Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 639888

biztos vagyok benne, hogy érted: a majdnem körhátrány (korábban ez körhátrány volt, mi történt azóta? :) ) teljesen irreleváns a verseny szempontjából, mivel az SC miatt azt

a hátrányt ledolgozhatta. a már nem tudom ki miatt 5 mp-cet veszített (mondjuk összességében kérdés, hogy mekkora veszteség, mert akkor hamarabb ér fel a bolyra, így hamarabb cserél,

nem lett volna ennyire jó ütemben minden kerékcsere)

szóval ezzel jönni, hogy körhátrányból, azóta majdnem körhátrányból csinált p4-et egy olcsó bulvárcikknél elmegy, de itt nagyon ciki.

Előzmény: Bateman (639869)
dearce Creative Commons License 1 napja 0 0 639887

Mire gondolhat most Fernando Alonso?

Szerintem előbb a http://www.myinsults.com/comebacks/catalan-insults oldalt mondja végig, aztán átválta a http://chromlea.com/spanish/swear-words-extreme.php oldalra. Az http://www.insults.net/html/swear/italian.html oldalt most, érthetően kihagyja, de helyette szorgalmasan belekezdett a http://chromlea.com/japanese/insults.php tanulmányozásába.

 

Mire gondolhat most Fernando Alonso?

Úgy néz ki, nem arra, amire gondolnánk, sőt. Tovább »

forrás: sportgeza.hu

e-star Creative Commons License 1 napja 0 0 639886
RyanHunterRay Creative Commons License 1 napja 0 0 639885

Mivel személyeskedett? le fotelszakizott ? Ez lenne az?:D

Előzmény: BZoltan (639880)
Inner Circle Creative Commons License 1 napja 0 0 639884

Azért A Császár Útján nem ténfereghetnek végig holmi kis tehetségtelen, autista alkesz úgynevezettvilágbajnokok :D

Előzmény: toto92 (639875)
goyko14 Creative Commons License 1 napja 0 0 639883

A versenytempó sem fog kimaradni remélem

Előzmény: toto92 (639875)
Csűrdöngölde Creative Commons License 1 napja 0 0 639882

Legyen igazad! Drukkolok neki, hogy mielőbb szerezzék meg első pontjaikat, lehetőleg önerőből. Monacóig pedig valóban van még idő.

Előzmény: nohab (639872)
BZoltan Creative Commons License 1 napja 0 0 639881

felesleges versuskeltés...

Előzmény: keménykalap és ... (639879)
BZoltan Creative Commons License 1 napja 0 0 639880

 

Kérlek olvasd el amit írtam és térjünk vissza a témára. 

 

A személyeskedést meg  hagyjuk... tőled nem ezt várnám.

Előzmény: wégé (639878)
keménykalap és ... Creative Commons License 1 napja 0 0 639879

Erre Bateman azt mondaná, akinek nem inge ne vegye magára.

Előzmény: BZoltan (639877)
wégé Creative Commons License 1 napja 0 1 639878

Szerintem - ha már ezt a szót használtad - a butaság nálad hangzott el és most jól rá is erősítettél. Mivel nincs versenyzői tapasztalatod, ezért számomra vicces, hogy ejtőernyőzésből akarsz levezetni valamit, aminek semmi köze hozzá. Jó hogy nem a Bocuse d'Orból indulsz ki, az is komoly verseny.

 

Másrészt kevered a fizikai fájdalom elviselését a maximális koncentrációval és határon autózással - megint csak nem logikus, ha gonosz akarnék lenni, azt hinném szándékosan csúsztatsz. Kiminek se sérülése, se semmi más olyan problémája nincs, ami miatt ne vezethetne 100%-on, ha mégis így teszi, csak autókázik a pályán elvéve a helyet olyanoktól, akik nem így tennének. Ez a te levezetésedből következik, nem én mondom.

 

Furcsa tévképzeteid vannak az autóversenyzéssel, meg az F1-gyel kapcsolatban általában - lásd tegnapi példa a "szabály van rá, hogy nem lassíthat le", meg a "mindenki tudja, hogy nem a versenyző rajtol már régóta". Ilyen alapon ezt is mindenki tudja szerinted, csak épp a valóság ezzel ellentétes. Mindenki mindenhol nyomja, ami a csövön kifér az autója, a gumijai, meg a szabályok adta kereteken belül. Az, hogy jelen pillanatban neked más a versenyzés képe, mint 30-40 évvel ezelőtt, független attól, hogy hogy vezet egy profi versenyző. Pont ezért kár bármilyen összehasonlításd tenned egy teljesen máshogy működő pontozásos sportággal, amit akármilyen szinten is űztél. És pont ezért tűnsz ezekkel az érvekkel méginkább fotelszakinak.

