Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Inner Circle Creative Commons License 20 órája 0 0 647764

Mármint a visszatérést a Ferkához? :-) mert szerintem a 2014-esnél nagyobb romhalmaza nem volt, esetleg ha idén átülne a Mekibe, akkor lehetne... na nem mintha rosszat akarnék neki :D

Előzmény: Bateman (647763)
Bateman Creative Commons License 20 órája 0 0 647763

volt. épp egy olyannal tett meg egy nagyszerű visszatérést;)

Előzmény: _fortune nip (647761)
Helter Skelter Creative Commons License 20 órája 0 0 647762

Jól látom, hogy Derek nem volt jelen a futam után?

 

Akkor elmondhatjuk, hogy ez egy jó kis verseny volt? :)

_fortune nip Creative Commons License 20 órája 0 0 647761

Kiminek volt már gyenge autója 2001 óta? :)

Előzmény: Titi120 (647758)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647760

Ezt nagyon jól megfogalmaztad! :)

Előzmény: Titi120 (647758)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647759

Ideális esetben ilyen azért nem sokszor történt volna meg, de vannak nem ideális esetek is.

Legyőzhetetlen versenyző nincs.

A mai mezőnyben sincs szerintem ilyen. Button lenyomta Hamit, Hami Alot, Alo KR-t, Vettelt meg pl. Ricciardo...

Előzmény: nohab (647756)
Titi120 Creative Commons License 21 órája 0 0 647758

Szerintem inkább a konfortzónájuk szűkössége nem tette őket No.1 pilótákká.

 

Massa-ra, Raikkonen-re, vagy Button-ra (csak, hogy a még aktívkat említsem) egyaránt igaz, hogy pályafutásuk csúcsán, amikor épp olyan autó volt alattuk, ami ízlett nekik, amikor éppen a megfelelő mentális állapotban voltak a számukra optimális környezetben, és úgymond minden klappolt körülöttük, akkor képesek voltak a topteljesítményre, de amint valami hibádzott körülöttük, akkor könnyen középszerűvé váltak.

 

Ez a "működési tartomány" az, ami a szűk elitnél sokkal tágabb, mint ami a fent említett versenyzőknél volt.

 

Előzmény: Helter Skelter (647747)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647757

Igen. Én is.

Ráadásul a Mekihez sokkal jobban is passzolt, pedig ugye ezt ő nem így gondolta.

Előzmény: _fortune nip (647755)
nohab Creative Commons License 21 órája -1 1 647756

Nem vitatom a győzelmüket, csak nem tartom őket egy kategóriának, ami persze nem azt jelenti, hogy egy Button ne tudna legyőzni egy Hamit

 

Hát azt nehezen is jelentené, merthogy legyőzte :)

Előzmény: Helter Skelter (647750)
_fortune nip Creative Commons License 21 órája 0 0 647755

Kimiben én a mekis korszakában még éreztem a legfelső kategóriát, a Ferkában már nem, annak ellenére, hogy a legnagyobb sikerét ott érte el.

Előzmény: Helter Skelter (647750)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647754

Na azért ne legyünk igazságtalanok. Pár pilótánál érzem ezt a marketingértéket, de pont nem ennél a kettőnél.

Előzmény: shuvoh (647749)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647753

Nem lettem szomorú ettől, ilyen a modern F1.

 

Engem inkább az sokkolt, hogy a 41. győzelem után még mennyi versenyt futottak:

 

   41 - Prost (1990 MEX)

     3 - Senna (1993 AUS)

166 - Schumacher (2000 ITA)

       - Vettel (2015 HUN)

 

Haminak és Vettelnek is megvan az esélye, hogy nagyon sok GP-t nyerjenek, de szerintem nem biztos, hogy ms-i hosszúságú karriert terveznek.

