Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R. Scherbotsky Creative Commons License 2013.02.03 0 0 28923

Teljesen jól hangzik, jó vásárt csináltál ezek szerint. Az ülőlap lehet esetleg kicsit macerás, nem sok kabriót bontanak, a ferdehátúé meg nem jó bele. Sok sikert a felújításhoz.

Én is rendszeresen nézem az eladó kabriókat (nem Magyarországon), de nemigen merek belevágni, mert a tető és a tömítések ára nagyon húzós valamiért ehhez a típushoz (pl. egy Golf kabrióhoz viszonyítva is), és a legtöbbön ezek már cserések. De biztosan jó menni velük.

Előzmény: Törölt nick (28922)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 28922

Köszi - már egy hónapja vadásztam a neten (főleg külföldön, mert idehaza eléggé el vannak szállva sokan az árakkal azokhoz képest és a regadó alig több az itthoni átiratás költségénél)

Elsősorban egy kis kasznimunka + fényezés van rajta. Ez a meló nem áll tőlem messze - így nekem minimális kiadást jelent. Illetve a két behúzót kell cserélni az ajtókon + egy hátsó ülőlapot majd alkalom adtán, mert cigivel kiégették. Ja és a hátsó plexi ablakot, mert van rajta egy betömött lyuk és nem szép.

Amúgy műszakilag és motorikusan nagyon rendben van és ezt a pár dolgot leszámítva esztétikailag is. A tető is tökéletes. A kuplungszetten gondolkodtam még, hogy kicserélem amolyan megelőzés képpen, mert már elég mélyen fog.

Előzmény: R. Scherbotsky (28921)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2013.02.03 0 0 28921

Gratula, jól néz ki a gép, úgy tűnik, szerencsés vagy.

Mennyi munka van rajta?

Előzmény: Törölt nick (28918)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 28920

Igen, izó kiégés, helyzetjelzőbe hátulra 10W-os kell, és ja nem akarsz naponta cserélni, Tungsramot vegyél bele, Mol kutakon kapható.

 

Előzmény: Jameson81 (28919)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 28919

Tegnap megmozgattam az első ülések alatti kébelek csatlakozóit és azóta a gyújtás ráadása után néhány mp után elalszik, és menet közben sem gyullad ki a légzsákhiba visszajelzője. Remélem, így is marad...

 

Abban tud nekem segíteni valaki, hogy kezelési útmutatót hol találok? A Punto club-ra feltöltött jelszót kér, pedig be vagyok regisztrálva. Érdekelne pl. mit jelent az óraegység közepén, sárga színnel világító villanykörte ikon, benne felkiáltójel. Ez lenne a "valamelyik izzó kiégett" jelzés? 

 

 

Előzmény: Törölt nick (28906)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28918

Közben tegnap hazahoztam a Punto Cabrio-m Németországból :)..

https://picasaweb.google.com/103220166446302840291/PuntoCabrioFelujitasa#

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28917

Változó, nem magyar gázzal 7 körül, nem hajtva országúton, itthon innen felfelé, 7,5-8,5 között általában,

Előzmény: BenToth (28916)
BenToth Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28916

Remek, így gondoltam én is :) Fogyasztás hogy alakul?

Előzmény: Törölt nick (28915)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28915

Szereti a gázt, én már 230.000 kilóméteren tül vagyok vele, viszont a kipuff szelepeket 10-20.000 km-ként ellenőrizni kell, fogy a hézag.

Előzmény: BenToth (28914)
BenToth Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28914

Sziasztok!

Punto Cabrio-t tervezek venni, és raknék bele gázszettet is. Van valakinek tapasztalata 1.2-es motor + LPG kombóról? Esetleg használt gázszett eladó valakinek?

Előre is köszi :) 

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28913

Ja a horog ára nincs benne. De még így is messze vagyok a plusz kétkilótól, amit terveztem.

Inkább rosszabbra gondoltam és akkor nem ér meglepi. :-D

Előzmény: GYURMA 944 (28912)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28912

A Punto gyönyörű és azt a formát képviseli, amikor a seggbe rúgott, orrbavert autókat elkezdték gyártani, de nagyon formásra sikerült. Kívűl is elég jó, tehát nem egérkamion és belűl is van hely benne.

 

Mi nagyon szeressük'! :-)

 

 

Ma elhoztam a szervízből.

Két hátsó munkahenger, termosztát, jobb hátsó kerékcsapágy, vonóhorog felszerelés.

Anyaggal 66forint vót.

Aztán átbattyogtam a lakatos emberemhez és holnap lakatolódik.

Várjuk már nagyon, mert vinném vizsgára, mert így a felszerelt horoggal már nem akarunk közlekedni vele, úgyhogy egy hónappal előbbre hoztuk a megmérettetést. :-)

Előzmény: El Padre (28911)
El Padre Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28911

azt bőven el tudom képzelni, hogy ugyanaz a padlólemez, hasonló futómű, elektronika, motor... de.