Előzmény: BZoltan (639874)
BZoltan Creative Commons License 1 napja -2 0 639877

Ezt a hülyeséget te hol olavatad? Birom amikor valaki nem találva triviálus hülyeséget ami ellen érvelhetne gyorsan kitalál egyet... Mintha bárki is mondta voln azt amin te itt karikaturizálsz.

Előzmény: toto92 (639875)
pajaci Creative Commons License 1 napja 0 0 639876

"valójában kiminek kéne az élen állni"

 

Ezzel teljesen egyet tudok érteni :-))))))))))))))))

Előzmény: toto92 (639875)
toto92 Creative Commons License 1 napja 0 2 639875
Szerintem vicces hogy 3 éven át ment a mantra, hogy msc hogy beárazta már magát és amúgy is a szerepléséért csak ö felelös, a csapat nem.

Erre mit ad isten most rai esetében hirtelen szó sincs beárazásról, különben is csak pehje van és ellene van a csapata is, már-már direkt visszafogják az éppen aktuális kedvenc miatt.

Kanadára várom az alternatív kompitabellát miszerint valójában kiminek kéne az élen állni :)
BZoltan Creative Commons License 1 napja -1 0 639874

Te, figyusz, én piszkosul tisztellek a tudásodért és a tapasztalatodért de a legnagyobb tisztelettel szerintem butaság amit írsz. 

 

Egyrészt a ma F1-ben _NEM_ nyomhatja senki úhy ahogy a csövön kifér. Ez a sport manapság pont arról szól, hogy hogyan lehet fékezett habzással úgy tolni, hogy amikor kell akkor ki lehssen még nyitni a csapokat. Ez az egyensúlyozás az F1 lényege manapság. Nem 1975-öt írunk és nem is 1959. Elhiszem hogy Fangio meg Lauda még így tolták, de 2015-ben már rég nem lehet a határon tolni az F1-et.

Szerintem ezt te is tudod és ha be is ismered akkor máris tovább léphetünk, hogy miért és hogyan is fékez be egy F1 versenyző... mert befékez.

 

Amúgy marhára nem fotelbölcselet az amit írtam. Sok éven át versenyszerűen ejtőrenyőztem, nemzeti és világcsúcsokban vettem részt. Tudom milyen érzés az amikor 120 ember egy hat gépes kötelékben oxigén nélkül 5.7km magasan koncentrál arra, hogy kevés oxigént használjon azért mert kibasz nagy a tét és nagyon meg akarja csinálni. Ugyanilyen kockázatot, ugyanilyen feszült idegekkel, ugyanilyen akarattal egy átlagos edzésnapon _TÉT_ nélkül nem tesz oda az ember.  De középiskolás koromban versenyszerűen szertornáztam... tudom milyen az amikor egy országos versenyen azt mondom a lógyakorlat előtt, hogy szarok az ínhüvelygyulladásra, ha be is szarok a gyakorlat után akkor is megtolom ezerrel. Ugyanezt a fájdalmat egy házi bajnokságon nem viseltem volna el.

 

Ugyanez a mechanizmus megvan az F1-ben is. Egészen más kockázatot vállal egy vesenyző ha a futamgyőzelem vagy a VB győzelem a tét és egészen mást ha az 5-8. helyen autókázik. Más az adrenalinszint és más az idegállapot. Szerintem pont az a fotelsportoló aki ezt nem látja.

Előzmény: wégé (639871)
Bateman Creative Commons License 2 napja 0 0 639873

vitatkozni is tudsz, vagy csak fröcsögni valamin ami nem tetszik?

Előzmény: goyko14 (639870)
nohab Creative Commons License 2 napja 0 0 639872

Ezt csak azok tehetik meg, akiknek nincs vesztenivalójuk. De Button azt nyilatkozta a szezon elején, hogy a kanyarokban kifejezetten jól viselkedik az autó, én ebből indulok ki és abból, hogy a japánok nem hátradőlve szakéznak Monacóig.

Előzmény: Csűrdöngölde (639863)
wégé Creative Commons License 2 napja 0 1 639871

Ez tipikusan fotelbölcseleti fantazmagória - mármint a veszély és a minek kockáztasson, ha nincs értelme. Egy autóversenyző, főleg egy top pilóta eszébe se jut a veszély menet közben, és minden helyzetben a leggyorsabb akar lenni. Ha rongyosra kopott gumikon, akkor azokon, ha szakadó esőben, akkor meg azon. Amikor egy versenyző oda érne, amiről te beszélsz, akkor vége is a karrierjének, mert már nem 100%-ig a vezetésre koncentrál. Pusztán a spórolósan menés is kínkeserves tökönszúrás, amikor arra kérik az embert, ahelyett, hogy nyomhatná neki. Ezt így teljesen fals oldalról közelíted meg, és rossz következtetésre is jutsz.