 

 

Előzmény: 1Forma (647486)
Inner Circle Creative Commons License 21 órája 0 0 647752

Buttonnak a McLarennél jött be ez a gentleman-stílus, fiatalkorában kifejezetten bulihuligán volt. 2010-ig tán nem is láttam róla öltönyös képet. Ami Kimit illeti, a Ferrariról sok rosszat el lehet mondani, de hogy a marketingérték alapján választanának pilótákat.. 

Előzmény: shuvoh (647749)
jedi1 Creative Commons License 21 órája 0 0 647751

Frentzen ott miért esett ki voltaképp? Nekem úgy rémlik, azt mondták Hill választotta ki a legmegfelelőbb keveréket, de Frentzen is olyanon ment, elvileg ő nyerhetett volna.

Előzmény: ka_TARZI_s (647745)
Helter Skelter Creative Commons License 21 órája 0 0 647750

Nem vitatom a győzelmüket, csak nem tartom őket egy kategóriának, ami persze nem azt jelenti, hogy egy Button ne tudna legyőzni egy Hamit vagy Vettelt, vagy egy KR egy Alot...

Előzmény: Bateman (647748)
shuvoh Creative Commons License 21 órája 0 0 647749

Pont hogy a képességeikben vannak a legkomolyabb hiányok (egykörös sebesség, gumimelegítés, gyengébb beállításokkal is max teljesítmény, Rajkó esetében még az eső is), és a marketing értékük vitte őket a vb címig (ún. iceman és az angol gentleman), nem a valós tudás. Semmivel se jobb ez a két ember, mint pl. Rosberg, Massa, Webber, Hulkenberg, viszont állatira eladhatóak egy bizonyos rétegnek.

Előzmény: Helter Skelter (647747)
Bateman Creative Commons License 22 órája 0 0 647748

nálam nem attól no1 egy pilóta, hogy önző, egoista. bár szerintem mindegyik egoista valahol. hanem, hogy tud-e nyerni, ha épp ott van a lehetőség. Rajkó, Button tudott. ennyi. nálam ők mindig top pilóták maradnak mégha nem is mindig a leggyorsabbak.

Előzmény: Helter Skelter (647747)
Helter Skelter Creative Commons License 22 órája 0 0 647747

Buttont és Rajkót én nem éreztem soha klasszikus No 1 versenyzőnek.

Valami hiányzik belőluk, nem a képességekben, hanem a rámenősségben, az önzésben(?).

 

Előzmény: Bateman (647739)
candle Creative Commons License 22 órája 0 0 647746

Miért nem lehet ma ilyen tisztán és egyértelműen beszélni?

Előzmény: appache10 (647733)
ka_TARZI_s Creative Commons License 22 órája 0 0 647745

Seb ott rajt-cél győzelmet aratott, vizes pályán.

 

Hill elől kiesett Frentzen és az egyik Meki (asszem DC) vagy talán mindkettő, és félig-meddig schumi is, akinek a délelőtti bemelegítőn megsérült az első számú kocsija, amivel appole-t futotta, vélhetően emiatt esett vissza futamon.

 

Ezzel együtt Hill nagyot ment, és bár utáltam, de ott picit sajnáltam.

Előzmény: Csűrdöngölde (647680)
RyanHunterRay1 Creative Commons License 22 órája -1 0 647744

MSnek vagy 3 vb címe biztos elment a gumikon is, hogy nem a legjobb volt alatta....

Előzmény: ka_TARZI_s (647742)
_fortune nip Creative Commons License 22 órája 0 1 647743

vitathatatlan, hogy race-ben Hami a legjobb, benne van a legtöbb abból.

Előzmény: Helter Skelter (647737)
ka_TARZI_s Creative Commons License 22 órája 0 0 647742

Figyelembe véve kik mentek 97-ben Bridgestone-al, meglehet akár egész szezonra nézve jobbak voltak a Goodyear-nél.

Előzmény: fitosi (647684)
ka_TARZI_s Creative Commons License 22 órája 0 0 647741

Képmutató, kisstillű, ultragáz.

Előzmény: keménykalap és ... (647700)
Helter Skelter Creative Commons License 22 órája 0 0 647740

Nem kell ezt ennyire túldimenzionálni. Nem annyira szerencsétlen Rosberg mint amennyire itt egyesek állítják...

