Szóval ha valaki ilyen vagy hasonló levelet kap eBay kérdésnek álcázva, akkor az Artikelnummer-nél megadott linkre nem kellene kattintgatni, mert bejelentkezéskor szépen fel is törik az eBay-Accountodat,
"Ich habe obenstehendes Artikel bei ihnen erworben. Leider ist diese noch nicht eingetroffen (Liefertermin sollte sein: 09.06.2015) noch ist bei dhl die sendungsnummer auffindbar. Bitte um zeitnahe Klärung.
Sziasztok, van egy olyan esetem, hogy egy vevő indított egy return request-et. Teljes pénzvisszatérítést szeretne. Küldtem neki üzenetet, válaszolt rá, majd felajánlottam pár dollár visszafizetést. Ezt nem fogadta el.
Most a return details-ben ezt látom:
The buyer declined your partial refund offer.You should now accept the return or refund the buyer by Sep 18, 2015.
Most 28-a van, az ebay 18-át írt határidőnek, de azóta nem történt semmi. Ő sem írt, az ebay sem. Vajon mikor jár le az ilyesmi? Nem találok erre infót. Köszi
Eltűnt egy küldött levelem amit küldtem Argentínába. Ok belefér van ilyen. Vissza szeretném utalni, de valami hibát ír ki, hogy nézzem meg a Paypal beállításaimat. Mit kellene átállítani, eddig ment. Tudom volt változás a Paypal és E-bay között, de nem olvastam végig.
Másodszor szívtam volna meg, ha nem jut eszembe, hogy sokan kinálnak az eBay-en fillérekért akkupackot a kütyükhöz. És ha nem olvassuk el alaposan a leírást, nem tudjuk meg, hogy abban a Li-ion akku nincs benne, azt külön kell venni. Az sem egy ökör ára, de ha 2-3 hét múlva derül ki, hogy még 2-3 hetet kell várni az akkura, az azért bosszantó. Figyeljünk.
Szeretnék segítséget kérni. Vásároltam az eBay-en egy ruhát. Az eladó közölte, hogy 2-3 hét amíg elkészül. Ez az idő most járt le. Küldtem üzenetet, de nem válaszol, és közben az összes termékét törölte. Az utóbbi napokban sok negatív visszajelzést kapott, mások is így jártak. Hogyan tudom visszakapni a pénzemet? Sajnos nem jutok előre, mert nem tudom, hogyan nyissak ügyet (régen open case módon kellett jelezni, ha egy termék nem érkezett meg és az eBay visszautalta az árát) most nem találom ezt a funkciót. Még nem járt le a várakozási idő azért nem találom a helyet, vagy eleve olyan rossz az angolom, hogy valamit félreértek? A terméket aug.26-én fizettem, a szállítás okt.11-nov2 közé van megadva. De már most gyanús a dolog, nem szeretnék addig várni. Vagy mindenképpen ki kell várnom? Nem fogok kifutni a visszatérítésből? Általánosságban a fizetés után hány nappal lehet az eBay-felé jelezni, hogy nincs termék és szeretném a termék árát visszakapni?
Nagyon hálás lennék, ha valaki el tudná mondani a visszatérítés igénylésének lépéseit.
Mivel külön amazonos topik nincs, itt kérdezek, ha nem gond.
Olyan emberke segítsége kellene nekem, aki itthonról regisztrált valamelyik európai oldalra (co.uk vagy de) ELADÓKÉNT! Van egy icipici probléma, termékfeltöltések OK (elsőre feltettem hármat) a listában meg is jelenik meg az oldalon is megtalálható, de azt irja ki, hogy " Derzeit nicht verfügbar." azaz pillanatnyilag nem elérhető. Széttúrtam az agyam a helpben meg a leirásban, de nem lelem a hiba okát?
Azt nem tudom, a pénz az ebay alaptól jött. Gondolom az ebay azután az eladótól behajtja a hiányát valahogy, akár peres úton is. De ez legyen az ő bajuk.
Egy kis segítség kellene. Kerestem, de nem találtam erre választ.
Leütöttem egy könyvet, amelyet a kiírás szerint az eladó nem szállított külföldre. Még a licit előtt megbeszéltem vele a dolgot és megállapodtunk, hogy semmi gond licitáljak. Megtörtént, megnyertem. Fizetésre került a dolog, de mivel a nemzetközi szállítás nem volt a termék lapon beállítva, ezért az ebay a felületén keresztül nem engedett fizetni a Paypal-lel. Írtam az eladónak, hogy mi a gond, megadta az email címét, és azon keresztül közvetlenül (paypal-en keresztül) kifizettem a cuccot.
Viszont az ebay rendszere folyamatosan zaklat, hogy fizessek (amit persze nem lehet), mert a rendszere értelemszerűen nem látja hogy már rendezve van. Kell külön jelezni az ebay felé, hogy már rendezve van a dolog, vagy van valami lehetőség erre a felületen, vagy az eladónak kell valamit tennie?
A kundenservice-t felhívtam telefonon, elmondtam a bajom és azt mondta a fickó, hogy nem is érti miért 200-at kaptam vissza, biztos rendszer hiba van a dologban, de utánajár és ír. Írt is és megállapították, hogy a probléma a rendszerben volt. Sűrűn elnézést kértek és visszautalták a maradék pénzt. 5 napon belül meg is jött a számlámra a maradék. :o)
sziasztok, új vagyok, az ebay regnél automatikusan adott user id-t, amit a nevemből kreált, ezt megváltoztassam? ez most értelmetlen szo lett valami ilyen lasz-mert ahogy nézem az eladokat, értelmesebb nevek vannak, szerintetek? köszi
Aztán lehet, hogy mégis probléma lehet, mert feltételezem ebay és PP-is alapból tiltja az anonim és egyéb ezzel foglalkozó proxykat, ráadásul a sütiket is engedélyezned kell.
Elbeszélünk egymás mellett, nagyon köszönöm a segítséget, de egy kérdésem volt csak amire választ vártam valakitől, aki érintett a témában, pl rendelkezik regisztrált céges accounttal Angliában. Ez pedig a kezdő limitekre vonatkozott.
Azért ha nem érdekel, akkor is tudd, ha Magyarországra kapod a cuccot, akkor felesleges az angol cég. Akkor ugyanis magyarországi fióktelepet kell létrhoznod. Kvázi ha ezt kihagyod, az az, aminek BMW kollega az elején nevezte.
Részemről zártam, de ha nem érdekelnek a válaszok, akkor minek kérdezel.