Előzmény: BZoltan (639864)
goyko14 Creative Commons License 2 napja 0 1 639870

Nézd, nyomathatod a szmájlikat minden hozzászólásban, attól még egyre inkább csak rajtad röhögnek. Nyilván minden ok nélkül.

Előzmény: Bateman (639869)
Bateman Creative Commons License 2 napja 0 0 639869

tényekről beszélgetek CH-val. aki azt próbálja a számba adni, hogy fikciózok. a fikció az, hogy így is úgy is P4 lett volna, mint ahogy az is, mi lett volna, ha nincs szarkvali és defekt és lehetett volna ferka vántú. az viszont nem fikció, hogy a defekt után majdnem körhátrányban volt. olyat én egy szóval nem írtam, hogy onnan feljönni mekkora királyság, csak kezeljük tényként, hogy nem ugyanaz, mint nem elcseszett kvalival, defekt nélkül rajthoz állni, ahonnan akár a P2 is meglehett volna. no, el tudjuk ezt engedni vagy még pörögni akartok rajta?;)

Előzmény: goyko14 (639868)
goyko14 Creative Commons License 2 napja 0 0 639868

Te most tényleg azon vered magad, hogy a defekt miatt majdnem körhátránya volt és onnan mekkora királyság feljönni? Kit érdekel volt utána egy SC.

Nézd meg akkor hol volt (gap, pozíció) a defekt előtt és az SC rajt után. Talán annak van értelme, meg lehet nézni mennyit bukott. De lényegében teljesen indifferens. Kiautózta onnan azt amit lehetett de semmi extra. Normális rajttal és defekt nélkül lehet meglett volna neki Rosberg, de ezek már csak teóriák. 

Előzmény: Bateman (639865)
Bateman Creative Commons License 2 napja 0 0 639867

de ilyet csak te állítasz és valós alapja nincs. szerintem ezt engedd el;)

Előzmény: Cold Heart (639866)
Cold Heart Creative Commons License 2 napja 0 0 639866

mondjuk, 7 kör hátrányból jött vissza, és lábbal hajtotta a gépet

Előzmény: Bateman (639865)
Bateman Creative Commons License 2 napja 0 0 639865

a közel 1 kör hátrány, az nem "csak poziciót bukott";) ok? maradjunk ennyiben.

Előzmény: Cold Heart (639861)
BZoltan Creative Commons License 2 napja 0 0 639864

"Nekem is pont a szűkebb komfortzóna az, ami eszembe jut róla, meg még Buttonról is, ha az Alonso, Vettel, Hamilton hármashoz hasonlítjuk őket."

 

Azért annyit tegyünk ehhez hozzá, hogy szar autóval ők sem tudtak, tudnak nyerni... innentől pedig csak alkati kérdés, hogy fix lúzerként is nyomja valaki mint süket a csengőt vagy óvatosabban vezet.

 

Már írtam, de sok reakciót nem kapott, hogy azért a határon vezetni egy F1 autót nem veszélytelen üzem. Miért tegye az életét kockára valaki azért, hogy a 4-6. helyre jöjjön be?

Előzmény: F1 Hierro (639846)
Csűrdöngölde Creative Commons License 2 napja 0 0 639863

Ezeket a lépéseket mások is megtehetik, és nekik nincs annyi gondjuk a vezethetőséggel.

Előzmény: nohab (639831)
Taningia Creative Commons License 2 napja 0 0 639862

Természetesen Ericssont. :)

Előzmény: Inner Circle (639859)
Cold Heart Creative Commons License 2 napja 0 0 639861

igaz, előkelő rajtpozícióból álmodtátok neki ezt a p2-t.

mi ebben a gáz? bele merek kötni a nagy Kimibe?

felemlegetem, hogy ne kezeljük már körhátrányosnak, mikor az SC miatt csak pozíciót bukott (+ az az 5 mp, ami a végeredményére semmilyen hatással nem volt)

Előzmény: Bateman (639857)
Cold Heart Creative Commons License 2 napja 0 0 639860

Ferka ostromolta a dobogót tavaly év vége fele? :)

Előzmény: keménykalap és ... (639823)
Inner Circle Creative Commons License 2 napja 0 0 639859

Kit értünk Magnussen alatt? ;)

Előzmény: Taningia (639842)