 

Most legalább egy kicsit átérezheti HAM tavalyi helyzetét. Pl. defekt ügyben is szerzett egy kis tapasztalatot. Nem gond ez, erősíti a jellemét! :)

Előzmény: keménykalap és ... (647411)
Bateman Creative Commons License 22 órája 0 0 647739

Mind a hárman No1 versenyzők és nem szekondarik.

 

a többi vb szekondari? ez így elég hülye definíció. lehet ők most a leggyorsabbak, de a többi is ott van, csak nem TOP 3asok jelenleg.

Előzmény: Helter Skelter (647737)
Bateman Creative Commons License 22 órája 0 0 647738

Arrivabene egy 'nemkimifan':)

 

A nemzetközi sajtóban megjelenő hírek szerint a csapat hamarosan döntést hoz Räikkönen jövőjéről, a szerződésében található opció ugyanis július végén jár le (igaz ezt követően is meg tudnak egyezni a világbajnokkal, a folyamat azonban macerásabb lesz), a csapatvezető azonban igyekezett egyértelművé tenni, hogy a szünet alatt nem várható döntés. „Miért? Mondjanak egy okot, miért kellene [döntenünk]? A nyári szünetben általában szünetet tartasz, azaz nem foglalkozol a munkával. Úszol, hegyet mászol, vagy biciklizel. Különben ez nem is szünet volna” – mondta a Motorsportnak.

A Ferrari háza táján most egyébként is van valami, ami a versenyzőkérdésnél is fontosabb, ez pedig az autó teljesítményének javítása. Ennek ellenére Räikkönen szerződése, illetve annak meghosszabbítása továbbra is állandó beszédtéma a Forma-1-es körökben, Arrivabene viszont nyugalomra intette az érdeklődőket: megismételte, a csapat most az autóra szeretne összpontosítani, és elmondta, a finn pilóta tempója rendben volt a Magyar Nagydíj idején.

„Érdekes, hogy akkor, amikor ezekre [a Räikkönennel kapcsolatos] kérdésekre válaszolok, folyamatosan azt mondjátok, hogy ugyanazt mondom, de arra még nem gondoltatok, hogy folyamatosan ugyanazokat a kérdéseket teszitek fel?” – viccelődött az olasz szakember, amikor újfent szóba került a 2007-es világbajnok jövője. „De, ahogyan azt már legutóbb is elmondtam a kollégának, mi most szeretnénk a versenyautóra összpontosítani. Van időnk, hogy a pilótákról beszéljünk, és egyébként is, ahogyan azt már elmondtam, Kimi nagyon jó versenyt futott” – zárta gondolatát.

Helter Skelter Creative Commons License 22 órája -1 1 647737

Hami, Vettel és Alo a TOP. Ez szerintem teljesen egyértelmű. Alonso a legösszetettebb versenyző, Ham a legjobb racer, Vettel meg talán a munkamorálban a legjobb!

Mind a hárman No1 versenyzők és nem szekondarik.

 

Ha három autós csapatok lennének az F1-ben és ők hárman lennének tímmétek pl. a Mergánál, akkor lehet hogy Kimi nyerné a VB-t Ferrarival! :o)

Előzmény: shadowbull (647608)
_fortune nip Creative Commons License 22 órája 0 0 647736

csak hogy alkalomadtán senkit ne érjen váratlanul

http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=1935&lang=en

Helter Skelter Creative Commons License 23 órája 0 2 647735

Kíváncsi lennék nanda hány paddock szagértővel egyeztetett "jegjobb" ügyben... :)

 

Amúgy qva jó kis verseny volt, még soha nem örültem ennyire egy Mergás P6-P8-nak!

Ha Vettel behúz még 1-2 versenyt és beékelődik HAM és ROS közé, ami szerintem kifejezetten jót tenne a csempioncsippnek.

Előzmény: fitosi (647520)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!