Teljesen jól hangzik, jó vásárt csináltál ezek szerint. Az ülőlap lehet esetleg kicsit macerás, nem sok kabriót bontanak, a ferdehátúé meg nem jó bele. Sok sikert a felújításhoz.
Én is rendszeresen nézem az eladó kabriókat (nem Magyarországon), de nemigen merek belevágni, mert a tető és a tömítések ára nagyon húzós valamiért ehhez a típushoz (pl. egy Golf kabrióhoz viszonyítva is), és a legtöbbön ezek már cserések. De biztosan jó menni velük.
Köszi - már egy hónapja vadásztam a neten (főleg külföldön, mert idehaza eléggé el vannak szállva sokan az árakkal azokhoz képest és a regadó alig több az itthoni átiratás költségénél)
Elsősorban egy kis kasznimunka + fényezés van rajta. Ez a meló nem áll tőlem messze - így nekem minimális kiadást jelent. Illetve a két behúzót kell cserélni az ajtókon + egy hátsó ülőlapot majd alkalom adtán, mert cigivel kiégették. Ja és a hátsó plexi ablakot, mert van rajta egy betömött lyuk és nem szép.
Amúgy műszakilag és motorikusan nagyon rendben van és ezt a pár dolgot leszámítva esztétikailag is. A tető is tökéletes. A kuplungszetten gondolkodtam még, hogy kicserélem amolyan megelőzés képpen, mert már elég mélyen fog.
Tegnap megmozgattam az első ülések alatti kébelek csatlakozóit és azóta a gyújtás ráadása után néhány mp után elalszik, és menet közben sem gyullad ki a légzsákhiba visszajelzője. Remélem, így is marad...
Abban tud nekem segíteni valaki, hogy kezelési útmutatót hol találok? A Punto club-ra feltöltött jelszót kér, pedig be vagyok regisztrálva. Érdekelne pl. mit jelent az óraegység közepén, sárga színnel világító villanykörte ikon, benne felkiáltójel. Ez lenne a "valamelyik izzó kiégett" jelzés?
Punto Cabrio-t tervezek venni, és raknék bele gázszettet is. Van valakinek tapasztalata 1.2-es motor + LPG kombóról? Esetleg használt gázszett eladó valakinek?
A Punto gyönyörű és azt a formát képviseli, amikor a seggbe rúgott, orrbavert autókat elkezdték gyártani, de nagyon formásra sikerült. Kívűl is elég jó, tehát nem egérkamion és belűl is van hely benne.
Mi nagyon szeressük'! :-)
Ma elhoztam a szervízből.
Két hátsó munkahenger, termosztát, jobb hátsó kerékcsapágy, vonóhorog felszerelés.
Anyaggal 66forint vót.
Aztán átbattyogtam a lakatos emberemhez és holnap lakatolódik.
Várjuk már nagyon, mert vinném vizsgára, mert így a felszerelt horoggal már nem akarunk közlekedni vele, úgyhogy egy hónappal előbbre hoztuk a megmérettetést. :-)
azt bőven el tudom képzelni, hogy ugyanaz a padlólemez, hasonló futómű, elektronika, motor... de.
istenem, a lancia gyönyörű kocsikat csinált, az már biztos. de ez... ez, legyünk őszinték, kinézetében egy förmedvény. nem tudja eldönteni, milyen autó akar lenni. a punto a maga egyszerűségében zseniális és szerethető forma. ez egy sportkocsiorrú, félbálnatestű, csapotthátú szörny. :D úgyhogy igen, ezt lehet, hogy jobb puntoként eladni. :)
A pumpa a tankban, az nem csöpöghet. Ez inkább valahol a nyomóoldali ágban csepeg, ahol a pumpa előállítja a nyomást. Az éppen ezért jó. Valszeg a műanyag cső vagy a szűrő repedhetett el. Az jóval olcsóbb.
Utángyártott pumpa 8-10 ezerből meg van.
A két ár (47e-27e Ft) között az lehet a különbség, hogy hány báros a pumpa- 60, 80 vagy 130 lovas a motor.
de mondom, csak akkor csepeg, ha ráadom a gyújtást, és az ac punyepa megcsinálja az üzemi nyomást, ezért gondolom, hogy vagy a pumpa csatlakozásánál jöhetett le valami, vagy a benyacső repedt meg (indításkor a párom szerint egy egész minimális permet is látszott). a kocsi beindul, de érezhetően nem lehet odanyomni neki, az üzemi nyomás nem elég.
abban reménykedem, hogy nem a pumpa sérült meg. lehet, hogy a benyaszűrő (ez még az a széria, amiben a pumpa után van külön szűrő még), lehet, hogy csak a vezeték. ha közvetlenül a pumpából csöpög a cucc, az baj, az nagyon nagy baj.
egyébként megnéztem az unixon, van magneti marelli 47ért és 27ért is. mindkettő elvileg gyári minőség. mi lehet a különbség?
na, egyszerűbb a megoldás. ha ráadom a gyújtást, elkezd csepegni. ha elveszem, megáll. és kicsit lassabban éled a pumpa is. benzincső, valahol a pumpa után. (csak az AC pumpa ne legyen, nincs nekem most 40-50ezrem kicseréltetni)