Udv.Mindenkinek...A kovetkezo gondjaim vannak...Keresek Scenic ll 2005 1.9 120 Le dizelhez...motorkod F 9QD812C382822 AUTOHOZ...izzitorelehez valo csatlakozot 15 cm vezetekkel...motorvezerlot a hozzavalo csatlakozokkal rajtuk 15 cm koruli kaballel...Akinek van..vagy tudja hol tudom beszerezni kerem ertesitsen...Koeszonettel
Bénán fogalmaztam elismerem, meg nem is gondoltam teljesen végig: a PWM órajele 500us-os periódusidejű négyszögjel, mely a vezérlőjel szintjének komparálásával arányos kitöltésű. Így ezt nem tartom valószínűnek, hogy érzékeny lenne generátorzajra vagy egyéb tranziensre. Hacsak nem lebeg a komparátor bemenetén a DC szint valami miatt, ami a motor fordulatszámával arányosan húzza el a szintet a táp és 5V között.
De a legvalószínűbb, hogy ezt így programozták és kész. Gondolom a 8 manuális ventilátor fokozathoz egy egyszerű feszültségosztóval van a 8 szint beállítva, de auto módban ez lehet bármi 5 V-ig
>ebben mi a "basszus"?
Nekem ez nem volt egyértelmű, hogy PWM működik benne. Ha már előtét ellenállás van a ventilátor előtt és nem félvezetős megoldás, gondoltam nem ennyire "kifinomult" a szerkezet.
Igen,de nálam kikapcsolt helyzetben nem reagált semmire. És igen,múltidőben írtam,mert ma reggel menet közben egyszer csak felpörgött aut üzemben kb.5 másodpercre,és utána visszaállt a beállított fordulatra.Hazaérve leállításkor már nem ment a venti a gyújtás ráadásakor,de a klíma aut. üzemében szépen dolgozik.Nem is néztem meg kikapcsolt helyzetben szabályozható e inkább.Nekem tökéletesen megfelel az aut.klíma üzemmódban.
Öngyógyító lett,inkább nem piszkálom egyenlőre. :)
Közben én is visszatértem.Szóval ha aut.üzemben van,akkor szépen lépteti a ventilátor fokozatokat,de amikor már egy vonal sincs a kijelzőn akkor is megy még a ventilátor.Ha viszont kikapcsolom az aut. üzemet,akkor felerősödik a hangja,viszont a kijelzőn semmi nincs hiába kapcsolgatom fel-le,és a fordulat sem változik.
Kivettem a belső biztosítéktáblából a ventilátor biztijét,akkor megállt,és csend lett.
Ezek után viszont már nem is vagyok abban biztos,hogy a vételkor nem e csak az aut.üzemben próbáltam e ki a ventilátor fokozatokat.
Egyszóval megy amint áramot kap,és Off üzemben egy magasabb fordulaton pörög csak.Vagy valami ilyesmi.
Ezzel kapcsolatban nem mértem töltőfeszültséget, de amikor a DRL-t beépítettem, méregettem, és nem tűnt fel különösebb ingadozás.
Digit multiméterrel legalábbis, bár az átlagol. Van otthon oszcilloszkópom, ráakaszthatom, de nem hiszem, hogy egy ilyen fogyasztónál okozhat ez ilyesmit.
Akkor a tompított fényszóró esetében szerintem látnám, hogy valami nem kerek különböző fordulaton.
De persze lehet, hogy a vezérlőelektronika érzékeny valami töltési zavarra, és mégis van összefüggés. Jó kérdés.
Asszem csak ráteszem a szkópot, milyen nagyfreki van a generátor jelén felül esetleg :)
A tiéd akkor még Scenic I-es, csak abból a Ph2-es ezek szerint. Ott nem tudom, hogy hogyan van megoldva a dolog. Scenic I fórumon is kérdezz körbe szerintem.
Az autó 2001-s gyártású, 1.9 cDi . Amint ráadom a gyújtást máris megy. De mindjárt lemegyek,és megnézem ha teljesen eltűnnek a csíkok a kijelzőről,mit tesz.Lehet csak én vagyok helikopter. :)
Én csak annyit tudok biztosan a szemmel jól látható különbségeken kívül (lámpa, hűtőrács), hogy a doblemezek mások a ráncfelvarrottnál. Nekem pótolni kellett a jobbos hátsó felét és nem ment fel az PH1-esé.
Na ez tökre így van nálam is, csak leszámítva auto módban klíma esetén azt, amit már írtam. Ekkor játszik a fordulattal, de nem megy fel érzésre magasabb fokozatra, mint manuálban 2-es, sőt, lehet még addig se.