es Ercsin-Dabason-405oson at Hatvanig tartott. 

 

Előzmény: bp01 (35604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!