 

istenem, a lancia gyönyörű kocsikat csinált, az már biztos. de ez... ez, legyünk őszinték, kinézetében egy förmedvény. nem tudja eldönteni, milyen autó akar lenni. a punto a maga egyszerűségében zseniális és szerethető forma. ez egy sportkocsiorrú, félbálnatestű, csapotthátú szörny. :D úgyhogy igen, ezt lehet, hogy jobb puntoként eladni. :)

Előzmény: GYURMA 944 (28910)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 28910

A Porsche testvére meg a Ferrari mi?  :-)))))))))))

 

Na jó Fiat, meg Lancsó földi, de azért azt nem értem, hogy egy Lancsónak ekkora reklám egy Puntó? :-)

Így jobban veszik?

Előzmény: El Padre (28909)
El Padre Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28909

ezdebrutál. :D

Előzmény: GYURMA 944 (28908)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28908

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_automata_ajandek_atirassal-6540150

 

 

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28907

Tavasszal összerakom rendesen és utána lehet. :-)

Előzmény: Törölt nick (28905)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28906

Esetleg, de széthúzás előtt negyed órával aksi saru le..

Előzmény: Jameson81 (28904)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28905

Ilyen ez, bár egy diagra nálad kiváncsi lennék, Porschéra..

Előzmény: GYURMA 944 (28903)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28904

Köszönöm szépen!

A duda működik, az ülésben van oldallégzsák, így gondolom az lehet. Van tipped, mivel tudok segíteni rajta? WD40?

Ha nem sikerült, megkereslek.

J

Előzmény: Törölt nick (28901)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28903

Ha esetleg, mert nem tudom, hogy kompatibilis-e.

 

 

 

 

 

 

Eladó UNO SX 70 MK2 5 sebességes váltó.

Alku nélkül 10E FT.

De csak személyesen.

Nem viszem sehová és nem adom fel futárral-postán, stb!

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28902

Köszi a mai fülhúzást!

Többet ért, mint egy diagteszt! :-)))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (28901)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28901

Pesten akár ki is tudom olvasni, illetve törölni..

Ha van ülés légzsák, annak a csatija szokott szórakozni, illetve a kormány légzsák átvezetője, de akkor általában duda sincsen..

Előzmény: Jameson81 (28900)
Jameson81 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28900

Sziasztok!

Van egy 2002-es Punto 1.2 8V autónk. Nem akar elaludni a piros légzsák szimbólum a műszerfalon. Tudtok segíteni, mi okozhatja a hibát?

Előre is köszönöm!

J

PeeWee33 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28899

Szia !

A pumpa a tankban, az nem csöpöghet. Ez inkább valahol a nyomóoldali ágban csepeg, ahol a pumpa előállítja a nyomást. Az éppen ezért jó. Valszeg a műanyag cső vagy a szűrő repedhetett el. Az jóval olcsóbb. 

Utángyártott pumpa 8-10 ezerből meg van.

A két ár (47e-27e Ft) között az lehet a különbség, hogy hány báros a pumpa- 60, 80 vagy 130 lovas a motor.

 

  B.

Előzmény: El Padre (28897)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28898

Jáj, félig olvastam,,, értem már..

A pumpa a tankban van, a hátsó ülés alatt, egy fedél takarja. Ezek szerint cső bajod van. A csőre passz.

 

Előzmény: El Padre (28897)
El Padre Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28897

de mondom, csak akkor csepeg, ha ráadom a gyújtást, és az ac punyepa megcsinálja az üzemi nyomást, ezért gondolom, hogy vagy a pumpa csatlakozásánál jöhetett le valami, vagy a benyacső repedt meg (indításkor a párom szerint egy egész minimális permet is látszott). a kocsi beindul, de érezhetően nem lehet odanyomni neki, az üzemi nyomás nem elég.

 

abban reménykedem, hogy nem a pumpa sérült meg. lehet, hogy a benyaszűrő (ez még az a széria, amiben a pumpa után van külön szűrő még), lehet, hogy csak a vezeték. ha közvetlenül a pumpából csöpög a cucc, az baj, az nagyon nagy baj.

 

egyébként megnéztem az unixon, van magneti marelli 47ért és 27ért is. mindkettő elvileg gyári minőség. mi lehet a különbség?

Előzmény: Törölt nick (28896)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28896

Ha benya, akkor a töltő csőnél is folyhat, nem csak a pumpa után.

Előzmény: El Padre (28895)
El Padre Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28895

na, egyszerűbb a megoldás. ha ráadom a gyújtást, elkezd csepegni. ha elveszem, megáll. és kicsit lassabban éled a pumpa is. benzincső, valahol a pumpa után. (csak az AC pumpa ne legyen, nincs nekem most 40-50ezrem kicseréltetni)

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.01 0 0 28894

Spéci járműipari oszcilloszkóp diag része.

Előzmény: IceCortez (28892)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!